Of nog een 1-0 voor Heerenveenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog ff hopen dat het 0-0 blijft bij PSV
Oprotten, dit is walgelijk genoeg maar doe niet alsof die debielen van de Bunnikside niks geroepen hebben.quote:
naar idd, maar ja, waar was het respect voor Sneijder?quote:
Ik schat Groningen hoger in hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
Stam kan beter niet spelen tegen Groningen, anders missen we hem straks tegen feyenoord :
Ik ook, en dat is niet zo gek hoor.. F'noord is helemaal de weg kwijt...quote:
Hey, waar was het respect voor Sneijder?quote:
De media hadden het er vooraf nog over dat Sneijder met gejuich ontvangen zou worden door zijn daad na de dood van Di Tomasso. Dat is dus niet gebeurd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik heb niets over Picornie / Para Smit / Di Tomasso gehoord hoor dan zijn het hele kleine groepjes geweest ...
Er is wel gezongen over Sneijder , ten Cate enzo
Al hebben ze vandaag toch maar knap van NAC gewonnen waardoor ze weer een plekje zijn gestegenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en dat is niet zo gek hoor.. F'noord is helemaal de weg kwijt...
Tegen groningen gaan we 'm harder nodig hebben hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
Stam kan beter niet spelen tegen Groningen, anders missen we hem straks tegen feyenoord :
Een discussie over volwassen mannen die liedjes zingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hey, waar was het respect voor Sneijder?
Nu ze Bosschaart niet meer hebben zijn ze een stuk gevaarlijker die kakkerlakken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:
quote:Ten Cate: Verdiende zege
UTRECHT - „Alleen de mouwen opstropen volstaat dus niet voor een zege op Ajax”, constateerde trainer Henk ten Cate zondag na afloop van de zege op FC Utrecht (2-3). De Amsterdammers verspeelden tussen de tachtigste en 85e minuut een voorsprong van 2-0 maar wonnen door een treffer van Kenneth Perez in de 87e minuut: 2-3.
Ten Cate sprak over een verdiende overwinning. „We hebben de wedstrijd tachtig minuten lang gedomineerd. Ryan Babel krijgt vervolgens geen strafschop en Jaap Stam maakt een overtreding buiten zijn strafschopgebied. Van Egmond fluit vervolgens wél voor een strafschop. Ik vond het slecht dat we daarna ons hoofd verloren. FC Utrecht mag natuurlijk nooit op 2-2 komen. Gelukkig hebben we het nog recht kunnen zetten.”
Verliezend trainer Foeke Booy erkende dat Ajax het betere van het spel had. „Ik vind het wel knap dat we binnen vijf minuten een achterstand van 2-0 ongedaan maken. Het is heel zuur dat Ajax de wedstrijd dan toch nog beslist. Ik wil toch een compliment aan mijn spelers maken. Ajax had ook respect voor ons. Anders hadden ze niet met slechts twee spitsen gespeeld.”
Bron: De Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |