Hee....ouwe gluurdert...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dat wil wel lukken als je met je kop in de reet van............... lamaar.![]()
Niks natrappen....ik ben vandaag al minstens een keer of 10 spontaan in de lach geschoten ...quote:
Doe lekker zelf, luiwammes.quote:
Niet stoken in een goed huwelijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
MopperpotMoi ?!!
Ik ben altijd goed geluimdMisschien ben je in de war met PH neutraal ?
![]()
Talitha!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha!![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het doggie, maar ik vond nog wat eekhoorntjes in de vriezer die nodig op moesten.
Volgens mij mag niemand me pm-en...Ik ben gelijk goed van leer getrokken en ik mis nu allemaal knopjes ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe lekker zelf, luiwammes.
En heb je mij nú al geblokkeerd op messaging.fok.nl of is er iets anders aan de hand waardoor ik je niet per IM kan beledigen?
Ohw? Was jij er ook ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dat wil wel lukken als je met je kop in de reet van............... lamaar.![]()
De nek omdraaien??? Ga me nou niet vertellen dat ik haar levend in de diepvries heb gestopt!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weet je wat ik denk? Je hebt het beestje in de ogen gekeken en had niet het lef om haar de nek om te draaien!![]()
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen, is die aap er ook weer, dacht dat je voorlopig op vakantie bleefquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe lekker zelf, luiwammes.
En heb je mij nú al geblokkeerd op messaging.fok.nl of is er iets anders aan de hand waardoor ik je niet per IM kan beledigen?
Heel begrijpelijk hoor, geen excuses nodig. Ik voel me vereerd dat je toch nog zoveel tekst en uitleg aan dit onbeduidende muurbloempje hebt willen besteden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw? Was jij er ook ?
Tja mijn excuses, ik lees nogal snel over de muurbloempjes heen en om je eerlijk te zeggen heb jij nog niet echt een indruk achter kunnen laten dus is mijn onoplettendheid in deze wel te vergoeilijken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
De nek omdraaien??? Ga me nou niet vertellen dat ik haar levend in de diepvries heb gestopt!!!![]()
Het zou wel het klappertanden verklaren dat me uit mijn slaap hield...
Tja ook dat is Bommie he! De Bommie geeft ook aandacht aan de nietsbetekenende newbies en muurbloempjes. Ook insecten op de vooruit van Bommie's forum-voorruit zoals er zijn Basje, Klodder en Oorties zal hij nimmer verpletteren met zijn scherpe ruitenwisser van het geschreven woord. De Bommie houdt van mensen in het algemeen en probeert in een ieder het goede te zien en hij zal nimmer een newbie veroordelen voor zijn of haar onwetendheid.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk hoor, geen excuses nodig. Ik voel me vereerd dat je toch nog zoveel tekst en uitleg aan dit onbeduidende muurbloempje hebt willen besteden.![]()
Yep...er is een poll geweest...weet ff niet meer zo snel waar maar het resultaat was dat je direct je koffers moet pakken zonder verder nog afscheid te nemen van de rest van de Fokkers...quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef Inodder het volgende:
is er nog n poll trouwens over vanavond?
late reactiequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
Goeden avond saampjes![]()
heb ik nog wat bijzonders gemist?
ben wel ff sv lezen
Puntje makkelijk praten achteraf van dat ontbijt he!![]()
viel me wel zwaar trouwens nuchter helemaal terug naar de achterhoek zo 's ochtends vroeg![]()
zodra je zn volle aandacht hebt heb je spijt dat je ooit zn aandacht hebt getrokkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ook dat is Bommie he! De Bommie geeft ook aandacht aan de nietsbetekenende newbies en muurbloempjes. Ook insecten op de vooruit van Bommie's forum-voorruit zoals er zijn Basje, Klodder en Oorties zal hij nimmer verpletteren met zijn scherpe ruitenwisser van het geschreven woord. De Bommie houdt van mensen in het algemeen en probeert in een ieder het goede te zien en hij zal nimmer een newbie veroordelen voor zijn of haar onwetendheid.
Acht jezelf gelukkig, mijn muurbloempje, je hebt zojuist de Bommie zijn aandacht even getrokken en bent 1 stap verder op de sociale forumladder!![]()
Die klodder kan hij uit zijn ogen wrijven!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
zodra je zn volle aandacht hebt heb je spijt dat je ooit zn aandacht hebt getrokken![]()
DEMINSquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:46 schreef demins het volgende:
[..]
Die klodder kan hij uit zijn ogen wrijven!![]()
Ik hoop dat het andere oog getroffen is! Het ene oog is ie nog even mee bezig! (2-3).
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ook dat is Bommie he! De Bommie geeft ook aandacht aan de nietsbetekenende newbies en muurbloempjes. Ook insecten op de vooruit van Bommie's forum-voorruit zoals er zijn Basje, Klodder en Oorties zal hij nimmer verpletteren met zijn scherpe ruitenwisser van het geschreven woord. De Bommie houdt van mensen in het algemeen en probeert in een ieder het goede te zien en hij zal nimmer een newbie veroordelen voor zijn of haar onwetendheid.
Acht jezelf gelukkig, mijn muurbloempje, je hebt zojuist de Bommie zijn aandacht even getrokken en bent 1 stap verder op de sociale forumladder!![]()
Wat is er mis met een beetje tekst en uitleg? Ik neem iig de moeite om jou en andere newbies wat bij te brengen, ik geef om jullie ongeacht jullie onwetendheid en naïeve houding en ik probeer jullie klaar te maken om op eigen benen de wondere weeld der fora aan te kunnen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog meer tekst! Ben van schrik van de forumladder afgedonderd.
![]()
Hou de newbies er zelf even onder, dat kan je best! Ik moet snel typen want Flugs zit me op de hielen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
DEMINS![]()
Je hebt een morele plicht omd e newbies eronder te houden![]()
![]()
vertel vertel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Hou de newbies er zelf even onder, dat kan je best! Ik moet snel typen want Flugs zit me op de hielen!![]()
Je afscheidstopic staat al klaar... Zwaai hier demins uit...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Hou de newbies er zelf even onder, dat kan je best! Ik moet snel rypen want Flugs zit me op de hielen!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O je wilt er eentje?
Mooi, ga ik regelen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Demins!
Sukkel, je weet toch dat spelen met vrouwen die opoe zijn, gevaarlijker is dan met met je ballen op diverse CV's te gaan hangen uit russich roulette-oogpunt? Mijn tip aan jou: Kruip, kruip als de wind, mijn padawan!![]()
Kip, het meest veelzijdige stukje Demins, KIP!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zing uit volle borst: I feel like chicken tonight...I feel like chicken tonight!!![]()
Met alle plezier schat maar ik heb me de laatste tijd te vaak ziekgemeld ben ik bang heb nu telkens zon controleur aan de deur ook al was t telkens meer dan terecht dat ik thuis wasquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
late reactie...he schat...volgende keer krijg je een ontbijtje!...en dan meld je je gewoon ziek...een dagje lol samen!!!
Ik gok op een dubbelheaderquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje Demins, KIP!![]()
Lijkt wel de bank van BB...wie krijgt hem? Krabit, Manu of Demins!
Demins is zooooooooooooo ongelooflijk de Semih !
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Met alle plezier schat maar ik heb me de laatste tijd te vaak ziekgemeld ben ik bang heb nu telkens zon controleur aan de deur ook al was t telkens meer dan terecht dat ik thuis was
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef Jump het volgende:
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Heerlijk als de fa's zo snel zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was snel...nog sneller dan Loes...![]()
![]()
Sterkte Demins......tot ooit![]()
En jij zal de volgende zijn nare manquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij zal de volgende zijn nare manDaar zal dit "verstandelijk wat minder begaafte jongetje" voor gaan zorgen
![]()
![]()
BRING IT ON, CORKEY!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij zal de volgende zijn nare manDaar zal dit "verstandelijk wat minder begaafte jongetje" voor gaan zorgen
![]()
![]()
Je macht gaat verder dan ik dachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was snel...nog sneller dan Loes...![]()
![]()
Sterkte Demins......tot ooit![]()
Als ik wel begaavt was had ik het niet gequote en nu weg jijquote:
zeg wat kijk je sip schatquote:
is dat net zoiets als freebies???quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Hou de newbies er zelf even onder, dat kan je best! Ik moet snel typen want Flugs zit me op de hielen!![]()
2?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
Lief dagboek;
oktober 02
Vandaag is een zwarte dag..
Na maanden zonder noemenswaardige verliezen te hebben overleefd zijn wij nu binnen 3 dagen tijd 2 van onze beste manschappen kwijtgeraakt. De strijd is nog lang niet gestreden; maar dit verlies treft ons diep. Vanavond tegen 24.00 uur zullen wij een korte wake doen om de gevallen strijders te eren.
Daarna zullen wij ons zelf moed indrinken en de strijd voortzetten...al was het maar ter nagedachtenis aan hun die in deze smerige loopgravenoorlog gesneuveld zijn.
o okee....me weer happyquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
zeg wat kijk je sip schatik heb toch niet gezegd dat ik niet gewoon n dag je atv op kan nemen
![]()
![]()
Ik ben bang dat demins deze vraag nooit meer zal kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is dat net zoiets als freebies???![]()
pffoew ik dacht al dat ik t verknald hadquote:
Hier kan ik uit veiligheidsoverwegingen geen antwoord op geven! Der Feind hört mit!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is dat net zoiets als freebies???![]()
O hoe kort en faalbaar is het menselijk geheugen wanneer geplaatst onder extreem zware omstandigheden.quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] ..aha okee ik zie het....maar waarom dan???quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat demins deze vraag nooit meer zal kunnen beantwoorden.![]()
daarom vraag ik: enlighten me!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
O hoe kort en faalbaar is het menselijk geheugen wanneer geplaatst onder extreem zware omstandigheden.![]()
Stream filmpjes ....hierzo...2 keerquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Inodder het volgende:
weet iemand waar t filmpje van arneaux staat?
Tja jee.....moet ik dat hier echt gaan vertellen ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] ..aha okee ik zie het....maar waarom dan???
...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja jee.....moet ik dat hier echt gaan vertellen ?Het is enorm genant voor Demins en alhoewel ik hem nooit echt heb gemogen gaat het mij te ver om hier zijn vrijpostige gedrag tegenover vrouwen volledig openbaar te maken.
die stinkduif is toch allang van zijn ban af??quote:
KALF!quote:
thnx hoezo 2x?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Stream filmpjes ....hierzo...2 keer
geestelijk geknaktquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stinkduif is toch allang van zijn ban af??
Eerts vraag je om een ban voor onderandere Demins en nu erom huilenquote:
2x24 uur?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerts vraag je om een ban voor onderandere Demins en nu erom huilen![]()
Dacht dat het samen met LS je grootste vriend was hier![]()
Maar ach, wat is nu 48 uur![]()
...is dus niet in sc geweest...geen zin om cos door te spittenquote:
Je hebt er echt verdriet van, he?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...is dus niet in sc geweest...geen zin om cos door te spittensnap er nix van
![]()
Dat is nu de reden waarom jij na 20 jaar trouwe dienst nog steeds gewoon korporaal bent .......quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerts vraag je om een ban voor onderandere Demins en nu erom huilen![]()
Dacht dat het samen met LS je grootste vriend was hier![]()
Maar ach, wat is nu 48 uur![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
die stinkduif is toch allang van zijn ban af??
Ach, ik denk dat we kameraad Badeend kunnen missen als kiespijn, hij was 1 der zwakere broeders en ook nu weer duidelijk getuige zijn stille aftocht. Gelukkig hebben we nog blinde ongeleide projectielen in onze infanterie zoals er zijn: APK, Demins, Nossie, Arneaux, Oorties, Klodder en bovenal ons kleine zwarte schaapje Krabbit. Zij knappen het vuile werk uiteindelijk toch wel op door als debielen op het fort der Moddiemods af te rennen, de kogel der banmelding niet vrezend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
geestelijk geknakt......dit stuk gevogelte zullen we nooit meer kunnen inzetten voor onze heilige jihaad.....
![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |