Dat lijkt me een vereiste..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
31 maart is prima... 'k zal de baas even lief aankijken of ik die dag vrij kan krijgen...
(maar dan wil ik wel snel meer aanmeldingen zien voor die dag)
Ik heb ze nog steeds!quote:
zijn nu 2 mensen die hebben gezegd dat ze komen hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nouja, een groep van 6 a 7 man vind ik persoonlijk wel de moeite waard
Hahah toen was jij dronken en gingen we in een inet cafe nog even snel wat tikken!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds!was toen in amsterdam met korenogwattes.
toen vond ik bob een vreemde jongen...maar dat bleek snel mee te vallen!
Trouwens!!! ik heb nog steeds dat filmpje, die we gemaakt hadden in de metro, op mijn computer staan! zal hem wel eens aan Jordy laten zien.![]()
je weet zelf ook wel dat ShoG ook bij de ''elite'' hoortquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
Ik wil er ook zijn.
en wat nou bless, mag shog dan ook niet mee?
Je MOET gewoon mee! jij bent de enige ''normale''quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef uppie83 het volgende:
Moet nog even kijken of het gaat lukken die dag, je weet.
Meh.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef blessed19 het volgende:
bob!!!
geen vriendjes en/of vriendinnetjes!
gewoon met het soort van vertrouwde groepje ofzo.(de elite!
)
groter dan een 810?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef zquing het volgende:
ha, die van mij is groter
Gratis iki bier?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Orealo het volgende:
Hahaha charmeur!
Dus nu moeten we wel aan de 8 komen!
Besloten feestje = gratis drank?
ik kan natuurlijk totaal niks beloven!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef Orealo het volgende:
Hahaha charmeur!
Dus nu moeten we wel aan de 8 komen!
Besloten feestje = gratis drank?
jep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef blessed19 het volgende:
okey jongens! nog 1 weekje!
jordy, ik neem aan dat je ook nog steeds mee gaat?
8 of meer: drie gangenmenu voo 20 euro.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:21 schreef Kroekroek het volgende:
Okee, dus als ik het goed begrijp, hebben jullie gereserveerd voor 8 personen, terwijl het haast onmogelijk is om die hoeveelheid bij elkaar te krijgen. En we zullen dus gegarandeerd een maaltijd van 20 euro eten bij die hoeveelheid mensen. Is dat een 3 gangen maaltjd?
En hoe laat moeten we daar dan zijn?
En hoelaat wilden jullie bij het station afspreken?
Maar hoe zit het dan met het eten als we niet de 8 personen halen? Gaat het dan gewoon volgens het menu?
Ik weet het, vragen, vragen.
dan blijf je toch tot een uurtje of 8, ofzo? tijd genoeg om iedereen nog in nuchtere toestand te zienquote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef Kroekroek het volgende:
Een vriend van mij is aanstaande dinsdag jarig. Hij viert het misschien 31 maart. Dat is nog niet zeker, dus ik moet even kijken of ik dan wel kan. Ik neem aan van wel.
Ja... kom dan gezellig mee, zaterdag en redt ons van Bob z'n vrienden.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef zquing het volgende:
't wordt steeds meer en meer een ex anime topic poster incrowd party achtig iets + introducee's
Wat is er mis met Bob z'n vrienden? En Joëlla is heel tof hoor. Ze is heel aardig en je kunt er heel goed mee kletsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... kom dan gezellig mee, zaterdag en redt ons van Bob z'n vrienden.
Misschien bedoelt hij z'n Japanse vriend wel. Die is ook tof. Hij weet veel van J-pop enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
Bob's vrienden op een animé-meet... Daar weet ik niet van, hoor...
Dat slaat niet ergens op..sinds wanneer heeft een meeting iets temaken met wanhoop?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je zit in een anime topic wat zou je anders moeten ruiken
otaku's je weetsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat slaat niet ergens op..sinds wanneer heeft een meeting iets temaken met wanhoop?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:27 schreef Orealo het volgende:
ouctact, of iemand die zijn nummer heeft
Mail me ff met je tel nummer!!
Kheb nu een ander nummer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik heb je gesms't!
oh wacht....
Dat wilde ik even melden. HAd ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:30 schreef RipCore het volgende:
Dat vroeg hij niet....
WOW dacht jij aan handboeien?quote:
Doe 'm dan maar meteen een muilkorf om.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:45 schreef Jordy-B het volgende:
Wees maar niet bang hoor... Hij doet niets.
Op de meeting is die riem om z'n nek alleen maar om te voorkomen dat 'ie niet iedere keer wegstiefelt...
no chuu'ing?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe 'm dan maar meteen een muilkorf om.![]()
Ja, ik heb erover nagedacht maar gaat toch niet door.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:09 schreef Jordy-B het volgende:
Strawberry?
"met vreemden afspreken in een andere stad"? Nou ja, da's wel terecht, maar laat ze dan even de foto's van de andere meet zien... 't zijn allemaal nerds (Nou ja, de vriendin van Bob misschien niet) en de meeste zijn volgens mij volwassen... Het is niet alsof je verleid gaat worden, ofzo...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb erover nagedacht maar gaat toch niet door.
Om verschillende redenen. Maar ooit komt ik.. echt waar..![]()
Het gaat er meer om dat ik deze week erg druk ben met repetities en dat ik eigenlijk wel blij ben dat ik zaterdag even tijd voor mezelf heb. Moet nog wel een aantal dingen doen die ik deze week niet heb kunnen doen, door het leren. Ook zien mijn ouders () het niet zo zitten dat ik met vreemden afspreek in een andere stad, je kent het wel.
Vervolgens komen er niet veel mensen van mijn leeftijd en ook geen vrouwelijke anime fans die ik echt goed ken.maar dat maakt opzich niet zo heel erg uit, maar is een extra punt. Jullie zijn ook zo intimiderend
.
Maar het is dus een nee van mijn kant.Sorry.
Waar zijn Zeurberus enzo nou eigenlijk heen? Die kwamen toch ook altijd.
modbreak: het is niet verstandig om je nummer zomaar op het internet te zetten. ik heb em even voor je weggeditquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:52 schreef Orealo het volgende:
Zeur, uppie?
Als iemand mij hun nummers mailt, dan bel ik ze wel.
Zelf ben ik bereikbaar op 0642049945.
Zeurs nummer heb ik zie ik net, bel ik vanavond.
Daar ben ik ook niet bang voor hoor, maar ouders blijven ouders. Maar je snapt het ook wel denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"met vreemden afspreken in een andere stad"? Nou ja, da's wel terecht, maar laat ze dan even de foto's van de andere meet zien... 't zijn allemaal nerds (Nou ja, de vriendin van Bob misschien niet) en de meeste zijn volgens mij volwassen... Het is niet alsof je verleid gaat worden, ofzo...
En eventueel kan je zelfs van en naar Zwolle begeleid worden (maar dan wel door mij, dus da's wel eng)...
Maar goed, volgende keer beter.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien hadden we gewoon een andere topictitel moeten nemen...
we hebben ook een andere tt gehadquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:33 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien hadden we gewoon een andere topictitel moeten nemen...
het was een mod ik zeg 't je. Toen het weer terug verandt was heb ik nog echt even staan kijken of het echt was of niet:quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, ik dacht dat jij dat zelf even had aangepast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |