abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:58:24 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42283681
Er moet niets gebeuren josti, je moet lekker met een biertje in je klauwen voetbal kijken.

Achterlijke tering hooligans, als ze morgen ALLEMAAL onder de trein komen geef IK een feestje...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42283686
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

naar idd, maar ja, waar was het respect voor Sneijder?
respect bestaat niet, alleen onder de marokkanen op Hoog Catarijne heerst er een groot respect gehalte. Opdonderen, sneijder was weer vervelend als vanouds, waarom dan respect tonen?
pi_42283694
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?
Ja zo kan je alles er wel bij gaan halen, ik heb het over wat vandaag gebeurd is. Wat zou er vorig jaar gebeurd moeten zijn?
It's a casual life
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:59:51 #104
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_42283715
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar je vergeet wel dat Utrecht zich eerder in de Arena vreselijk misdragen heeft tegenover Para Smit? En je vergeet vorig jaar ook maar even?
Of het verpesten van het afscheid van Michael Laudrup.

Nee echte lieverdjes zijn het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42283753
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Er moet niets gebeuren josti, je moet lekker met een biertje in je klauwen voetbal kijken.

Achterlijke tering hooligans, als ze morgen ALLEMAAL onder de trein komen geef IK een feestje...
En dan geef ik een rondje.

Goed weekend voor Ajax, zelf drie punten en puntverlies voor PSV en AZ.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:01:31 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42283755
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

respect bestaat niet, alleen onder de marokkanen op Hoog Catarijne heerst er een groot respect gehalte. Opdonderen, sneijder was weer vervelend als vanouds, waarom dan respect tonen?
Respect bestaat wel maar alleen bij mensen die een IQ hebben dat boven de kamertemperatuur ligt..

Achterlijke gedoe altijd... niets met voetbal te maken en ZEKER niet met clubliefde. Hooliganisme etc SCHAADT je eigen club alleen maar.

Een hooligan heeft een HEKEL aan 'zijn" eigen club en wil alleen maar matten..
Get woke, go broke!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:01:50 #107
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42283767
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan
pi_42283779
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?
En ik begrijp uit de verslagen dat de supporters en spelers van Utrecht niet bepaald netjes zijn geweest. En de scheids een blunderaar.

Kan iemand dat objectief voor mij toelichten?
Dat bericht over Sneijder is naar buiten gebracht door True Support. Een vereniging met 200 leden, volledig onder controle van het FC bestuur. Deze oproep heeft juist averechts gewerkt, maar goed ook.
It's a casual life
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:02:23 #109
57586 Bananenman
-----------
pi_42283780
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moraalridder gedoe was een paar posts wel leuk, maar nu maak je alleen maar duidelijk dat je er geen reet van snapt.
pi_42283806
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef CasualJ het volgende:

[..]

Ja zo kan je alles er wel bij gaan halen, ik heb het over wat vandaag gebeurd is. Wat zou er vorig jaar gebeurd moeten zijn?
Alles heeft zo zijn aanleiding, er komt een dag dat er ajax geklapt doodgestoken gaan worden door Den Haag hooligans ivm eerdere gebeurtenissen in hun honk, en dan? Zeg je dan ook, Je kan alles erbij halen?
Zulk soort dingen kan je niet vergeten! Bij een minuut stilte en een groot gebaar qua fakkels dingen over een overleden supporter gaan roepen is zwak, zwak van ajax, zwak van utrecht!

Vorig jaar vergeten met de kwestie Sneijder?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42283807
quote:

[..]

Respect bestaat wel maar alleen bij mensen die een IQ hebben dat boven de kamertemperatuur ligt..

Achterlijke gedoe altijd... niets met voetbal te maken en ZEKER niet met clubliefde. Hooliganisme etc SCHAADT je eigen club alleen maar.

iemand die scheld is geen hooligan en doet er niemand pijn mee
pi_42283810
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Of het verpesten van het afscheid van Michael Laudrup.

Nee echte lieverdjes zijn het
Gelukkig niet zeg, maar jullie ook zeker niet. Moeten geen Heerenveen2 worden.
It's a casual life
pi_42283848
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:03 schreef denthemen het volgende:

[..]

Alles heeft zo zijn aanleiding, er komt een dag dat er ajax geklapt doodgestoken gaan worden door Den Haag hooligans ivm eerdere gebeurtenissen in hun honk, en dan? Zeg je dan ook, Je kan alles erbij halen?
Zulk soort dingen kan je niet vergeten! Bij een minuut stilte en een groot gebaar qua fakkels dingen over een overleden supporter gaan roepen is zwak, zwak van ajax, zwak van utrecht!

Vorig jaar vergeten met de kwestie Sneijder?
Nee maar wat is daar nu mee dan? Het gaat over deze wedstrijd, wie of wat er begonnen zou zijn met uitdagen.
It's a casual life
pi_42283872
quote:

[..]

Voetbal zonder hooligans bestaat niet. Nu niet, nooit niet.
It's a casual life
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:06:18 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42283873
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:02 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je moraalridder gedoe was een paar posts wel leuk, maar nu maak je alleen maar duidelijk dat je er geen reet van snapt.
ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!

jaja, een hooligan heeft het beste met de club voor hoor .

F
Get woke, go broke!
pi_42283874
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:05 schreef CasualJ het volgende:

[..]

Nee maar wat is daar nu mee dan? Het gaat over deze wedstrijd, wie of wat er begonnen zou zijn met uitdagen.
Het gaat erom dat dingen uit het verleden niet vergeten worden, had Utrecht zich gedragen destijds was er nu waarschijnlijk niet over Di Tomasso gezongen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42283896
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef CasualJ het volgende:

[..]

Voetbal zonder hooligans bestaat niet. Nu niet, nooit niet.
Jammer.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:09:30 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42283938
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:02 schreef CasualJ het volgende:
Deze oproep heeft juist averechts gewerkt, maar goed ook.
Dat geeft al aan dat we gewoon niet op je in hoeven gaan.

Wat dat betreft heeft HeatWave gelijk. Laat al die lui die vanmiddag aan de spreekkhoren hebben meegedaan maar lekker onder de trein komen. Dood ja, weg ermee. Uitschot van de bovenste plank, ze verzieken het voetbal alleen maar, en het wordt met de week erger en negatiever.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:10:05 #119
57586 Bananenman
-----------
pi_42283950
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!

jaja, een hooligan heeft het beste met de club voor hoor .

F
Ik zeg toch niet dat ik het daarmee eens ben. Leer eens lezen man. Ik zeg alleen dat JIJ er geen reet van snapt. Een hooligan heeft een hekel aan zijn club?! Wie ben JIJ om daar iets over te zeggen? Die 'hooligan' is er ALTIJD, al spelen ze in fokking Polen, Israel, noem het maar op, en gaat 17x uit, overal. Zet vanalles opzij om bij zijn club te zijn.

En dan gaat een kneus als jij, die hier een beetje de teletekst supporter uit loopt te hangen en er nooit is zeggen wie er echte clubliefde heeft? Sukkel.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:10:48 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42283969
Ik breng het misschien wat fel .

maar ik heb ZO'N teringhekel aan die mongolen die ervoor zorgen dat IK als een crimineel behandeld moet worden voor ik het stadion ik kan..
Get woke, go broke!
pi_42284016
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Jammer.
lb, er is altijd en overal geweld. Oorlogen tussen joden en palestijnen, geweld met uitgaan, enz. Dat kan je jammer vinden en je eraan ergeren maar dan heb je echt een kutleven want er is toch niets aan te doen
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:15:12 #122
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42284081
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:03 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

iemand die scheld is geen hooligan en doet er niemand pijn mee
ownee? Vertel dat maar aan je vriendjes na het roepen over Di Tommasso
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:15:40 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42284094
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik breng het misschien wat fel .

maar ik heb ZO'N teringhekel aan die mongolen die ervoor zorgen dat IK als een crimineel behandeld moet worden voor ik het stadion ik kan..
Het is wel eens goed het fel te brengen. Helaas heeft het geen enkel effect. Men heeft zelfs niet door dat daardoor een hele negatieve tendens gaat heersen in de stadions. De wedstrijden worden te fel en gemeen, en ook het normale publiek fluit vrolijk mee voor elke begrijpelijke beslissing van de scheidsrechter tegen de thuisploeg.

- De bal gaat over de zijlijn. Ingooi voor Ajax. Fluitconcert.
- Hands van een Utrecht-speler, Utrecht heeft voordeel. Scheidsrechter fluit af. Fluitconcert,
- Een Utrecht-speler loopt de bal over de achterlijn van Ajax. Doeltrap Ajax. "Van Egmond, Van Egmond, je moeder is een hoer."

Echt om stront- en strontziek van te worden.
pi_42284151
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:09 schreef twi het volgende:

[..]

Dat geeft al aan dat we gewoon niet op je in hoeven gaan.

Wat dat betreft heeft HeatWave gelijk. Laat al die lui die vanmiddag aan de spreekkhoren hebben meegedaan maar lekker onder de trein komen. Dood ja, weg ermee. Uitschot van de bovenste plank, ze verzieken het voetbal alleen maar, en het wordt met de week erger en negatiever.
Deze oproep ging om een ovatie voor Sneijder te geven. Als deze oproep niet was gedaan weet ik zeker dat hij met rust was gelaten. Nu het in de media gebracht was dat WIJ, ja een supportersclubje van 200 man beslist dat voor ons, een ovatie voor Sneijder zouden geven zijn veel mensen het tegenovergestelde gaan doen.
It's a casual life
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:17:47 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42284160
Persoonlijk vind ik dat je best eens elkaar kunt klieren, maar je moet wel respect voor elkaar houden en dat is precies waar het normaal gesproken aan ontbreekt. Men slaat door. Wellicht door de drank/pillen, maar mijn inziens is dat geen excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')