Na vannacht moest ie toch wel een beetje uitkijken zei Etienne nog......quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Marlies: 'Staat dat niet met zo'n lok voor z'n gezicht'
Rik: 'Jawel, maar das TE gay'
Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
dat ook maar je moet wat, je kan zo'n situatie in een huis niet inschatten, na zo'n noodrantsoen valt het ook harder op je dakquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
daar ligt ie al urenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Tijn duikt zijn bed in?
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....![]()
Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
Volgens Rik was hij erg irritant. Is 5 keer de slaapkamer waar Rik lag, binnengelopen. En een krat bier opgedronken van het budget natuurlijk....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemist
Gewoon slap geouwehoer, zoals ie normaal gesproken ook doetquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wel in het hummie universum!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft net zolang door gezopen totdat hij zich niets meer wist te herinneren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En ook op de streams is vrij duidelijk dat hij er erg mee zit. Marcia maakte er vanmorgen ook al grapjes over. Ik geen vrindje, mijn vader geen baan meer...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.
Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
Misschien dat Hummie hem in bescherming neemt en de uitzending door goed knip en plakwerk er anders uit komt te zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.
Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
Volgens mij is ie nu ook continue bezig met hetl "redelijk uitleggen" van zijn onredelijk gedrag gisteren. Maar je hebt gelijk, volgens mij is ie ook erg bang dat hij er maandag uitvliegt. Schuldgevoel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is zich aan het afzonderen van de groep. Hij heeft het leiderschap van Tijn moeten erkennen...
t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al, het was niet zomaar even gezellig babbelen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Addi het volgende:
Voor mijn idee is Semih Marcia aan het uithoren.
wat een onzin zeg...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...
Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.
Zo erg is het nu ook niet wat er gebeurt is, hij was bezopen, so what?!
Weet je hoeveel mensen er bezopen zijn op dat bedrijfts uitje?
(nog maar te zwijgen over andere middelen die er gebruikt worden)
In de ideale wereld heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...
Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.
Zo erg is het nu ook niet wat er gebeurt is, hij was bezopen, so what?!
Weet je hoeveel mensen er bezopen zijn op dat bedrijfts uitje?
(nog maar te zwijgen over andere middelen die er gebruikt worden)
Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.
Uit zijn mond, komen die teksten voorlopig niet zo goed meer over.
Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Verida het volgende:
tjonge jonge ze eten wel als een soort varkens aan de trog. Semih staat ik weet niet hoe lang te koken, ze scheppen hun bord vol, schuiven het zo snel mogelijk naar binnen en gaan weer van tafel. Natafelen, even een paar complimentjes voor de kok, recepten uitwisselen ed is er nooit bij
Ik denk niet echt dat hij geen overwicht meer heeft, misschien dat die meiden zelfs wel meer respect hebben nu hij heeft laten zien dat hij ook met een flink aantal biertjes op, of misschien wel ladderzat, zich nog steeds wist te gedragen tegenover zijn medebewoners. En dat ze zijn dochter ladderzat hebben gezien, heeft toch niets met zijn overwicht te maken .quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.
Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
Helemaal mee eens..Laat die man toch lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.
Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
neemt niet weg dat ze altijd heel snel van tafel zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.
Zijn baas zal Egbert beoordelen op hoe hij zijn werk doet. Dus, als Egbert goed ligt bij de girls dan is er geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.
Egbert gaf juist aan zeer goed met zijn girls op te kunnen schieten. En zoals ik al zei, hij zal wellicht geplaagd worden, maar ik denk niet dat de meiden Egbert zullen afvallen om deze actie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
Exact!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zijn eten komt er alweer uit....quote:
Eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.
Dus afbraak van die voorbeeldfunctie is er in mijn ogen nauwelijks.
Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.
Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.
En zelfs dat hebben hij en Marcia al gedaan. Niet slim natuurlijk, daarmee krijgt de directeur ook druk op zijn schouders.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Egbert, maakt zich zeer zeker zorgen om zijn baan nu. Al zal hij dat vanzelfsprekend nu niet uitspreken.
Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.
Dus afbraak van die voorbeeldfunctie is er in mijn ogen nauwelijks.
Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.
Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.
En het voorbeeld dat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.
En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
Dan staat m'n standpunt nog steeds.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.
En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.
Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..![]()
Is MArtijn krabé ontslagen daarna dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.
Denk eens aan Martijn Krabbé, in combinatie met BB..... Was dat slim van hem? Dacht het niet....
OT : Jeroen heeft volgens mij echt nergens last van.... Hij is zo opgewekt.
Wij zijn het in elk geval eensquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
Heb jij wel eens op zo'n afdeling rondgelopen? Zou je eens moeten doen, en dan deze opmerking nog eens herhalenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
Werkte die ook in de bajes en voor de overheid?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is MArtijn krabé ontslagen daarna dan?
Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.
Terug maar weer naar de cos.
Boeit ook niet. Hopelijk is de werkgever van Egbert het ook niet met me eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Boeit ook niet. Hopelijk is de werkgever van Egbert het ook niet met me eens.
We zullen het in de privé wel lezen bij de tandartsquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:
[..]
Boeit ook niet. Hopelijk is de werkgever van Egbert het ook niet met me eens.
Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is MArtijn krabé ontslagen daarna dan?
Waar komt dat door, hebben ze in het bad gepist dat het zo gekleurd is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.
OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
Hé wat leuk, dat is bij mij ook sterk aanwezig. Die 4 jaar dienst hebben hun sporen nagelatenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
Volgens mij door die feestslingers die ze om hadden en de feesthoedenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar komt dat door, hebben ze in het bad gepist dat het zo gekleurd is.
Of waren het die gekleurde 'piemols' die in het bad lagen?
De sombreros gaven afquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar komt dat door, hebben ze in het bad gepist dat het zo gekleurd is.
Of waren het die gekleurde 'piemols' die in het bad lagen?
We hebben iig een dag napraat-sensatie gehad....Morgen een exit feestje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de streams zo bekijk, heeft de verveling inmiddels al weer toegeslagen
Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.
OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
De langspeelplaat blijft weer hangen inderdaad..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
Is Semih nu weer aan het zeuren/zeiken/zeveren?
Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:02 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?
OT:Semih is weer aan het zagen over..??
Heb het ook wel een beetje gehad met Semih eigenlijk. Van mij mag hij er wel uit, kijken hoe Mich het gaat doen zonder hem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef Marrije het volgende:
Met wie heeft Semih het gehad? Met Tijn?
Was BB4quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.
Wat denk je....
Aha.. oké thnxquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.
Wat denk je....
Je hebt gelijkquote:
Marlies lult met iedereen mee als het haar uitkomt..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:
En Marlies knikt weer ja en amen.
Het boeit hem allemaal niet maar er wel over door blijven zeuren. Het is net Jeroen vorige week na de nominaties.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef Fikkert het volgende:
ja semih ... vanaf maandag lekker thuis kenkeren !!!!!
Meldtquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Marrije het volgende:
Wie schreef dat Semih zich erbij heeft neergelegd dat Tijn (zogenaamd) de leider van het huis is?![]()
Ik vond het sterk. Als iemand zo tegen mij zou praten, kon hij ook doodvallen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef Marrije het volgende:
Dat was ook wel een kinderachtige actie van Tijn, 6 uur lang zijn kop houden![]()
Garp was smarter....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:09 schreef Ifa het volgende:
The world according to Semih
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/zzzMWSnap6945.jpg]afbeelding][/URL]
Niet om aan te zien. Tijd voor een herhaling van de actie van vorig jaar toen bewoners videobeelden voorgeschoteld kregen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
De rest zit er ook redelijk gelaten bij.....Semih Kappe !
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het sterk. Als iemand zo tegen mij zou praten, kon hij ook doodvallen.
Ja, van mij ook, maar had ik nog wel normaal kunnen doen tegen Egbert en wellicht ook tegen Etjen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het sterk. Als iemand zo tegen mij zou praten, kon hij ook doodvallen.
Egbert heeft geklaagd, maar over Sem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef MsInfidelity het volgende:
Eg en E10 een kut shift gehad?? Volgens mij trokken ze zich er niet echt veel van aan.
fris mijn geheugen eens op, waar gingen die beelden toen over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet om aan te zien. Tijd voor een herhaling van de actie van vorig jaar toen bewoners videobeelden voorgeschoteld kregen.
Ja lijkt me een goed plan..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Niet om aan te zien. Tijd voor een herhaling van de actie van vorig jaar toen bewoners videobeelden voorgeschoteld kregen.
Ik wist dat jij het wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meldt
Maar hij stribbelt in kleine groep nog tegen....Hij is het er inderdaad niet mee eens, maar hij moet het gewoon erkennen dat hij voor een voldongen feit staat.
Men reageert amper, Marlies zegt ja en amen en Melies probeert Sem af en toe bij te vallen (lees: niet af te vallen).quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:12 schreef Sonique het volgende:
Waarom zegt nou gewoon niemand dat hij eens moet opzouten met dat gelul, en als hij probs met Tijn heb naar Tijn moet gaan.
En weer hoe hij de feiten verdraaid en naar z'n hand zet.
Als er iemand een gluiperd is, dan is Semih dat!
Melies zei dat Sem er toen nog niet klaar voor wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Semih verwijt dat Tijn er niet op terug wil komen. Terwijl Tijn de tijd nam om er rustig over te praten....
Je hebt helemaal gelijk, Rik is de echte leider, ook al weet Rik dat niet zelf....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het was![]()
Maar een Tijn die de scepter zwaait zint mij ook niet, dan maar Rik.
Was het niet Nathalie die in dat andere huis zat en twee anderen over haar hoorde/zag roddelen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:12 schreef miraculeus het volgende:
[..]
fris mijn geheugen eens op, waar gingen die beelden toen over?
Micheline bedoel je ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Melies zei dat Sem er toen nog niet klaar voor was![]()
dat was ingridquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het niet Nathalie die in dat andere huis zat en twee anderen over haar hoorde/zag roddelen?
ja nu je het zegt....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het niet Nathalie die in dat andere huis zat en twee anderen over haar hoorde/zag roddelen?
Nope, het was de filmavond met alle roddels verwerkt in een film....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dat zijn de feiten van dat moment. Vergeet niet dat Semih zich al een tijdje mateloos ergert aan Tijn in combinatie met Micheline. Hij zei laatst ook al: het valt me wel op dat jullie de hele tijd naast elkaar zitten, waarop Tijn zei: dat doe ik expres. Op dat moment zou ik het al helemaal gehad hebben met Tijn als ik Semih was.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Nog één keer.
Tijn had probleem met dat Semih 'hou je BEK' zei en niet 'Hou je MOND'
In de keuken vertelde hij dat aan Semih, en Semih vond dat onzin, en vond dat hij dat wel kon zeggen.
Tijn vond dat schijnheilig
Semih liep toen weg terwijl Tijn nog aan het praten was, en riep nog eens (om Tijn in de zeik te zetten) vier keer dat hij z'n bek moest houden.
Dat is het verhaal....
Hoe kan Tijn hier nbu schuld aan hebben dan?
En waarom moet tij het dialoog openen teerwijl hij dat al gedaan had en werdt afgekapt op een asociale manier?
Nee, semih is de feiten aan het verdraaien en zal maandag eruit vliegen.
de genomineerden mogen een exitdiner voorkeur doorgeven aan BBquote:
Ja, dat gebeurde ook ja, geweldig was dat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, het was de filmavond met alle roddels verwerkt in een film....
Ingrid zag idd later dingen over zichzelf via de cams...
OT: Gaan ze nu weer eten ?
Die van Sem is ook irritant. Dat rationele praten waarmee hij anderen van zijn waarheid wil overtuigen met een uiterst beheerst, zacht stemgeluid.quote:
Ik ben bang dat je de sms-ers overschat.... Denk niet dat ze die link zullen leggen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Ah, vandaar....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
de genomineerden mogen een exitdiner voorkeur doorgeven aan BB
Klopt, gisteravond laat ook tegen Micheline had hij deze stem. Arrogant en heel naar dwingend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die van Sem is ook irritant. Dat rationele praten waarmee hij anderen van zijn waarheid wil overtuigen met een uiterst beheerst, zacht stemgeluid.
Hangt er natuurlijk van af hoe ze hem laten zien in de uitzending.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je de sms-ers overschat.... Denk niet dat ze die link zullen leggen....
Als Semih zoveel problemen met Tijn heeft, moet hij toch echt bijTijn zijn, en niet bij de 11 andere bewoners lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dat zijn de feiten van dat moment. Vergeet niet dat Semih zich al een tijdje mateloos ergert aan Tijn in combinatie met Micheline. Hij zei laatst ook al: het valt me wel op dat jullie de hele tijd naast elkaar zitten, waarop Tijn zei: dat doe ik expres. Op dat moment zou ik het al helemaal gehad hebben met Tijn als ik Semih was.
i agree, mijn baas zou er ook niet mee eens zijn.. je bent toch visite kaartje van de instelling (ik zit in de zelfde lijn werk) en het gaat ook om de ouders e.d van de kids die je her opvoedquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef schizolientje het volgende:
Er bestaan gedragscodes in bepaalde beroepen waarin je een sociaal voorbeeld kan zijn en dat geld dan voor openbare optredens. Voor politie, verpleegkundigen, medici enz. En Egbert maakte vanmiddag al een opmerking dat er op zijn werk gezegd zou zijn dat ze hem niet naar het bb wilden laten
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:24 schreef heksie69 het volgende:
[..]
i agree, mijn baas zou er ook niet mee eens zijn.. je bent toch visite kaartje van de instelling (ik zit in de zelfde lijn werk) en het gaat ook om de ouders e.d van de kids die je her opvoed
Dat klopt, en hij hééft het dus ook tegen Tijn gezegd, maar Tijn jende hem alleen maar meer. Dat zou mij ook op mijn zenuwen werken als het om mijn vent ging.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als Semih zoveel problemen met Tijn heeft, moet hij toch echt bijTijn zijn, en niet bij de 11 andere bewoners lijkt mij.
In feite geeft Tijn nu niet alleen waar Semih om gevraagt heeft, maar krijgt hij ook nog eens een koekje van eigen deeg (niet met de persoon praten wat het probleem is)
Hij heeft het echt helemaal aan zichzelf te danken.
Mij benieuwen wanneer Semih zijn koken in de strijd gaat gooien als argument.
Ongevraagt elke dag koken, en als het er op aan komt zeggen 'dan kook ik elke dag voor jullie, en dan krijg ik dit!'
Let maar op.
Ja, voor het eerst als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef miraculeus het volgende:
rik is aan het schoonmaken!
Hij heeft wel vaker schoongemaakt hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst als ik me niet vergis.
Lampenkappenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef miraculeus het volgende:
rik is aan het schoonmaken!
Het water is gekleurd door de bloemenslingers van gisteren en/of de sombrero'squote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is nou met de kleur van het zwembad aan de hand?
t is een schurftkleur.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Myriam1978 het volgende:
paars door de sombrero'squote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Myriam1978 het volgende:
Als in studentencorps?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Is dat nu een corporaal gebaar dat gedoe met je duim op je hoofd ?
Dat is het verhaal niet helemaal zoals ik het snap.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Nog één keer.
Tijn had probleem met dat Semih 'hou je BEK' zei en niet 'Hou je MOND'
In de keuken vertelde hij dat aan Semih, en Semih vond dat onzin, en vond dat hij dat wel kon zeggen.
Tijn vond dat schijnheilig
Semih liep toen weg terwijl Tijn nog aan het praten was, en riep nog eens (om Tijn in de zeik te zetten) vier keer dat hij z'n bek moest houden.
Dat is het verhaal....
Hoe kan Tijn hier nbu schuld aan hebben dan?
En waarom moet tij het dialoog openen teerwijl hij dat al gedaan had en werdt afgekapt op een asociale manier?
quote:
off topic, maar Mezzomix is Cola met Sinas.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
sinaasappelsap met cola is niet zo vies, in Duisland verkopen ze het als MezzoMix
* Sonique vraagt zich af of dat ook in NL te krijgen is, want das lekker. Ook om te mixen!
Die doen het ook inderdaad,quote:
Haar vriendje doet vrolijk mee met zijn egg-destroy stem....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef natronic het volgende:
Ligt het aan mij of verbeeld ik mij dat Micheline zich zelf wel heel erg graag hoort praten met dat zaaddodende stemmetje
Zou kunnen, van wat ik gezien heb (op TV dacht ik, dus kan geknipt zijn) was het enige wat Tijn over Micheline zei: "Dat zeg je maar tegen een hond (hou je bek), of tegen micheline. Maar niet tegen mij!"quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:44 schreef Netel het volgende:
[..]
Dat is het verhaal niet helemaal zoals ik het snap.
Tijn vond het schijnheilig van Semih dat Micheline geen pleur op tegen hem kan zeggen zonder uren ruzie met Mijnheer te hebben maar dat Semih zelf wel van alles denkt te moeten roepen. Tijn had misschien het woord schijnheilig niet moeten gebruiken maar hypocriet. Want Semih googelt graag met woordjes en gaat dan heel veel en quasi redelijk en intelligent babbelen zodat je denkt dat hij ergens gelijk heeft. Maar het is een truukje wat je zo onderuit zou kunnen halen.
Ik denk dat Semih vooral een erg onzeker jaloers mannetje is. De manier waarop hij probeert Micheline onder de duim te houden, en dan een leuke vent als Tijn die er eerlijk voor uit komt dat Micheline het soort meisje is waar hij voor zou vallen. Dat is waarom hij Tijn niet in zijn buurt wil hebben, maar dat zal hij niet toegeven.
Ik vind het ook een belachelijk gebaar, maar ik kwam het vroeger alleen tegen bij een corps-clubje. Kennelijk is het virus dus overgeslagen.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:50 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Die doen het ook inderdaad,
maar ik ben het ook tegengekomen op school en kroegen en zelfs in scoutingverenigingen,
vind het maar stom!
Ook in het leger, de laatste mag je beuken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk gebaar, maar ik kwam het vroeger alleen tegen bij een corps-clubje. Kennelijk is het virus dus overgeslagen.....![]()
Eensch. Zolang hij maar kan domineren, en daar heeft hij een vriendin voor nodig. Ik begreep van vanmiddag op de streams dat ze nooit samen uitgaan..... Vreemde relatie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou kunnen, van wat ik gezien heb (op TV dacht ik, dus kan geknipt zijn) was het enige wat Tijn over Micheline zei: "Dat zeg je maar tegen een hond (hou je bek), of tegen micheline. Maar niet tegen mij!"
Het grappige is dat in deze zin Tijn voor het gemak micheline naar het niveau van een hond naar beneden haalt. Iets waar Semih nou weer net geen problemen mee heeft.
Geeft dus wel aan waar Semih Micheline heeft zitten.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook in het leger, de laatste mag je beuken.
sssttttquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tenzij je een doorgeladen Glock bij je hebt....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
ssstttt
Waarom denk je dat ik niet meer in het leger zit.
Was niet omdat ik eens heel erg doorgezakt ben...![]()
Hahaha, zo had ik het nog niet eens bekeken!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het grappige is dat in deze zin Tijn voor het gemak micheline naar het niveau van een hond naar beneden haalt. Iets waar Semih nou weer net geen problemen mee heeft.
Nostalgist kan 48 uur op zijn gemakje de FAQ lezen ....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was je officier ? Ik ben onderofficier geweest bij een MGD
KPL1 Artilleriequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was je officier ? Ik ben onderofficier geweest bij een MGD
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nostalgist kan 48 uur op zijn gemakje de FAQ lezen ....![]()
JA!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou kunnen, van wat ik gezien heb (op TV dacht ik, dus kan geknipt zijn) was het enige wat Tijn over Micheline zei: "Dat zeg je maar tegen een hond (hou je bek), of tegen micheline. Maar niet tegen mij!"
Geeft dus wel aan waar Semih Micheline heeft zitten.
Nou de leukste chicks schijnen mod of admin te zijnquote:
Geeft nix, ik ben bezig met mijn SC-topic promo tour!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Sorry Bommie
Die kunnen toch helemaal niet schaken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou de leukste chicks schijnen mod of admin te zijn![]()
ontopic:
Dumb & Dumber zitten te schaken...nu nog ff kappen met zingen !![]()
Ik snap ook eigenlijk niet welk bestaansrecht Micheline heeft in het huis. Wat doet ze nou.... Begin me steeds meer aan haar te irriteren. Heb haar nog niet op een verstandige opmerking kunnen betrappen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft nix, ik ben bezig met mijn SC-topic promo tour!
ontopic:
Dat er nog vrouwen in dat huis de moeite nemen om naar Semih te luisteren![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
semih: "Er wordt eerst naar de verkeersregels gekeken en dan pas naar de verkeerslichten"
Huh, Verkeerslichten zijn onderdeel van de verkeersregels...
Volgens mij was Semih zelf fout, maar wil hij niet toegeven, zoals met veel dingen...
En dan die stem...was die weken gelee slechts zeurderig...nu gaat hij door merg en beenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet welk bestaansrecht Micheline heeft in het huis. Wat doet ze nou.... Begin me steeds meer aan haar te irriteren. Heb haar nog niet op een verstandige opmerking kunnen betrappen....
ze praat in iedergaval als een meisje van 6 met een gezicht die op huilen staat. (met zo'n pruillipje erbij)quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet welk bestaansrecht Micheline heeft in het huis. Wat doet ze nou.... Begin me steeds meer aan haar te irriteren. Heb haar nog niet op een verstandige opmerking kunnen betrappen....
Daarom: Semih maandag eruit en Mich los..quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
pffff, ben blij dat ik niet de enige ben...... Verschrikkelijk onderdanige kleinemeisjesstemquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze praat in iedergaval als een meisje van 6 met een gezicht die op huilen staat. (met zo'n pruillipje erbij)
Weet je, ik ben altijd heel erg hard tegen zulke mensen.
"HEY! DOES FF NORMAAL PRATEN JA!. ik zit niet met je in de kleuterklas!"
Echt...![]()
Ik heb het zelfs in de supermarkt, dan heb je ook van die 12 jarige meisjes, die dan als een kind van 4 tegen hun moeder lopen te praten. Het liefst nog in zangvorm en rijmend...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
pffff, ben blij dat ik niet de enige ben...... Verschrikkelijk onderdanige kleinemeisjesstem![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef miraculeus het volgende:
Misschien een hele late reactie, maar heeft E10 nou zijn haar geknipt?
Jup, een WAM kapsel volgens Rikquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef miraculeus het volgende:
Misschien een hele late reactie, maar heeft E10 nou zijn haar geknipt?
Ik snap niet wat Mich er mee wil bereiken. In een baan zal ze iig niet serieus genomen worden. Ik moet bekennen dat ik de streams uitzet als zij praat. Ik kan er niet meer tegen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in de supermarkt, dan heb je ook van die 12 jarige meisjes, die dan als een kind van 4 tegen hun moeder lopen te praten. Het liefst nog in zangvorm en rijmend...
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jup, een WAM kapsel volgens Rik
(Woest Aantrekkelijke Man)
Music, maestro !quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja
Ja, hij wilde graag een gay-kapsel....![]()
Asjeblieft zeg...... één onverzorgde homo is wel genoeg.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:
[..]
![]()
Hij is langzaam uit de kast aan het komen...
morgen een joggingbroek met bilspleet á la rik
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Shaggie van Scoobee Doo
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:
[..]
![]()
Hij is langzaam uit de kast aan het komen...
morgen een joggingbroek met bilspleet á la rik
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
Jeroen lijkt een beetje op Shaggie van Scoobee Doo
[/qu
[afbeelding]
Ieder zijn stiel..... Rik jouw werk laten doen, wordt ook geen succes, volgens mij.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef heksie69 het volgende:
ik vraag me meer af hoe hij het voor elkaar krijgt zichzelf niet in de vingers te knippen..
ik zou geen vingers meer over hebben
hahaha ik denk niet dat de kiddo´s dan her opgevoed wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ieder zijn stiel..... Rik jouw werk laten doen, wordt ook geen succes, volgens mij.....![]()
tis geen HILDEquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:36 schreef Marrije het volgende:
Dat Rik geen RSI krijgt van dat knippen, of een kapperspols oid.
Waarom denk je dat ik jeroen aan het cappen benquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Addi het volgende:
Nu lult Semih dus lekker met de dames mee,hij heeft een paar uur geleden de naam Floris weten te onthouden en zal die vaker gaan gebruiken. Dáár was dat uithoren dus voor nodig.....om mee te kunnen zwetsen en zogenaamd begrijpend te doen.
Grappig om te zien dat als iemand zijn credits eenmaal kwijt is zelfs het voeren van een gewoon gesprek hem verweten kan wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Addi het volgende:
Nu lult Semih dus lekker met de dames mee,hij heeft een paar uur geleden de naam Floris weten te onthouden en zal die vaker gaan gebruiken. Dáár was dat uithoren dus voor nodig.....om mee te kunnen zwetsen en zogenaamd begrijpend te doen.
Dát is jouw mening,ik heb de mijne.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat als iemand zijn credits eenmaal kwijt is zelfs het voeren van een gewoon gesprek hem verweten kan worden
Precies, eerder het tegendeel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:42 schreef heksie69 het volgende:
[..]
hahaha ik denk niet dat de kiddo´s dan her opgevoed worden![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Addi het volgende:
Dat is jouw mening , hij heeft de zijnequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat de twin towers door explosieven zijn ingestort.....?
De naam Floris gebruikt ze al vanaf dag twee, hoor...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is jouw mening , hij heeft de zijne![]()
Klopt,alleen heeft Sem nog nooit naar haar geluisterd en deed dat vanavond onder het eten voor het eerst,vroeg toen ook nog een keer hoe haar vriend ook weer heette.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij gelooft ook dat de twin towers door explosieven zijn ingestort.....?
De naam Floris gebruikt ze al vanaf dag twee, hoor...
Maandag Semih deruit Marlies volgende weekquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
Sp9ijt me echt, maar ondanks de aanwezigheid van de waanzinnig lieve Marlies mijd ik echt gesprekken waar semih en zijn zeurdoos bij zitten...na gisteren kan ik die twee ff niet luchten of zien
Semih was een favo van me maar ik ben de afgelopen week volledig op hem afgeknapt door zijn gedrag.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
Sp9ijt me echt, maar ondanks de aanwezigheid van de waanzinnig lieve Marlies mijd ik echt gesprekken waar semih en zijn zeurdoos bij zitten...na gisteren kan ik die twee ff niet luchten of zien
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/jeroennieuw.jpg]afbeelding][/URL]
Idem, ik kwalificeer 'm nu continue als schijnheilige als ik hem hoor pratenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
Ik bedoelde de peopletjes in het huis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Iedereen is film kijken omdat het akelig saai is.
Maar het is idd niet bepaald enerverend op het moment.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Iedereen is film kijken omdat het akelig saai is.
Heb je sowieso altijd op de "Day after" natuurlijk, maar ik denk dat we desondanks toch weer de gebruikelijke saaie koers op gaan varen met weinig boeiende momenten in het huisquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar het is idd niet bepaald enerverend op het moment.
nee hij wordt getrimmdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef ruby het volgende:
Ah rot zeg, Semih z'n kutkop kan niet geknipt worden als ie pech heeft.
Vraag ze maar even wat ze van het filmpje vonden:quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Yugor het volgende:
misschien beetje not-done () maar V-O-L is nu wel cool - broertje en vriendje van Marcia zitten daar mee te lullen en te reageren op wat Marcia vertelt
![]()
Het is nu weer zeer saai tot het volgende feestje. Het is niet andersquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je sowieso altijd op de "Day after" natuurlijk, maar ik denk dat we desondanks toch weer de gebruikelijke saaie koers op gaan varen met weinig boeiende momenten in het huis
Gelukkig kunnen we nu kiezen tussen BB en DGKquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nu weer zeer saai tot het volgende feestje. Het is niet anders
Kan je dat wel ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
Stel me een vraag en ik beantwoord hem zoals Marlies het doet.
Liever niet.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
Stel me een vraag en ik beantwoord hem zoals Marlies het doet.
Welke stream kijk jij dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef ruby het volgende:
Wat deed E10 nou weer bij Rik? Weer intiem?
Rik ook en Jeroen wilde een biertje zei hij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Janine zit alweer aan de alcohol....
Dat was stream 4. E10 deed iets met z'n trui bij Rik. Over z'n benen wrijven ofzo. Het ging nogal snel dus ik zag het niet zo goed.quote:
Dat was Semih, Rik gaat hem knippenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was stream 4. E10 deed iets met z'n trui bij Rik. Over z'n benen wrijven ofzo. Het ging nogal snel dus ik zag het niet zo goed.
Aha, Semih wil Rik z'n aandacht dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat was Semih, Rik gaat hem knippen
Vooral over Tijn hadden ze het.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Marlies en Micheline hebben het over Monique.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Myriam1978 het volgende:
denken ze nog steeds dat het wintertijd is!?
Het was dan ook geen ruzie, maar een meningsverschil.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt nu toch ook wel over de ruzie...
Als Semih's ogen konden doden.....Soms gaat een ruzie zonder stemverheffing.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Het was dan ook geen ruzie, maar een meningsverschil.
Kan iemand er even weer een lading drank ingieten. Dit gezemel willen we juist niet horen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Het blijft moeilijk voor Marcia dat Floris mee kan kijken en dat zij zich dus schuldig voelt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |