Bestaat er een erger filmcitaat dan dat van Renée Zellweger in Jerry Maguire... "You had me at hello..."quote:
Hehh... ja die is nog erger.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Bestaat er een erger filmcitaat dan dat van Renée Zellweger in Jerry Maguire... "You had me at hello..."![]()
Complimenten, die was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef IQM het volgende:
"I'm the king of the world!"
Die is wel degelijk monumentaalquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
We hebben natuurlijk ook nog I'll be back
Nee die is supervet, die hele film is perfectquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
'I love the smell of napalm in the morning'
Verkeerd gelezen danquote:
die zijn dus geweldigquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:52 schreef Remqo het volgende:
Cliché uitspraken zoals deze
'I have a bad feeling about this'
'I'm getting too old for this'
MY PRECIOUSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:13 schreef Oksel het volgende:
En er moet een foute in LotR zitten.. wie o wie kopt hem in?
YOU SHALL NOT PASS!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:13 schreef Oksel het volgende:
En er moet een foute in LotR zitten.. wie o wie kopt hem in?
quote:Matrix: Remember, Sully, when I promised to kill you last?
Sully: That's right, Matrix. You did.
Matrix: I lied.
sowieso bijna alle dialogen in commandoquote:Cooke: You scared motherfucker? Well you should be because this green beret is going to kick your big ass.
Matrix: I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |