Eg: Ik vind het een fijne nicht en ik kan heel goed met hem omgaan
Jeroen: ik ook
Eg: de rol die je in het huis hebt, als je met zoveel in een huis zit, de rol die Rik heeft, die had ik mezelf toebedeeld
Jeroen: nou
Eg: jaaa, Rik is de bindende factor!
Jeroen: hij heef veel vrouwelijke hormonen, anders was het geen homo
Eg: het is geen teringnicht
Jeroen: ik probeer alleen maar aan te geven dat Rik goed bij de vrouwen ligt én bij de mannen
Eg: je moet hem zien als een vrouw, niet als één van ons, het is een fantastische kerel
Jeroen: en daarom ligt ie bij iedereen goed
Eg: net zoals Marlies, als je overal bij hoort dan word je niet genomineerd. Bij Rik is het niet eens een keuze, dat is zijn persoonlijkheid. Rik is geweldig.
Jeroen: nogmaals, en dan kunnen we een slokje ophebben, jij heb took mensenkennis, jij bent veel ouder als ik dus jij hebt nog meer ervaring: Rik staat dichterbij de vrouwen dan bij de mannen, dusss, hebben wij minder kans. . .of moeten wij meer moeite doen om te laten zien dat wij ook relaxt met vrouwen om kunnen gaan, wij homo’s wordt dat aangenomen
Eg: ja
Jeroen, tenzij het een teringhomo is, maar dat is het niet. Wij moeten ons altijd weer bewijzen.
Eg: dat is niet almighty, ik denk dat mensen daar onderscheid. . . dat ze daar een denkfout in maken. . .dat moet je onderuit halen, maar dat kán je niet onderuit halen, er is er maar één die dat onderuit kan halen en das Rik zelf. Je kan Rik 10 x op de bank zetten, dat overleeft ie.
Jeroen: dat weet ik niet
Eg: ok, 10 x is misschien wat overdreven, maar 7 x overleeft ie zeker. Maar daarna gaan andere dingen spelen, eerst is Rik een bindende factor, maar daarna gaan ze naar karakter kijken, dat heeft Rik mee, hij bekijkt alles in het positieve. Hij zal heeeel ver komen, maar. .
Jeroen: Ik denk dat mensen hem sowieso niet nomineren, ik wel, ik word genomineerd om tactische redenen.
Eg: tegenover Rik ben je ook kansloos
Jeroen: ja, kansloos, dat komt omdat ik een bepaalde mening, een bepaalde persoonlijkheid heb
Eg: nee, maar tegenover Rik ben je kansloos
Jeroen: dat vind ik ook niet erg
Eg: want?
Jeroen, nou, ik kom anders over bij vrouwen
Eg: persoonlijkheid
Jeroen: wij hebben vaak een andere mening, Rik staat dichter bij de vrouwen
Eg: naarmate je verder komt, ik heb heel veel respect voor m, ik hou van m
Jeroen: mwoaaaah
Eg: ja ik hou echt van hem. Maar het wordt de de nicht, de homo tegenover de hetero, de homo heb een heel belangrijke achterban, hij is leuk, humoristisch, heel sociaal, dus hij komt heel ver, maar die kloof wordt steeds kleiner
Jeroen: ja dat begrijp ik ook, met hoe minder mensen je overblijft, hoe verder je komt, hoe moeilijker het wordt
Eg: ja
Eg: tis dat het een nicht is, anders werd ik verliefd op m
Jeroen, nou ik verschil niet zoveel van Rik
Eg: je uit het niet op die manier
Jeroen: hoe uit Rik het dan?
Eg: zelfverzekerd
Jeroen: nee, hij ligt gewoon goed bij de vrouwen, ik ben niet minder zelfverzekerd dan Rik
Eg: waarom wil je dan niet met Rik op een bank zitten?
Jeroen: nou dat weet ik niet, jij zegt dat zo, Rik ligt gewoon goed bij de vrouwen en mannen. Bij ons tellen karaktereigenschappen, een homo kan het bij voorbaat goed vinden met vrouwen, hij kan zich verplaatsen in vrouwen. Ik ben niet minder zelfverzekerd dan Rik, maar Rik wordt heel makkelijk bij vrouwen opgenomen. Wij moeten er iets voor doen.
Eg: nee!! Daar verschillen we van mening in, ik zou peulen schijten als ik met Rik op de bank zit
Egbert gaat pissen
[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 30-09-2006 08:22:07 ]