quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:18 schreef Ingrid19 het volgende:
De 1e verjaardag van je kind, dat is toch (vooral voor jezelf) heel speciaal? Dat wil je toch niet delen? Kims nichtje is namelijk op dezelfde dag jarig. En nu willen ze dat samenvieren, omdat Kimer toch niks van begrijpt.
We twijfelen heel erg.
Nee ik had het nog niet ontdekt Rewino...maar vind het wel reuze handig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:41 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie dit al ontdekt? http://messages.fok.nl/inbox.php
Je moet het wel aanzetten, zie envelopje helemaal bovenaan in de grijze balk
Het bestaat ook nog maar sinds vandaag. En handig is het wel ja, wij hebben het op ons fotoforum al heel langquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:59 schreef Suzziieee het volgende:
Nee ik had het nog niet ontdekt Rewinmo...maar vind het wel reuze handig.![]()
Thanx voor het vermelden
Ik was ook zwaar verbaasd dat fok deze functie niet had inderdaad. Maakt het een stuk makkelijker om iemand te bereiken i.p.v. moeten kijken of iemand email in het profiel heeft staan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het bestaat ook nog maar sinds vandaag. En handig is het wel ja, wij hebben het op ons fotoforum al heel lang
Leuke uitnodiging!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:06 schreef Vicky het volgende:
Ik zou het ook niet doen. Vind een 1e verjaardag ook idd iets speciaals...
Gewoon apart vieren... Misschien een afspraak maken wie het welke dag viert.
Wij vieren Ambers 1e verjaardag op de zondag na haar verjaardag...
Ben druk bezig met de uitnodigingen
Dit is de voorkant
Je hebt er al eentje terug hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:06 schreef Belana het volgende:
allemaal even activeren dus, want dan kunnen we testenben al vast bezig met rewimo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |