hmmquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als Brad zich nogal op ze heeft uitgeleefd. Verder heb ik er niet zo'n last van.
Waar komt het door dan? MM of wat anders?quote:
Met iemand die zo reageert, wil je toch helemaal geen contact?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:19 schreef Zwaffel het volgende:Omg,ik heb een "vriend" van MM op mn dak
das al de 3deZielige lui
ik had ze uit mn partyflock (
) vrienden lijstje geflikkerd. Omdat er eigenlijk alleen echte vrienden in moeten staan. (er staan er nu nog maar 9 in
maar dat zijn wel echte vrienden van me
) anyway,ze flippen allemaal
"Ja en als je me godverdomme wat te zeggen hebt dan doe je dat maar in mn gezicht achterbakse kuthoer! en niet op deze manier blablabla"
En dat enkel omdat ik ze uit mn lijst heb gemikthoe kansloos
waarom denk je dat ze uit mijn lijst zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met iemand die zo reageert, wil je toch helemaal geen contact?
MM heeft er niet aan gezeten. En zwanger ben ik ook niet. (neem ik aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar komt het door dan? MM of wat anders?
Ja, precies, dat ze dat niet snappen...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze uit mijn lijst zijnHelemaal na hoe ze MM behandelen
ze snappen het welquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies, dat ze dat niet snappen...
En wat je tepels betreft, klote voor je maar ik kan je niet helpen
Wat jij wil,quote:
Ja, daar moest ik ook aan denken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
Weet je, ik zat te denken...
Sómmige dingen wil je gewoon helemaal niet weten.
Zoiets van "to much info"
Maar toch, Zwaffel, moet je niet gewoon ongesteld worden ofzo? Sommige vrouwen hebben daar dan ook last van namelijk. Heb ik wel eens gehoord dan hč...
ja,moet wel ong worden. Maar ik heb er nooit last vanquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:32 schreef maedel het volgende:
Weet je, ik zat te denken...
Sómmige dingen wil je gewoon helemaal niet weten.
Zoiets van "to much info"
Maar toch, Zwaffel, moet je niet gewoon ongesteld worden ofzo? Sommige vrouwen hebben daar dan ook last van namelijk. Heb ik wel eens gehoord dan hč...
ofcourse heb ik genotenquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat jij wil,.
En nog een beetje genoten van het lange weekend met MM?
Dat varieert geloof ik van minuut tot minuut momenteelquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef Zwaffel het volgende:
fok is snel!
Mooi, van de liefde moet men genieten,quote:
ik zie het jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat varieert geloof ik van minuut tot minuut momenteel![]()
Ik was ondanks de wat late dvd al lang wakker heur,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
"schudt het topic weer wakker"
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
maar de laatste post voor mij was toch ruim 8 uur geledenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik was ondanks de wat late dvd al lang wakker heur,,
.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de laatste post voor mij was toch ruim 8 uur geleden![]()
![]()
"zet een stoel klaar zodat die boer ook kan zitten"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:16 schreef Zwaffel het volgende:
*burp* mogguh
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"zet een stoel klaar zodat die boer ook kan zitten"
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"zet een stoel klaar zodat die boer ook kan zitten"
Oh, en ik moet hier natuurlijk ook nog even opbiechten dat ik de bonbons allemaal al op heb gegetenquote:
Daar waren ze toch voor,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, en ik moet hier natuurlijk ook nog even opbiechten dat ik de bonbons allemaal al op heb gegeten![]()
![]()
![]()
Ouwe snoepertquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, en ik moet hier natuurlijk ook nog even opbiechten dat ik de bonbons allemaal al op heb gegeten![]()
![]()
![]()
Jeejtje, dat zijn geen hinten meer of aanwijzingen maar ANWB borden in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onbewust bewust twee tijdschriften op de keukentafel laten liggen, maar goed. Mijn moeder snapt geen subtiele hints, ik heb haar wijs gemaakt dat in de flesje masseerolie zit, wat het in feite ook is,.
Mijn moeder weet niet eens wat missionarisstandje is.................quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeejtje, dat zijn geen hinten meer of aanwijzingen maar ANWB borden in mijn ogen![]()
*meld*quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"zoekt de omgeving af op jonge frisse blaadjes"![]()
Gheghe,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tijgert nu zigzaggend door het topic om de pijltjes van Amor te ontwijken![]()
C:temp wil wel eens helpen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, maar dat valt nog helemaal niet mee![]()
Heu,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:36 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |