Ze zijn veel te terughoudend vanavond,quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Knip straks de onzin er wel af, anders krijg je een bestand van 500 mb
Precies....ik ben benieuwd.quote:
Idd, beetje peper in hun reet zou geen overbodige luxe zijn...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef kukeleku het volgende:
Hoop dat de TT nu zo''n beetje gaat losbarsten dan.![]()
ik zal het wel uittikken danquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Knip straks de onzin er wel af, anders krijg je een bestand van 500 mb
Niemand, ze willen nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie zou de vragen gaan stellen? Om de genomineerden uit de tent te lokken? Rik? Egbert?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zal het wel uittikken dan
is da goed ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
Nou, tot nu toe is t een anticlimax.
quote:
quote:
ke dan, ik tik welquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Als je daar zin in hebt, sure! Maar ik maak er ook al een filmpje van enzo, dus in principe kunnen mensen dan ook zien wat er is gebeurd, maar nogmaals, als je wil, graag!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef T-lex het volgende:
Willen ze gewoon ff hun vinger opsteken als ze wat willen zeggen...al dat door mekaar gelul schiet niet op.![]()
Spreekt dit jou aan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over de dood, en wat te doen met de organen
Jij hebt gewoon een kuthumeurquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hahaha, heb je daar nou heel de tijd op zitten broeden?
. Sorry hoor, beetje zielig.
Deze werkt perfektquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef Sonique het volgende:
Het is weer huilen met de pet op met het geluid...
zat er niet op te wachten, maar kon het ook niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hahaha, heb je daar nou heel de tijd op zitten broeden?
. Sorry hoor, beetje zielig.
Rik vroeg ook net aan haar : "Is het lekker ?". Waarop Sjanine zoiets mompelde van mwaoh...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:15 schreef Kriebelneusje het volgende:
Janine eet ook niet echt :d
Ze schuift het van links naar rechts en weer terug.
'Het' is in deze niets dus je had t gemakkelijk voorbij kunnen laten gaan. Zullen we nu ontopic?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
zat er niet op te wachten, maar kon het ook niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk
Zei hij dat echt? Pffff...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef saa het volgende:
Semih vindt dat hij zijn praatje al heeft gedaan, huh??
Oooh hij bedoelt natuurlijk zijn slaapkamerpraatjes!
Daarom zit ze ook te doen of ze door vreet, maar ze zit eigenlijk al helemaal dicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
BB moet Janine op noodrantsoen zetten als ze het niet opeet, ze heeft er nog omgevraagd ook nog
Die vraagt zich nog steeds af wanneer het feestje begint.quote:
De opname loopt?quote:
Tijn had ook niet als achterliggende reden om Janine te nomineren. Hij vindt het niet erg, maar was er niet per se op uit.quote:
die houden hier niet zo vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef Djep het volgende:
Wat was er met mo en saar?
die kunnen niet tegen ruziequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef Djep het volgende:
Wat was er met mo en saar?
Aandacht van hemzelf afhalen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef flugeltje het volgende:
Semih begint om zich heen te slaan.
Dat anderen problemen hebben met Monique en Tijn enzo...
Dat deed Janine ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef natronic het volgende:
Ja hoor Semih moet zijn stem weer verheffen
dat heeft die graftak ook wel ff nodig zegquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef saa het volgende:
semih: neem het mee Janine, lekker neerbuigend weer!
Nee he, moet ik weer minstens zoveel smsen om Sem erin te houdenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
OMFG! Als ik met 50 euro aan bellen en sms-en ervoor kan zorgen dat die graftak van een Semih eruit vliegt dan begin ik nu alvast met bellen...
Wat kan die gast slecht een gesprek aan....
Ik vond haar daarnet eigenlijk wel redelijk sterk ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Met Janine is geen normaal gesprek mogelijk hoor
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef Bartoli het volgende:
Samir, uhm Semih draait het weer in de richting van tijn en mo
't Wordt hem te heet onder zijn voeten, de lamzak.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat Tijn Sabrina nou te verzorgen? Ze kan toch godverdomme zelf wel een pleister omdoen.
Mo is bezet en Etienne is homo, misschien kunnen zij samen iets beginnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat Tijn Sabrina nou te verzorgen? Ze kan toch godverdomme zelf wel een pleister omdoen.
vrijdag nacht hebben ze samen zitten te jankenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef Day het volgende:
Janine is ook schijnheilig. Ze heeft het met Marlies uitgesproken. M'n ass!
sorryquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
dat was de grens dus. je hoeft m niet aardig te vinden, maar dit soort opmerkingen zijn niet nodig
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:
Sorry hoor, maar 1-0 voor Janine
De junk!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:sjaan heeft elke dag, elke dag, elke dag die spiegel voor haar neus
En is hopelijk nog niet klaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Semih is nu wel heel erg wild om zich heen aan het slaan...
valt mee... toen heeft hij gezegd dat hij haar zou gaan nomineren. Is bedoeld als argument waarom hij het wél tegen Marlies heeft gezegd en NIET tegen Janine, dat dat zijn bijbedoeling was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef Marrije het volgende:
Yes, Marlies krijgt ook een pets: als Marlies voor de zoveelste keer de slaapkamer komt inzetten om over de nominaties te praten. . .
heb je een opname, was niet bij te tikkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Kinga het volgende:
JAAAA Janine begint!!!!
Wat zei hij precies ? Ik heb het even gemist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef natronic het volgende:
Mo is niet amused door die opmerking van Semih
Nee, hij heeft haar het gevoel gegeven dat iedereen zich aan haar en Tijn ergert. Lekker dan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef natronic het volgende:
Mo is niet amused door die opmerking van Semih
sjaan zeurtquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Geef één punt waar Semih gelijk heeft?
Marlies liet zich wel een zucht ontvallen, leuk vond ze het niet. Pets!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
valt mee... toen heeft hij gezegd dat hij haar zou gaan nomineren. Is bedoeld als argument waarom hij het wél tegen Marlies heeft gezegd en NIET tegen Janine, dat dat zijn bijbedoeling was.
Jij hebt écht teveel in DGK gezeten de afgelopen dagen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
sjaan zeurt
iedereen heeft wel irritaties
je moet je nominatie toch ergens op baseren
3 halen, 1 betalen
Ja én? En jij denkt nu dat Janine klaar is met Marlies?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef heksie69 het volgende:
[..]
vrijdag nacht hebben ze samen zitten te janken
mag ik hemquote:
Terwijl Tijn er niet was toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, hij heeft haar het gevoel gegeven dat iedereen zich aan haar en Tijn ergert. Lekker dan.
Betekent dus dat hij zich er groen en geel aan ergertquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, hij heeft haar het gevoel gegeven dat iedereen zich aan haar en Tijn ergert. Lekker dan.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt écht teveel in DGK gezeten de afgelopen dagen...
Mo zei laatst zelf al dat het haar en Tijn duur zou komen te staan, dat had ze dus al eerder door, ook zonder Semih.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bijna iedereen ergert zich ook aan Mo en Tijn. Het wordt alleen niet uitgesproken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet eens, als Semih irritaties heeft, dan zeg je dat gewoon en gebruik je dat niet als excuse iemand te nomineren. Dat is, zoals Janine aangeeft enwaar de ontploffing om ging, achterbaks en hypokriet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
sjaan zeurt
iedereen heeft wel irritaties
je moet je nominatie toch ergens op baseren
3 halen, 1 betalen
Bullshit! De zoveelste keer de slaapkamer in komt....vantavoren zat ze op de badkamer en toen gaf Semih een opmerking dat ze nooit bij hun kwam!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
valt mee... toen heeft hij gezegd dat hij haar zou gaan nomineren. Is bedoeld als argument waarom hij het wél tegen Marlies heeft gezegd en NIET tegen Janine, dat dat zijn bijbedoeling was.
Heb je überhaubt streams gezien afgelopen week?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef teamlead het volgende:
Gaat E10 nu opeens zinnige dingen zeggen
Doel je op zijn kapsel of gedrag?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:31 schreef Capaja het volgende:
[..]
-knip-
sorry OT wat lijkt die e10 ineens volwassen tis bijna eng
wanneer is BB die "one-happy-family-kliek" geworden dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet eens, als Semih irritaties heeft, dan zeg je dat gewoon en gebruik je dat niet als excuse iemand te nomineren. Dat is, zoals Janine aangeeft enwaar de ontploffing om ging, achterbaks en hypokriet.
Als de irritaties ZO klein zijn, dan moet je ze ook niet opbrengen en gebruiken...
sinds milica weg isquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is BB die "one-happy-family-kliek" geworden dan?
en dan nog: je moet toch érgens op kiezen bij het nomineren?
Als ik me niet evrgis is dat vorige weektoch wel bespreekbaar gemaakt. Daar baalde Mo ook van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Bijna iedereen ergert zich ook aan Mo en Tijn. Het wordt alleen niet uitgesproken.
Ik zei ook al iets positiefs over hemquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef demins het volgende:
Ik ga e10 nog mogen ook!![]()
semih mag weer geiten gaan hoeden en over het leven filosoferen!![]()
Ik moest het ook even twee keer lezen. Rik Heeft wel een mening, maar Rik Geeft niet zijn meningquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij heeft rik overal wel een mening op en zegt dat ook als het hem gepast lijkt
Das dan weer jammer. Weg van de minste weerstandquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze nu Jeroen aanvallen? Godskolere.....
nee op dat wat ie zegtquote:
Inderdaad! Rik is het meest redelijk en eerlijk van allemaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij heeft rik overal wel een mening op en zegt dat ook als het hem gepast lijkt
Beangstigend is dat, he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zei ook al iets positiefs over hem
Net een politicus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:36 schreef Kinga het volgende:
Rik is de tijd gewoon vol aant lullen met onzin.
Nooit, maar dan moet je ook gewoon ongelijk toegeven, en niet alles wat los en vast zit erbij te halen om je gelijk te halen/je ongelijk te verbloemen, wat Semih dus absoluut niet wil doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanneer is BB die "one-happy-family-kliek" geworden dan?
Dat is ook zo. Maar kom dan niet achteraf met die kleine irritaties naar voren onder het mom van: dit heb je aan jezelf te danken.quote:en dan nog: je moet toch érgens op kiezen bij het nomineren?
Hoeft niet hoor, er zijn er meer die zo denken, Marlies bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee op dat wat ie zegt
ik schaam me dr ook best voor dat ik dat denk hoor
Letterlijk en figuurlijk. Dank u.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:37 schreef teamlead het volgende:
nieuwe weekopdracht: Rick houd een week je muil dicht![]()
Battle of the modsquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan Sjaan
Ja idd. Ik irriteer me mateloos aan haar houding ik-kook-van-binnen! Laat los!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Mo staat op knappen, die kan zo opstaan en weglopen.![]()
Kom op Mo, laat je gewoon horen.
Door Semin en vooral Tijn zelf ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De kern is toch het conflict Tijn - Semih.
Maar dat wordt angstvallig vermeden.
Hier sla je wat mij betreft de spijker op de kop. Daar komt bij dat het in mijn ogen een vreselijk dominant verwend ventje is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:34 schreef natronic het volgende:
Met Semih kun je helaas geen discussie aangaan want hij haalt er altijd van alles bij wat er niet mee te maken heeft en hij kan absoluut niet tegen kritiek
met een handgranaat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
Nou hup BB op dat scherm :"Hoe denken Semih en Tijn uit elkaar te gaan?". Zoiets.
Mens, blijf wakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef Marrije het volgende:
Etjen: iedereen is wijs genoeg om dingen van elkaar aan te nemen.
Yeah, right!![]()
Is het net gezellig, moet ik naar bed![]()
Dat blijft ook zo, een opening door Tijn of Semih hoeven we niet te verwachten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
De kern is toch het conflict Tijn - Semih.
Maar dat wordt angstvallig vermeden.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
Jeroen is al een tijd mijn held, maar nu nog meer. Jeroen mag van mij winnen. Semih mag van mij het huis uit morgen, Semih is echt door de mand gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |