Yeahquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Trigger heeft me kéihard overgehaald, ik kán niet weigeren verdorie.
jajajaja, Litso is leuk, therequote:Op maandag 2 oktober 2006 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wácht. Ik kom alleen als je dat Litso-met-mcD-vergelijken-gedoe terugneemt
. Echt hoor
. McD is stom
.
Schiet op danquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef stukovich het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo euforisch. Er is nog geen nieuw topic![]()
![]()
Naam&Agency?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:38 schreef Emel het volgende:
pauze in mn eentje dandan maar internetten (en boterham eten).
hey trigger. Beneden is er een beveiligingsjongen. Ken je hem??
Ik zit nu op Marconiplein.
geen idee. Hij heeft wel mijn naamquote:
Hoe heeft hij jouw naam dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:47 schreef Emel het volgende:
[..]
geen idee. Hij heeft wel mijn naam
ik vraag wel als ik naar huis ga. Als ik het aandurf
ik zit nu op 6 hoog, mis mijn collega'slunchpauze in mijn eentje.
nou hij vroeg naar mijn naam nadat ik aan hem verzocht om mijn clienten naar boven te sturen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heeft hij jouw naam dan?![]()
Hehe, is goed, vraag maar voor welk bedrijf hij werkt als je wilt, of is soms ook af te lezen op zijn uniform.
Mag je in pauza niet naar beneden?
Groot kans dat ik hem wel ken jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
nou hij vroeg naar mijn naam nadat ik aan hem verzocht om mijn clienten naar boven te sturen.
ik mag naar beneden, naar buiten..whatever in mijn pauze.
zou raar zijn als ik voor zijn naam speciaal naar beneden ga (zit op de 6de verdieping he). Straks denkt hij dat ik hem leuk vind hehe. En volgens mij is hij Turks. Weet bijna zeker.
Er komt vast wel nog een ander meet. Ik loop kans me baan te verliezen dus dat gaat gewoon voor.quote:
Kan ik tenminste gewoon op m'n fiets komen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
Nog even en het is een meet voor zTurken met alleen nederlanders
grappig danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Groot kans dat ik hem wel ken ja
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:05 schreef Troel het volgende:
Ik was jullie kwijt
Leuk idee, die meet, maar die dag kan ik helaas niet.
(Daarnaast weet ik niet of jullie zitten te wachten op een superchristelijke miep)
En?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:20 schreef Emel het volgende:
[..]
grappig danover uur een hoop ik naar huis te gaan. Ik zal dan wel vragen aan hem.
![]()
niet gelukt!quote:
Mag niet bellen onder werktijdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:57 schreef Emel het volgende:
[..]
niet gelukt!
toen ik beneden kwam zag ik dat hij druk aan het bellen was, ik keek naar hem zei "iyi aksamlar. Je bent wel Turks he?". Hij nog bellend "iyi aksamlar en ja." Hij wilde gaan ophangen maar ik zei doeg en liep weg
ik zal volgende week dinsdag tegen hem zeggen als hij er weer isquote:
Jullie krijgen steeds zelfde mensen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zal volgende week dinsdag tegen hem zeggen als hij er weer is
geen idee. Ik heb vandaag voor het eerst hele dag gezeten op Marconiplein. Ik zal iedere dinsdag zitten daar. Dus wie weet, is hij er ook. Hij is iig Turksquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie krijgen steeds zelfde mensen?
Hmm, zal eens vragen aan mijn supervisor of hij weet wie @ marconiplein aan het beveiligen is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:06 schreef Emel het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb vandaag voor het eerst hele dag gezeten op Marconiplein. Ik zal iedere dinsdag zitten daar. Dus wie weet, is hij er ook. Hij is iig Turks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |