quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mijn familie aan vaderskant is ook verschrikkelijk groot man en zo verdeeld ook. Maar dat maakt niets uit, want volgens mij hebben wij ruzie met 75%![]()
Eerlijk gezegd mis ik ze al 21 jaar niet... je hebt toch geen tijd om een sterke band te bouwen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Zo herkenbaar.
Het schijnt dat wij ook ruzie met 25% hebben. Geen idee waarom trouwens.![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 203.000 van forum.fok.nl voor die topic. (0,22 seconden)quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zolang men geen DIE topic zegt, is alles goed.
Even huilen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef stukovich het volgende:
s
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 203.000 van forum.fok.nl voor die topic. (0,22 seconden)![]()
Check DIE resultaten
ik ga bijna slapenquote:
Trusten meidquote:
wat is mis met centraal?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:56 schreef yvonne het volgende:
turkse voorpret
En wie zet dit topic de hele tijd centraal?
Los ermee
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bah je wordt helemaal week van die jongen, je imago![]()
Vrouwenpraatquote:
Ik zag je zo van je stoel glijdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwenpraat
Ik schijn week te worden
Hoorde je het?quote:
Thats newquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrouwenpraat
Ik schijn week te worden
Daar gaat m'n imagoquote:
Yvvy en ik zijn just Friendsquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zo verbaast ben.
Maar ja, yvon en 19 jarige knullen he.
Nogmaals, erg jammer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso en ik moeten helaas afzeggen. [insert willekeurige smoes]
Trigger neemt het regelwerk over.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Jammerquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf betekent dat de hele tijdquote:
Beter geformuleerd ----> Heb je mijn hulp nog ergens voor nodigquote:Op maandag 2 oktober 2006 05:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wtf betekent dat de hele tijd![]()
Trigger baci, heb jij een definitieve lijst van de mensen die gaan komen........
Twijfelaars worden meegerekend indien zij niet afzeggen voor 12.00![]()
Is het jullie Nederlanders toch gelukt de allochtonen weg te pesten he! Nou blij?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
Nog even en het is een meet voor zTurken met alleen nederlanders
Ramadan duurt nog 3 weken hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het jullie Nederlanders toch gelukt de allochtonen weg te pesten he! Nou blij? [afbeelding].
Jammer dat het originele idee een beetje verloren gaat inderdaad, volgende ramadan beter I guess
Die meet is alweer zooooooooo 2004quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trigger zou het doen geloof ik.
We zijn al op de hoogtequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die meet is alweer zooooooooo 2004![]()
Yvonne, er komt een nieuw topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |