abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42480053
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Executrix het volgende:

[..]

Als je 3 uur in de trein/bus zit lees je daar toch? Dan lijkt de reistijd een stuk korter én je hebt thuis wat meer tijd voor jezelf
Opzich is het wel een optie maar in een stampvolle trein is dat niet echt gemakkelijk. Overigens breng ik maar 1.5 uur in een trein door, maarja het scheelt idd wel 1.5 uur thuis wat doen. Goede tip!
pi_42494207
ik ben begonnen aan logistiek & technische vervoerskunde
leuke studie...nog niet echt moeilijk (behalve transporttechniek)
als je het een beetje bijhoud de stof loop je niet achter en is het goed te doen en heb je genoeg vrijetijd over.
bier
pi_42517499
Ben bezig met HBO Rechten, eitje! Zit er echt op m'n plek, en ik heb al drie studiepunten. Gaat van een leien dakje allemaal.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_42521662
Ik doe mechatronica en bevalt me zeer goed . Ik wou me niet specificeren dus daarom heb ik deze gekozen en hij is echt top

Je krijgt namelijk wat van computer techniek, elektrotechniek en werktuigbouwkunde. Heb ook al wat punten gehad maar dat waren punten voor communicative vaardigheden bij het project dat we hadden.
Presentatie communicatief 8,5
Presentatie technisch inzicht 8
Notulen 8 en 9

Voor de rest is de studie zeer relaxt. En is het allemaal goed te volgen maar dat komt volgens mij door de docenten
pi_42671232
Filsofie! erg uitdagend qua stof. Medestudenten zijn enorm sociaal en lekker competitief. Heb het gevoel dat ik iets constructiefs opbouw
pi_42680679
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef coltje87 het volgende:
Ben bezig met HBO Rechten, eitje! Zit er echt op m'n plek, en ik heb al drie studiepunten. Gaat van een leien dakje allemaal.
Zou je niet WO Rechten proberen dan?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:49:17 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42684495
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:54 schreef MacKniver het volgende:
Werktuigbouwkunde in Delft. Redelijk veel en loop al redelijk wat achter....
Maar de studie is top hoor!
He cool, ik ook. Loop ook al behoorlijk achter. Volgende week hard bikkelen voor het project.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42704681
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

He cool, ik ook. Loop ook al behoorlijk achter. Volgende week hard bikkelen voor het project.
Mja idd, achterlijke vragen proberen te beantwoorden met matlab...
pi_42748395
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zou je niet WO Rechten proberen dan?
Gaat me niet lukken, heb Havo. Nu trouwens weer 2 punten erbij
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_42764302
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Gaat me niet lukken, heb Havo. Nu trouwens weer 2 punten erbij
Met je propedeuse kun je wel naar de uni hoor.
pi_42767879
Zit in mijn eerste jaar van Hogeschool TIO (Toerisme en hospitality)!! Bevalt heel erg goed, maar vind het niveau tot nu toe nog niet heel erg hoog. Veel praktijkgericht(wat erg goed bevalt) en weinig uit boeken werken(terwijl je deze wel volledig voor de tentamens moet kennen).

Over het algemeen bevalt het wel erg goed, heb uiteindelijk een goede keuze gemaakt.
pi_42780887
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:28 schreef Nuna het volgende:

[..]

Met je propedeuse kun je wel naar de uni hoor.
Dat klopt, maar 70% van degene die na hun p overstappen naar de uni haken af. Ik wil dat risico evengoed niet lopen, dus maak ik eerst het hbo maar af. Misschien dat ik hier aan het eind van het jaar anders over denk, we zien wel
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:41:49 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42781075
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Mja idd, achterlijke vragen proberen te beantwoorden met matlab...
Die doe ik gelukkig niet, maar het is wel klote inderdaad. Welk groepnummer heb je?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42785405
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar 70% van degene die na hun p overstappen naar de uni haken af. Ik wil dat risico evengoed niet lopen, dus maak ik eerst het hbo maar af. Misschien dat ik hier aan het eind van het jaar anders over denk, we zien wel
Oh oke, dat kan ook natuurlijk.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:23:36 #65
156180 DesiR0ck
Desi Rocks It ! !
pi_42792331
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:36 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bij ons zijn ook al een paar afgehaakt idd.

Accountancy hier
Bevalt tot nu toe érg goed
heey ik volg ook Accountancy ...op welke school zit je..?
K heb vandaag me 2e tentamen gehad, BEA....afgelopen maandag had k CE..
En nu lekker vakantie..
pi_42795885
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:23 schreef DesiR0ck het volgende:

[..]

heey ik volg ook Accountancy ...op welke school zit je..?
K heb vandaag me 2e tentamen gehad, BEA....afgelopen maandag had k CE..
En nu lekker vakantie..
Niet op dezelfde school als jij want wij hebben deze week herfst'vakantie' Volgende week hier en daar nog een les om vragen te stellen en de tentamens de 2 weken erna. Ik zit op de HAN in Arnhem
CE hebben wij niet, doe je voltijd? Wij hebben een ander programma omdat we duaal doen, zijn vreemd genoeg ook met het B-cluster begonnen ipv het A-cluster maar daar zullen ze vast een goede reden voor hebben
pi_42857750
Het bevalt me goed
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:21:27 #68
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42857791
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:36 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan hoe jij bent, misschien ben je zo iemand die het wèl lukt en hoor je bij die 30%.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42861120
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:

[..]

mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
Zo hoort het ook. 't Is wel de bedoeling dat zo'n cijferrij motonoon stijgend is met een limiet groter of gelijk aan 5,5
pi_42880061
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef qwertyuiop het volgende:
Filsofie! erg uitdagend qua stof. Medestudenten zijn enorm sociaal en lekker competitief. Heb het gevoel dat ik iets constructiefs opbouw

cool. daar ben ik waarschijnlijk volgend jaar eerstejaars
pi_42884320
De opleiding bevalt me goed SJD aan de HVA. Alleen wel veel werk. Maar niet zo moeilijk.
Alleen nu gaan we deze vakantie naar een ander gebouw verhuizen
slechte voorzieningen (geen mediatheek tot feb geloof ik) en het is een oud gebouw uit de jaren 60.
Dus zal wel veel op de Leeuwenburg te vinden zijn
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:51:21 #72
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42884388
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
De opleiding bevalt me goed SJD aan de HVA. Alleen wel veel werk. Maar niet zo moeilijk.
slechte voorzieningen (geen mediatheek tot feb geloof ik) en het is een oud gebouw uit de jaren 60.
En iedereen weet natuurlijk wat SJD is!
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42884550
quote:
Wat leuk, ik zit nu in het 2e jaar in Groningen
Heb mn P in 1 jaar gehaald en doe er nu zelfs nog gedeeltelijk Nederlands recht bij op de uni.

Het is veel werk, maar met goed plannen kom je een heel eind.
pi_42888893
Eerstejaars theologiestudent (HBO-opleiding tot levensbeschouwing docent).

Tot nu toe wel goed. Moet wel toegeven dat ik het wel erg makkelijk vind tot nu toe. Ik had het veel grootser en complexer verwacht (ook zware teksten bijv. in het Duits), maar tot op heden is het allemaal verdraaid simpel.
pi_42889514
quote:
We krijgen nu wel eindelijk een eigen kantine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')