abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 september 2006 @ 01:07:49 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42249368
Vervolg op: [BB6] Streamverslagen van vrijdag 29 september 2006

Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 27 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 30 september 2006 @ 01:12:14 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42249472
Er is een feestje geweest vanavond. Er werd gedanst, gedronken, gelachen en gehuild, maar écht opzienbarende dingen zijn er niet gebeurd.

Semih onttrok zich na enige tijd van het feest, in een kuthumeur, en nam Micheline mee in zijn gemoed. Zij hebben dus geen leuke avond gehad.

Tijn en Monique waren héééél close. Monique is ook een paar keer tot de orde geroepen door Sabrina omdat ze op het punt stond om te ver te gaan. Maar het leek er op dat het vooral Tijn was die uiteindelijk de laatste stap niet wilde zetten. Hoewel ze er zéér dichtbij zaten regelmatig:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42250354
Ze gaan het feestje opruimen, ze mogen ook niet meer in het zwembad vanwege veiligheidsvoorschriften. Hier en daar gilt iemand Bigbrother bedankt, vooral Eg. Die gaat hetnog zingen ook.

Tijn ligt met saar in bad.

Mo aan de cocktail

De rest is een kippenhok, Janine wil zelfs met E10 zoenen

Sem en Mich hebben honger

Sabrina doucht in string en Tijn ligt in bad nu met Mo

Janine heb ik even op mute.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42250427
Janine even off mute: 'joh ik heb Tijn al genomen, die wil me tenminste"
pi_42250537
Janine schreeuwt nu tegen Mo dat ze uit dat bad moet, heeft ze nog niets geleerd.
Saab komt er ook bij en zegt ook Mo kom uit dat bad
pi_42250867
Monique wordt gekriebeld op haar rug door Tijn
pi_42251032
Tijn draait de lampen eruit.
Mo is misselijk en moet kotsen.

Jeroen zit met zijn neus in Sabrina's kruis, tja ik ben vrijgezel roept Saab.
pi_42251204
Nu Eg bij Saab.

Egbert lachen: oh ahahaha Saar die kan ik hebben ahahah.
pffff
pi_42251780
Saar heel vrolijk: hee maakt niets uit beetje alcohol.....

Janine zegt dat ze op haar linkerzij moet liggen ivm de alcohol, beetje water mee?
Er staat water en een emmer voor je.

Janine praat in de douche behoorlijk op Mo in; je hebt je man&kinderen en Tijn is een goede vriend.
Janine praat als een mental coach. Tijn staat erbij. Je hebt niets fout gedaan.

Je hebt 2 prachtige kinderen en een man, kus, heb je een handdoek?

E10 een zoen op haar hoofd.

Saar: emmertje in en emmertje uit. We hebben een geweldig feest gehad.

Mo is heel verdrietig: wat een kutzooi.
pi_42252011
Mo huilt, Sem probeert haar op te beuren; heb je drugs gebruikt ofzo.
Stem mij er maar uit. Beetje lach en jammeren. Had jij die telefoon maar opgenomen dan zegt Sem, hij voelt zich machteloos.

Gaat het wijffie vraagt Mich, fucking zegt Mo, alles heeft een reden zegt Sem.
Pijn, het doet zo zeer, het is zo kut zegt Mo.

laat mij maar over dat hek, fokking
Bewoners, batterijen incident(Sem), Bewoners.

Janine komt het even checken.
Tijn zit er naast en ziet het aan.
Janine komt erbij met veel schatjes, Sem zegt laat haar met rust.
Janine wil Tijn weghebben.
pi_42252109
Mo weer wat misselijk,
gelukkig is er een emmertje.
Tijn geeft haar wat water en maakt haar gezicht schoon.
Ze vindt het zoo erg, dus geen cap. van mij.
pi_42252365
Marc had het gevoel dat Sem gekwets of verdrietig door haar. En als hij haar zou nomineren dan maakt het haar niets uit.
Sem zegt iedereen had lol op 2 of 3 personen na. Ik lig hier lekker en laat mij hier maar in bed liggen.
pi_42252469
Monique ademt heel raar, net alsof ze hyperventileert.
een paar adempjes en dan niets.
Ze voelt zich ziek.
Volgens mij moet daar een arts komen.
En snel.
pi_42252883
E10 praat/schreeuwt dat ze niet weten wat hij heeft meegemaakt, fucking serieus. Hij komt uit een rot milieu, maar leert nu Rik&homo's te waarderen en ook Semih.
Het is erg emotioneel voor hem, ze schreeuwen allemaal door elkaar.

E10 huilt, zegt tegen Jeroen je weet niet waar ik mee moet leven, echt waar.
Zonder die jongens, kan ik niet buiten leven, daarom zit ik hier. Ik kan hier niet over praten.
Ik heb wel vrienden, maar die jongens kunnen me wat doen.

Jeroen zegt dat er mensen zijn die van hem houden.
E10 zegt dat niemand weet in welke shit hij zit, zelfs zijn vrienden/ouders niet.
Hij kan het niet vertellen. Hij maakt zich zorgen hoe hij met een homo of een turk
omgaat. Hij kan er niet meer over zeggen anders is hij zwaar de lul.
pi_42252942
Tijn ligt tegen een snikkende Mo aan. Niets zeggen, zegt Tijn, gewoon slapen.
Tijn is erg zorgzaam, Mo ademt een stuk beter nu, ze hyperventileert minder dan een half uur geleden.

pi_42253034
E10 zegt dat saar niks voor hem kan betekenen. Wel fijn als ze ervoor hem is. Kennelijk zijn de problemen van E10 wat heftiger dan de bescherming die Jeroen/Saar voor hem kan zijn.
Saar voelt zich wat beledigt dat haar bescherming voor E10 niet genoeg zou kunnen zijn.

E10's drankgebruik maakt hem wat loslipperiger dan hij morgenvroeg zou willen. Kennelijk
heeft hij hele foute vriendjes.
*Out*
pi_42253404

E10 Rik en Mo liggen naakt naast elkaar, Saar komt even kijken.
pi_42253429
Rik met E10 in bed, de zusjes zijn weg.

Edit, ze hebben gewoon dronkemanslol.

[ Bericht 57% gewijzigd door Prospera op 30-09-2006 05:03:06 ]
pi_42253547
Monique is weer ok

E10 vindt de discussie tussen Eg en Jeroen te zwaar.
Saar ligt met E10 en Rik in bed.

Marcia zwalkt op stream 3 maar die kan ik niet cappen.
Ze valt nu op stream 2 tussen Saar, e10 en Rik.

gezellig in de zusjeskamer
pi_42253600

In de zusjeskamer zitten Saar Rik E10 en Marcia elkaars tietjes en piemels te vergelijken
  zaterdag 30 september 2006 @ 05:49:48 #21
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42253665
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 05:20 schreef Prospera het volgende:

Marcia zwalkt op stream 3 maar die kan ik niet cappen.

Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42253717
En toen was er weer censuur

De reden is voor mij geheel onbekend. In de prinsessen slaapkamer liggen E10, Marcia, Rik en Sabrina naakt in bed (behalve Sabrina) er wordt veel sexueel gespeeld, Marcia wil rik z'n piemol voelen en het gaat een beetje over en weer, zelfs E10 zit aan de piemol van Rik. E10 daagt rik uit om hem te pijpen, maar rik moet eerst baar de WC en zal het doen als hij terug komt.

Toen gingen alle streams op BB oog

CENSUUR !!! voor de zoveelste keer deze BB.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  zaterdag 30 september 2006 @ 07:09:36 #23
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42253925
Voor de streams op slot gingen waren ze een tijdje alle vier gericht op de voelaanelkaarkamer.

Het beeld komt kort daarna terug. Marcia en Etienne zijn niet meer in de slaapkaarkamer. Sabrine gaat daarna ook.

Stream 1 en 2 geven een nietszeggend beeld. Je ziet af en toe iemand langslopen, geen geluid.

Sabrine komt weer naar de "Princessenkamer" en RIk informeert naar Etienne. Sab zegt dat hij niets meer van haar weten moeten. Rik: dat komt goed uit. Sabrine bevestigt dat. Rik informeert verder naar het wel en wee van de anderen.

Egbert komt brallend de kamer in, gevolgd door de even bezopen Jeroen. Rik wordt boos dat ze zo hard praten terwijl er mensen slapen. Rik weet trouwens dat het 6 uur is. (hoe? hij zit er een kwartier naast) De zuipschuiten verlaten de kamer, Sabrine gaat slapen en Rik staat weer op.

Geluid op stream 1 en 2 gaan aan, serre met Rik, Etienne, Egbert en Jeroen. Gesprek gaat over nomineren van Etienne. Eg zegt waarderend tegen Etienne dat er in de afgelopen weken VEEL verandert is. Hij belooft ook aan Jeroen dat als ie de bank overleeft, hij hem niet nog eens nomineert. "dat krijg ik niet over mijn hart". Rik verlaat de serre en vertelt wat verontwaardigt Eggies belofte aan Sabrine.

Eggie gaat los en onthult wie hij wel of niet zou nomineren. Nadat hij eigenlijk gezegd had niet Etienne te nomineren, dunt zijn lijstje wel erg uit. Etienne loopt naar de slaapkamer waar Rik en Sabrine gezellig babbelen en lucht zijn hart. Egbert is hypocriet en moet gewoon eerlijk zijn. Rik praat Etienne het bed in om te logeren, Monique en Tijn liggen immers voor het raam.

Egbert onthult ondertussen - ongehindert door zijn eigen gehik, stipfiguurwaardig - nog steeds zijn diepe taktische overwegingen en roept vaker, haast wanhopig, dat hij een van de volgende genomineerden is. Als ik wil afsluiten hoor ik nog dat ze rik analyseren. en het homo-zijn "analyseren". Rik wordt gezien als "gevaar". Jeroen weet dat homo's veel vrouwelijke hormonen hebben en dus dichter bij de vrouwen kan staan. (Dank je jeroen, mooie push {b]eindelijk{/b] naar bed te gaan.)
(out)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ifa op 30-09-2006 07:21:03 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  zaterdag 30 september 2006 @ 07:21:45 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42253971
Eg: Ik vind het een fijne nicht en ik kan heel goed met hem omgaan
Jeroen: ik ook
Eg: de rol die je in het huis hebt, als je met zoveel in een huis zit, de rol die Rik heeft, die had ik mezelf toebedeeld
Jeroen: nou
Eg: jaaa, Rik is de bindende factor!
Jeroen: hij heef veel vrouwelijke hormonen, anders was het geen homo
Eg: het is geen teringnicht
Jeroen: ik probeer alleen maar aan te geven dat Rik goed bij de vrouwen ligt én bij de mannen
Eg: je moet hem zien als een vrouw, niet als één van ons, het is een fantastische kerel
Jeroen: en daarom ligt ie bij iedereen goed
Eg: net zoals Marlies, als je overal bij hoort dan word je niet genomineerd. Bij Rik is het niet eens een keuze, dat is zijn persoonlijkheid. Rik is geweldig.
Jeroen: nogmaals, en dan kunnen we een slokje ophebben, jij heb took mensenkennis, jij bent veel ouder als ik dus jij hebt nog meer ervaring: Rik staat dichterbij de vrouwen dan bij de mannen, dusss, hebben wij minder kans. . .of moeten wij meer moeite doen om te laten zien dat wij ook relaxt met vrouwen om kunnen gaan, wij homo’s wordt dat aangenomen
Eg: ja
Jeroen, tenzij het een teringhomo is, maar dat is het niet. Wij moeten ons altijd weer bewijzen.
Eg: dat is niet almighty, ik denk dat mensen daar onderscheid. . . dat ze daar een denkfout in maken. . .dat moet je onderuit halen, maar dat kán je niet onderuit halen, er is er maar één die dat onderuit kan halen en das Rik zelf. Je kan Rik 10 x op de bank zetten, dat overleeft ie.
Jeroen: dat weet ik niet
Eg: ok, 10 x is misschien wat overdreven, maar 7 x overleeft ie zeker. Maar daarna gaan andere dingen spelen, eerst is Rik een bindende factor, maar daarna gaan ze naar karakter kijken, dat heeft Rik mee, hij bekijkt alles in het positieve. Hij zal heeeel ver komen, maar. .
Jeroen: Ik denk dat mensen hem sowieso niet nomineren, ik wel, ik word genomineerd om tactische redenen.
Eg: tegenover Rik ben je ook kansloos
Jeroen: ja, kansloos, dat komt omdat ik een bepaalde mening, een bepaalde persoonlijkheid heb
Eg: nee, maar tegenover Rik ben je kansloos
Jeroen: dat vind ik ook niet erg
Eg: want?
Jeroen, nou, ik kom anders over bij vrouwen
Eg: persoonlijkheid
Jeroen: wij hebben vaak een andere mening, Rik staat dichter bij de vrouwen
Eg: naarmate je verder komt, ik heb heel veel respect voor m, ik hou van m
Jeroen: mwoaaaah
Eg: ja ik hou echt van hem. Maar het wordt de de nicht, de homo tegenover de hetero, de homo heb een heel belangrijke achterban, hij is leuk, humoristisch, heel sociaal, dus hij komt heel ver, maar die kloof wordt steeds kleiner
Jeroen: ja dat begrijp ik ook, met hoe minder mensen je overblijft, hoe verder je komt, hoe moeilijker het wordt
Eg: ja

Eg: tis dat het een nicht is, anders werd ik verliefd op m
Jeroen, nou ik verschil niet zoveel van Rik
Eg: je uit het niet op die manier
Jeroen: hoe uit Rik het dan?
Eg: zelfverzekerd
Jeroen: nee, hij ligt gewoon goed bij de vrouwen, ik ben niet minder zelfverzekerd dan Rik
Eg: waarom wil je dan niet met Rik op een bank zitten?
Jeroen: nou dat weet ik niet, jij zegt dat zo, Rik ligt gewoon goed bij de vrouwen en mannen. Bij ons tellen karaktereigenschappen, een homo kan het bij voorbaat goed vinden met vrouwen, hij kan zich verplaatsen in vrouwen. Ik ben niet minder zelfverzekerd dan Rik, maar Rik wordt heel makkelijk bij vrouwen opgenomen. Wij moeten er iets voor doen.
Eg: nee!! Daar verschillen we van mening in, ik zou peulen schijten als ik met Rik op de bank zit

Egbert gaat pissen

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 30-09-2006 08:22:07 ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 08:07:25 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42254113
Monique en Tijn slapen tegen elkaar aan bij het raam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')