deze is volgens mij het eerstquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef Damzkieee het volgende:
Hm doe deze anders maar dicht, dubbel..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:28 schreef pekel het volgende:
Wel leuk dat hierboven in de banner staat dat van Bommel terugkeert bij Oranje.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:28 schreef pekel het volgende:
Wel leuk dat hierboven in de banner staat dat van Bommel terugkeert bij Oranje.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
groot gelijk!
Mooi dat hij de eer aan zichzelf houst. Eerst wachten tot de bondscoach je nodig heeft en dan bedanken!
Je bedoelt in 2010?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
Benieuwd wie de nieuwe bondscoach wordt, wat denken jullie?
Kesler zit tot zn elleboog erin bij cruijff en van basatenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
Het is wel de KNVB waar ie in dienst is he
Wat belachelijker is, is dat van Basten vandaag nog naar v. Nistelrooy heeft gebeld om te polsen of hij ervoor voelt om nog te spelen. Gewoon omdat Huntelaar geblesseerd isquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef roelofjan het volgende:
Van Basten heeft wel duidelijk gemaakt dat hij gewoon geen vertrouwen in Van Bommel heeft, wat van Bommel ook doet.
Dan kan ik mij wel voorstellen dat Van Bommel er nog weinig voor voelt om nog onder van Basten te spelen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef roelofjan het volgende:
Oh, Van Nistelrooij heeft ook al bedankt?
Menzo, v. Basten en v.t.Schip in de basisquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
Onwijs goede aktie van van Bommel!
Lachen dit. Nu nog verliezen de komende wedstrijden en Marco krijgt helemaal geen spelers meer mee.
Verliezen zal wel niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
Lachen dit. Nu nog verliezen de komende wedstrijden en Marco krijgt helemaal geen spelers meer mee.
Jij hoopt dat het Nederlands Elftal verliest? Ik ben ook geen fan van de bondscoach Van Basten, maar ik hoop altijd dat Nederland wint.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
hij hoopt dat van basten opstapt/ontslagen wordt denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij hoopt dat het Nederlands Elftal verliest? Ik ben ook geen fan van de bondscoach Van Basten, maar ik hoop altijd dat Nederland wint.
Sinds van Basten bondscoach is, boeit mij het nederlandse elftal maar matig meer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij hoopt dat het Nederlands Elftal verliest? Ik ben ook geen fan van de bondscoach Van Basten, maar ik hoop altijd dat Nederland wint.
Het is een zij maar dat terzijde. Ik heb liever ook dat Van Basten optyft, maar ik hoop nooit dat Nederland verliest. En ik wil het niet nog eens meemaken dat Nederland op een groot toernooi ontbreekt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij hoopt dat van basten opstapt/ontslagen wordt denk ik
Met 1 nederlaag is hij echt niet vertrokken hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Sinds van Basten bondscoach is, boeit mij het nederlandse elftal maar matig meer.
En als 1 nederlaag ons van vb afhelpt dan graag ja
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Zielig ventje die Bommel. Van Basten is vele malen groter dan Markske.
Trouwens, met hem in de ploeg verliest Bayern al 2 van de zes competitiewedstrijden.
als nederland nu een paar wedstrijden moet verliezen om vervolgens europees kampioen te worden, so be itquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is een zij maar dat terzijde. Ik heb liever ook dat Van Basten optyft, maar ik hoop nooit dat Nederland verliest. En ik wil het niet nog eens meemaken dat Nederland op een groot toernooi ontbreekt.
Dan moeten ze ook maar ff van Albanie verliezenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met 1 nederlaag is hij echt niet vertrokken hoor
Zou toch wel moeten eigenlijk. 1 Nederlaag en legio fouten van herr vb, dat moet genoeg zijn En misschien gaan er wel meer spelers weigeren te spelen, dat wordt lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Met 1 nederlaag is hij echt niet vertrokken hoor
Het gaat niet om grootheid, het gaat om de realiteit....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Zielig ventje die Bommel. Van Basten is vele malen groter dan Markske.
Trouwens, met hem in de ploeg verliest Bayern al 2 van de zes competitiewedstrijden.
je noemt hem markquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef denka het volgende:
[..]
Het gaat niet om grootheid, het gaat om de realiteit....
Oja en wat betreft het verliezen van Bayern is het wel erg goedkoop en onzinnig om te zeggen dat het door mark komt. mark heeft trouwens al veel aandeel gehad wat betreft de goals van bayern de laatste tijd
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zou toch wel moeten eigenlijk. 1 Nederlaag en legio fouten van herr vb, dat moet genoeg zijn En misschien gaan er wel meer spelers weigeren te spelen, dat wordt lachen.
Met Van Basten, Kessler en touwtjestrekker Cruijff die alledrie doof voor kritiek zijn is er wel meer nodig ben ik bang ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook maar ff van Albanie verliezen
Lukt vastquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Van Basten heeft zijn verdiende loon gekregen. Aan Bulgarije de taak om v Basten verder in het nauw te brengen.
Hij moet sowieso de eer aan zichzelf houden en weggaan. Niemand neemt hem meer serieus. En dat heeft meneer volkomen aan zichzelf te wijten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zou toch wel moeten eigenlijk. 1 Nederlaag en legio fouten van herr vb, dat moet genoeg zijn En misschien gaan er wel meer spelers weigeren te spelen, dat wordt lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |