Goffer, geen gekloot online, zeg!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat mag ook ....dan kruip ik lekker tegen je aan ............![]()
wie ...ik...?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef Inodder het volgende:
Puntjuh wat zit je nu weer achter de comp.
maak me los of kom weer bij me
vrouwen je moet ze ook nooit vertrouwen als ze over handboeien beginnen
Lul me in slaap manquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wat jij wil kan ik ook van Genieten!![]()
Voor de anderen wij gaan![]()
Welterusten![]()
quote:
truste schat....je was erg stil vanaaf...morgen beter?quote:
Tuurlijk...geilpijpen met klodder en basje aan het lijntje houdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
truste schat....je was erg stil vanaaf...morgen beter?![]()
![]()
![]()
hangt ook van t niveau afquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
truste schat....je was erg stil vanaaf...morgen beter?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Is Jappie hier????
![]()
Ik wil hem iets laten zien
basje kent mequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk...geilpijpen met klodder en basje aan het lijntje houden![]()
ik heb geen klodders in me ogen zitten, maar die bouquetreeks moet toch bijna leeggeput zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk...geilpijpen met klodder en basje aan het lijntje houden![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet jouw secret fantasy met mij joh
Iets leuks![]()
Jouw secret fantasy? En die heeft met jappie van doen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Niet jouw secret fantasy met mij joh
Iets leuks![]()
Nouuuuuquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jouw secret fantasy? En die heeft met jappie van doen?
Vertel
Dag Oortjesquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
mensen slaap lekker
![]()
.....tot later!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ow... is dat alles. Dat plaatje ken ik alquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NouuuuuVind Jap wel een lekker ding hoor
Maar je leest selectief, er stond Bommie's secret fantasy met MIJ (zie vunzige smilie)
Nee hoor leuk plaatje over Ajax, gekregen van een lieve vriendindie Jappie vast kan waarderen
Trustenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
mensen slaap lekker
![]()
.....tot later!!!!!
![]()
![]()
![]()
HEY!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ow... is dat alles. Dat plaatje ken ik al![]()
Dacht spannende dingen te gaan zien, maar niks hoor... Lekker ben jij. Teaser![]()
Ik ben geen cock teaserquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ow... is dat alles. Dat plaatje ken ik al![]()
Dacht spannende dingen te gaan zien, maar niks hoor... Lekker ben jij. Teaser![]()
Ga hem even wakker maken dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben geen cock teaserJij denkt te vunzig
![]()
En Bommie ook![]()
Maar Jappie slaapt al ben ik bang![]()
Hij woont heel dicht bij mij ben ik achter![]()
![]()
Zal je zo hard nemen dat je nog drie weken naar gerookt vlees zal meuren!quote:
Dus als ik jouw sorry ass een keer meeneem naar Utreg dan ben je voortaan voor Utereg?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
Moest nog even naar het voetbal kijken tussen Utrecht en Ajax Ik had nog niets gezien![]()
Een heerlijke pot mannelijk voetbalMaar 2-2 was leuker geweest
![]()
Het was volgens mij geen penaltymaar ach.
Rood was terechtIk heb zelf heel lang nog mogen voetballen maar die beweging die van Dijk maakte was niet slim
![]()
In de scheidsrechters-regelementen staat dat het niet uitmaakt of hij hem raakte of niet, de intentie was er (maar volgens mij raakte hij hem wel een beetje)
Zag nog dat de spelers van Utrecht kwaad waren en Ubi onderuit haalde omdat hij de bal niet uitschoot maar een speler van Utrecht ging zelf eerst door terwijl hij het wel had gezien (ja ik heb een video)
Het was een leuke wedstrijd om te zien met name door de strijd, van Utrecht zijn we dat gewend maar het verbaasde me dat Ajax ook kon bikkelen en incasseren.
Ik ben niet helemaal neutraal vanwege mijn bezoeken aan Ajax in het verleden maar als ik op de beelden van de samenvatting moet afgaan, mooie pot die met 2-2 een mooiere uitslag had gehad![]()
Joh 3 op hol geslagen kutnewbiesquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
Is het volle maan? begin van de maand? wat een stel geile personen posten hier zeg![]()
Komen jullie allemaal tekort ofzo![]()
Laten we het over iets anders hebben, laten we het over het weer hebben: Wanneer doen we het weer![]()
zo zonde van die filmpicquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ach Jappie leest toch alles terug, ik flik het gewoon! (Bommie ligt nu toch tegen de batterij van ze wijf an)
[afbeelding]
Gewoon, omdat het een SUPER pic is
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde van die filmpic![]()
Ik ben echt een fan van de figuur superman en dan zo'n plaatje misbruiken ...not done!![]()
Die kans is redelijk aanwezig omdat volgens mij de sfeer daar geweldig moet zijn en ze (supporters) komen niet al te vaak negatief in het nieuwsquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus als ik jouw sorry ass een keer meeneem naar Utreg dan ben je voortaan voor Utereg?![]()
tuurlijk is het misbruik als je de beeltenis van superman verziekt met die lelijke kale onsympathike kop van Stam ( overigens in mijn ogen nog steeds 1 van de beste verdedigers ooit!)quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Ikke ook!
En is geen misbruik
![]()
En jij lag tegen een batterij aan te meurenKsst slapen jij
Wel grappig maar Meneer Stam is toch een stuk breter gebouwd dan die persoon die normaal in dat blauwe pak zitquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ach Jappie leest toch alles terug, ik flik het gewoon! (Bommie ligt nu toch tegen de batterij van ze wijf an)
[afbeelding]
Gewoon, omdat het een SUPER pic is
na...als ik zelf weer een keer ga, dan ga je maar mooi meequote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig omdat volgens mij de sfeer daar geweldig moet zijn en ze (supporters) komen niet al te vaak negatief in het nieuws![]()
Ik ben nog vaker bij Heerenveen geweest dan bij AjaxIn die jaren stonden ze meestal onderaan maar de sfeer was geweldig en de kruikjes met drank die gedronken werden waren echt lekker
![]()
Jullie 2de trainer heeft bij mij sowieso een streepje voor, hij is de enige die de Wolf bewusteloos op de grond kreeg![]()
(heel lang geleden maar ik ken de klassiekers)
Groningen vind ik ook een leuke ploeg, niet alleen door het spel maar ook de doelstelling (hopelijk bij de eerste 9) als ook door meneer Jans![]()
Zo kan ik nog wel even doorgaanIk hou gewoon van voetbal en kan heel erg genieten van zo'n doelpunt van van Persie gister
![]()
![]()
Als jij me wilt meenemen, koop ik eerst een Utrecht shirt en schreeuw mijn longen uit mijn lijf![]()
![]()
mwah niet mee eens hahaha die meneer in het blauw daar hebben ze een aangepaste tok voor moeten maken omdat hij te zwaar geschapen isquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel grappig maar Meneer Stam is toch een stuk breter gebouwd dan die persoon die normaal in dat blauwe pak zit![]()
We zijn het weer eensquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk is het misbruik als je de beeltenis van superman verziekt met die lelijke kale onsympathike kop van Stam ( overigens in mijn ogen nog steeds 1 van de beste verdedigers ooit!)
Klopt ja!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah niet mee eens hahaha die meneer in het blauw daar hebben ze een aangepaste tok voor moeten maken omdat hij te zwaar geschapen is![]()
hier:
http://strips.blogo.nl/?comments/569/9171
Lijkt me heel leuk en gezelligquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
na...als ik zelf weer een keer ga, dan ga je maar mooi mee![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We zijn het weer eens![]()
(jaren geleden speelde ik met mijn broertje (198cm hoog, ook een kale kop en nog een grotere borstkas dan Stam) in een feest/bier elftal, we hebben is een gesprekje kunnen horen uit de kleedkamer naast ons dat ze in hun broek scheten om tegen die grote kale kerel moesten spelen, hij staat nog steeds laatste man![]()
Net voor een hoekschop schreeuwd hij ....BOE bij iemand in zijn oor en die ging op zijn knieen![]()
![]()
Jij kent het gereedschap van Jaapquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah niet mee eens hahaha die meneer in het blauw daar hebben ze een aangepaste tok voor moeten maken omdat hij te zwaar geschapen is![]()
hier:
http://strips.blogo.nl/?comments/569/9171
Dan heb je waarschijnlijk tegen mijn zusje moeten spelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Zo'n laatste vrouw hadden wij ook in het elftalBOE
![]()
joh Kribbet voorlopig ga ik nog ff niet (reden is op te vragen via mail) maar als we gaan zorg ik er wel voor dat je er met die rolling thunder in kanquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk en gezellig![]()
De rede dat ik nu niet meer naar een wedstrijd kan, mijn rollator dan wel krukkenIk kan echt niet meer wegrennen voor supporters van de tegenpartij dan wel voor die etters die bovenop een knol het zooitje willen opjagen
![]()
Nu wil ik het weten ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh Kribbet voorlopig ga ik nog ff niet (reden is op te vragen via mail) maar als we gaan zorg ik er wel voor dat je er met die rolling thunder in kanEn die etters op knol zul je ook geen last van hebben
![]()
nope, niet gehad...en nope, ga ik hier niet vertellenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook(ban van Utrecht
)
Had je afgelopen week mijn mail met foto gehad? Dan weet ik of ik de goede had![]()
Ik had het gestuurd naar : utreg4ever1972@hotmail.comquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, niet gehad...en nope, ga ik hier niet vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |