quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je snapt het punt gewoon niet. Het zijn gewoon verschillende soorten mensen, de ene kijkt thuis en vindt dat top, de andere gaat naar het stadion en toont zijn passie. Ik heb respect voor de laatste soort mensen, zo simpel is het. En de tvsupportertjes het hier dan allemaal debielen vinden omdat ze de scheids uitschelden, tja. Verschil van beleving. Ik vind jullie een stel debielen dat je zo onpartijdig naar een wedstrijd van Ajax kan kijken. Het is wel AJAX hoor, niet FC Zwolle tegen Telstar waar ik niks mee te maken heb. Dan zou ik er ook onpartijdig naar kijken ja, maar dat is niet zo bij Ajax.

Misschien is het een idee om een lijstje met de hierarchie van Ajax-supporters aan de OP toe te voegen, en in welke categorie je welke mening mag hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Onpartijdig is iets heel anders dan doelloos de scheidsrechter verrot te schelden omdat hij de goede beslissing neemt...

Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ach, het is toch allemaal apengredrag. Als je na een wedstrijd als 'hooligan' thuis komt in je stille huisje, moet je je toch ook wel verdomd zielig voelen? Heb je je een beetje laten opjutten door de andere ito's om massaal over een overleden persoon te gaan zingen. Dan moet de vraag waar ben ik in godsnaam mee bezig? toch zeker een paar keer door je lege hoofd spoken? Ik zou er echt een minderwaardigheidscomplex van krijgen.

Of gewoon naar het stadion gaan en normaal doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:38 schreef CasualJ het volgende:
Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.

Hahah go home boyquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een hooligan heeft een HEKEL aan 'zijn" eigen club en wil alleen maar matten..

En net zat je nog te zeuren dat je niet over Di Tomasso mag zingen. Wat praat je nu tegenstrijdig johquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:38 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter in je eentje achter de PC blijven zitten.

Oh alsjeblieft, sneer nog wat meer. Er is blijkbaar toch een gevoelige plek geraakt, want de afgelopen paar posts laat je jezelf toch een beetje kennen hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:49 schreef twi het volgende:
Dat was sarcasme, S-Two. Een van de weinige van dat soort wat sarcasme blijkbaar toch beheerst.

ik sla de rest van het topic maar over, want dit geouwehoer interesseert me niet echt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Topic gaat hard.

Een hart voor de club noemen ze datquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ETis goed met je hoor, ga maar weer lekker vechten zodat Ajax weer extra geld kwijt is aan beveiliging. Weet je wat, schop even een andere supporter neer, dan kan de KNVB nog even wat punten aftrekken bij Ajax, of zonder publiek laten spelen! Dat vinden ze LEUK bij Ajax joh!!!!
jaja, een hooligan heeft het beste met de club voor hoor.
F

Dat geklier verziekt altijd alles, overal. Zelfs hier.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:02 schreef F1Bas het volgende:
Inderdaad, laten we het gewoon over het voetbal hebben. Over de rest worden we het toch niet eens.
Zonde dat het na een mooie wedstrijd + koppositie over andere dingen gaat.

nee man, ik wist nog niet wat de andere clubs gedaan hebben.quote:

Als ik me irriteer aan iets laat ik dat wel merken jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, sneer nog wat meer. Er is blijkbaar toch een gevoelige plek geraakt, want de afgelopen paar posts laat je jezelf toch een beetje kennen hoor.

precies, het gebeurd overal en als ze niet streng en eenduidig er tegen optreden zal het ook niet verdwijnen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hunnie deden het dus wij deden het ook.
Dit is niet Utrecht specifiek, dit is OVERAL in Nederland, ook bij Ajax. En het is echt een verschrikkelijk irritante negatieve tendens.

De presentator is dus nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe regeling. tot vorig seizoen was het bij 4 gele kaarten automatisch een wedstrijd schorsing en vanaf dit seizoen is dat bij 5 wedstrijden.quote:

Ik zeg een verdediging met Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Urbyquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef Radegast het volgende:
Dus Jaap moet zorgen dat ie geen geel krijgt tegen Grunn, anders mist ie De Klassieker.

moet je waarschijnlijk ff wachten tot 20.15quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Robocock het volgende:
Hehe ben benieuwd naar de beelden van het uitvak bij de 3-2 zometeenMoet ontploft zijn
![]()

Wedstrijd van de dag denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
moet je waarschijnlijk ff wachten tot 20.15![]()

Op die site zie ik dat er iemand het veld op wilt/uit de gracht naar het veld toeklimt, nog gelukt of niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Vette foto, iedereen wordt gek...

Dat vind ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef twi het volgende:
Ik heb de man vanmiddag nog dood gewenst, maar hulde aan Van Egmond dat 'ie er geen slap excuus van maakt. Een fout maken is kut, maar hem toegeven is groots.

De volgende keer heb je hem nu mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Wat had ie anders moeten zeggen
Niks respect, voor hetzelfde geld had hij ons punten gekost.

Nope, niemand durfde uiteindelijk echt de stap te zettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Op die site zie ik dat er iemand het veld op wilt/uit de gracht naar het veld toeklimt, nog gelukt of niet?

Je hebt zat figuren die het ontkennen. Die achterlijke Luinge bijvoorbeeld, bij die wedstrijd ADO - PSV waar de keeper naar 'm schreeuwt dat z'n been in 2'en ligt. Of Vink, Bossen die Ajax ook genoeg genaaid hebben maar het nooit toegaven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:54 schreef Robocock het volgende:
Nee, hij had het moeten ontkennentering zeg.
Achterlijke scheids

mooie spreekkoren hoorquote:DAVID DI TOMASSO
is dood
1234567 waar is dito gebleven
hij is niet hier
hij is niet daar
hehehe

Genoeg mensen hadden hun klauwen open liggen door die reling, degene die redelijk ver kwamen werden weer teruggeslagen door de 3 security mensen die er stonden. Het had wel gekunt, iedereen op een rij en dan allemaal tegelijk, maarja het blijft Utrecht he, ongeorganiseerde chaos hehe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nope, niemand durfde uiteindelijk echt de stap te zetten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |