Sja... de aanhouder wint zeggen ze wel eensquote:
goeiemorgen Inodder,quote:Op maandag 2 oktober 2006 06:30 schreef Inodder het volgende:
psstt Oortje goeiemorgu,![]()
ik schrijf wel n briefje,
Morge Puntje je sliep nog zo vredig dat ik je maar heb laten slapen
t was gezellig maar ik moet nu echt naar mn werk
ik trek de voordeur wel achter me dicht
jammer we hadden nog n hoop lol kunnen hebben van mn ODOL
dag, slaap lekker![]()
![]()
[off to work]
Je moet als trouwe BB kijker toch weten dat samenvattingen niet betrouwbaar zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben niet helemaal neutraal vanwege mijn bezoeken aan Ajax in het verleden maar als ik op de beelden van de samenvatting moet afgaan, mooie pot die met 2-2 een mooiere uitslag had gehad![]()
ik dacht al waar gaat dit over....maar das zeker voetbal ofzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet als trouwe BB kijker toch weten dat samenvattingen niet betrouwbaar zijn
En voor wat het delen van de punten betreft...als Utereg je echt (net als Bommels) zo na aan het hart ligt troost je dan met de gedachte dat we samen bovenaan staan.![]()
![]()
Dat laatste...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef PH52 het volgende:
Komt er nog iemand buitenspelen, of zitten jullie allemaal achter je bureau netjes je werk te doen ?
ik was net wel ff buiten aan het spelen...maar het ging een beetje druppelen..dus ben ik maar weer naar binnen gegaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef PH52 het volgende:
Komt er nog iemand buitenspelen, of zitten jullie allemaal achter je bureau netjes je werk te doen ?
Jammer, ik was net zo lekker in de plassen aan het springenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was net wel ff buiten aan het spelen...maar het ging een beetje druppelen..dus ben ik maar weer naar binnen gegaan
dat mag ik alleen als ik mijn laarsen aan hebquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jammer, ik was net zo lekker in de plassen aan het springen![]()
Neuh, met je schoenen is veel leuker, lekker keihard stampen, blijven je schoenen droog ( als je tenminste snel wegspringt na het neerkomen).quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
da mag ik alleen als ik mijn laarsen aan heb![]()
ik denk dat ik me fiets ga pakken en dan keihard door de plassen ga crossen!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Neuh, met je schoenen is veel leuker, lekker keihard stampen, blijven je schoenen droog ( als je tenminste snel wegspringt na het neerkomen).
En anders lekker twee soppende sokkenin je schoenen, weetjewel, dat het zo lekker slempt als je je voeten neerzet
Stoer, dan iets schuin gaan hangen en midden in de plas volaan in je achterrem knijpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat ik me fiets ga pakken en dan keihard door de plassen ga crossen!!!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stoer, dan iets schuin gaan hangen en midden in de plas volaan in je achterrem knijpen.
Dat laatste...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef PH52 het volgende:
en bedankt hequote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stoer, dan iets schuin gaan hangen en midden in de plas volaan in je achterrem knijpen.
Ik zit achter mijn bureau netjes mijn werk te negeren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef PH52 het volgende:
o, ja wel hoor.... was net ff aan het afwassen...ga nu de was ophangen en er een nieuwe indoen, dan ga ik straks eerst de jongste ophalen en dan de oudste...dan kan ik was 2 ophangen... de rest heb ik allemaal al gedaan ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:38 schreef PH52 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn alle mannen aan het werk en is mevrouw puntoortje een beetje aan het pierebadderen in de regen ?
Zou zo'n vrouw nou niks beters te doen hebben ?
Menssss, hou je wel tijd over om te FOKken ? Wat een druk gedoe, doe nog ff een tukje achter mn bureauquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, ja wel hoor.... was net ff aan het afwassen...ga nu de was ophangen en er een nieuwe indoen, dan ga ik straks eerst de jongste ophalen en dan de oudste...dan kan ik was 2 ophangen... de rest heb ik allemaal al gedaan ...... ( en het spelen in de plassen heb ik onderweg van huis/school en school/huis gedaan
)
meer dan genoeg tijd joh!....ben een vrouw, 2 handen en kan 4 dingen tegelijk doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Menssss, hou je wel tijd over om te FOKken ? Wat een druk gedoe, doe nog ff een tukje achter mn bureau![]()
Ik ben dan wel man maar wel de huisvrouw in het huisquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:38 schreef PH52 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn alle mannen aan het werk en is mevrouw puntoortje een beetje aan het pierebadderen in de regen ?
Zou zo'n vrouw nou niks beters te doen hebben ?
Ik zit thuis achter mijn bureau nuquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn bureau netjes mijn werk te negeren.
Teamlead is een beetje eenzaam in de FB, ga jij hem ff gezelschap houden, misschien kun je zijn bureau ff afstoffen ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben dan wel man maar wel de huisvrouw in het huis![]()
Mijn vrouw is lekker aan het werk![]()
Huilie-alert!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef puntoortje het volgende:
zo dat hebben we ook weer achter de ...door de pokke regen heen op de fiets 2 kinderen opgehaald....we zijn dus alle 3 klets nat
ja dat vind jij wel leuk hequote:
quote:
Kom je nog goed weg. Als je dat in de COS zou doen was je nu geband.quote:
doe eens voor dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kom je nog goed weg. Als je dat in de COS zou doen was je nu geband.
hey MOMquote:
...ik dacht dat het aan mijn verbinding lag ...gaat er behoorlijk sloom aan toe iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef ThaSandman het volgende:
Die nieuwe Fok server is er niet echt sneller op geworden he![]()
Dacht ook al dat het aan mij lag maar het is idd rete traag....................quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:33 schreef ThaSandman het volgende:
Die nieuwe Fok server is er niet echt sneller op geworden he![]()
Nix geen last, de topics vliegen over m'n scherm zo snel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:48 schreef SuperMOM het volgende:
En lag er net gewoon uit
Dat serverTJE van VOL is toch een stuk stabieler EN sneller![]()
Raar dat ik er alleen op Fok last van heb en elders niet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen last, de topics vliegen over m'n scherm zo snel!![]()
denk dat ze gewoon knijpen op jouw ip omdat je zachtsgezegd niet 1 van de liefste posters bent....de volgende stap zal wel een ban zijN!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Raar dat ik er alleen op Fok last van heb en elders niet?![]()
Ik ben een van de liefste posters hierquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ze gewoon knijpen op jouw ip omdat je zachtsgezegd niet 1 van de liefste posters bent....de volgende stap zal wel een ban zijN!
Tja, dat wil wel lukken als je met je kop in de reet van............... lamaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen last, de topics vliegen over m'n scherm zo snel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |