Wel zo eerlijk. Beter dan zo'n moraalridder antwoord.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Giovanni is nogal negatief over van Bommel
3e speler die afvaltquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh. Van Bronckhorst vindt Van Basten NIET de beste coach die hij gehad heeft bij Oranje. Wordt Giovanni nu ook afgeserveerd?
Allebij slim en verstandigquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
PSV vvd?
Gaat zo moeilijk als je _geen_ beelden erover hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Schijt Oranje gezever altijd, kunnen ze het niet grotendeels over de Eredivisie hebben?
Van Oranje gelukkig wel idd. Vorig seizoen de hele tijd dat Kalou gehuil en nu gaat elke uitzending over van Bommel van Nistelrooyquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:06 schreef Type-R het volgende:
[..]
Gaat zo moeilijk als je _geen_ beelden erover hebt.
Kom kom niet huilen als et eens een keer niet over Ajax gaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Van Oranje gelukkig wel idd. Vorig seizoen de hele tijd dat Kalou gehuil en nu gaat elke uitzending over van Bommel van Nistelrooy
Is Ajax dit jaar al aan bod geweest dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:09 schreef Type-R het volgende:
[..]
Kom kom niet huilen als et eens een keer niet over Ajax gaat
Gio wou terug naar Feyenoord en hij stemt PVDA. Dwaas item was het.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Feyenoord PVDA![]()
niks mis mee met pvda maar hoe komt hij erop![]()
je was niet de enigequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:24 schreef maril het volgende:
Van Gaalik had gisteren een plaatsvervangende schaamte.
![]()
Maakt het wel leuker allemaal dat geklungel(wordt tijd dat koefnoen hem nadoet)quote:
Ja echt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Maakt het wel leuker allemaal dat geklungel(wordt tijd dat koefnoen hem nadoet)
Ik moet de video nog terugkijken, maar ik voorspel: niks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Bombardier het volgende:
Wat had men over cambuur te melden?
De aanvoerder nam het voor de trainer opquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Bombardier het volgende:
Wat had men over cambuur te melden?
Consequenties? Maatregelen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De aanvoerder nam het voor de trainer op
Precies weet ik het niet maar volgens mij kwam het hier op neer.:quote:
Hetzelfde stukje als bij Talpa van vrijdag dus?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet maar volgens mij kwam het hier op neer.:
De trainer moest in 2 duels, 4 punten halen van het bestuur. Zo niet dan vloog ie eruit. Die aanveorder zei toen dat ze beter de trrainer er direct uit konder trappen ipv ultimatums stellen.
Zoiets was het
Ja precies, dat is niks nieuws.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hetzelfde stukje als bij Talpa van vrijdag dus?
Zou kunnen, niet gezienquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hetzelfde stukje als bij Talpa van vrijdag dus?
Staat me vaag iets bij van een hoofd in een anus.......quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
Ohja, dat gelul over dat zoiets als tussen Bommel/Nistelrooy niet was gebeurd met Hiddink als bondscoach, remember Witschge/Davids...
Van Nistelrooij ook niet meer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
vandaag niet gezien, nog grote dingen gemist ( behalve dat van Bommel niet meer onder Van Basten wil uiitkomen wat ik al te horen heb gekregen )
die 2 zijn dan ook als water en vuur.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu de video te bekijken en het valt me steeds meer op dat Hugo, als Tom presentator is, het voortouw in handen neemt en hem (Tom) stuurt i.p.v. andersom.
Ach, het zal wel weer heel de uitzending over RvN, MvB en MvB gaan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:56 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal heeft natuurlijk altijd leuke teksten, of je het er mee eens bent of niet. Goeie studiogast dus.
Eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:56 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal heeft natuurlijk altijd leuke teksten, of je het er mee eens bent of niet. Goeie studiogast dus.
Als het ned elftal verliest zal het zeker vernoemd wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, het zal wel weer heel de uitzending over RvN, MvB en MvB gaan..
zn optreden bij CDA zal ook nog wel voorbij komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:17 schreef RayMania het volgende:
Denk dat Louis het vooral over AZ wilt hebben eigenlijk.
sbs6-geleuterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:19 schreef -Mo- het volgende:
Louis.
Waar zou jij het over willen hebben dan ? FC Haarlem ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoera, weer een Oranje-aflevering. Oh, en volgende week zullen ze wel weer een uur gaan nabeschouwen over de wedstrijd van woensdag
Dat zou wel eens leuk zijn, om gewoon de kleine clubjes ook wat aandacht te geven. Ik word soms ook niet goed van dat gepraat over de financien van Feyenoord en het selectiebeleid van Van Basten. Tis toch altijd hetzelfde. Trouwens wie komt er vanavond als gast?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zou jij het over willen hebben dan ? FC Haarlem ?
Ja d'r schijnt ook nog zoiets te zijn als de Eredivisie. Maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zou jij het over willen hebben dan ? FC Haarlem ?
Denk eens na, wat is nou logischer om over te praten op dit moment?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja d'r schijnt ook nog zoiets te zijn als de Eredivisie. Maar ik kan me vergissen.
Louis van G.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef Sensation89 het volgende:
Trouwens wie komt er vanavond als gast?
let je wel een b-tje op jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Trouwens wie komt er vanavond als gast?
Heb het op de video geprogrammeerd.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Bruce117 het volgende:
Ben benieuwd of Louis weer boos gaat worden.
Ben benieuwd wanneer Louis weer boos gaat worden.
komt nog wel in deze uitzendingquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef Bruce117 het volgende:
Ben benieuwd of Louis weer boos gaat worden.
Ben benieuwd wanneer Louis weer boos gaat worden.
En ik ben Hugo Borstquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:40 schreef Type-R het volgende:
Ik ben louis van gaal
Daar ging Jackass weer snel overheenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Toad het volgende:
Hebben ze het al gehad over die belachelijke vertoning bij het CDA congres vorige week?
in den beginne 2 secondequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Toad het volgende:
Hebben ze het al gehad over die belachelijke vertoning bij het CDA congres vorige week?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Toad het volgende:
Ik wilde net zeggen. Ik ben aan het wachten tot Louis tegen Hugo zegt: Ik ben toch niet gek?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Louis is weer de oude schoolmeester
Dan heeft Youri wel goed naar zijn gebaren gekeken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
rare gebaren en toen veranderde cameramisschien spoorde hij Youri aan wat meer te zeggen
denk iets seinen naar de opnameleider ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:53 schreef Type-R het volgende:
wtf deed jack
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:47 schreef borisz het volgende:
hier kan best geknokt gaan worden
het laaide net even op, hugo stond op springen geknockt in figuurlijk opzetquote:
Mooie beelden altijd. Zou ik wel eens bij oranje willen zien in de kleedkamer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
beelden van de kleedkamer van Duitsland
Zou ik ook weleens willen zien , en dan dat Van Nistelrooy een schoen gooit naar Van Bastenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef trepper het volgende:
[..]
Mooie beelden altijd. Zou ik wel eens bij oranje willen zien in de kleedkamer.
Mail de NOS , wordt je ook nog goed geholpen volgens zeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand de naam van dat muziekje?
Onderhandelingen met Talpaquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:14 schreef brando het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Jack dit seizoen zo vaak afwezig is?
Ik denk iets heel gaars met theater.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:14 schreef brando het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Jack dit seizoen zo vaak afwezig is?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:10 schreef Ricky_ het volgende:
Volgende week Tom.
Reden om het een keertje over te slaan, denk ik.quote:
Anders vragen jullie je af of ik wel kijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom meld je elke week dat je het op de video gaat kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze post is veel ergerquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Gemist is dit programma niet te bekijken op internet ofzo
Slimmerik dan kan ik niet tegerlijkertijd fokken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:49 schreef marcito het volgende:
slimmerik! je hoeft niet je video te zetten, het is ook te vinden op www.nosstudiosport.nl en dan beeld en geluid kiezen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:49 schreef marcito het volgende:
slimmerik! je hoeft niet je video te zetten, het is ook te vinden op www.nosstudiosport.nl en dan beeld en geluid kiezen.![]()
Gemiste kans van Hugo: Van Gaal het Media Markt-mannetje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hugo het mediamannetje
quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Gemiste kans van Hugo: Van Gaal het Media Markt-mannetje.
carla bruni geloof ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:13 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand de naam van dat muziekje?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
carla bruni geloof ik.
Google ook ff op afbeeldingen![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
carla bruni geloof ik.
Google ook ff op afbeeldingen![]()
Ja dat snapte ik ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tietuh!
Vanwaar eigenlijk dat verwijs naar VI. Alleen om Derksen ff een schop te verkopen of heb ik een goed standpunt gemist?
Was in ieder geval weer is een beetje discussie.
Ik zou die uitzending wel willen terug zien. Ik heb het destijds gemist.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:32 schreef brando het volgende:
Over "incidenten" gesproken; het 2004-incident: Borst is op van Gelder aan het hakken! Kijken! en HUGO BORST (GISTER IN STUDIO SPORTZOMER)
ja, dat was een schopje iddquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tietuh!
Vanwaar eigenlijk dat verwijs naar VI. Alleen om Derksen ff een schop te verkopen of heb ik een goed standpunt gemist?
Was in ieder geval weer is een beetje discussie.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:08 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
in eerste fragment verdedigde Derksen van Bommel, omdat hij bij Real en München heeft gespeeld
Daar staat een rode kruis op , is niet meer in de lucht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Weet iemand waar ik die uitzending kan terug kijken waar Borst Van Gelder aanpakt?
was het maar zoquote:
inherentquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:33 schreef Erasmusch het volgende:
incident, structureel, ambivalent etc![]()
Volgens mij was het Jack die deze in eerste instantie op tafel gooidequote:
ja, maar Louis herhaalde het nog een paar keer daarnaquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij was het Jack die deze in eerste instantie op tafel gooide
Das stimmtquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:06 schreef AminBen het volgende:
[..]
ja, maar Louis herhaalde het nog een paar keer daarna![]()
In principe mis je nooit wat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
je mist er weinig aan
Jewel, je zoekt met je neus. Maar goed: http://player.omroep.nl/?serid=314quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Uitzending van zondag staat niet op site van NOS... iemand linkje?
nee, Waterreus zit gewoon in Studio Voetbalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Morgen met Watereus ? Of zit ie in VI ?
Ja, jij hebt een vrij aparte smaakquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef maril het volgende:
[..]
BRrrrr Toine , dan heb ik nog liever Tom.
De link staat een paar posts boven je, schele.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef PLAE@ het volgende:
Kan je tegenwoordig studio voetbal niet meer online terugkijken?![]()
Ik vind af en toe een glas rivella vooral bij warm weer errug lekkerquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een vrij aparte smaak
quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
De link staat een paar posts boven je, schele.
Ik hoorde een paar weken geleden bij BNR sport dat er 3 zijn die het kunnen presenteren Toine Tom en Jack, ik denk dat Jack eerste in lijn is maar dat hij wel met een of andere musical bezig is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Egbers gewoon niet meer wil![]()
Het kan toch niet zo zijn dat ze toevallig beiden verhinderd zijn....daar hou je toch rekening mee enzo...het blijft wel werk natuurlijk.
psv'erquote:
Is hij wel door gebeld.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:32 schreef snellejelle het volgende:
Chelsea ofzo?
Als je van gelikte uitzendig houd wel ja, maar ik wil wat meer emotie en die kent v Peperstrate niet.quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waterreus heeft ook gelijk hoe Van Basten tegenwoordig selecteerd
Wat zei ie?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
en nu gaat het over feyenoord
Hugo Borst zei dat het legioen ( waaronder alle harde kernen ) zich nu hebben verenigt met de zakenmensen en 1 blok vormen tegen van de herik , en dat er zondag tegen Ajax geen actie wordt gevoerd omdat het een wedstrijd opzich is .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |