Als ze het liedje hoort gaat ze gelijk met haar kontje schudden en met haar vingertje naar d`r neus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef chacama het volgende:
Over stoere meiden gesproken.... Cool op de motor!!
En lief klein konijntje... heerlijk zingt die van mij ook.
thnxsquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef bixister het volgende:
twee stoere dames meteen hier, wow.![]()
chacama ik zou 't echt véél te eng vinden om m'n kind de lucht in te laten gaan maar ja ook al om zelf zo'n zweefvlucht te maken.
sanne, dat bloesje heeft anna ook, grappig! en je haartjes zijn mooi geknipt zeg. al een echte meiden-coupe.
We hebben zo’n zwembandding. Ik hoop dat we binnenkort gaan zwemmen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:24 schreef bixister het volgende:
ingrid, als ze zo klein zjin dan kunnen ze samen met jou (en een evt band oid) ook al wel in 't diepe. zodra ze zelf kunnen kruipen/lopen is 't voor die kleintjes ook wel erg leuk in zo'n pierebadje, om zelf een beetje in zo'n laagje water rond te scharrelen. hoe dan ook moet je ze verschrikkelijk goed in de gaten houden natuurlijk. ik vind 't omkleden altijd wel een gedoe met zo'n ukkie erbij. zeker als ze al te groot zijn om in de maxicosi te zitten, maar nog te klein om mee af te kunnen spreken dat ze niet door de plassen water in de kleedkamer moeten gaan kruipen met hun droge kleren aan... soms hebben ze wel een box in de kleedkamer, maar niet altijd...![]()
En dan te bedenken dat poes niets van mahre moest weten tot een paar weken terug! als ik nu aan het voeden ben en hij is in de buurt dan zit ik er 9 van de 10 keer zo bij!! (of hij onder mijn kin liggenquote:
Nee hoor, mijn kinderen maken nóóit ruzie!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:11 schreef Saffier het volgende:
Spuuglokje dat trio van jou, zo leuk, de gezelligheid straalt altijd van de foto's af, ze hebben vast ook wel eens ruzie toch?
Merlijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:57 schreef lcicle het volgende:
[afbeelding]
Na zo'n 5 minuutjes had meneer er weer genoeg van:
Mama ook altijd met d'r camera..
[afbeelding]
Ah wat ontzettend lief, dankjewel!quote:
Er zit elastiek in de taille bij die Flobberdewotskyrokjes, dus eigenlijk zit het altijd goed. Maar je kunt ze ook mailen met vragen over de afmetingen. Ieder kledingstuk is uniek, maar de afwerking is wel minder precies dan bij iets uit de winkel. En nog even over Noa Noa, ik weet niet wat voor maat Luuke draagt, maar als je de kleinste maat neemt, kan het al best wel passen (er zit knoopsgatenelastiek in én het valt smal).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:13 schreef Lishe het volgende:
Oeh Spuuglokje, daar ben ik benieuwd naar. Zitten de rokjes van Flobberdewotsky gewoon goed? Zoals een rokje uit de winkel zegmaar? Noa noa is ons Luuk nog niet aan toe, al koop ik bij Didi wel af en toe wat op de groei, want die kleuren zijn zo mooi!
bordje was gelukkig leegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:43 schreef Spuuglokje het volgende:Amber! Gelukkig heeft ze een slabbetje om met opvangzakje er aan. Komt mooi van pas!
Sugar, wat een lieve foto's. Prachtige kinderen heb je!
een weekje en dan??.....opeens toch rammelen.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Sjeen het volgende:
MariaWat bent je lief voor je broertje! En Storm... mag ik je een weekje lenen?
Neuh, gewoon een weekje... dan heb ik ervan kunnen genieten en weet ik meteen weer waarom niet rammelenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:06 schreef chacama het volgende:
[..]
een weekje en dan??.....opeens toch rammelen.....
Jaja, we zullen wel eens zien....eind november, begin december. Hoe erg het hebben van een tweede isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een weekje... dan heb ik ervan kunnen genieten en weet ik meteen weer waarom niet rammelen![]()
Ja joh K3 gaat aan en ze willen dan eerst K3 staartjes voor ze kunnen dansenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Lois wat leuk zo die staartjes bij je meiden![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
Spuuglokje ik zat al te wachten op jou weekendfoto's![]()
![]()
Zonder er ooit ook maar iets over gezegd te hebben, Glenn's reactie op K3: Direct de TV uitzetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |