Ze zijn veel te terughoudend vanavond,quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Knip straks de onzin er wel af, anders krijg je een bestand van 500 mb
Precies....ik ben benieuwd.quote:
Idd, beetje peper in hun reet zou geen overbodige luxe zijn...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef kukeleku het volgende:
Hoop dat de TT nu zo''n beetje gaat losbarsten dan.![]()
ik zal het wel uittikken danquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Knip straks de onzin er wel af, anders krijg je een bestand van 500 mb
Niemand, ze willen nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wie zou de vragen gaan stellen? Om de genomineerden uit de tent te lokken? Rik? Egbert?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zal het wel uittikken dan
is da goed ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
Nou, tot nu toe is t een anticlimax.
quote:
quote:
ke dan, ik tik welquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Als je daar zin in hebt, sure! Maar ik maak er ook al een filmpje van enzo, dus in principe kunnen mensen dan ook zien wat er is gebeurd, maar nogmaals, als je wil, graag!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef T-lex het volgende:
Willen ze gewoon ff hun vinger opsteken als ze wat willen zeggen...al dat door mekaar gelul schiet niet op.![]()
Spreekt dit jou aan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over de dood, en wat te doen met de organen
Jij hebt gewoon een kuthumeurquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hahaha, heb je daar nou heel de tijd op zitten broeden?
. Sorry hoor, beetje zielig.
Deze werkt perfektquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef Sonique het volgende:
Het is weer huilen met de pet op met het geluid...
zat er niet op te wachten, maar kon het ook niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Hahaha, heb je daar nou heel de tijd op zitten broeden?
. Sorry hoor, beetje zielig.
Rik vroeg ook net aan haar : "Is het lekker ?". Waarop Sjanine zoiets mompelde van mwaoh...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:15 schreef Kriebelneusje het volgende:
Janine eet ook niet echt :d
Ze schuift het van links naar rechts en weer terug.
'Het' is in deze niets dus je had t gemakkelijk voorbij kunnen laten gaan. Zullen we nu ontopic?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
zat er niet op te wachten, maar kon het ook niet zomaar voorbij laten gaan natuurlijk
Zei hij dat echt? Pffff...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef saa het volgende:
Semih vindt dat hij zijn praatje al heeft gedaan, huh??
Oooh hij bedoelt natuurlijk zijn slaapkamerpraatjes!
Daarom zit ze ook te doen of ze door vreet, maar ze zit eigenlijk al helemaal dicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
BB moet Janine op noodrantsoen zetten als ze het niet opeet, ze heeft er nog omgevraagd ook nog
Die vraagt zich nog steeds af wanneer het feestje begint.quote:
De opname loopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |