abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42302757
Ik denk niet dat dat wat uitmaakt, als zij moeilijk gaan doen voor zijn deur hebben hun de politie op hun nek..

Dat is niet de bedoeling
pi_42306326
In dit soort gevallen kan ik me dus wél indenken dat je gaat terugpesten.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42306568
pi_42306875
Ik heb alles gelezen

Blijf zeuren bij de politie totdat ze een keer bij je binnen komen luisteren.
Er mag een maximaal aantal decibel geproduceerd worden op gestelde tijden. Als de politie dus eens komt luisteren dan kan er wel degelijk wat aan gedaan worden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:59:52 #30
157147 theepot
at your service
pi_42306897
Ik heb het gevoel dat hij dominant probeert te zijn. Maw, hij wil jou ownen.
pi_42307177
Ja, dat kun je ook doen.
Gewoon echt élke keer als hij herrie maakt de politie bellen. Dan worden ze bij de politie zo gek van je dat ze er wel iets aan moeten doen!
pi_42308931
Zijn er niet meer buren die er last van hebben in je directe omgeving ook al woon je vrijstaand?
Zo ja, dan samen naar het wijbureau gaan van de pooliezie. Praten met de wijkagent wil ook helpen, je zult wel NAAR het wijkbureau moeten gaan.

Of vannacht om 0500 uur je wekker zetten en hetzelfde ff doen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:30:14 #33
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_42310821
Als die vent op zulke onmogelijke tijden wakker is gewoon overdag als hij ligt te slapen jouw muziek vol open, en ja, overdag mag je dan weer meer herrie maken.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_42313386
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:59 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb alles gelezen

Blijf zeuren bij de politie totdat ze een keer bij je binnen komen luisteren.
Er mag een maximaal aantal decibel geproduceerd worden op gestelde tijden. Als de politie dus eens komt luisteren dan kan er wel degelijk wat aan gedaan worden.
De politie is binnen geweest en ze gaven me groot gelijk dat dit niet normaal was.
Ze zijn naar boven gegaan en hebben met hem gesproken, hierna is het nog erger geworden en is hij precies alles wat ik aangegeven had nog eens opzettelijk harder gaan doen.

Ik ga niet mijn muziek zelf harder open zetten, ik ga me niet net zo achterlijk gedragen in de hoop hem op die manier terug te pakken. Zo ben ik gewoon niet.

Vanacht stond ik op het punt te bellen, maar het probleem was dat hij het harder.. zachter.. keihard en weer zachter zette. Ook heeft hij voor het eerst in 1 jr tijd zijn msn geluid aanstaan, en als hij tiept hoor je met elke tik een knal door zijn huis.

Ik kan alleen maar hopen dat hij knetter gek word van zijn eigen lawaai..

Maar ik vrees dat hij echt gestoord is, meer en meer kom ik daarachter.
Vanochtend liep hij dus te stampen en met pannen deksels op elkaar te slaan..
pi_42313496
Die kerel is echt zielig bezig.
Ik snap gewoon niet dat mensen opzettelijk zo gaan lopen doen.
Wat een idioot zeg. Dit is gewoon puur pesten.

Toch maar elke keer de politie gaan bellen?
Ik zou het anders ook niet weten.
pi_42313932
die gast is echt niet goed bij z'n hoofd. maar ik blijf erbij dat je gewoon muziek aan moet zetten op de tijden dat hij slaapt aangezien je nu alles al geprobeerd hebt;
1. er wat van zeggen 2. politie bellen 3. negeren.
Het helpt alle drie niet, dus tijd voor stap 4. Bij dit soort lui moet je gewoon vuur met vuur bestrijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikJur op 02-10-2006 17:00:42 ]
0023
pi_42314090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:55 schreef ikJur het volgende:
die gast is echt niet goed bij z'n hoofd. maar ik blijf erbij dat je gewoon muziek aan moet zetten op de tijden dat hij slaapt aangezien je nu alles al geprobeerd hebt;
1. er wat van zeggen 2. politie bellen 3. negeren.
Het helpt alle drie niet, dus tijd voor stap 4. Bij dit soort lui moet je gewoon vuur met vuur bestrijden.
Denk dat dit het alleen maar erger maakt.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_42314102
Toen hij mij en mijn bezoek eens een hele nacht heeft wakker gehouden, bedacht ik me dat ie rond 10 uur vast en zeker in een diep coma zou liggen...

Muziek ook eens flink hard aangezet..

Hij liep met zijn vuiten op zijn eigen vloer te slaan, en schreeuwde in het trappenhuis "Vuile hoer, zet die klote muziek zachter!!!"

Nou ik heb echt geen zin dat die gestoorde gek mijn deur instampt en me bij mn nek grijpt..

Ik weet gewoon niet waartoe hij in staat is..
pi_42314198
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:05 schreef Frappelsien het volgende:
Toen hij mij en mijn bezoek eens een hele nacht heeft wakker gehouden, bedacht ik me dat ie rond 10 uur vast en zeker in een diep coma zou liggen...

Muziek ook eens flink hard aangezet..

Hij liep met zijn vuiten op zijn eigen vloer te slaan, en schreeuwde in het trappenhuis "Vuile hoer, zet die klote muziek zachter!!!"

Nou ik heb echt geen zin dat die gestoorde gek mijn deur instampt en me bij mn nek grijpt..

Ik weet gewoon niet waartoe hij in staat is..
Wat een zielig mannetje zeg! Echt niet normaal.

Denk dat negeren toch het beste is.
pi_42314947
Wat is dit dan precies voor persoon qua uiterlijk enzo (voor de beeldvorming)? Een hippie? maroc? heavy-metal headbanger? rapneger? boer? gabber? junk?

Iig niet bepaald een sociaal aangepast type
pi_42315286
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:50 schreef Palomar het volgende:
Wat is dit dan precies voor persoon qua uiterlijk enzo (voor de beeldvorming)? Een hippie? maroc? heavy-metal headbanger? rapneger? boer? gabber? junk?

Iig niet bepaald een sociaal aangepast type
Ik denk dat ie een jaar of 30 zal zijn.

Dikke auto voor de deur staan.. een arrogant kakwijf als vriendin (Van een jr of 20...)
Dat overal om lacht, als hij loopt te springen hoor je haar lachen als een klein kind

Als ik haar in het trappenhuis zie slaat ze haar ogen neer en loopt snel langs me af..

Modern typje... hij draait voornamelijk trance en top 40 muziek...
Als je hem ziet, zou je dit niet achter hem uit halen.. .

Of misschien juist wel
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:05:10 #42
157147 theepot
at your service
pi_42315321
Werkt hij? Werk jij?

edit
nou ja dat zal wel met een dikke auto
pi_42315404
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:05 schreef theepot het volgende:
Werkt hij? Werk jij?

edit
nou ja dat zal wel met een dikke auto
Ja ik werk, en volg een opleiding.

Ik moet bna elke dag om 6 uur/half 7 mijn nest uit..

Hij werkt idd..

Maar elke dag op andere tijden
pi_42317003
Bel nog een keer de politie. Zij zijn op de hoogte van de situatie. Ik heb het idee dat alleen zij er iets aan kunnen doen (hier in de gemeente geeft de politie gele en rode kaarten voor geluidsoverlast. Een gele voor één keer, een rode voor twee keer en ze komen je geluidsinstallatie in beslag nemen).

En je laten uitschelden voor kankerhoer kan helemaal niet!
pi_42317526
Ik hoor net dat hij bij de 3e keer kans heeft dat zijn installatie weggehaald wordt...
Kan nu alleen maar bellen en dan hopen dat ze op tijd hier zijn en het kunnen horen.

Het vervelende is dat ie nu precies weet waarmee hij bezig is.

Hij zet hem nu niet meer continue hard aan, maar midden in de nacht even keihard.. en dan weer zacht.
Dan schrik je je helemaal wezenloos en bent meteen klaarwakker.
Dit zijn geen tijden waarop je je weer om kan draaien en verder kan slapen, 2 uur voordat ik op moet staan.
Ik schrik dan zo erg op uit mijn slaap, maar ben vooral ook erg boos op zo'n moment.
De adrenaline stroomt dan door mijn lijf en het liefste zou ik dan die trap naar boven lopen en hem eens flink de waarheid zeggen, hem vragen wat er nou in dat hoofd omgaat? Hoe het kan dat hij zich zo vreselijk kinderlijk gedraagt zodra hij eens terecht op zijn flikker krijgt.
Het is gewoon een typisch verwend mannetje dat normaal gesproken zijn gang kan gaan zonder dat iemand daar één woord vuil aan maakt..

En in dit geval lijkt het er veel op dat hij zijn gang kan gaan
Ik sta vrijwel machteloos..

En voor die achterlijke sprongen die hij nu maakt op zijn vloer, kan ik niet bellen.
Ze hameren erop dat het geconstateerd moet worden door de politie zelf.
Als er om 5 uur mensen de trap op lopen zal hij weten dat ik weer de politie gebeld heb en zal zich stilhouden.
En misschien is hij dan al de deur uit
pi_42319759
Kneus, zo eentje heb ik er hierboven ook zitten. Meneer heeft geen isolatie/geluidslaag onder z'n parket liggen. En heeft een hond en een kutkind en een kankerhoer. DUssss....

Klacht ingediend bij de VVE en de huisbaas dat helpt.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_42320066
Onbegrijpelijk dat er zulke mongolen bestaan! Wat voor een lol beleefd die vent daar nu aan? Is verhuizen geen optie? Okay dat is wel heel drastisch en dan heeft hij je helemaal waar hij je hebben wil, maar dat is toch ook geen leven zo? En zeker blijven klagen bij de politie. Kan je ook niet klagen bij de gemeente? Alle overlast opnemen met een cassette ofzo...
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:29:39 #48
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_42321290
Over wat voor een soort huis hebben we het hier? Kan je bijv. bij zijn electra komen (meterkast op de gang ofzo?) Zet hem in het donker/stilte
pi_42321512

hehe
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:38:36 #50
157147 theepot
at your service
pi_42321561
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Over wat voor een soort huis hebben we het hier? Kan je bijv. bij zijn electra komen (meterkast op de gang ofzo?) Zet hem in het donker/stilte
meterkast zit meestal binnen

Ik heb het idee dat hij wat labiel is, wat daar dan ook de reden van mag zijn
Waarom woont hij bv. niet met die vriendin samen?
Misschien kan hij geen mensen om zich heen verdragen?
Het is natuurlijk een beetje onzin om hier hulp te zoeken, dat zal je hier zeker niet vinden.
Ik wens je sterkte en dat de situatie wat mag beteren !

[ Bericht 9% gewijzigd door theepot op 02-10-2006 22:43:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')