He, stond van bommel toen niet in de basis??quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef marcito het volgende:
Wat ik dus al eerder heb gezegd, bij Oranje schort het aan de fysieke en ook ervaren spelers. Jammer dat van Basten dit niet inziet want anders gaan we weer kansloos ten onder zoals tegen Portugal.
Tegen portugal deed van bommel niet mee?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef marcito het volgende:
Wat ik dus al eerder heb gezegd, bij Oranje schort het aan de fysieke en ook ervaren spelers. Jammer dat van Basten dit niet inziet want anders gaan we weer kansloos ten onder zoals tegen Portugal.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tegen portugal deed van bommel niet mee?
Ten eerste waren we niet kansloos tegen Portugal. Ten tweede speelt van Bommel misschien wel fysiek (veel anders kan ie ook niet) maar dat levert bij hem alleen maar overtredingen op en onnodige provocaties. Ten derde : welterusten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef marcito het volgende:
I Know, maar hij werd gewisseld omdat hij niet goed voetbalde toen volgens Van Basten. Hij was fysiek heel sterk aanwezig op t veld en won veel duels. Erg raar dat hij eruit moest en Heitinga???? en de toen net niet fitte van der Vaart in t veld moesten. Voor mij dus nog een teken dat Van Basten gewoon weinig tactisch inzicht heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tegen portugal deed van bommel niet mee?
Het gaat mij niet om de posities, alleen om de selectie en als je over rechtsbacks gaat beginnen. Kromkamp vind ik een veel betere keuze en ook een echte rechtsback. En bij PSV komt ie ook weer aan spelen toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah een kenner. Jij wil van Bommel tot rechtsback promoveren.
Had Sneijder eens achter de spits gezet........quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had Bommel eens op de plek van Sneijder gezet...
Sorry maar ik vind kromkamp drama bij psv.Hij was bij az veel beter.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef trepper het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de posities, alleen om de selectie en als je over rechtsbacks gaat beginnen. Kromkamp vind ik een veel betere keuze en ook een echte rechtsback. En bij PSV komt ie ook weer aan spelen toe.
Oh dat van Basten (nog) een matige coach is zal ik niet ontkennen, maar dat wil nog niet zeggen dat van bommel een flikker heeft gepresteerd in het nederlands elftal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef marcito het volgende:
[..]
I Know, maar hij werd gewisseld omdat hij niet goed voetbalde toen volgens Van Basten. Hij was fysiek heel sterk aanwezig op t veld en won veel duels. Erg raar dat hij eruit moest en Heitinga???? en de toen net niet fitte van der Vaart in t veld moesten. Voor mij dus nog een teken dat Van Basten gewoon weinig tactisch inzicht heeft.
Heitinga maakt zoveel fouten dat het op een gegeven moment punten gaat kosten. Zeker tegen sterkere teams. Landzaat in oranje vind ik helemaal niet beter dan van Bommel, verre van dat zelfs. Vennegoor is idd spits en raad is wie nog meer? Juist van Nistelrooij. Zet nu de doelpunten in oranje van beiden naast elkaar en kijk is naar het verschil. En kom niet met die onzin van een breekijzer, want vertel mij nu maar wanneer dat breekijzer echt punten heeft opgeleverd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heitinga staat op andere positie dan RVN en MVB, Jaliens ook.Janssen is een linkspoot, en die zijn al schaars.Landzaat is in oranje beter dan van Bommel(vindt ik)en Vennegoor is spits.Goede bijdrage!
Blijft lastig ofniet, toegeven dat Mark, een PSV'er, gewoon geen eerlijke kans krijgt van Marco en daarom terecht bedankt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh dat van Basten (nog) een matige coach is zal ik niet ontkennen, maar dat wil nog niet zeggen dat van bommel een flikker heeft gepresteerd in het nederlands elftal.
Hoeveel eerlijke kansen moet hij nog krijgen danquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blijft lastig ofniet, toegeven dat Mark, een PSV'er, gewoon geen eerlijke kans krijgt van Marco en daarom terecht bedankt.
Mwoh, zelf vind ik dus van Bommel veel beter dan Schaars, Jansen, Maduro, Emanuelson, Kruys (toch ook soms geselecteerd??).quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh dat van Basten (nog) een matige coach is zal ik niet ontkennen, maar dat wil nog niet zeggen dat van bommel een flikker heeft gepresteerd in het nederlands elftal.
Wat is een eerlijke kans van een trainer als hij totaal geen vertrouwen in iemand heeft?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoeveel eerlijke kansen moet hij nog krijgen dan![]()
En volgens mij speelt hij toch echt bij bayern munchen.
Dit is zo zielig en zwak.Geen vertrouwen, makkelijk gezegd.Je moet gewoon goed voetballen en dat heeft van bommel niet gedaan in oranje.En dan maar zeggen dat je slecht speelt omdat je geen vertrouwen krijgt.Pfff laat hem maar mooi bij bayern blijven, zulke spelers moet ik niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is een eerlijke kans van een trainer als hij totaal geen vertrouwen in iemand heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |