abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42296310
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hij moet sowieso de eer aan zichzelf houden en weggaan. Niemand neemt hem meer serieus. En dat heeft meneer volkomen aan zichzelf te wijten.
Ik ben bang dat ie daar niet intelligent genoeg voor is
Keep the faith!!
pi_42296316
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef knnth het volgende:

[..]

Met Van Basten, Kessler en touwtjestrekker Cruijff die alledrie doof voor kritiek zijn is er wel meer nodig ben ik bang ...
Ik denk dat we ff een topic moeten openen waar we een aanslag op van Basten gaan beramen

Oh, en dan moet van het Schip er ook aan, anders neemt die Jan Doedel het over.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42296396
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:00 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie daar niet intelligent genoeg voor is
Dat denk ik ook niet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42296459
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gaat het erover wie het grootste is? Dan zouden Pelé & Maradonna als coach allen kunnen maken?
Ik heb het niet over de voetballer Van Basten.
Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé. Beschouw roept evenmin om Seedorf, Davids en nog meer van die over het paard getilde voetballers, die met het Nederlands elftal nog nooit titels hebben gewonnen. Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet en niet meer van die ego's die het allemaal zo goed weten en op het veld de vedette uithangen.
pi_42296483
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet.
Nou dan willen we toch allebei he tzelfde
Keep the faith!!
pi_42296557
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé.
In het tempo waarin Van Basten spelers eruit werkt, blijven we over met Heitinga en Denneboom
pi_42296631
Mooi zo, opsodemieteren met Van Bommel.
Voegt echt he-le-maal niets toe aan Oranje. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:07:01 #108
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_42296632
quote:

[..]

Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé. Beschouw roept evenmin om Seedorf, Davids en nog meer van die over het paard getilde voetballers, die met het Nederlands elftal nog nooit titels hebben gewonnen. Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet en niet meer van die ego's die het allemaal zo goed weten en op het veld de vedette uithangen.
Nou nou nou, die laten me voetbal en strijdkracht zien..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:07:01 #109
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_42296633
quote:

[..]

Dus jij selecteert liever spelers van FC Groningen dan spelers van Real Madrid?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:09:43 #110
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_42296750
ik geef m ook groot gelijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:09:48 #111
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_42296755
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dus jij selecteert liever spelers van FC Groningen dan spelers van Real Madrid?
Het gaat er niet om waar ze voetballen maar hoe goed ze kunnen voetballen..en er zijn spelers die niet worden geselecteerd maar veel beter kunnen voetballen dan de spelers die op dit momen hun plaats in oranje in nemen..

En dat zijn gewoon de feiten en er lopen nu spelers rond in oranje die daar gewoon niet thuis horen..en dus is er ook meer aan de hand met van basten en de wijze waarop hij bepaalde spelers niet selecteert..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:10:00 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42296766
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Zielig ventje die Bommel. Van Basten is vele malen groter dan Markske.
Trouwens, met hem in de ploeg verliest Bayern al 2 van de zes competitiewedstrijden.
Jij bent vanaf vandaag ook niet meer serieus te nemen.

Topactie van M v Bommel.
A.M.A.B
pi_42296788
quote:

Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:11:27 #114
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42296835
Marco moet maar snel stoppen.
pi_42296894
quote:

[..]

Met Theo Janssen winnen we het EK
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:14:20 #116
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42296977
Een echte voetballer had tegen bulgarije het gras opgevreten, maar van bommel kiest de weg van de minste weerstand.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42296988
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hier zit Beschouw echt niet mee.
Verkondigt slechts ZIJN mening. Doen jullie toch ook? Voetballen doe je volgens mij om te winnen. Ook Beschouw ziet van Oranje liever beter en vooral mooier spel, maar voorlopig heeft Van Basten nog maar twee keer verloren.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:14:58 #118
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42296999
Heeft van Bommel uberhaupt wel eens goede wedstrijd gespeeld voor oranje?

Waar hebben we het over.
Houd van een lijntje.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:16:02 #119
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42297046
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Verkondigt slechts ZIJN mening. Doen jullie toch ook? Voetballen doe je volgens mij om te winnen. Ook Beschouw ziet van Oranje liever beter en vooral mooier spel, maar voorlopig heeft Van Basten nog maar twee keer verloren.
Praat eens normaal Robocock vindt dat een beetje homofiel
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_42297056
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft van Bommel uberhaupt wel eens goede wedstrijd gespeeld voor oranje?

Waar hebben we het over.
Nee, het gaat dus inderdaad nergens over.
Maar Van Bommel wordt hier als een soort God gezien blijkbaar. Ik vraag me nog steeds af op basis van welke reeks hij recht zou hebben op een plekje in Oranje.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42297062
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Beschouw het volgende:

[..]

waarom praat je over jezelf in 3e persoon?
pi_42297128
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Topactie van M v Bommel.
Vriend Beschouw is altijd serieus te nemen. Eindelijk verlost van die niets toevoegende speler in Oranje. Begreep Marco al niet dat ie hem alsnog opriep (weliswaar als 6e middenvelder maar toch). Dit 'probleem' heeft zichzelf opgelost. Kan me geen enkele goede wedstrijd van dai over het paard getilde ventje herinneren in Oranje (wel genoeg slechte wedstrijden onder diverse bondscoaches). De mazzel van Bommel, je zal het nodig hebben
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_42297147
Geweldig dit, had het niet zo snel verwacht.
Morgen een column van Cruijff mss over dit voorgeval en ook dat van RvN
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:18:42 #124
68638 Zwansen
pi_42297173
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Een echte voetballer had tegen bulgarije het gras opgevreten, maar van bommel kiest de weg van de minste weerstand.
Waarschijnlijk heeft Mark nooit enig vertrouwen van Marco gekregen, dus ik kan goed begrijpen waarom hij uberhaubt niet wil spelen. Hij kan gewoon niets goeds doen.
pi_42297193
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:16 schreef Robocock het volgende:

[..]

Praat eens normaal Robocock vindt dat een beetje homofiel
Goeie opmerking zeg. Voegt zeker iets bij in de discussie Basten-Bommel
pi_42297215
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Mark nooit enig vertrouwen van Marco gekregen, dus ik kan goed begrijpen waarom hij uberhaubt niet wil spelen. Hij kan gewoon niets goeds doen.
Hij doet gewoon niets goed.
pi_42297239
Held.
pi_42297268
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vriend Beschouw is altijd serieus te nemen. Eindelijk verlost van die niets toevoegende speler in Oranje. Begreep Marco al niet dat ie hem alsnog opriep (weliswaar als 6e middenvelder maar toch). Dit 'probleem' heeft zichzelf opgelost. Kan me geen enkele goede wedstrijd van dai over het paard getilde ventje herinneren in Oranje (wel genoeg slechte wedstrijden onder diverse bondscoaches). De mazzel van Bommel, je zal het nodig hebben
pi_42297275
Zou wel lachen zijn wanneer Foppe in 2008 de OS wint met Van Bommel, Seedorf en Nistelrooy als dispensatiespelers, en Marco met z'n puberselectie weer sneuvelt in de kwartfinale op het EK.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:21:29 #130
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42297303
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Goeie opmerking zeg. Voegt zeker iets bij in de discussie Basten-Bommel
Robocock ziet dit indd als een waardevolle inbreng.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_42297336
quote:

[..]

Ach god, Bommeltje kreeg geen vertrouwen en daarom speelde hij dramatisch onder van Basten........ en onder Advocaat en van Gaal. Arme jongen, terecht dat je bedankt voor Oranje (ik bedank je er in ieder geval voor, hoef ik me niet meer aan je te ergeren).
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:22:38 #132
68638 Zwansen
pi_42297354
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Hij doet gewoon niets goed.
Ach, miljoenen verdienen en bij een van de grootste clubs van de wereld spelen, terwijl jij als 50-jarige gemiddeld bijna 50 posts per dag op een internetforum plaatst... Ja, je hebt gelijk.
pi_42297371
Laat Van Bommel maar lekker rennen en draven in München en af en toe blind op doel schieten van grote afstand. Van Basten doet het wel met Stijn Schaars.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:23:34 #134
68638 Zwansen
pi_42297390
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ach god, Bommeltje kreeg geen vertrouwen en daarom speelde hij dramatisch onder van Basten........ en onder Advocaat en van Gaal. Arme jongen, terecht dat je bedankt voor Oranje (ik bedank je er in ieder geval voor, hoef ik me niet meer aan je te ergeren).
Uhm, ik zeg niet dat zijn mindere spel komt door gebrek aan vertrouwen. Het ontneemt je wel het plezier... Mark is ook maar een mens.
pi_42297403
Ik vind Van Bommel en RvN dus de betere spelers van het oranje nu. Van basten wil niet de spelers hebben met de grootste mentaliteit in de groep, maar hij heeft zelf die 'grote' mentaliteit. (lees egoistisch).
Als we Europees kampioen willen worden, moet je sowieso spelers selecteren die CL ervaring hebben, dus niet met die onervaren pikkies als Jansen, Jaliens, en die ontzettend fragiele Ajax gastjes.

Trouwens misschien is van Basten ook de reden geweest dat Cocu toch wel is gestopt met het Nederlands elftal. En misschien komt vd Sar ook terug op zijn woorden dat hij het EK wil spelen onder van Basten, omdat hij dus ook al een keer zijn vraagtekens heeft gezet bij het niet selecteren van RvN en vB.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcito op 01-10-2006 23:30:02 ]
pi_42297412
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Zou toch wel moeten eigenlijk. 1 Nederlaag en legio fouten van herr vb, dat moet genoeg zijn En misschien gaan er wel meer spelers weigeren te spelen, dat wordt lachen.
Dat betwijfel ik. De meeste spelers zijn blij dat ze bij oranje voetballen, bij geen enkele andere bondscoach hadden ze er bij gezeten.
pi_42297449
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ach, miljoenen verdienen en bij een van de grootste clubs van de wereld spelen, terwijl jij als 50-jarige gemiddeld bijna 50 posts per dag op een internetforum plaatst... Ja, je hebt gelijk.
Wat is dit weer voor gezever? Kom met argumenten jongen en begin niet over salarissen of aantallen posts op Fok!.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:25:36 #138
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42297471
quote:

[..]

Typisch gevalletje van een ander op de schuld geven.Maar goed een mentaal zwakke speler kan ook beter thuis blijven.
LUHG
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:26:40 #139
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_42297513
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met van bommels spel bij oranje te maken
Houd van een lijntje.
pi_42297539
!

Nice. Van Basten de trainer = En dit bevestigd wel dat eens temeer.

Goede actie van van Bommel!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:27:55 #141
68638 Zwansen
pi_42297570
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:25 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Wat is dit weer voor gezever? Kom met argumenten jongen en begin niet over salarissen of aantallen posts op Fok!.
Meid, jij begint over het feit dat ie niks goeds doet. Ik probeer je uit te leggen dat ik het daar niet mee eens ben.
pi_42297571
Wat ik graag van van Marco van Basten wil horen is waarom een Heitinga, Jaliens, Jansen, Landzaat en Vennegoor meer toegevoegde waarde hebben aan het nederlands elftal dan een van Bommel en van Nistelrooij. Kijk als die gasten nou eens goed presteren was er niks aan de hand geweest. Maar bijv. een Heitinga heeft nog geen 1 wedstrijd goed voor oranje gespeeld en maakt fout na fout en toch blijft ie elke keer opgeroepen worden. Blijkbaar zijn wij de enige die dat zien. Bovendien vond ik van Bommel en van Nistelrooij lang niet de slechtste spelers van oranje. En Nistelrooij heeft ook een aantal belangrijke goals gemaakt in de WK kwalificatie. Tegen Finland en Armenie o.a.
pi_42297651
We zullen die Bulgaren even tot Yoghurt spelen en niemand lult meer over die NSB'er.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:30:20 #144
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_42297672
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef trepper het volgende:
Wat ik graag van van Marco van Basten wil horen is waarom een Heitinga, Jaliens, Jansen, Landzaat en Vennegoor meer toegevoegde waarde hebben aan het nederlands elftal dan een van Bommel en van Nistelrooij. Kijk als die gasten nou eens goed presteren was er niks aan de hand geweest. Maar bijv. een Heitinga heeft nog geen 1 wedstrijd goed voor oranje gespeeld en maakt fout na fout en toch blijft ie elke keer opgeroepen worden. Blijkbaar zijn wij de enige die dat zien. Bovendien vond ik van Bommel en van Nistelrooij lang niet de slechtste spelers van oranje. En Nistelrooij heeft ook een aantal belangrijke goals gemaakt in de WK kwalificatie. Tegen Finland en Armenie o.a.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:30:36 #145
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42297681
quote:
Heitinga staat op andere positie dan RVN en MVB, Jaliens ook.Janssen is een linkspoot, en die zijn al schaars.Landzaat is in oranje beter dan van Bommel(vindt ik)en Vennegoor is spits.Goede bijdrage!
LUHG
pi_42297696
quote:
Ah een kenner. Jij wil van Bommel tot rechtsback promoveren.
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:31:23 #147
68638 Zwansen
pi_42297716
quote:
Idd. Die Heitinga is echt een drama²...

Daar horen we meneer nooit over. Onbegrijpelijk.
pi_42297760
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ah een kenner. Jij wil van Bommel tot rechtsback promoveren.
Lees dan!!! Dat zegt hij niet toch!
pi_42297763
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Heitinga staat op andere positie dan RVN en MVB, Jaliens ook.Janssen is een linkspoot, en die zijn al schaars.Landzaat is in oranje beter dan van Bommel(vindt ik)en Vennegoor is spits.Goede bijdrage!
Schaars is idd een linkspoot
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:34:32 #150
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42297873
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Schaars is idd een linkspoot
Die zag ik niet aankomen