quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je snapt het punt gewoon niet. Het zijn gewoon verschillende soorten mensen, de ene kijkt thuis en vindt dat top, de andere gaat naar het stadion en toont zijn passie. Ik heb respect voor de laatste soort mensen, zo simpel is het. En de tvsupportertjes het hier dan allemaal debielen vinden omdat ze de scheids uitschelden, tja. Verschil van beleving. Ik vind jullie een stel debielen dat je zo onpartijdig naar een wedstrijd van Ajax kan kijken. Het is wel AJAX hoor, niet FC Zwolle tegen Telstar waar ik niks mee te maken heb. Dan zou ik er ook onpartijdig naar kijken ja, maar dat is niet zo bij Ajax.

Misschien is het een idee om een lijstje met de hierarchie van Ajax-supporters aan de OP toe te voegen, en in welke categorie je welke mening mag hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Onpartijdig is iets heel anders dan doelloos de scheidsrechter verrot te schelden omdat hij de goede beslissing neemt...

Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ach, het is toch allemaal apengredrag. Als je na een wedstrijd als 'hooligan' thuis komt in je stille huisje, moet je je toch ook wel verdomd zielig voelen? Heb je je een beetje laten opjutten door de andere ito's om massaal over een overleden persoon te gaan zingen. Dan moet de vraag waar ben ik in godsnaam mee bezig? toch zeker een paar keer door je lege hoofd spoken? Ik zou er echt een minderwaardigheidscomplex van krijgen.

Of gewoon naar het stadion gaan en normaal doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:38 schreef CasualJ het volgende:
Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.

Hahah go home boyquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een hooligan heeft een HEKEL aan 'zijn" eigen club en wil alleen maar matten..

En net zat je nog te zeuren dat je niet over Di Tomasso mag zingen. Wat praat je nu tegenstrijdig johquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:38 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.

Oh alsjeblieft, sneer nog wat meer. Er is blijkbaar toch een gevoelige plek geraakt, want de afgelopen paar posts laat je jezelf toch een beetje kennen hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:49 schreef twi het volgende:
Dat was sarcasme, S-Two. Een van de weinige van dat soort wat sarcasme blijkbaar toch beheerst.

ik sla de rest van het topic maar over, want dit geouwehoer interesseert me niet echt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Topic gaat hard.

Een hart voor de club noemen ze datquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!
jaja, een hooligan heeft het beste met de club voor hoor.
F

Dat geklier verziekt altijd alles, overal. Zelfs hier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:02 schreef F1Bas het volgende:
Inderdaad, laten we het gewoon over het voetbal hebben. Over de rest worden we het toch niet eens.
Zonde dat het na een mooie wedstrijd + koppositie over andere dingen gaat.

nee man, ik wist nog niet wat de andere clubs gedaan hebben.quote:

Als ik me irriteer aan iets laat ik dat wel merken jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, sneer nog wat meer. Er is blijkbaar toch een gevoelige plek geraakt, want de afgelopen paar posts laat je jezelf toch een beetje kennen hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |