Ik hoor net dat hij bij de 3e keer kans heeft dat zijn installatie weggehaald wordt...
Kan nu alleen maar bellen en dan hopen dat ze op tijd hier zijn en het kunnen horen.
Het vervelende is dat ie nu precies weet waarmee hij bezig is.
Hij zet hem nu niet meer continue hard aan, maar midden in de nacht even keihard.. en dan weer zacht.
Dan schrik je je helemaal wezenloos en bent meteen klaarwakker.
Dit zijn geen tijden waarop je je weer om kan draaien en verder kan slapen, 2 uur voordat ik op moet staan.
Ik schrik dan zo erg op uit mijn slaap, maar ben vooral ook erg boos op zo'n moment.
De adrenaline stroomt dan door mijn lijf en het liefste zou ik dan die trap naar boven lopen en hem eens flink de waarheid zeggen, hem vragen wat er nou in dat hoofd omgaat? Hoe het kan dat hij zich zo vreselijk kinderlijk gedraagt zodra hij eens terecht op zijn flikker krijgt.
Het is gewoon een typisch verwend mannetje dat normaal gesproken zijn gang kan gaan zonder dat iemand daar één woord vuil aan maakt..
En in dit geval lijkt het er veel op dat hij zijn gang kan gaan
Ik sta vrijwel machteloos..
En voor die achterlijke sprongen die hij nu maakt op zijn vloer, kan ik niet bellen.
Ze hameren erop dat het geconstateerd moet worden door de politie zelf.
Als er om 5 uur mensen de trap op lopen zal hij weten dat ik weer de politie gebeld heb en zal zich stilhouden.
En misschien is hij dan al de deur uit