Jeumigquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
Zooooooooooooooooooooo, hoe gezellig het ook allemaal is om elkaar af te branden.
Vanaf nu mag dat wel stoppen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hoe jij soms uit de hoek komtik moest al 3x lachen om je posts
does nietik hoor smorgens een kutbui te hebben
Je wilt niet weten........................quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
Het gaat ook van kwaad tot erger hè
eerst minimeten met de topic opa, en en nu al met een 70 jarige vunzige spelletjes doen![]()
stiekum wel hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je wilt niet weten.........................
17 man....ziltig....vriendin met cameraquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stiekum wel hoor![]()
wellicht kan ik er nog wat van op steken![]()
Hè jasses nee tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
17 man....ziltig....vriendin met camera,
.
Nah garpje,.
Gheghe, mijn goeie daad voor vandaag weer gedaan,quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hè jasses nee toch![]()
getsie, nu heb ik een eng beeld op m'n netvlies dat er heel de dag niet meer van weg gaat![]()
ja ja, noem dat maar goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gheghe, mijn goeie daad voor vandaag weer gedaan,.
Ach, pak je toch je rugzak,quote:
Die rugzak gaan we eens een Pimpjob geven,quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gebruik ik gewoon gewoon om de krant of Arthur in te stoppen![]()
Als je daar aan gaat beginnen zullen er nog wel meer onderdelen van mij een (pimp)job moeten krijgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die rugzak gaan we eens een Pimpjob geven,.
tuurlijk welquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede middag. Denk ik. Maar als ik het zo teruglees dan weet ik het niet meer zeker.
Als jij dat hier vanmiddag in het topic zegt moet dat toch voldoende zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is een mooi streven, maar dan moet iedereen er zich wel aan houden natuurlijk.
Ach gossiequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, pauze op TV.
Nu alweer voorbij trouwens![]()
Ja, het was pauze bij DR.phill en die was bijna voorbij.quote:
ja dan heb jij gewoon te gehoorzamenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, het was pauze bij DR.phill en die was bijna voorbij.
En hij zei daarvoor dat ik het niet mocht missen, dus !!1
Nee hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan heb jij gewoon te gehoorzamen![]()
acuut gebrek aan Rosé zou mijn eerste conclusie zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
ik ga ff wat anders doen of zo, kusjes aan alle mensen die hier op Fok zitten.
Geen leven hebben enzoot, jezus ik weet niet eens wat er met mij aan de hand is nu
Kusjejeeeeh1!!
Ik weet wel een recept in een kommetje dat echt overal tegen helpt,quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
acuut gebrek aan Rosé zou mijn eerste conclusie zijn![]()
nee niet doen, niet voorschrijvenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet wel een recept in een kommetje dat echt overal tegen helpt,.
Klopt, net zoals ik sommige nummers ook alleen af en toe af kan spelen omdat ze te emotioneel zijn,quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet doen, niet voorschrijven![]()
want ik ben bang dat het net als met antibiothica op den duur wel resistentie opwerkt
nou ik heb je zojuist wat gestuurd hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:07 schreef Sitethief het volgende:
Erik, check PM,.
En Stroeken, je moet je ook even aanmelden,.
Neuh, ik ben bang dat de show alweer is afgelopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:40 schreef maedel het volgende:
Heeft het nog zin om met popcorn op de publiekstribune te gaan zitten?
* maedel vermoedt dat ze te laat is...
Damn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat de show alweer is afgelopen![]()
maar wellicht kan je even doorlopen richting de after party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |