Does scheinheiligquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:39 schreef Bizznitch het volgende:
Gristenen!!!1
Mogen ze stikken in een hostie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
die moeten allemaal een trap in het kruis krijgen, symbolisch zeg maar
Besneden of onbesneden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef Renesite het volgende:
Doet-u mij maar een jood.
*Hosti aangeeft..quote:
En ik me maar afvragen waar jij hedendaags rondhangt. Nou opgelost.quote:
pool centrum aan het schuitendiep vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waar jij hedendaags rondhangt. Nou opgelost.
klinkt als een buurthuisquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
pool centrum aan het schuitendiep vandaag.
Vrij weinig atm.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
WHAT GOES OOOOOON IN YOUR HEART?
quote:
Doodzonde.quote:
Boeiendquote:
je bent gedumpt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef JDude het volgende:
Liefde is voor mietjes.
Welneen. 'Het is gewoon zo.'quote:
En vanavond in Countdown Café [BeF] brengt "The Scene" het nummer 'Blauw' ten gehore.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef JDude het volgende:
Liefde is voor mietjes.
Inet leeft weer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
En vanavond in Countdown Café [BeF] brengt "The Scene" het nummer 'Blauw' ten gehore.
Och arme.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enigszins. Maar....... het........ is....... traaaaaaaaaaaaagg.......
K nog nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef cerreur het volgende:
En weer thuisch.
Was een beste reisch denkquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
Zo, eindelijk, weer thuisch.
Sinds een paar uur terug.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef DeLeider het volgende:
die fok PMS, sinds wanneer is dat?
Ik las PMS..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef DeLeider het volgende:
die fok PMS, sinds wanneer is dat?
Zeker.. van 7 tot 11.quote:
Gezellig, nog fijne hunks gezien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik las PMS..
Dat staat er ook.. maar ach..
[..]
Zeker.. van 7 tot 11.
Door een van de ergeste onweersbuien die ik ooit heb gezien.
Je bent uit de kast gekomen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig, nog fijne hunks gezien?
Nee, jij dan?quote:
Poepie???!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik las PMS..
Dat staat er ook.. maar ach..
[..]
Zeker.. van 7 tot 11.
Door een van de ergeste onweersbuien die ik ooit heb gezien.
Jupquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig, nog fijne hunks gezien?
Scheet, drol, excrement.. wat jij wilquote:
Welterusten mam.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef Misstique het volgende:
Ik ga wat slaap inhalen. Gegroet.
Verdikkemequote:
Mwah.. een hele trein vol studenten..quote:
Ik zal wel over je krulletjes hebben heengekeken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik jou niet! Waarom heb je niet gezwaaid?
Nee, konijnen 'huppen'.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:24 schreef cerreur het volgende:
Als konijnen!
maar je zei net nog dat...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal wel over je krulletjes hebben heengekeken.
Vroeger avond.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroegertje vanavond
Ik ben voor.quote:
Jij gaat al slapen?quote:
Wij zitten op één lijn.quote:
Oh ik vond het ook al raar.quote:
Mietje!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ik vond het ook al raar.
Ik wel zo.![]()
Ja er is geen hond meer online, de multi is saai (sorry multigangers) en jij bent ook al opgekut.quote:
Nou zegquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja er is geen hond meer online, de multi is saai (sorry multigangers) en jij bent ook al opgekut.![]()
Geef toe..quote:
Kom die maar hier halen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef cerreur het volgende:
VLAAI!
Ik win altijd.quote:
*Ash stemmetje opzetquote:
Ja, kom nou maar uit die pokébal Roel.quote:
Poof. ce cer or or cerro cer cer!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, kom nou maar uit die pokébal Roel.
Psyduck..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:35 schreef mcDavid het volgende:
Nee zo heette dat beest niet. Die ene. dat snavelbek beest dat nix kon! Die bedoel ik!
quote:
Doe dan maar Lickytong..quote:
* cerreur cerror rent weg. ce. ror!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
*Over bolletje aait
Wat ben jij schattig!
Pokéball tegen harses gooit..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
* cerreur cerror rent weg. ce. ror!
Mis!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pokéball tegen harses gooit..
HIER BLIJVEN!!!
*hard lacht.quote:
*puppy eyes doet..quote:
Man, je zappt nog deuk in een pakje lauwe boter!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:
*thundershock ofzo doet en cerror verlamt.
"yvonne, ik kies jou!"quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef cerreur het volgende:
[..]
Man, je zappt nog deuk in een pakje lauwe boter!
* cerreur wenst mcD dood en gaat in a.s.a.p.
*Gebruikt lachbui.quote:
* Dagonet, ik gebruik jou...quote:
Mag vast wel.quote:
Waarvoor?quote:
Te pokemonnen, Hij evalueert!quote:
Vast ontgroeit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Misstique het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.
OUD!quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:04 schreef Misstique het volgende:
Generatiekloof.
Always good to hear.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:12 schreef Misstique het volgende:
Maar wel jong van geest.
Yup.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Always good to hear.
Je kwam ook op de meet enzo?
Gezelligquote:
Hoiquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:52 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Zulks een enthousiaste begroetseling.quote:
Ja goed hequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Zulks een enthousiaste begroetseling.
God bestaat nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:10 schreef JDude het volgende:
Vrije dag vandaag. Thank God.
Dat maakt het ook zo gemakkelijk 'm even te bedankenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:10 schreef JDude het volgende:
Vrije dag vandaag. Thank God.
Kroe meet zelfs.quote:
Het wordt wel steeds ranziger idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef JDude het volgende:
Dat modereter spul begint spontaan met elkaar te hokken. Dat zal me een barre meet worden.
Je had je verslapen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Mokster het volgende:
Een half uur aan het werk en reeds tweemaal bijna gaan schelden...
En de dag begon nog wel zo veelbelovend.
Ranzig is hip!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Misstique het volgende:
Het wordt wel steeds ranziger idd.
Solliciteren naar mod maar! Elke vrouw die in Bef post wordt toch moderatorquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Mokster het volgende:
Een half uur aan het werk en reeds tweemaal bijna gaan schelden...
En de dag begon nog wel zo veelbelovend.
Nee alsjeblieft zeg, hou er ook een paar zwart!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
Solliciteren naar mod maar! Elke vrouw die in Bef post wordt toch moderator
Nee, dat was vanochtend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef ehqo het volgende:
Ik lig in de houdgreep. We liggen allemaal in de houdgreep.
ik houd wel van kinkyquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef ehqo het volgende:
Ik lig in de houdgreep. We liggen allemaal in de houdgreep.
Ik wil terug naar de houdgreep van eerder deze dag, en in ruil daarvoor heb ik zeurende collega's in de aanbieding.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef ehqo het volgende:
Wat heb je in de aanbieding, en wat wil je ervoor hebben?
quote:
Die collega's zijn juist een deel van dat wat ons in de houdgreep houdt. Maar dat blikje chocomel klinkt goed genoeg.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil terug naar de houdgreep van eerder deze dag, en in ruil daarvoor heb ik zeurende collega's in de aanbieding.
En een blikje chocomel.
Dat is dan wel weer een aanbod wat aangenomen kan worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef Mokster het volgende:
Ik wil terug naar de houdgreep van eerder deze dag
Tof, bier?quote:
Jij hebt het over nakende lichamen nu.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een aanbod wat aangenomen kan worden.
Zullen we het blikje delen dan? Onderwijl onze collega's vervloekend? Onder het motto: gedeelde smart...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef ehqo het volgende:
Die collega's zijn juist een deel van dat wat ons in de houdgreep houdt. Maar dat blikje chocomel klinkt goed genoeg.
Als je mijn hand vasthoud.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zullen we het blikje delen dan? Onderwijl onze collega's vervloekend? Onder het motto: gedeelde smart...
Een dergelijke houdgreep had ik eigenlijk ook voor ogen toen ik mijn blikje chocomel in de aanbieding deed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:55 schreef ehqo het volgende:
Jij hebt het over nakende lichamen nu.
Fijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef JDude het volgende:
Dat is dan wel weer een aanbod wat aangenomen kan worden.
Sssstt!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef Bizznitch het volgende:
dit riekt naar iets dat boebie zou moeten weten.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef Bizznitch het volgende:
dit riekt naar iets dat boebie zou moeten weten.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef ehqo het volgende:
Als je mijn hand vasthoud.
Oh! Nou. Goed dan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een dergelijke houdgreep had ik eigenlijk ook voor ogen toen ik mijn blikje chocomel in de aanbieding deed.
We zijn vrouwenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een gesprek dat ik helemaal niet zie?
Je mist de vrouwelijke intuïtie die daarvoor een vereiste is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:02 schreef ehqo het volgende:
Waarom hebben jullie een gesprek dat ik helemaal niet zie?
Zeg! Ik kan je hand ook gewoon loslaten hoor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:08 schreef ehqo het volgende:
Jesses.
Het was een grapje. Hou me nog even vast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg! Ik kan je hand ook gewoon loslaten hoor!
Gaarne.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef ehqo het volgende:
Het was een grapje. Hou me nog even vast.
Zullen we ook meteen zoenen nu we er toch zitten? Of vind je dat een minder idee?quote:
Dat lijkt mij een zeer fijne aanvulling op het hand-contact.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef ehqo het volgende:
Zullen we ook meteen zoenen nu we er toch zitten? Of vind je dat een minder idee?
Dat slaat op jou?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
Als getrouwde mannen een week geleden geheel onverwachts (en ongewenst) hun tong achter in je keel duwen, en je vervolgens vandaag (via de mail) vertellen dat hun nieuwgeborene naar jou vernoemd is en daarbij tevens vermelden:
"Dit gaat geen rare vormen aannemen of zo hoor.
Ga niet stalken o.i.d. ....vond alleen dat je het moest/mocht weten."
dan bekruipt je toch een zeer onprettig gevoel.
Helaasch wel...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:41 schreef cerreur het volgende:
Dat slaat op jou?
Héhé, ik pak de popcorn alvast.
Ik weet niet wie dit je heeft wijsgemaakt, maar ik ben niet getrouwd hoor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
Als getrouwde mannen een week geleden geheel onverwachts (en ongewenst) hun tong achter in je keel duwen, en je vervolgens vandaag (via de mail) vertellen dat hun nieuwgeborene naar jou vernoemd is en daarbij tevens vermelden:
Ik kan me jouw tong dan ook niet in mijn keel herinneren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet niet wie dit je heeft wijsgemaakt, maar ik ben niet getrouwd hoor!
uberhaupt dat je de getrouwde man in kwestie zijn tong in je liet....had dan gebeten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Ik luister naar de regen op het dak en tegen het raam.
En wens mijn bed hier.
En een houdgreep.
Eventueel.
Popcorn ook goed.
Als ik dit eerder had gelezen was ik wel even met een zak popcorn die kant uit gegaan... toch 2 wensen vervuld.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Ik luister naar de regen op het dak en tegen het raam.
En wens mijn bed hier.
En een houdgreep.
Eventueel.
Popcorn ook goed.
Mail naar jouw en/of zijn leidinggevende doorsturen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
mits collegaquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mail naar jouw en/of zijn leidinggevende doorsturen.
Mail adres hier posten?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:09 schreef JDude het volgende:
Of uitprinten, met rood omlijnen, URGENT er boven kalken en aan het mededelingenbord prikken.
Kat? Hond?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:18 schreef cerreur het volgende:
Ohja, en peking eend is geen eend.
Ik dacht dat ik gelezen had dat het een collega is, maar nu ik teruglees heb ik geen idee hoe ik daarbij kom eigenlijk.quote:
mischien projecteer je je eigen verdrongen verleden op moksyquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gelezen had dat het een collega is, maar nu ik teruglees heb ik geen idee hoe ik daarbij kom eigenlijk..
met een tomaten room sausjequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
Ringstaartmaki?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien projecteer je je eigen verdrongen verleden op moksy
De honger overheerst?quote:
sinds waneer heb je daar een reden voor nodig dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:26 schreef JDude het volgende:
Ik ga denk ik ehm, frituur halen. Het is immers maandag. Geen idee waarom dat een reden is overigens.
Goed punt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef killswitch het volgende:
sinds waneer heb je daar een reden voor nodig dan ?
Pijn is fijn..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef cerreur het volgende:
[afbeelding] Fuck the pain away! [afbeelding]
It was in a foreign hotel's bathtub I baptized myself in changequote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef cerreur het volgende:
slinger msn eens aan, moet ff wat bespreken over W:Equote:Op maandag 2 oktober 2006 18:29 schreef cerreur het volgende:
Jep..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pijn is fijn..
Tja.. als je het zo bekijkt wel..
yvonne was al ongerust over je.quote:
Over Ceehaa, I guess.quote:
Bést aardig, wel.quote:
Al tijden, hoor.quote:
quote:
Ik moet haar terugpakken volgende keer, J.quote:
Doe rattengif in je bier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet haar terugpakken volgende keer, J.
Slaaptekort daargelaten, dan. Gelukkig informeerde m'n werk me daarnet dat ik morgen pas half elf begin.quote:
Ja, en?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
Volgende kéér, J. Níét volgende week.
En dan wel even je eigen neiging om door te tanken uitschakelen.quote:
Nauwelijks, helaas.quote:
Naar een forum kijken dat op de helft van de snelheid draait is dan weer minder.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:24 schreef cerreur het volgende:
Naar muziek luisteren dat op de helft van de snelheid draait is tof.
en dan is de helft nog positief uitgedruktquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Naar een forum kijken dat op de helft van de snelheid draait is dan weer minder.
vanwaar deze openbaring?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
Tal is Tof.
Jawel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:33 schreef mcDavid het volgende:
Tal is Tof.
Yvonne vindt me "cute"quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef cerreur het volgende:
mcD. Wat ben jij een verschrikkelijk slijmballetje.
als iemand bij pub stopt??quote:
Volgens de nieuwe policy moet dat best kunnen, zo'n frisse wind door dat subforumquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat kun je al die kleine meisjes toch niet aandoen
Eensch.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef cerreur het volgende:
Och. Het werkt wel. Vaak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef cerreur het volgende:
Geef mij er ook eentje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef cerreur het volgende:
Zo, bier.
Please?quote:
Delen.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:27 schreef cerreur het volgende:
[..]
Vooruit, gevleugeld vijverdiertje dan.
Ieeee..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
op een foto van yvonne ongetwijveld
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
op een foto van yvonne ongetwijveld
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef mcDavid het volgende:
-blablablalb- naamtopic van yvonne!
Yvonne.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
de gedachte is idd niet erg prettig![]()
Just a figment of your imagination..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef JDude het volgende:
Ochja, BeF is er ook nog!
Op m'n hersenpan, vandaar dat het zo doordreuntquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:53 schreef cerreur het volgende:
Bef is als een klepel, het slaat ergens op maar wat?....
lege bierflesjes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:53 schreef cerreur het volgende:
Bef is als een klepel, het slaat ergens op maar wat?....
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:57 schreef cerreur het volgende:
Zo'n PM en Fobo iets maakt msn overbodig door fok.
Inbox van Janetje (24 % gebruikt)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Inbox van JDude (0 % gebruikt)
Geen berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |