Ja, Sorry.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
My god, dat is irritant, Sebasser.
Ik dacht dat je het expres deedquote:
Word er eindelijk een beetje gereld, is de rel tommy er niet,quote:
Voor de postcount?quote:
Ja, je hebt van die gekkenquote:
Pas maar op, ik heb wel teruggelezen hoor...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je mag nu wel een beetje voor de vorm mijn kant uit rellen hoor maedel,,
.
Ja zo verdwijnt deze geniale TT natuurlijk snel in de historie..............quote:
quote:
Ja, zo kan ik het ook...quote:Aantal posts Sebasser: 29426 (gemiddeld 111 per dag)
Ga je gang schat,quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Pas maar op, ik heb wel teruggelezen hoor...![]()
Amen sister.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die hele postcount afschaffen![]()
Nou ja, het zou eigenlijk ontzettend oud nieuws zijn, dus ik laat het maar effe zittenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ga je gang schat,. Ik zit wel op werk dus tis eigenlijk een thuiswedstrijd voor jou,
.
Waarom zou ik dan willen ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Sebasser wil natuurlijk met stip stijgen in de top 500![]()
Okay,quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, het zou eigenlijk ontzettend oud nieuws zijn, dus ik laat het maar effe zitten
Komt nog wel een keer denk ik.![]()
Speciaal voor Erik, Relvrije zone! Waar we liev tegen elkaar doen,quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme! Jullie mogen helemaal niet gaan rellen en zulks, want dan kan die L aan het begin van het topic net zo goed vervangen worden door de H.
Oh, ok.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat een beetje aandachtsgeilheid jouw niet vreemd is![]()
![]()
Nou ik zie de mensen hier nog niet zo snel azijn lozen tegen een boompjequote:Op maandag 2 oktober 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme! Jullie mogen helemaal niet gaan rellen en zulks, want dan kan die L aan het begin van het topic net zo goed vervangen worden door de H.
Of jij bent snel,quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
Jeuzus wat is FOK! traag.
het was meer zoiets van "is dit herkenbaar voor iemand?"quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:04 schreef wonderer het volgende:
Interessante feitjes...
Alleen als Brad zich nogal op ze heeft uitgeleefd. Verder heb ik er niet zo'n last van.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
het was meer zoiets van "is dit herkenbaar voor iemand?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |