Je bestelling is binnen..quote:
Liesje maakt zometeen een overzichtje..quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien is het handig om hier eerst nog ff een overzicht te plaatsen om te checken of je niemand vergeten bent?
hmm je staat hier wel in de lijst..er is zowiezo een bestelling voor je weg.. dus wees gerust Raffie!quote:
oooo, een weekje nog maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:43 schreef Sumera het volgende:
De meneer in de E-plaza in utrecht zei 13 october
quote:Battlefield 2142
EAN: 5030946050918
Referentie nummer: 1016671
Soort Drager: DVD-rom
Genre: aktie games
Release datum: 19-10-2006
nee op de 17e ben ik samen met kimi en eminemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef Sumera het volgende:
Waarom staat daar 19 en zij die vent 13?
en las ik op een andere site 17
Ik vond de beta leuker dan de demo, ze hebben de fiel-upgrades en de awards eruit gehaald...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:14 schreef nlboy het volgende:
Jammer...Maar ja misschien kan ik er op een andere manier goedkoop aan komen.
Ach ja eerst even de demo uitpluizen of het wel de moeite waard is om geld er aan uit te geven.
Ik heb precies het tegen overgestelde (muv rankings). De map is veel leuker en ik vind de Conquest veel leuker dan Titan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik vond de beta leuker dan de demo, ze hebben de fiel-upgrades en de awards eruit gehaald...
Ja maar... Conquest heb ik btw nog niet gedaan, dat Titan vind ik juist wel cool.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:00 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb precies het tegen overgestelde (muv rankings). De map is veel leuker en ik vind de Conquest veel leuker dan Titan.
heb de bèta noch demo gespeeld... maar zitten er geen awards meer in als medialles en badges, of begrijp ik het verkeerd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik vond de beta leuker dan de demo, ze hebben de fiel-upgrades en de awards eruit gehaald...
in de echte dus wel, en een stuk meer als in BF2, de beta had dit, maar de demo niet...quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heb de bèta noch demo gespeeld... maar zitten er geen awards meer in als medialles en badges, of begrijp ik het verkeerd...![]()
dat vond ik namelijk een zeer leuk spelelement van bf2...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
in de echte dus wel, en een stuk meer als in BF2, de beta had dit, maar de demo niet...
Nope! zo snel wij meer weten horen jullie het! goed?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:56 schreef Razorback het volgende:
@Jedi
Is er al iets bekent over wanneer je die spellen hebt?
nee we willen het nu wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nope! zo snel wij meer weten horen jullie het! goed?!
Is prima,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nope! zo snel wij meer weten horen jullie het! goed?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |