Zie je, Capaja?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de speech van Monique?
Die heb ik vanwege Paul de Leeuw gemist.
hij heeft een spiegel voor zich staanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef Bartoli het volgende:
met wie zit jeroen te praten? Mon of Tijn? of beide?
Ja die heb ik. Maar die doet geen asf splitten. Ik zoek zelf wel ff anders krijgen we op onze donder door off topic gelulquote:
Dankjewel Capaja.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef CartWOman het volgende:
Zie je, Capaja?
Weer blauwe vingers voor niets.![]()
Deze moet t toch écht kunnen hoor..Sorry voor de offtopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Maar die doet geen asf splitten. Ik zoek zelf wel ff anders krijgen we op onze donder door off topic gelul
Komt ook door dat kapsel dat 'r geen goed doet.quote:
Van Nistelrooij ook! Zie http://www.telesport.nl/v(...)derlands_elftal.htmlquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
offtopic: van Bommel bedankt voor Oranje, zolang van Basten bondscoach is.
ontopic: waar blijft de achterklap?quote:Tijn denkt "dat Semih de grootste knauw heeft gehad".
Daar was ik al bang voor toen Rik t afknipte. Er blijft niks van overquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Komt ook door dat kapsel dat 'r geen goed doet.
Zo blijf jij tenminste uit de buurt van Den Haag.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg wel een heel eng beeld van meiden/vrouwen uit Den Haag e.o.
35quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef breege het volgende:
echt die zusjes zijn (zo nu en dan) geweldig, nu weer aan de bar... hou oud was mon ook alweer ?
Ik vind hun stemmen ook heel kinderlijk klinken. Maar ja, als je zo'n stem hebt ben je wel de lul. (of de blonde in dit geval)quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg wel een heel eng beeld van meiden/vrouwen uit Den Haag e.o.
Kunnen die trollen niet normaal praten? Hadden we Natte Lie en nu weer Monique en Sabrina.
Denken ze dat ze in een tekenfilm spelen en stemmetjes moeten nadoen ofzo?
Complotten graag in het complotten topic.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van Nistelrooij ook! Zie http://www.telesport.nl/v(...)derlands_elftal.html
[..]
Hij heeft ook gezegd: ook al ben ik er nu niet aan toe, ik hoop wel dat het goedkomt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn gaat in bad, om te laten bezinken wat er is gebeurt.
Hij had een hele mooie toespraak, maar ik had eigenlijk verwacht dat Semih en Tijn nu toch vrij snel met elkaar in gesprek zouden raken.
ik ook maar ik lig wel helemaal in een deuk om hun ,snoep en taart en koek is echt hun verslaving hequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:19 schreef Morwen het volgende:
Mon zit nog steeds te vreten, ik zou allang ontploft zijn inmiddels![]()
totally gay!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een fout sjaaltje heeft Rik om.
Straks steekt ze gewoon een vinger in de keel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef breege het volgende:
en hoe mon ook over die bak hangt... tjeee.....
Haar mentale leeftijd is moeilijk vast te stellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef breege het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor: Ik wil noog een zuuurstookjee....
Weer een geweldige uitspraak!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef ijsbrekertje het volgende:
In een gesprek over jankende mensen. Rik: ik probeerde nog zo aan Sabrina op de dansvloer te denken, maar ik hield het niet meer.
nou bedankt maar weerquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zie je, Capaja?
Weer blauwe vingers voor niets.![]()
Hm, volgens mij zijn ze slimmer dan dat ze over willen laten komen. Hoewel ik me vreselijk aan die kinderstemmetjes erger.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
De zusjes zijn gewoon echt op de leeftijd van 6 jaar blijven steken![]()
Maar ik had toch echt wel gehoopt dat ze beiden een vervangmiddel voor het duimen in het huis zouden vinden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen jaloers zijn op hun. Ze hebben een sterke band samen, ze worden begeerd door mannen, ze hebben lol en plezier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
Wie krijgt er wel betaald dan??quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik stop er mee voor vandaag ik tik voor niks
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
Ze zijn heel onzeker en als het ECHT ergens over gaat dan gaan ze die kinderstemmetjes opzetten. Waarschijnlijk om conflicten uit de weg te gaan, net als dat janken en weglopen als het moeilijk wordt. Kinderlijk gedrag dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Hm, volgens mij zijn ze slimmer dan dat ze over willen laten komen. Hoewel ik me vreselijk aan die kinderstemmetjes erger.
Wat ik ervan hoor is dat ze er helemaal klaar mee is dat mensen haar en Tijn als voorbeeld nemen als er over irritaties wordt gepraat? En dat ze ze er nu direct op aan gaat spreken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
waar is mon egl klaar mee? geluid is te zacht om het te kunnen volgen
Volgende nationale IQ-quiz met Sabrina, Monique, Jeroen en Etiënne.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen jaloers zijn op hun. Ze hebben een sterke band samen, ze worden begeerd door mannen, ze hebben lol en plezier.
Maar agreed, echt intellectueel komen ze niet over.
Is goed joh, doe lekker op je gemak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef Kinga het volgende:
Arneaux, ik geef het op. Vrouwen met techniek he. Bewijs ik maar weer eensUpload alleen nog ff Rik en Mies gejank...die ene kijk ik morgen nog wel dan.
ze is er klaar mee dat er mensen zijn die zich irriteren aan het geklef tussen haar en tijn,,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
waar is mon egl klaar mee? geluid is te zacht om het te kunnen volgen
ik denk dat marcia een oogje heeft op tijn en dat daarom de ergenis sterker naar boven komt over monique en tijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef saa het volgende:
Micheline staat het gesprek van Monique en Tijn af te luisteren heeft ze straks weer een slaapkamerverhaal te vertellen...![]()
presentatrice Kellyquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgende nationale IQ-quiz met Sabrina, Monique, Jeroen en Etiënne.
Ze zijn idd speeltjes, maar teasers, het lijkt mij dat mannen dat niet kunnen waarderen. Geen woorden maar dadenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen jaloers zijn op hun. Ze hebben een sterke band samen, ze worden begeerd door mannen, ze hebben lol en plezier.
Maar agreed, echt intellectueel komen ze niet over.
klaar met mensen die zich irriteren aan het geklef tussen haar en Tijn met als voorbeeld Egbert en Marciaquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
Ja, over wie had Monique het nou? Ik kon het ook niet verstaan.
wat ????quote:
Aannemelijke analyse.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn heel onzeker en als het ECHT ergens over gaat dan gaan ze die kinderstemmetjes opzetten. Waarschijnlijk om conflicten uit de weg te gaan, net als dat janken en weglopen als het moeilijk wordt. Kinderlijk gedrag dus.
Is ook zo. Als er ruzie is duiken ze ook helemaal in elkaar.quote:
Dank u.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
klaar met mensen die zich irriteren aan het geklef tussen haar en Tijn met als voorbeeld Egbert en Marcia
Ik heb er 2 net zo om me heen, zit er vaak met open bek naar te kijkenquote:
De stream wordt gewoon weggedraaid?!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef Day het volgende:
Mo naar badkamer,daar zit Janine.
BB-regie!!
Volgens BB zou er een zeer zware weekopdracht komen, dus denk dat het daar mee te maken heeft. Dat ze één en ander te hebben te verbouwen daar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef tonja het volgende:
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig waarom die lounge nou zo lang is afgesloten.
Ben jij van de daden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn idd speeltjes, maar teasers, het lijkt mij dat mannen dat niet kunnen waarderen. Geen woorden maar daden![]()
Waarover? Eggie is inderdaad de aanstichter van het komplot tegen Marlies.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef neferhone het volgende:
micheline is nu aan het liegen
Yes dearquote:
Heb de link opgeslagen, moet nog ff wachten met downloaden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:35 schreef Kinga het volgende:
http://rapidshare.de/files/35156988/Big_Brother_2006__wmr_.asf
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Waarover? Eggie is inderdaad de aanstichter van het komplot tegen Marlies.
Semih.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |