quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef Liejannuh het volgende:
Tnx Nosh!
En hoe origineel! Radiohead op 1!
En Pearl Jam en Nirvana ook in de top 3!Dat had ik nou nooit verwacht!
Wel jammer dat ze niet in de ether zitten. Moet ik toch een hoop gaan missen.
Zou inderdaad ideaal zijn. Alleen hopelijk wel wat sneller dan 10 jaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:32 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een schande blijft het dat de enigste alternatieve zender van het land niet te horen is in de ether![]()
Nee, Nederland maakt het allemaal niks uit, die willen alleen maar hits horen![]()
![]()
Hopenlijk over 10 jaar kan iedereen via wifi ofzo overal Kink luisteren op 1 of andere manier![]()
Nummer kwam mij wel bekend voor. Wist alleen niet de titel en de artiest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:13 schreef wlsandman het volgende:
Madrugada ken ik ook echt niet![]()
Wel lekker nummertje![]()
Viel mij ook al op. Ik dacht al van: "Goh, wat lijkt Interpol toch op dEUS."quote:
Volgens mij is het ook niet de eerste keer deze lijst.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Ze zitten flink te slapen daar.
Nu was ik in slaap gevallenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar is dus echt iemand in slaap gevallen.
Of niet dus, als ik je edit zie.
Een pot nat, ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nu was ik in slaap gevallenDit is natuurlijk APC.
Vond het er anders aardig veel op lijken. Dus die vergissing is je niet kwalijk te nemen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nu was ik in slaap gevallenDit is natuurlijk APC.
Ik schaam me anders kapot als Tool en APC fanquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vond het er anders aardig veel op lijken. Dus die vergissing is je niet kwalijk te nemen.
Ik heb de lijst toevallig in een txt-bestand gezet. Dus je kan die gebruiken om de lijst terug te kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef mikhorst het volgende:
hmm, is de lijst nog ergens terug te kijken...?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hier nog steeds te vinden: -> http://www.kinkfm.com/jaarlijsten.php?jaarlijstid=37
Vrijwel alleen maar te gekke songsWat een te gekke zender! Wat een fantastische smaak heb ik toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |