Opzich is het wel een optie maar in een stampvolle trein is dat niet echt gemakkelijk. Overigens breng ik maar 1.5 uur in een trein door, maarja het scheelt idd wel 1.5 uur thuis wat doen. Goede tip!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Executrix het volgende:
[..]
Als je 3 uur in de trein/bus zit lees je daar toch? Dan lijkt de reistijd een stuk korter én je hebt thuis wat meer tijd voor jezelf![]()
Zou je niet WO Rechten proberen dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef coltje87 het volgende:
Ben bezig met HBO Rechten, eitje! Zit er echt op m'n plek, en ik heb al drie studiepunten. Gaat van een leien dakje allemaal.
He cool, ik ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef MacKniver het volgende:
Werktuigbouwkunde in Delft. Redelijk veel en loop al redelijk wat achter....
Maar de studie is top hoor!
Mja idd, achterlijke vragen proberen te beantwoorden met matlab...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
He cool, ik ook.Loop ook al behoorlijk achter. Volgende week hard bikkelen voor het project.
Gaat me niet lukken, heb Havo. Nu trouwens weer 2 punten erbijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je niet WO Rechten proberen dan?
Met je propedeuse kun je wel naar de uni hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, heb Havo. Nu trouwens weer 2 punten erbij![]()
Dat klopt, maar 70% van degene die na hun p overstappen naar de uni haken af. Ik wil dat risico evengoed niet lopen, dus maak ik eerst het hbo maar af. Misschien dat ik hier aan het eind van het jaar anders over denk, we zien welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Met je propedeuse kun je wel naar de uni hoor.
Die doe ik gelukkig niet, maar het is wel klote inderdaad. Welk groepnummer heb je?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Mja idd, achterlijke vragen proberen te beantwoorden met matlab...![]()
Oh oke, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 70% van degene die na hun p overstappen naar de uni haken af. Ik wil dat risico evengoed niet lopen, dus maak ik eerst het hbo maar af. Misschien dat ik hier aan het eind van het jaar anders over denk, we zien wel
heey ik volg ook Accountancyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Bij ons zijn ook al een paar afgehaakt idd.
Accountancy hier![]()
Bevalt tot nu toe érg goed
Niet op dezelfde school als jij want wij hebben deze week herfst'vakantie'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:23 schreef DesiR0ck het volgende:
[..]
heey ik volg ook Accountancy...op welke school zit je..?
K heb vandaag me 2e tentamen gehad, BEA....afgelopen maandag had k CE..
En nu lekker vakantie..![]()
Ligt natuurlijk aan hoe jij bent, misschien ben je zo iemand die het wèl lukt en hoor je bij die 30%.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 70% van degene die na hun p overstappen naar de uni haken af. Ik wil dat risico evengoed niet lopen, dus maak ik eerst het hbo maar af. Misschien dat ik hier aan het eind van het jaar anders over denk, we zien wel
Zo hoort het ook. 't Is wel de bedoeling dat zo'n cijferrij motonoon stijgend is met een limiet groter of gelijk aan 5,5quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef qwertyuiop het volgende:
Filsofie! erg uitdagend qua stof. Medestudenten zijn enorm sociaal en lekker competitief. Heb het gevoel dat ik iets constructiefs opbouw
En iedereen weet natuurlijk wat SJD is!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
De opleiding bevalt me goedSJD aan de HVA. Alleen wel veel werk. Maar niet zo moeilijk.
Alleen nu gaan we deze vakantie naar een ander gebouw verhuizen![]()
slechte voorzieningen (geen mediatheek tot feb geloof ik) en het is een oud gebouw uit de jaren 60.
Dus zal wel veel op de Leeuwenburg te vinden zijn![]()
Wat leuk, ik zit nu in het 2e jaar in Groningenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
De opleiding bevalt me goedSJD aan de HVA. Alleen wel veel werk. Maar niet zo moeilijk.
slechte voorzieningen (geen mediatheek tot feb geloof ik) en het is een oud gebouw uit de jaren 60.
We krijgen nu wel eindelijk een eigen kantinequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |