Lekker onder het genot van een natje en een droogje eindelijk eens "het feest" ervoor gaan evalueren....quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
Sabje gaat de drank aanbreken en de hapjesGo Sab
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Heb me flink aan haar geërgerd maar ben nu weer helemaal fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef miraculeus het volgende:
Sab is tof!
Nee, niet mee wonen maar het zou leuk zijn als je haar zou kunnen huren voor een feestje ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral om naar te kijken, ik zou er niet mee samen kunnen wonen
![]()
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo wegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
Tijn gaat bij de "stemmetjes" zittenIk zou toch echt bij de borrelgroep gaan zitten
![]()
Dan is Marcia vlot vrijgezel... doen we maar niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ook naar FOK! lokken?
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef CartWOman het volgende:
Floris is niet echt amused lees ik op v-o-l.![]()
Semih gaat daar echt niet bijzitten, die zit nu waarschijnlijk te bedenken hoe hij Mich weg kan lokken uit dat Soddom en Gomorra groepjequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot Semih erbij komt is die zo weg
Ik ben nog hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
Zit iedereen op VOL te lurken? Ik voel me net Hilde nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |