SABRINA: ja jongens we zijn hier bijeen gekomen
![]()
ik begin bij semih : ik ben gewoon wel helemaal weg van jou eigenlijk, ik ben heel blij dat ik je ontmoet heb
ik vind het juist zo leuk dat je een karaktertje apart bent, en dat je zegt wat je wil zeggen vind ik, ik vind jullie samen een leuk stel, slechte dingen kan ik niet, weet ik niet dat sla ik over, ik denk ook niet dat je weg gaat, ik vind het leuk samengewoond te hebben met je
Sjaantje : ja nou, die kan zo lekker zoenen, ik ben blij dat ik dat heb gehad, je bent echt leuk, als er nu iemand uit gaat dan vind ik het ECHT heel erg, met hil en milies had ik dat niet, maar nu dus wel, je bent gewoon laat maar zeggen nog 1 van de blondjes erbij, je bent mijn steun, want dan ben ik niet alleen die domme dingen zegt
Jeroen la maar zeggen ja echt, wij hebben het toevallig wel heel leuk en gezellig gehad met e10 erbij en zo en ja ik heb genoten, ik zie je wel als ik eruit ben, grapje (ze zit nu met dr mic aan jeroen vast)
ja jongens dat was mijn speech, de volgende
TIJN begint met jeroen
ik vind je een persoon apart, in een positieve zin, ook al hebben we op sommige dingen niets, op andere dingen wel, misschien is het de leeftijd die daar bij zit
ik denk dat er heel veel liefs en goeds in je zit, het is jammer voor jou dat er in het begin de groepjes zijn gekomen ik denk dat dat een behoorlijk nadeel is geweest voor je, ik hoop dat je je daar oprecht uit hebt geknokt zeg maar, ik hoop dat je dat nog een week mag laten zien
Zwarte cobra je bent gewoon een bitch dat was van dag 1 het is haat liefde water vuur, dat zal altijd blijven, het zal steeds minder ten koste gaan van de mensen om ons heen, ik weet dat als je weg gaat dat er iets ligt te wachten waar je heel trots op zult zijn, niet alleen black maar ook pride, het lijkt me voor jou wel het moeilijkste niet genomineerd en toch op de bank
Semih : erg kut zoals het nu gaat ( hij huilt nu) ik vind jou nog steeds een bijzonder iemand ik denk dat onze ego’s af en toe te groot zijn voor een gewone deur zelfs voor een klapdeur
ik zou het erg vinden als je weggaat want ook al sta ik er nu niet voor open maar ik wil wel dat dat veranderd
en als je morgen gaat dan is de tijd daarvoor niet geweest
mocht je gaan dan kom ik een keer om de buurvrouw te scoren en dan kunnen we er over praten
monique : sjaan ik wil bij jou beginnen , mijn beste chapperonne ever, ik hou van jou omdat jij de enige bent hier in het huis omdat ik jou kan velen : ik ben alleen gekomen in het huis en ik ga weer alleen je bent altijd eerlijk daarin geweest, dat is niet lullig naar de anderen, maar dat is het
jeroen Idem het is het stomme groepjes verhaal, ik kan geen andere stomme reden verzinnen waarom wij zo weinig hebben gekletst, ik hoop wel dat je het hier wel erg leuk hebt, en dat je blijft dat we elkaar nog wat leren kennen
semih FUCKER, ja ik denk la maar zeggen, ik vind het nu heel moeilijk omdat ik na tijn ben, ik heb een rotgevoel in mijn buik, jij en tijn staan zo dicht bij me, ik heb wakker gelegen van jullie conflicten, ik denk dat je een heel groot hart hebt of een kleintje wat je grote bek verschuilt, dat is handiger voor jezelf, want emotie kan pijn doen en een grote bek niet, hoe harder je iemand onderuit haalt dan kan je zelf niet gebroken worden, ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb,, want dat zou wat dingetjes kunnen verklaren
micheline
jeroen , ik heb jou 2 keer genomineerd, de 2e keer was al moeilijker, nu is het nog moeilijker, we hebben samen gewerkt, het was gezellig, ik wist niet wie jeroen was, en dat heb ik niet meer zo dat gevoel, ik hoop dat als je eruit gaat dat je kunt kijken naar de laatste week en niet naar de weken daarvoor waar we bijna geen woord hebben gewisseld
janine : apart, moest ik heel erg aan wennen, echt heel erg, ik vind jou als persoon, zo groot en happy en blij zijn , maar ook zo down zij, ja kan een sfeer bepalen voor de groep, ik vind dat heel erg moeilijk, want het is bij jou helemaal top of helemaal niks
Micheline moet even weg van de TV ?
semih : ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen dat komt zo wel
Marlies
sjanientje ik heb al wel, ja, godverdomme, ik heb me heel erg kut gevoeld deze week, en dat weet je, dingen gebeuren niet voor niets, ik heb je in deze week beter leren begrijpen dan in de weken daarvoor, ik zou het echt vreselijk vinden als je eruit gaat, ik vind je een wereldwijf, en soms haat ik je, maar dat weet je
jeroentje : de eerste weken heb ik je niet gezien, ik heb me keihard afgesloten voor de andere groep, nu je bent een keitoffe heerlijk gekke gozer, ja we hebben wel een verschillend soort humor. ik sta er wel eens van te kijken, als je moet gaan hoop ik je zeker nog een keer te zien
semih : ja ik vind je als persoon echt te gek, daarom pik ik ook zoveel van je, je cynische humor die je heel erg naar mij hebt geuit, dit is voor het eerst in mijn leven dat ik uberhaupt zoiets op mijn hoofd krijg, maar daar leer ik van, ga ik er niet aan dood dat wordt ik er sterker van, ik heb het gevoel dat ik je recht in de ogen kan kijken
e10 : sjaan ik heb het leuk met je gehad, ik denk dat jij of heel vrolijk of heel down, ik weet wel hoe je bent en ik kan het wel hebben, juist hoe je bent staat me wel aan, ik hou ervan als mensen hard tegen mij zijn, dat kan ik dat terug doen
semih : met jou heb ik het moeilijk gehad, maar na de 1e nominatie hebben we dat uitgesproken we kunnen nu met elkaar lachen en praten, we zijn naar elkaar toegegroeid, je bent als sjaan je geeft een grote bek en verwacht een grote bek terug, daar houd ik van, mensen die zacht zijn daar kan ik niet hard tegen doen
jeroen : zou klote zijn als jij gaat, je bent mijn maatje toen pa weg was ving jij me op, dat zet je nog steeds door, als jij gaat dan zal dat een moeilijk iets zijn, ik zou me wel redden, ik kan met jou samen in bad zitten en lullen over alledaagse dingen in en buiten het huis
egbert : als 1 van jullie gaat wie dan ook, dan denk ik met oprechtheid en liefde terug aan alle jullie alle 3
sjaan : prachtig mooie vrouw met gebruiksaanwijzing, ik denk dat ik die redelijk snel doorhad, we hebben veel goede momenten gehad, daar denk ik erg prettig aan terug
Jeroen : moet blijven want dan kan ik iemand nomineren deze week, met jeroen is het niet echt diep gegaan, maar ik heb wel een erg goed gevoel bij jou, zonder dat ik weet hoe en wat heb ik een goed gevoel
semih jij was mijn steun en toeverlaat in het begin, nu de laatste week doet het zeer, de mensen die het dichts bij je staan doen je het meeste pijn, ik hoop dat je blijft en dat we er nog over kunnen praten wat er gebeurd is en waarom ik dat voel
RIK
jeroen jammer van de groepjes, ik heb ook ingezien dat ik me daarvan heb afgesloten het is niet dat ik jou onaardig vind, ik kan met jou ook lachen, meestal als er andere bij zijn, omdat wij samen weinig raakvlakken hebben, het is niet dat het nooit niks zal worden tussen ons, het gaat wel veel beter, we hebben steeds meer lol, meer samen lachen, er moet altijd iemand de lul zijn de afgelopen weken ben jij dat geweest, ik zie dat je voor andere wel veel betekend en dat doet me goed
semih ik heb ( rik huilt) ik heb altijd een beetje opgekeken tegen jou en ik waardeer heel erg wie je bent en hoe je denkt en ik vind het jammer omdat het mijn broer is en het zo gelopen is
jammer dat als je in een conflict raakt, dan verdraai je de oorzaak van het conflict en legt de schuld bij een ander, ik weet niet of je dat expres doet, maar dat zie ik de laatste tijd, er heerst een kutsfeer omdat het niet goed gaat tussen jou en tijn, en iedereen zit ermee, jullie zijn alle 2 heel koppig, het is echt heel jammer en ik vind ook hele goede dingen bij jou, het gevoel is heel erg veranderd, ik ben niet klaar van jou, ik vind het echt jammer, ik bewonder je heel veel, ik heb met jou raakvlakken die ik niet met andere heb
janine is mijn mattie geweest vanaf het begin, ik heb op jou gescholden, jij op mij, we begrijpen elkaar in heel veel dingen, als jij bij het zwembad gaat liggen weet ik waarom dat is, we hebben keiveel lol gehad en ook na het huis gaan we elkaar zien, ik zou het heel erg vinden als je gaat
marcia :
semih : vanaf het begin had ik een heel goed gevoel met jou, we kunnen samen kletsen, je bent een mooi persoon, die zijn doelen wil bereiken, ik kan veel van je leren, ik heb 1 akkefietje met je gehad, ik was toen echt boos, maar je kwam de volgende dag erover praten en sorry zeggen, ik vind je superlief en ik heb een heel goed gevoel bij je
jeroentje we hebben de laatste paar weken een veel betere band, ik vind het echt kortzichtig hoe je je toen hebt gedragen, maar daar hebben we het over gehad, nu heb ik het superleuk met je,. we denken over bepaalde dingen anders, maar daar kunnen we beide van leren
de shift was super, we MOESTEN elkaar leren kennen, ik denk dat het juist erg goed is geweest, ik weet nu meer over jou, ik vind je een goed persoon, dat voelde ik in het begin niet
sjaantje we zijn echt heel erg verschillend, dat heeft voor en nadelen, je kan super positief zijn daar kan ik van leren, wat ik heel erg moeilijk vind, je bent zo sfeer bepalend, wanneer je je naar voelt, dan sluit je je af en daar kan ik dan niets mee, omdat ik niets tegen je kan zeggen om dat weg te nemen bij je, je hebt een hele andere visie op het leven, jij kan niemand vertrouwen en dat zou ik willen dat dat anders was, want dan zou je je zoveel fijner voelen
micheline nog over semih
ik vind het moeilijk, ik vind het heel erg dat je misschien morgen kan gaan, ik zal het ook moeilijk krijgen zonder, ik hou echt veel van je, ik kan veel van je leren, ik weet dat je inderdaad een klein hart hebt en een grote bek, als iedereen je supergoed zou leren kennen zouden ze weten hoe en wat, als ze je hier zouden kennen zouden ze het weten
het voorval met tijn was zo moeilijk omdat andere daar dingen over zeiden, ik vond dat zo moeilijk om mee om te gaan omdat ik met tijn ook een klik heb vanaf het begin
maar ik wil gewoon niet dat je weggaat, ik kan alles tegen je vertellen ik kan tegen je aan kruipen, dus ik hoop dat je blijft, soms moet je gewoon niet zo koppig zijn, of dingen misschien minder hard zeggen ook al vind jij dat dat wel kan, ik hou ervan als iemand het recht voor zijn raap zegt, maar andere kunnen dat niet, misschien is dit een les, dat je soms toch iets er omheen moet wikkelen
semih : een wijze les van een 20 jarige, ik neem het van je aan
semih gaat nog even over sjaan zegt hetzelfde als de rest, positief/negatief
jeroen relaxte gast als (semih huilt) hij is meer van de daden dan de woorden en dat waardeer ik enorm
sa probeert het ijs te breken door te zeggen : vanavond allemaal in de prinsessenkamer slapen, maar het slaat niet echt aan nu
jeroen : ik denk dat iedereen nu wel weet wat ik voel, met janine heb ik een erg fijne band, daar hoef ik geen uren mee te kletsen om te weten hoe ze is, ik waardeer haar oprechtheid, de klik die ik met haar heb is fijn jij gaat schoppen in het leven, je weet waar je voor staat
sjaan : ik heb zo mijn dagen die heb ik en die zal ik altijd blijven krijgen, ik ben niet zoals jullie absoluut niet, ik vind het heerlijk om hier te zijn en te blijven, maar ik heb het heel moeilijk zonder de mensen die me kennen, die vragen niet wat er aan de hand is, die uitleg hoef ik niet te geven, als ik een dag rustig was dan hadden mijn ouders hee ze is rustig vandaag, jullie maken je daar druk over, de rest snapt het niet, maar daar kan ik niet veel meer over zeggen, zo sta ik op en zo ga ik weer naar bed, als ik zou blijven maak je daar aub niet druk om, dat is part of janine, meer kan ik er niet van maken
er wordt champagen opengemaakt en er wordt gesnoept
dan moet de lounche ontruimt worden, drank en snoep mag mee, maar de lounche blijft tot morgenavond verboden terrein
*klokt uit nu*
[ Bericht 13% gewijzigd door Capaja op 02-10-2006 00:08:12 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?