Ik ben bang dat ie daar niet intelligent genoeg voor isquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij moet sowieso de eer aan zichzelf houden en weggaan. Niemand neemt hem meer serieus. En dat heeft meneer volkomen aan zichzelf te wijten.
Ik denk dat we ff een topic moeten openen waar we een aanslag op van Basten gaan beramenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef knnth het volgende:
[..]
Met Van Basten, Kessler en touwtjestrekker Cruijff die alledrie doof voor kritiek zijn is er wel meer nodig ben ik bang ...
Dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie daar niet intelligent genoeg voor is
Ik heb het niet over de voetballer Van Basten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaat het erover wie het grootste is? Dan zouden Pelé & Maradonna als coach allen kunnen maken?
In het tempo waarin Van Basten spelers eruit werkt, blijven we over met Heitinga en Denneboomquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de voetballer Van Basten.
Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé.
Nou nou nou, die laten me voetbal en strijdkracht zien..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé. Beschouw roept evenmin om Seedorf, Davids en nog meer van die over het paard getilde voetballers, die met het Nederlands elftal nog nooit titels hebben gewonnen. Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet en niet meer van die ego's die het allemaal zo goed weten en op het veld de vedette uithangen.
Dus jij selecteert liever spelers van FC Groningen dan spelers van Real Madrid?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mopperen jullie maar verder, maar Van Basten heeft mijn zegen. Bommel en Nistelrooij zijn passé. Beschouw roept evenmin om Seedorf, Davids en nog meer van die over het paard getilde voetballers, die met het Nederlands elftal nog nooit titels hebben gewonnen. Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet en niet meer van die ego's die het allemaal zo goed weten en op het veld de vedette uithangen.
Het gaat er niet om waar ze voetballen maar hoe goed ze kunnen voetballen..en er zijn spelers die niet worden geselecteerd maar veel beter kunnen voetballen dan de spelers die op dit momen hun plaats in oranje in nemen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus jij selecteert liever spelers van FC Groningen dan spelers van Real Madrid?
Jij bent vanaf vandaag ook niet meer serieus te nemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Zielig ventje die Bommel. Van Basten is vele malen groter dan Markske.
Trouwens, met hem in de ploeg verliest Bayern al 2 van de zes competitiewedstrijden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
Er staat nu tenminste een elftal dat het gras nog opvreet
Met Theo Janssen winnen we het EKquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hier zit Beschouw echt niet mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij bent vanaf vandaag ook niet meer serieus te nemen.
Praat eens normaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hier zit Beschouw echt niet mee.
Verkondigt slechts ZIJN mening. Doen jullie toch ook? Voetballen doe je volgens mij om te winnen. Ook Beschouw ziet van Oranje liever beter en vooral mooier spel, maar voorlopig heeft Van Basten nog maar twee keer verloren.
Nee, het gaat dus inderdaad nergens over.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft van Bommel uberhaupt wel eens goede wedstrijd gespeeld voor oranje?
Waar hebben we het over.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hier zit Beschouw echt niet mee.
Verkondigt slechts ZIJN mening. Doen jullie toch ook? Voetballen doe je volgens mij om te winnen. Ook Beschouw ziet van Oranje liever beter en vooral mooier spel, maar voorlopig heeft Van Basten nog maar twee keer verloren.
Vriend Beschouw is altijd serieus te nemen. Eindelijk verlost van die niets toevoegende speler in Oranje. Begreep Marco al niet dat ie hem alsnog opriep (weliswaar als 6e middenvelder maar toch). Dit 'probleem' heeft zichzelf opgelost. Kan me geen enkele goede wedstrijd van dai over het paard getilde ventje herinneren in Oranje (wel genoeg slechte wedstrijden onder diverse bondscoaches). De mazzel van Bommel, je zal het nodig hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij bent vanaf vandaag ook niet meer serieus te nemen.
Topactie van M v Bommel.
Waarschijnlijk heeft Mark nooit enig vertrouwen van Marco gekregen, dus ik kan goed begrijpen waarom hij uberhaubt niet wil spelen. Hij kan gewoon niets goeds doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Een echte voetballer had tegen bulgarije het gras opgevreten, maar van bommel kiest de weg van de minste weerstand.
Goeie opmerking zeg. Voegt zeker iets bij in de discussie Basten-Bommelquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:16 schreef Robocock het volgende:
[..]
Praat eens normaalRobocock vindt dat een beetje homofiel
![]()
Hij doet gewoon niets goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Mark nooit enig vertrouwen van Marco gekregen, dus ik kan goed begrijpen waarom hij uberhaubt niet wil spelen. Hij kan gewoon niets goeds doen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vriend Beschouw is altijd serieus te nemen. Eindelijk verlost van die niets toevoegende speler in Oranje. Begreep Marco al niet dat ie hem alsnog opriep (weliswaar als 6e middenvelder maar toch). Dit 'probleem' heeft zichzelf opgelost. Kan me geen enkele goede wedstrijd van dai over het paard getilde ventje herinneren in Oranje (wel genoeg slechte wedstrijden onder diverse bondscoaches). De mazzel van Bommel, je zal het nodig hebben![]()
Robocock ziet dit indd als een waardevolle inbreng.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goeie opmerking zeg. Voegt zeker iets bij in de discussie Basten-Bommel![]()
Ach god, Bommeltje kreeg geen vertrouwen en daarom speelde hij dramatisch onder van Basten........ en onder Advocaat en van Gaal. Arme jongen, terecht dat je bedankt voor Oranje (ik bedank je er in ieder geval voor, hoef ik me niet meer aan je te ergeren).quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Mark nooit enig vertrouwen van Marco gekregen, dus ik kan goed begrijpen waarom hij uberhaubt niet wil spelen. Hij kan gewoon niets goeds doen.
Ach, miljoenen verdienen en bij een van de grootste clubs van de wereld spelen, terwijl jij als 50-jarige gemiddeld bijna 50 posts per dag op een internetforum plaatst... Ja, je hebt gelijk.quote:
Uhm, ik zeg niet dat zijn mindere spel komt door gebrek aan vertrouwen. Het ontneemt je wel het plezier... Mark is ook maar een mens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ach god, Bommeltje kreeg geen vertrouwen en daarom speelde hij dramatisch onder van Basten........ en onder Advocaat en van Gaal. Arme jongen, terecht dat je bedankt voor Oranje (ik bedank je er in ieder geval voor, hoef ik me niet meer aan je te ergeren).
Dat betwijfel ik. De meeste spelers zijn blij dat ze bij oranje voetballen, bij geen enkele andere bondscoach hadden ze er bij gezeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zou toch wel moeten eigenlijk. 1 Nederlaag en legio fouten van herr vb, dat moet genoeg zijn En misschien gaan er wel meer spelers weigeren te spelen, dat wordt lachen.
Wat is dit weer voor gezever? Kom met argumenten jongen en begin niet over salarissen of aantallen posts op Fok!.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, miljoenen verdienen en bij een van de grootste clubs van de wereld spelen, terwijl jij als 50-jarige gemiddeld bijna 50 posts per dag op een internetforum plaatst... Ja, je hebt gelijk.
Typisch gevalletje van een ander op de schuld geven.Maar goed een mentaal zwakke speler kan ook beter thuis blijven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met van bommels spel bij oranje te makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, miljoenen verdienen en bij een van de grootste clubs van de wereld spelen, terwijl jij als 50-jarige gemiddeld bijna 50 posts per dag op een internetforum plaatst... Ja, je hebt gelijk.
Meid, jij begint over het feit dat ie niks goeds doet. Ik probeer je uit te leggen dat ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor gezever? Kom met argumenten jongen en begin niet over salarissen of aantallen posts op Fok!.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef trepper het volgende:
Wat ik graag van van Marco van Basten wil horen is waarom een Heitinga, Jaliens, Jansen, Landzaat en Vennegoor meer toegevoegde waarde hebben aan het nederlands elftal dan een van Bommel en van Nistelrooij. Kijk als die gasten nou eens goed presteren was er niks aan de hand geweest. Maar bijv. een Heitinga heeft nog geen 1 wedstrijd goed voor oranje gespeeld en maakt fout na fout en toch blijft ie elke keer opgeroepen worden. Blijkbaar zijn wij de enige die dat zien. Bovendien vond ik van Bommel en van Nistelrooij lang niet de slechtste spelers van oranje. En Nistelrooij heeft ook een aantal belangrijke goals gemaakt in de WK kwalificatie. Tegen Finland en Armenie o.a.
Heitinga staat op andere positie dan RVN en MVB, Jaliens ook.Janssen is een linkspoot, en die zijn al schaars.Landzaat is in oranje beter dan van Bommel(vindt ik)en Vennegoor is spits.Goede bijdrage!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef trepper het volgende:
Wat ik graag van van Marco van Basten wil horen is waarom een Heitinga, Jaliens, Jansen, Landzaat en Vennegoor meer toegevoegde waarde hebben aan het nederlands elftal dan een van Bommel en van Nistelrooij. Kijk als die gasten nou eens goed presteren was er niks aan de hand geweest. Maar bijv. een Heitinga heeft nog geen 1 wedstrijd goed voor oranje gespeeld en maakt fout na fout en toch blijft ie elke keer opgeroepen worden. Blijkbaar zijn wij de enige die dat zien. Bovendien vond ik van Bommel en van Nistelrooij lang niet de slechtste spelers van oranje. En Nistelrooij heeft ook een aantal belangrijke goals gemaakt in de WK kwalificatie. Tegen Finland en Armenie o.a.
Ah een kenner. Jij wil van Bommel tot rechtsback promoveren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef trepper het volgende:
Idd. Die Heitinga is echt een drama²...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef trepper het volgende:
Lees dan!!! Dat zegt hij niet toch!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah een kenner. Jij wil van Bommel tot rechtsback promoveren.
Schaars is idd een linkspootquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heitinga staat op andere positie dan RVN en MVB, Jaliens ook.Janssen is een linkspoot, en die zijn al schaars.Landzaat is in oranje beter dan van Bommel(vindt ik)en Vennegoor is spits.Goede bijdrage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |