quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind het zo kansloos. Want waarschijnlijk gaat die gozer al zijn matties erbij halen om jou met een grote groep in elkaar te rossen. Je kan tegenwoordig niet gewoon meer vechten zonder dat je door een groep (of met messen) in elkaar gerost wordt!
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:32 schreef Reneuh het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-stoer-doen-omdat-ik-heb-gevochten-maar-wil-laten-lijken-dat-die-andere-gast-stoer-wou-doen-maar-ik-dus-nu-wel-even-gezegd-heb-dat-ik-heb-gevochten-en-ik-dus-wel-degelijk-stoer-ben topic
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:02 schreef Sjibble het volgende:
Echt he, had ik ruzie met een klasgenoot, gingen we vechten.
Na een poging hem voor zn smoel te slaan, en hij zn kop naar achteren boog sloeg ik hem in zn buik en was het afgelopen (hij stopte met knocken).
Zegt ie tegen me van:" Ja wacht jij maar, ik pak jou nog wel"
Ik trek mn kisten en mn spikeskettingen aan jeweet!quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:03 schreef Evertjan het volgende:
fysiek geweld is zo 1149.
Viezerik!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef buzzer het volgende:
wow - jij - bent - echt - stoer - mag - ik - je - aan - raken ?
Zeg stoere uitsmijter, hou oud ben jij eigenlijk? Ik denk dat je leeftijd een heel stuk onder de 18 jaar ligt. Mocht ik me vergissen en ben je toch boven de 18, dan is de onderstaande tekst wellicht interessant voor je.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:02 schreef Sjibble het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:02 schreef Sjibble het volgende:
Na een poging hem voor zn smoel te slaan, en hij zn kop naar achteren boog sloeg ik hem in zn buik en was het afgelopen (hij stopte met knocken).
Zegt ie tegen me van:" Ja wacht jij maar, ik pak jou nog wel"
Terwijl hij echt een pijnlijk gezicht trok toen ik em in zn buik sloeg... (althans dat hoorde ik van mn vrienden die het zagen)
Nee, ik ben niet stoer aan het doen. Vechten, whats new?
Ik snap die mensen niet...
Hoe dan ook liep dit watje waarschijnlijk bij de directeur te janken en krijg ik em op mn dak
jeweets mn klacht wel
Wijze woorden inderdaad, mensen die qua intellect niet verder gekomen zijn dan de prehistorie lossen hun problemen inderdaad met vechten op (tenminste, dat denken ze met hun bekrompen geest terwijl iedereen met een intellect wat hoger is dan dat van een strontvlieg weet dat er met vechten sinds de prehistorie nog nooit een probleem opgelost is)quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:22 schreef seto het volgende:
Vechten is al sinds de prehistorie de manier voor mannen om geschillen op te lossen als het niet meer met woorden kan, iedereen die het hier niet mee eens is is homo of vrouw.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef buzzer het volgende:
wow - jij - bent - echt - stoer - mag - ik - je - aan - raken ?
Waarom? Je kan ook in een situatie komen dat je je zelf moet verdedigen. Ik laat me dan niet ongestraft op mijn bek timmeren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:20 schreef Zyggie het volgende:
Als je moet vechten is er iets mis met je leven.
Wat een onzin soms moet je voor jezelf opkomen, jij omschrijft jezelf nu als een pussy. Vaak kun je het uitpraten maar als je echte fitie hebt moet je gewoon staan en doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:23 schreef Sakura het volgende:
Alleen mensen die te dom zijn om hun eigen schoenveters te kunnen knopen gaan lopen vechten.
@TS, je bent niet stoer, maar een zielig nutteloos dom lulletje die zich op geen enkele andere manier kan bewijzen dat te gaan vechten.
valt me nog uberhaupt mee dat je weet hoe een toetsenbord werkt.
Vechten is voor domme lulletjes.
Jij bent zon gast die in elkaar wordt geklapt terwijl je vriendin wordt verkracht en er bij je moeder bezemstelen in haar gaten worden gedropt nog gaat zeggen: "jongens laten we dit gewoon uitpraten, we kunnen wel tot een vreedzame oplossing komen"quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:33 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wijze woorden inderdaad, mensen die qua intellect niet verder gekomen zijn dan de prehistorie lossen hun problemen inderdaad met vechten op (tenminste, dat denken ze met hun bekrompen geest terwijl iedereen met een intellect wat hoger is dan dat van een strontvlieg weet dat er met vechten sinds de prehistorie nog nooit een probleem opgelost is)
Nu kan je het wel over intellect gaan hebben, feit blijft gewoon dat je een pussy bentquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:33 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wijze woorden inderdaad, mensen die qua intellect niet verder gekomen zijn dan de prehistorie lossen hun problemen inderdaad met vechten op (tenminste, dat denken ze met hun bekrompen geest terwijl iedereen met een intellect wat hoger is dan dat van een strontvlieg weet dat er met vechten sinds de prehistorie nog nooit een probleem opgelost is)
TS heeft waarschijnlijk inderdaad op zijn donder gehad van de directeur en later thuis nog eens van zijn moeder met als resultaat dat hij de komende week niet meer achter de PC mag. Jeweets.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:13 schreef Yozzz het volgende:
En TS laat alles over zich heenkomen...
Mooi gezegd...het zijn altijd de 'stoere' mensen die willen vechten. Goed voor hun eerquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
Uithalen en beginnen met vechten is het moment van je machteloos voelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |