Hij liet het CDA onder het rechtse blok vallen ja, daar kan toch ook geen discussie over bestaan of wel. Zonder het CDA zou het rechtse blok alleen uit VVD en de fortuynsplinters bestaan, samen goed voor 33 zetels in de peilingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef Napalm het volgende:
Claimde Mauricce dat het CDA rechts was?
Wat ik waarneem is een correctie van het naar links opschuiven door de VVD onder de paarse Dijkstal.
Of een partij links of rechts is hangt af van de andere partijen? Geen midden, enkel links-recht?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hij liet het CDA onder het rechtse blok vallen ja, daar kan toch ook geen discussie over bestaan of wel. Zonder het CDA zou het rechtse blok alleen uit VVD en de fortuynsplinters bestaan, samen goed voor 33 zetels in de peilingen.Ik denk dat er wel wat meer rechtse mensen zijn in Nederland, en die houden zich allemaal schuil in het Gristen Democratisch Appèl.
Inderdaad, de CDA-achterban ziet zichzelf doorgaans als gematigd rechts.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hij liet het CDA onder het rechtse blok vallen ja, daar kan toch ook geen discussie over bestaan of wel. Zonder het CDA zou het rechtse blok alleen uit VVD en de fortuynsplinters bestaan, samen goed voor 33 zetels in de peilingen.Ik denk dat er wel wat meer rechtse mensen zijn in Nederland, en die houden zich allemaal schuil in het Gristen Democratisch Appèl.
En dan nog meer besluiteloosheid?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Verzamelt u allen en wordt harmonieus in Een DONKERpaarse coalitie? . Geen haat en nijd maar consensus en overeenstemming gezamenlijk tegen de marginale partijtjes.
Beetje erg onrealisch hèquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:10 schreef Xith het volgende:
pvda sp en VVD natuurlijk!
Juist. Het is hilarisch om te zien hoe ze elkaar zo hard mogelijk proberen uit te kafferen zonder écht onbeleefd te worden. Kan niet wachten tot de debatten komen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Maurice de Hond.
Daarnaast is het verkiezingstijd. De tijd van mooie praatjes en harde woorden naar elkaar maar na de verkiezingen zitten ze net zo snel weer op elkaars schoot. Zo gaat dat nou eenmaal.
Ik zie het vooral als vermaak en mijn keuze op welke politieke partij ik stem ligt min of meer al vast. Tot de verkiezingen geniet ik van de show en het modder vechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |