abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:02:22 #1
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264248
En e10 krijgt een nieuw hoofd!
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:03:21 #2
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264262
Marlies: 'Staat dat niet met zo'n lok voor z'n gezicht'
Rik: 'Jawel, maar das TE gay'

Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
pi_42264280
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:

Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
Na vannacht moest ie toch wel een beetje uitkijken zei Etienne nog......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42264288
TT
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:05:18 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264308
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
pi_42264351
Arme Eggie
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:07:24 #7
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42264357
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:07:47 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264366
Tijn duikt zijn bed in?
pi_42264369
Rik:"Ik heb er een WAM van gemaakt, Woest Aantrekkelijke Man"
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:08:05 #10
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264372
Waarom is het dat als ik net klaar ben met eten en afwassen enzo, dat die gasten gaan eten en ik gewoon weer trek krijg?

* Sonique gaat maar weer eens een broodje maken...
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:08:52 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264388
Wacht Tijn nu op Monique ofzo?
pi_42264398
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
dat ook maar je moet wat, je kan zo'n situatie in een huis niet inschatten, na zo'n noodrantsoen valt het ook harder op je dak
pi_42264418
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Tijn duikt zijn bed in?
daar ligt ie al uren
pi_42264443
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....

Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
pi_42264494
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....

Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemist
pi_42264546
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:

[..]

Volgens Rik was hij erg irritant. Is 5 keer de slaapkamer waar Rik lag, binnengelopen. En een krat bier opgedronken van het budget natuurlijk....
pi_42264560
quote:

[..]

Gewoon slap geouwehoer, zoals ie normaal gesproken ook doet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:17:12 #18
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264563
quote:

[..]

wel in het hummie universum!
pi_42264573
quote:

[..]

Hij heeft net zolang door gezopen totdat hij zich niets meer wist te herinneren.
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:19:24 #20
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264619
Wat drnken die gasten veel melk trouwens....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:21:22 #21
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42264671
quote:

[..]

Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.

Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
pi_42264675
Semih is zich aan het afzonderen van de groep. Hij heeft het leiderschap van Tijn moeten erkennen...
pi_42264716
Eggie blijft zijn excuses aanbieden.
pi_42264736
Het zit Eggie duidelijk niet lekker....

Only Human
pi_42264745
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:

[..]

Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.

Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
Daar ben ik ook bang voor. En ook op de streams is vrij duidelijk dat hij er erg mee zit. Marcia maakte er vanmorgen ook al grapjes over. Ik geen vrindje, mijn vader geen baan meer...

Zijn gezag is hij voor een tijdje kwijt....Het zal lastig worden zich te handhaven in zijn huidige functie....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:29 #26
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42264750
quote:

[..]

Misschien dat Hummie hem in bescherming neemt en de uitzending door goed knip en plakwerk er anders uit komt te zien
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:37 #27
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42264753
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is zich aan het afzonderen van de groep. Hij heeft het leiderschap van Tijn moeten erkennen...
Volgens mij is ie nu ook continue bezig met hetl "redelijk uitleggen" van zijn onredelijk gedrag gisteren. Maar je hebt gelijk, volgens mij is ie ook erg bang dat hij er maandag uitvliegt. Schuldgevoel?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42264757
Voor mijn idee is Semih Marcia aan het uithoren.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:25:56 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264775
quote:

[..]

t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.
pi_42264856
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Addi het volgende:
Voor mijn idee is Semih Marcia aan het uithoren.
Dat idee had ik ook al, het was niet zomaar even gezellig babbelen.
Only Human
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:29:07 #31
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264864
quote:

[..]

wat een onzin zeg...

Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.

Zo erg is het nu ook niet wat er gebeurt is, hij was bezopen, so what?!

Weet je hoeveel mensen er bezopen zijn op dat bedrijfts uitje?

(nog maar te zwijgen over andere middelen die er gebruikt worden)
pi_42264928
Mooie relativerende opmerking van Rik: Ach, Eg; vorig jaar heeft er ééntje bijna op een bed staan plassen toen ie zat was, en dat heb je niet gedaan....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:32:14 #33
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42264957
Kiespijn

Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42264959
egbert is niet bezorgd over zijn baan, en terecht, hij moet toch prive een biertje teveel mogen drinken, Hij heeft niemand aangerand, neergeslagen of dingen gesloopt.
Hij zit zich meer zorgen te maken over zijn zoon, die misschien vanmorgen, na het lopen van zijn krantenwijk, een min of meer lallende pa op de streams heeft gezien.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:33:37 #35
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42264992
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:

[..]

wat een onzin zeg...

Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.

Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.

Uit zijn mond, komen die teksten voorlopig niet zo goed meer over.
pi_42265020
tjonge jonge ze eten wel als een soort varkens aan de trog. Semih staat ik weet niet hoe lang te koken, ze scheppen hun bord vol, schuiven het zo snel mogelijk naar binnen en gaan weer van tafel. Natafelen, even een paar complimentjes voor de kok, recepten uitwisselen ed is er nooit bij
pi_42265042
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:

[..]

wat een onzin zeg...

In de ideale wereld heb je helemaal gelijk.

Maar ik ben bang dat zijn werkgever het niet kan loskoppelen. Hij is door duizenden mensen gezien vannacht. Weekend of niet.
Zijn imago heeft daardoor een behoorlijke deuk opgelopen.
Als iemand op een bedrijfsfeestje losgaat, kan dat trouwens ook consequenties hebben...

Maar ja, BB is nog niet afgelopen. Als hij nog een heldendaad verricht, is alles weer vergeten....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:36:27 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265060
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.

Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:36:37 #39
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265067
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Verida het volgende:
tjonge jonge ze eten wel als een soort varkens aan de trog. Semih staat ik weet niet hoe lang te koken, ze scheppen hun bord vol, schuiven het zo snel mogelijk naar binnen en gaan weer van tafel. Natafelen, even een paar complimentjes voor de kok, recepten uitwisselen ed is er nooit bij
Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.
pi_42265087
quote:

[..]

Ik denk niet echt dat hij geen overwicht meer heeft, misschien dat die meiden zelfs wel meer respect hebben nu hij heeft laten zien dat hij ook met een flink aantal biertjes op, of misschien wel ladderzat, zich nog steeds wist te gedragen tegenover zijn medebewoners. En dat ze zijn dochter ladderzat hebben gezien, heeft toch niets met zijn overwicht te maken .
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:37:47 #41
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265093
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.
pi_42265111
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.
Helemaal mee eens..Laat die man toch lekker.
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_42265114
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
pi_42265149
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.
neemt niet weg dat ze altijd heel snel van tafel zijn.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:39:50 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265154
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.
Zijn baas zal Egbert beoordelen op hoe hij zijn werk doet. Dus, als Egbert goed ligt bij de girls dan is er geen probleem lijkt me.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:39:51 #46
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265156
Egbert gaat zo maar weer slapen
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:10 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265185
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
Egbert gaf juist aan zeer goed met zijn girls op te kunnen schieten. En zoals ik al zei, hij zal wellicht geplaagd worden, maar ik denk niet dat de meiden Egbert zullen afvallen om deze actie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:14 #48
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265189
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Exact!

Helaas ken ik de situatie, mijn oudste pleegdochter is ook eens intern geplaatst geweest. Ik ken het reilen en zeilen in de bajes op jeugdafdelingen derhalve een beetje.

Egbert, maakt zich zeer zeker zorgen om zijn baan nu. Al zal hij dat vanzelfsprekend nu niet uitspreken.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:37 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265196
quote:

[..]

Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.

Dus afbraak van die voorbeeldfunctie is er in mijn ogen nauwelijks.

Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.

Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.

Dat hij het moeilijk gaat krijgen is iets anders trouwens. Maar daar komt het gezag wat hij in zich heeft dan weer goed van pas.
pi_42265197
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat zo maar weer slapen
Zijn eten komt er alweer uit....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:42:34 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265222
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.

Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.

Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.
Eens.
pi_42265238
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Tissik het volgende:

[..]

Egbert, maakt zich zeer zeker zorgen om zijn baan nu. Al zal hij dat vanzelfsprekend nu niet uitspreken.
En zelfs dat hebben hij en Marcia al gedaan. Niet slim natuurlijk, daarmee krijgt de directeur ook druk op zijn schouders.....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:44:40 #53
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265269
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:

[..]

Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.

En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:46:08 #54
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42265308
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:44 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.

En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
En het voorbeeld dat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:46:38 #55
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265325
quote:

[..]

Dan staat m'n standpunt nog steeds.

back to COS
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:47:16 #56
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265346
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:

[..]

En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.
pi_42265367
quote:

[..]

Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:48:25 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265375
Ach, hier komen we toch niet uit

Jeroen is aan het afwassen en Rik dweilt de vloer.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:48:44 #59
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265381
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef Tissik het volgende:

[..]

Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.
Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
pi_42265387
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:

[..]

En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.

Denk eens aan Martijn Krabbé, in combinatie met BB..... Was dat slim van hem? Dacht het niet....

OT : Jeroen heeft volgens mij echt nergens last van.... Hij is zo opgewekt.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:04 #61
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265417
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..
Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.

Terug maar weer naar de cos.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:32 #62
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265433
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.

Denk eens aan Martijn Krabbé, in combinatie met BB..... Was dat slim van hem? Dacht het niet....

OT : Jeroen heeft volgens mij echt nergens last van.... Hij is zo opgewekt.
Is MArtijn krabé ontslagen daarna dan?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:56 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265446
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
Wij zijn het in elk geval eens
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:51:28 #64
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265466
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Heb jij wel eens op zo'n afdeling rondgelopen? Zou je eens moeten doen, en dan deze opmerking nog eens herhalen
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:52:31 #65
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265494
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:

[..]

Werkte die ook in de bajes en voor de overheid?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:52:43 #66
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265503
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.

Terug maar weer naar de cos.
Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
pi_42265518
Kijk die Jeroen eens afwassen

Om maar eens OT te posten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:54:12 #68
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265546
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
Boeit ook niet. Hopelijk is de werkgever van Egbert het ook niet met me eens.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:55:04 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265578
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:55:15 #70
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265585
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

We zullen het in de privé wel lezen bij de tandarts
pi_42265635
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.

OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:58:44 #72
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265669
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.

OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
Waar komt dat door, hebben ze in het bad gepist dat het zo gekleurd is.

Of waren het die gekleurde 'piemols' die in het bad lagen?
pi_42265682
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:

[..]

MAar goed...
Hé wat leuk, dat is bij mij ook sterk aanwezig. Die 4 jaar dienst hebben hun sporen nagelaten

OT : Wie gaat Semih nu nomineren?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:59:48 #74
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265699
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

Volgens mij door die feestslingers die ze om hadden en de feesthoeden
pi_42265701
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

De sombreros gaven af
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:00:29 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42265713
Als ik de streams zo bekijk, heeft de verveling inmiddels al weer toegeslagen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42265742
Er bestaan gedragscodes in bepaalde beroepen waarin je een sociaal voorbeeld kan zijn en dat geld dan voor openbare optredens. Voor politie, verpleegkundigen, medici enz. En Egbert maakte vanmiddag al een opmerking dat er op zijn werk gezegd zou zijn dat ze hem niet naar het bb wilden laten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:01:52 #78
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265761
Is Semih nu weer aan het zeuren/zeiken/zeveren?
pi_42265766
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de streams zo bekijk, heeft de verveling inmiddels al weer toegeslagen
We hebben iig een dag napraat-sensatie gehad....Morgen een exit feestje.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:02:07 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265767
Stinkt Etjen uit zijn bek ofzo?
pi_42265782
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?

OT:Semih is weer aan het zagen over..??
pi_42265788
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
Is Semih nu weer aan het zeuren/zeiken/zeveren?
De langspeelplaat blijft weer hangen inderdaad..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:03:14 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265806
Met wie heeft Semih het gehad? Met Tijn?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:03:59 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42265836

pi_42265854
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:02 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?

OT:Semih is weer aan het zagen over..??
Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.

Wat denk je....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:04:40 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265858
En Marlies knikt weer ja en amen.
pi_42265871
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef Marrije het volgende:
Met wie heeft Semih het gehad? Met Tijn?
Heb het ook wel een beetje gehad met Semih eigenlijk. Van mij mag hij er wel uit, kijken hoe Mich het gaat doen zonder hem.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:05:56 #88
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265895
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.

Wat denk je....
Was BB4
pi_42265910
Semih
pi_42265918
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat denk je....
Aha.. oké thnx

Semih bah..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:06:47 #91
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42265923
WEER over de sanctie van de tuin, WEER over de suikerklontjes
IK ben niet zo bezig met een spelletje
bepaalde mensen hebben een bepaalde grens bereikt
ONS in die negatieve sjit meenemen

*zucht*
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:06:52 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265926
Ja, het gaat over Tijn.
pi_42265931
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Was BB4
Je hebt gelijk
pi_42265939
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:
En Marlies knikt weer ja en amen.
Marlies lult met iedereen mee als het haar uitkomt..
pi_42265949
ja semih ... vanaf maandag lekker thuis kenkeren !!!!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:08:20 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265972
Wie schreef dat Semih zich erbij heeft neergelegd dat Tijn (zogenaamd) de leider van het huis is?
pi_42265982
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef Fikkert het volgende:
ja semih ... vanaf maandag lekker thuis kenkeren !!!!!
Het boeit hem allemaal niet maar er wel over door blijven zeuren. Het is net Jeroen vorige week na de nominaties.
pi_42265985
De rest zit er ook redelijk gelaten bij.....Semih Kappe !
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:09:13 #99
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42265997
The world according to Semih

pi_42266015
Ik hoop echt dat ie een maandag opdondert.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:10:13 #101
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266022
Dat was ook wel een kinderachtige actie van Tijn, 6 uur lang zijn kop houden
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:10:17 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266024
Semih vond het lullig dat Tijn 6 uur lang zijn mond niet open deed tijdens een shift.

Dat hij zelf de meest lullige persoon was, komt niet in hem op.
pi_42266028
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Marrije het volgende:
Wie schreef dat Semih zich erbij heeft neergelegd dat Tijn (zogenaamd) de leider van het huis is?
Meldt

Maar hij stribbelt in kleine groep nog tegen....Hij is het er inderdaad niet mee eens, maar hij moet het gewoon erkennen dat hij voor een voldongen feit staat.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:10:47 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266035
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef Marrije het volgende:
Dat was ook wel een kinderachtige actie van Tijn, 6 uur lang zijn kop houden
Ik vond het sterk. Als iemand zo tegen mij zou praten, kon hij ook doodvallen.
pi_42266039
Eg en E10 een kut shift gehad?? Volgens mij trokken ze zich er niet echt veel van aan.
pi_42266050
quote:
Garp was smarter....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:11:45 #107
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42266058
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
De rest zit er ook redelijk gelaten bij.....Semih Kappe !
Niet om aan te zien. Tijd voor een herhaling van de actie van vorig jaar toen bewoners videobeelden voorgeschoteld kregen.
pi_42266072
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn op dit moment de meningen hierover wel het zelfde.. Semih naar huis.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:12:05 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266073
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, van mij ook, maar had ik nog wel normaal kunnen doen tegen Egbert en wellicht ook tegen Etjen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:12:10 #110
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266074
Waarom zegt nou gewoon niemand dat hij eens moet opzouten met dat gelul, en als hij probs met Tijn heb naar Tijn moet gaan.

En weer hoe hij de feiten verdraaid en naar z'n hand zet.

Als er iemand een gluiperd is, dan is Semih dat!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:12:45 #111
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42266088
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef MsInfidelity het volgende:
Eg en E10 een kut shift gehad?? Volgens mij trokken ze zich er niet echt veel van aan.
Egbert heeft geklaagd, maar over Sem.
pi_42266089
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:

[..]

Niet om aan te zien. Tijd voor een herhaling van de actie van vorig jaar toen bewoners videobeelden voorgeschoteld kregen.
fris mijn geheugen eens op, waar gingen die beelden toen over?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:12:52 #113
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42266091
maandag nog een "pleur op" voor semih graag

O ja tijn MOET wachten, tot jij er klaar voor bent ?
hij heeft 6 uur gewacht lijkt me
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42266093
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:

[..]

Ja lijkt me een goed plan..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:13:13 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266098
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Meldt

Maar hij stribbelt in kleine groep nog tegen....Hij is het er inderdaad niet mee eens, maar hij moet het gewoon erkennen dat hij voor een voldongen feit staat.
Ik wist dat jij het was
Maar een Tijn die de scepter zwaait zint mij ook niet, dan maar Rik.
pi_42266106
Ja, die spullen bij je ex zullen wel niets voor niets op de gang hebben gestaan. Je zal het er wel naar hebben gemaakt Semih. Pleurt op joh.
pi_42266109
Semih verwijt dat Tijn er niet op terug wil komen. Terwijl Tijn de tijd nam om er rustig over te praten....
pi_42266114
Dat zever stemmetje van hem..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:14:25 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266124
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:12 schreef Sonique het volgende:
Waarom zegt nou gewoon niemand dat hij eens moet opzouten met dat gelul, en als hij probs met Tijn heb naar Tijn moet gaan.

En weer hoe hij de feiten verdraaid en naar z'n hand zet.

Als er iemand een gluiperd is, dan is Semih dat!
Men reageert amper, Marlies zegt ja en amen en Melies probeert Sem af en toe bij te vallen (lees: niet af te vallen).
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:14:59 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266140
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Semih verwijt dat Tijn er niet op terug wil komen. Terwijl Tijn de tijd nam om er rustig over te praten....
Melies zei dat Sem er toen nog niet klaar voor was
pi_42266144
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik wist dat jij het was
Maar een Tijn die de scepter zwaait zint mij ook niet, dan maar Rik.
Je hebt helemaal gelijk, Rik is de echte leider, ook al weet Rik dat niet zelf....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:11 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266167
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:12 schreef miraculeus het volgende:

[..]

fris mijn geheugen eens op, waar gingen die beelden toen over?
Was het niet Nathalie die in dat andere huis zat en twee anderen over haar hoorde/zag roddelen?
pi_42266169
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Melies zei dat Sem er toen nog niet klaar voor was
Micheline bedoel je ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:30 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266176
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Micheline bedoel je ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:59 #125
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266189
Nog één keer.

Tijn had probleem met dat Semih 'hou je BEK' zei en niet 'Hou je MOND'
In de keuken vertelde hij dat aan Semih, en Semih vond dat onzin, en vond dat hij dat wel kon zeggen.
Tijn vond dat schijnheilig
Semih liep toen weg terwijl Tijn nog aan het praten was, en riep nog eens (om Tijn in de zeik te zetten) vier keer dat hij z'n bek moest houden.

Dat is het verhaal....

Hoe kan Tijn hier nbu schuld aan hebben dan?
En waarom moet tij het dialoog openen teerwijl hij dat al gedaan had en werdt afgekapt op een asociale manier?

Nee, semih is de feiten aan het verdraaien en zal maandag eruit vliegen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:17:15 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266199
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:17:52 #127
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42266210
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Was het niet Nathalie die in dat andere huis zat en twee anderen over haar hoorde/zag roddelen?
dat was ingrid
ze hebben ook nog een keer videobeelden gezien over roddelmomentjes die ze onder/over elkaar hadden
pi_42266222
quote:

[..]

ja nu je het zegt....
thanks!
pi_42266224
quote:

[..]

Nope, het was de filmavond met alle roddels verwerkt in een film....

Ingrid zag idd later dingen over zichzelf via de cams...

OT: Gaan ze nu weer eten ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:18:26 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266225
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:19:19 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266246
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Nog één keer.

In de keuken vertelde hij dat aan Semih, en Semih vond dat onzin, en vond dat hij dat wel kon zeggen.
Semih liep toen weg terwijl Tijn nog aan het praten was, en riep nog eens (om Tijn in de zeik te zetten) vier keer dat hij z'n bek moest houden.

Dat is het verhaal....

En waarom moet tij het dialoog openen teerwijl hij dat al gedaan had en werdt afgekapt op een asociale manier?

Ok, dat zijn de feiten van dat moment. Vergeet niet dat Semih zich al een tijdje mateloos ergert aan Tijn in combinatie met Micheline. Hij zei laatst ook al: het valt me wel op dat jullie de hele tijd naast elkaar zitten, waarop Tijn zei: dat doe ik expres. Op dat moment zou ik het al helemaal gehad hebben met Tijn als ik Semih was.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:19:41 #132
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42266253
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Gaan ze nu weer eten ?
de genomineerden mogen een exitdiner voorkeur doorgeven aan BB
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:19:55 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266258
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Nope, het was de filmavond met alle roddels verwerkt in een film....

Ingrid zag idd later dingen over zichzelf via de cams...

OT: Gaan ze nu weer eten ?
Ja, dat gebeurde ook ja, geweldig was dat!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:19:55 #134
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42266259
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Micheline bedoel je ?
Die van Sem is ook irritant. Dat rationele praten waarmee hij anderen van zijn waarheid wil overtuigen met een uiterst beheerst, zacht stemgeluid.
pi_42266260
quote:

Ik ben bang dat je de sms-ers overschat.... Denk niet dat ze die link zullen leggen....
pi_42266269
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Capaja het volgende:

[..]

de genomineerden mogen een exitdiner voorkeur doorgeven aan BB
Ah, vandaar....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:20:55 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266274
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:20:57 #138
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42266276
mo dat is Pavlova
en ergggggggg lekker
pi_42266298
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Ifa het volgende:

[..]

Die van Sem is ook irritant. Dat rationele praten waarmee hij anderen van zijn waarheid wil overtuigen met een uiterst beheerst, zacht stemgeluid.
Klopt, gisteravond laat ook tegen Micheline had hij deze stem. Arrogant en heel naar dwingend.
pi_42266305
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je de sms-ers overschat.... Denk niet dat ze die link zullen leggen....
Hangt er natuurlijk van af hoe ze hem laten zien in de uitzending.
Alhoewel, maandag is de volgende uitzending en dan de liveuitzending.
Zou het wel oke vinden als hij nu vertrekt, maar anders misschien volgende week....
pi_42266319
Semih zit zijn zin door te drammen dat iedereen Turks gaat eten...
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:23:29 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266328
Van mij mag Semih nog wel even blijven
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:23:59 #143
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266338
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ok, dat zijn de feiten van dat moment. Vergeet niet dat Semih zich al een tijdje mateloos ergert aan Tijn in combinatie met Micheline. Hij zei laatst ook al: het valt me wel op dat jullie de hele tijd naast elkaar zitten, waarop Tijn zei: dat doe ik expres. Op dat moment zou ik het al helemaal gehad hebben met Tijn als ik Semih was.
Als Semih zoveel problemen met Tijn heeft, moet hij toch echt bijTijn zijn, en niet bij de 11 andere bewoners lijkt mij.

In feite geeft Tijn nu niet alleen waar Semih om gevraagt heeft, maar krijgt hij ook nog eens een koekje van eigen deeg (niet met de persoon praten wat het probleem is)

Hij heeft het echt helemaal aan zichzelf te danken.

Mij benieuwen wanneer Semih zijn koken in de strijd gaat gooien als argument.

Ongevraagt elke dag koken, en als het er op aan komt zeggen 'dan kook ik elke dag voor jullie, en dan krijg ik dit!'

Let maar op.
pi_42266347
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef schizolientje het volgende:
Er bestaan gedragscodes in bepaalde beroepen waarin je een sociaal voorbeeld kan zijn en dat geld dan voor openbare optredens. Voor politie, verpleegkundigen, medici enz. En Egbert maakte vanmiddag al een opmerking dat er op zijn werk gezegd zou zijn dat ze hem niet naar het bb wilden laten
i agree, mijn baas zou er ook niet mee eens zijn.. je bent toch visite kaartje van de instelling (ik zit in de zelfde lijn werk) en het gaat ook om de ouders e.d van de kids die je her opvoed
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:26:15 #145
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266380
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:24 schreef heksie69 het volgende:

[..]

i agree, mijn baas zou er ook niet mee eens zijn.. je bent toch visite kaartje van de instelling (ik zit in de zelfde lijn werk) en het gaat ook om de ouders e.d van de kids die je her opvoed

Offtopic
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:26:20 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266384
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:

[..]

Als Semih zoveel problemen met Tijn heeft, moet hij toch echt bijTijn zijn, en niet bij de 11 andere bewoners lijkt mij.

In feite geeft Tijn nu niet alleen waar Semih om gevraagt heeft, maar krijgt hij ook nog eens een koekje van eigen deeg (niet met de persoon praten wat het probleem is)

Hij heeft het echt helemaal aan zichzelf te danken.

Mij benieuwen wanneer Semih zijn koken in de strijd gaat gooien als argument.

Ongevraagt elke dag koken, en als het er op aan komt zeggen 'dan kook ik elke dag voor jullie, en dan krijg ik dit!'

Let maar op.
Dat klopt, en hij hééft het dus ook tegen Tijn gezegd, maar Tijn jende hem alleen maar meer. Dat zou mij ook op mijn zenuwen werken als het om mijn vent ging.
Als Sem het koken in de strijd gooit zou me dat wel tegenvallen.
pi_42266408
wat is dat met de zender van Sabrina?
inleveren..
edit: laat maar
pi_42266414
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:26 schreef Sonique het volgende:

[..]

Offtopic
sorry
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:28:47 #149
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266432
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:27 schreef heksie69 het volgende:

[..]

sorry
Maakt niet uit, ik laat me ook altijd gaan...

Nou maar hopen dat ik niet ontslagen wordt...
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:29:37 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266449
Rik is echt van slag he, nog steeds aan het schoonmaken
pi_42266457
rik is aan het schoonmaken!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:30:41 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266470
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef miraculeus het volgende:
Ja, voor het eerst als ik me niet vergis.
pi_42266477
Sabrina : Petje af
pi_42266486
Wat is nou met de kleur van het zwembad aan de hand?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42266494
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, voor het eerst als ik me niet vergis.
Hij heeft wel vaker schoongemaakt hoor. .
pi_42266496
Is dat nu een corporaal gebaar dat gedoe met je duim op je hoofd ?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:31:59 #157
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42266497
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef miraculeus het volgende:
Lampenkappen

pi_42266505
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Myriam1978 het volgende:
Het water is gekleurd door de bloemenslingers van gisteren en/of de sombrero's
pi_42266507
quote:
t is een schurftkleur. .
pi_42266510
quote:
paars door de sombrero's
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:33:24 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42266527
Is Sabrina halverwege dat ze d'r haar aan het doen was ermee gestopt?
pi_42266541
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Is dat nu een corporaal gebaar dat gedoe met je duim op je hoofd ?
Als in studentencorps?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:40:51 #163
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266680
Biertje?
pi_42266730
Ligt de rest te maffen? Kunnen ze vannacht weer niet slapen.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:44:04 #165
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266742
AHHH, ik dacht al. Ik hoor Monique steeds, maar zie haar nergens. Ze ligt op de kussen bij het raam op de vloer.

Begon al weer een geluidtechnicus flame samen te stellen...
pi_42266760
quote:
Nog één keer.

Dat is het verhaal....

Dat is het verhaal niet helemaal zoals ik het snap.
Tijn vond het schijnheilig van Semih dat Micheline geen pleur op tegen hem kan zeggen zonder uren ruzie met Mijnheer te hebben maar dat Semih zelf wel van alles denkt te moeten roepen. Tijn had misschien het woord schijnheilig niet moeten gebruiken maar hypocriet. Want Semih googelt graag met woordjes en gaat dan heel veel en quasi redelijk en intelligent babbelen zodat je denkt dat hij ergens gelijk heeft. Maar het is een truukje wat je zo onderuit zou kunnen halen.
Ik denk dat Semih vooral een erg onzeker jaloers mannetje is. De manier waarop hij probeert Micheline onder de duim te houden, en dan een leuke vent als Tijn die er eerlijk voor uit komt dat Micheline het soort meisje is waar hij voor zou vallen. Dat is waarom hij Tijn niet in zijn buurt wil hebben, maar dat zal hij niet toegeven.
>>Icons niet groter dan 100KB<<
pi_42266796
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Als in studentencorps?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:46:56 #168
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266807
sinaasappelsap met cola is niet zo vies, in Duisland verkopen ze het als MezzoMix

* Sonique vraagt zich af of dat ook in NL te krijgen is, want das lekker. Ook om te mixen!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:49:18 #169
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42266849
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
sinaasappelsap met cola is niet zo vies, in Duisland verkopen ze het als MezzoMix

* Sonique vraagt zich af of dat ook in NL te krijgen is, want das lekker. Ook om te mixen!
off topic, maar Mezzomix is Cola met Sinas.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:49:26 #170
133539 natronic
Are you watching me?
pi_42266853
Ligt het aan mij of verbeeld ik mij dat Micheline zich zelf wel heel erg graag hoort praten met dat zaaddodende stemmetje
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_42266867
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Die doen het ook inderdaad,
maar ik ben het ook tegengekomen op school en kroegen en zelfs in scoutingverenigingen,
vind het maar stom!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:50:28 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42266868
pi_42266873
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:49 schreef natronic het volgende:
Ligt het aan mij of verbeeld ik mij dat Micheline zich zelf wel heel erg graag hoort praten met dat zaaddodende stemmetje
Haar vriendje doet vrolijk mee met zijn egg-destroy stem....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:51:17 #174
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266880
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:44 schreef Netel het volgende:

[..]

Dat is het verhaal niet helemaal zoals ik het snap.
Tijn vond het schijnheilig van Semih dat Micheline geen pleur op tegen hem kan zeggen zonder uren ruzie met Mijnheer te hebben maar dat Semih zelf wel van alles denkt te moeten roepen. Tijn had misschien het woord schijnheilig niet moeten gebruiken maar hypocriet. Want Semih googelt graag met woordjes en gaat dan heel veel en quasi redelijk en intelligent babbelen zodat je denkt dat hij ergens gelijk heeft. Maar het is een truukje wat je zo onderuit zou kunnen halen.
Ik denk dat Semih vooral een erg onzeker jaloers mannetje is. De manier waarop hij probeert Micheline onder de duim te houden, en dan een leuke vent als Tijn die er eerlijk voor uit komt dat Micheline het soort meisje is waar hij voor zou vallen. Dat is waarom hij Tijn niet in zijn buurt wil hebben, maar dat zal hij niet toegeven.
Zou kunnen, van wat ik gezien heb (op TV dacht ik, dus kan geknipt zijn) was het enige wat Tijn over Micheline zei: "Dat zeg je maar tegen een hond (hou je bek), of tegen micheline. Maar niet tegen mij!"

Het grappige is dat in deze zin Tijn voor het gemak micheline naar het niveau van een hond naar beneden haalt. Iets waar Semih nou weer net geen problemen mee heeft.

Geeft dus wel aan waar Semih Micheline heeft zitten.
pi_42266909
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:50 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Die doen het ook inderdaad,
maar ik ben het ook tegengekomen op school en kroegen en zelfs in scoutingverenigingen,
vind het maar stom!
Ik vind het ook een belachelijk gebaar, maar ik kwam het vroeger alleen tegen bij een corps-clubje. Kennelijk is het virus dus overgeslagen.....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:53:47 #176
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42266936
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik vind het ook een belachelijk gebaar, maar ik kwam het vroeger alleen tegen bij een corps-clubje. Kennelijk is het virus dus overgeslagen.....
Ook in het leger, de laatste mag je beuken.
pi_42266955
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:

[..]

Zou kunnen, van wat ik gezien heb (op TV dacht ik, dus kan geknipt zijn) was het enige wat Tijn over Micheline zei: "Dat zeg je maar tegen een hond (hou je bek), of tegen micheline. Maar niet tegen mij!"

Het grappige is dat in deze zin Tijn voor het gemak micheline naar het niveau van een hond naar beneden haalt. Iets waar Semih nou weer net geen problemen mee heeft.

Eensch. Zolang hij maar kan domineren, en daar heeft hij een vriendin voor nodig. Ik begreep van vanmiddag op de streams dat ze nooit samen uitgaan..... Vreemde relatie.

Volgens mij is Micheline ook maar een tussenfase voor Semih.
pi_42266982
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:53 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ook in het leger, de laatste mag je beuken.
Tenzij je een doorgeladen Glock bij je hebt....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:58:24 #179
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267031
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Tenzij je een doorgeladen Glock bij je hebt....
ssstttt

Waarom denk je dat ik niet meer in het leger zit.

Was niet omdat ik eens heel erg doorgezakt ben...
pi_42267078
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

ssstttt

Waarom denk je dat ik niet meer in het leger zit.

Was niet omdat ik eens heel erg doorgezakt ben...
pi_42267105
quote:

[..]
Hahaha, zo had ik het nog niet eens bekeken!
Dat klopt inderdaad, daar heeft hij niets over gezegd.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:01:41 #182
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42267107
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Was je officier ? Ik ben onderofficier geweest bij een MGD
Nostalgist kan 48 uur op zijn gemakje de FAQ lezen ....
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:01:59 #183
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267115
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Was je officier ? Ik ben onderofficier geweest bij een MGD
KPL1 Artillerie

Sorry bommie
pi_42267134
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nostalgist kan 48 uur op zijn gemakje de FAQ lezen ....
Heb je blauw ambities ?
pi_42267146
quote:

[..]

JA! Ik was het weer vergeten, maar zoiets dacht ik ook. Dank voor het boven halen. Nee, Semih valt mij ook wat tegen. Er staat ook niet veel leuks of liefs tegenover om het weer wat recht te trekken.
>>Icons niet groter dan 100KB<<
pi_42267186
Sorry Bommie
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:07:17 #187
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42267250
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Heb je blauw ambities ?
Nou de leukste chicks schijnen mod of admin te zijn

ontopic:
Dumb & Dumber zitten te schaken...nu nog ff kappen met zingen !
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:08:31 #188
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42267283
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Sorry Bommie
Geeft nix, ik ben bezig met mijn SC-topic promo tour!

ontopic:

Dat er nog vrouwen in dat huis de moeite nemen om naar Semih te luisteren
pi_42267296
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou de leukste chicks schijnen mod of admin te zijn

ontopic:
Dumb & Dumber zitten te schaken...nu nog ff kappen met zingen !
Die kunnen toch helemaal niet schaken?

Oh het zijn Jeroen en Etienne....
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:10:10 #190
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42267323
Nou ik ga maar een film kijken.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:10:12 #191
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267324
semih: "Er wordt eerst naar de verkeersregels gekeken en dan pas naar de verkeerslichten"

Huh, Verkeerslichten zijn onderdeel van de verkeersregels...

Volgens mij was Semih zelf fout, maar wil hij niet toegeven, zoals met veel dingen...
pi_42267358
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

Geeft nix, ik ben bezig met mijn SC-topic promo tour!

ontopic:

Dat er nog vrouwen in dat huis de moeite nemen om naar Semih te luisteren
Ik snap ook eigenlijk niet welk bestaansrecht Micheline heeft in het huis. Wat doet ze nou.... Begin me steeds meer aan haar te irriteren. Heb haar nog niet op een verstandige opmerking kunnen betrappen....
pi_42267386
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:10 schreef Sonique het volgende:
semih: "Er wordt eerst naar de verkeersregels gekeken en dan pas naar de verkeerslichten"

Huh, Verkeerslichten zijn onderdeel van de verkeersregels...

Volgens mij was Semih zelf fout, maar wil hij niet toegeven, zoals met veel dingen...
Hij zal zelf eens wat fout doen.....Echt een betwetertje...
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:13:25 #194
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42267415
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:11 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik snap ook eigenlijk niet welk bestaansrecht Micheline heeft in het huis. Wat doet ze nou.... Begin me steeds meer aan haar te irriteren. Heb haar nog niet op een verstandige opmerking kunnen betrappen....
En dan die stem...was die weken gelee slechts zeurderig...nu gaat hij door merg en been

offtopic: Kom allen naar de SC, Jappie geeft gratis drank weg en vanavond staat in het teken van hoerenfeest!
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:13:56 #195
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267433
quote:

[..]

ze praat in iedergaval als een meisje van 6 met een gezicht die op huilen staat. (met zo'n pruillipje erbij)

Weet je, ik ben altijd heel erg hard tegen zulke mensen.

"HEY! DOES FF NORMAAL PRATEN JA!. ik zit niet met je in de kleuterklas!"

Echt...
pi_42267439
quote:

[..]

Daarom: Semih maandag eruit en Mich los..
pi_42267478
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:

[..]

ze praat in iedergaval als een meisje van 6 met een gezicht die op huilen staat. (met zo'n pruillipje erbij)

Weet je, ik ben altijd heel erg hard tegen zulke mensen.

"HEY! DOES FF NORMAAL PRATEN JA!. ik zit niet met je in de kleuterklas!"

Echt...
pffff, ben blij dat ik niet de enige ben...... Verschrikkelijk onderdanige kleinemeisjesstem
pi_42267529
Misschien een hele late reactie, maar heeft E10 nou zijn haar geknipt?
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:18:34 #199
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267555
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

pffff, ben blij dat ik niet de enige ben...... Verschrikkelijk onderdanige kleinemeisjesstem
Ik heb het zelfs in de supermarkt, dan heb je ook van die 12 jarige meisjes, die dan als een kind van 4 tegen hun moeder lopen te praten. Het liefst nog in zangvorm en rijmend...

pi_42267569
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef miraculeus het volgende:
Ja

Ja, hij wilde graag een gay-kapsel....
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:19:35 #201
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267590
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef miraculeus het volgende:
Jup, een WAM kapsel volgens Rik

(Woest Aantrekkelijke Man)
pi_42267634
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik heb het zelfs in de supermarkt, dan heb je ook van die 12 jarige meisjes, die dan als een kind van 4 tegen hun moeder lopen te praten. Het liefst nog in zangvorm en rijmend...

Ik snap niet wat Mich er mee wil bereiken. In een baan zal ze iig niet serieus genomen worden. Ik moet bekennen dat ik de streams uitzet als zij praat. Ik kan er niet meer tegen....

En er komt ook niets uit....Op de een of andere manier klinkt het ook alleen verongelijkt als ze iets zegt.....
pi_42267636
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:19 schreef Sonique het volgende:

[..]

Jup, een WAM kapsel volgens Rik

(Woest Aantrekkelijke Man)
Twinning = boring
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:24:09 #204
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267709
Sab aan de wijn?
pi_42267746
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:24 schreef Sonique het volgende:
Sab aan de wijn?
Music, maestro !
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:25:50 #206
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267747
Sab over het haar van Jeroen: "Ik vind dit wel leuk, hangklok model"

Jeroen verstelt meteen z'n wens van kort, máár wel lang...
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:27:41 #207
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267793
Zit Saab nu echt de grond rond de kappersstoel te stofzuigen terwijl Rik aan het knippen is?
pi_42267799
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ja

Ja, hij wilde graag een gay-kapsel....

Hij is langzaam uit de kast aan het komen...
morgen een joggingbroek met bilspleet á la rik
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:30:49 #209
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267865
Jeroen lijkt een beetje op Shaggie van Scoobee Doo
pi_42267887
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Asjeblieft zeg...... één onverzorgde homo is wel genoeg.....
pi_42267895
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
pi_42267914
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
[/qu

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:33:00 #213
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42267917
JEroen moet gewoon gemillimetert hebben. hij heeft een goed profiel daarvoor.
pi_42267939
Sab: " Jeroen heeft beetje Hans Klok model"
Rik tegen Jeroen::"je wilt deze lengte maar dan korter - haha" :
pi_42267958
Rik is werkeloos....
pi_42267969
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:35:59 #217
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42268002
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef miraculeus het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:36:30 #218
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42268011
Dat Rik geen RSI krijgt van dat knippen, of een kapperspols oid.
pi_42268033
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef Sonique het volgende:
[/qu

[afbeelding]
pi_42268049
Rik : Het is meer een beetje opfluffen bij jou....
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:38:03 #221
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42268053

Zie, weg met die ponny Jeroen. Millimeteren zeg ik ala Justin Timberlake(ook al mag dat niet)

pi_42268062
ik vraag me meer af hoe hij het voor elkaar krijgt zichzelf niet in de vingers te knippen..
ik zou geen vingers meer over hebben
pi_42268097
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef heksie69 het volgende:
ik vraag me meer af hoe hij het voor elkaar krijgt zichzelf niet in de vingers te knippen..
ik zou geen vingers meer over hebben
Ieder zijn stiel..... Rik jouw werk laten doen, wordt ook geen succes, volgens mij.....
pi_42268147
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ieder zijn stiel..... Rik jouw werk laten doen, wordt ook geen succes, volgens mij.....
hahaha ik denk niet dat de kiddo´s dan her opgevoed worden
pi_42268175
pi_42268204
Nu lult Semih dus lekker met de dames mee,hij heeft een paar uur geleden de naam Floris weten te onthouden en zal die vaker gaan gebruiken. Dáár was dat uithoren dus voor nodig.....om mee te kunnen zwetsen en zogenaamd begrijpend te doen.
pi_42268242
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:36 schreef Marrije het volgende:
Dat Rik geen RSI krijgt van dat knippen, of een kapperspols oid.
tis geen HILDE
Twinning = boring
pi_42268278
Vraag me wel eens af hoe Jeroen zich ontwikkeld had als hij die vlechtjes niet had hoeven uitdoen - vond het hem wel goed staan toen

[ Bericht 2% gewijzigd door Yugor op 30-09-2006 22:53:30 ]
pi_42268284
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Inca het volgende:

[..]

tis geen HILDE
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:48:40 #230
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42268292

Jeroen
pi_42268301
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Addi het volgende:
Nu lult Semih dus lekker met de dames mee,hij heeft een paar uur geleden de naam Floris weten te onthouden en zal die vaker gaan gebruiken. Dáár was dat uithoren dus voor nodig.....om mee te kunnen zwetsen en zogenaamd begrijpend te doen.
Waarom denk je dat ik jeroen aan het cappen ben
pi_42268309
oops foute knop
pi_42268311
quote:
Grappig om te zien dat als iemand zijn credits eenmaal kwijt is zelfs het voeren van een gewoon gesprek hem verweten kan worden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42268360
Cool,ze gaan ,als er weer drank is Rik en E10 uithoren over de sex-nacht....
pi_42268411
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef pullup het volgende:

[..]

Grappig om te zien dat als iemand zijn credits eenmaal kwijt is zelfs het voeren van een gewoon gesprek hem verweten kan worden
Dát is jouw mening,ik heb de mijne.
pi_42268441
Ik luister niet naar dat gesprek omdat ik de stemmen niet trek, dus heb geen oordeel
pi_42268515
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:42 schreef heksie69 het volgende:

[..]

hahaha ik denk niet dat de kiddo´s dan her opgevoed worden
Precies, eerder het tegendeel...
pi_42268541
pi_42268554
Sem lult ook continue dwars door Mich heen.
pi_42268573
quote:
Jij gelooft ook dat de twin towers door explosieven zijn ingestort.....?

De naam Floris gebruikt ze al vanaf dag twee, hoor...
pi_42268611
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat is jouw mening , hij heeft de zijne
pi_42268648
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is jouw mening , hij heeft de zijne
pi_42268746
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Klopt,alleen heeft Sem nog nooit naar haar geluisterd en deed dat vanavond onder het eten voor het eerst,vroeg toen ook nog een keer hoe haar vriend ook weer heette.
Over de Twin Towers heb ik het niet ,da's niet OT.
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:07:37 #244
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42268774
Sp9ijt me echt, maar ondanks de aanwezigheid van de waanzinnig lieve Marlies mijd ik echt gesprekken waar semih en zijn zeurdoos bij zitten...na gisteren kan ik die twee ff niet luchten of zien
pi_42268849
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
Sp9ijt me echt, maar ondanks de aanwezigheid van de waanzinnig lieve Marlies mijd ik echt gesprekken waar semih en zijn zeurdoos bij zitten...na gisteren kan ik die twee ff niet luchten of zien
Maandag Semih deruit Marlies volgende week
Twinning = boring
pi_42268856
jeroen is nu toch wel een poepiedrollie hoor
pi_42268866
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:11:19 #248
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42268868
pi_42268874
Staat hem leuk dit kapsel Jeroen dan heh. Stukken beter, voorheen ergerde ik me gewoon aan die kop, nu is dat heel wat minder.
Only Human
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:11:55 #250
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42268885
pi_42268905
quote:
Semih was een favo van me maar ik ben de afgelopen week volledig op hem afgeknapt door zijn gedrag.
pi_42268909
quote:
Heeft hij schurft onder zijn armen hij loopt ltijd zo raar?
Twinning = boring
pi_42268919
quote:
Idem, ik kwalificeer 'm nu continue als schijnheilige als ik hem hoor praten
pi_42268966
Volgens mij is Jeroen er blij mee
pi_42268992
Waarom is er nou geen feestje?

En waar is iedereen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42269019
Ah rot zeg, Semih z'n kutkop kan niet geknipt worden als ie pech heeft.
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:18:11 #257
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42269028
Iedereen is film kijken omdat het akelig saai is.
pi_42269041
Zo dus er zijn weer 2 groepen Tijn vs Semih?
Twinning = boring
pi_42269065
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Ik bedoelde de peopletjes in het huis.
pi_42269120
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Maar het is idd niet bepaald enerverend op het moment.
pi_42269161
misschien beetje not-done ( ) maar V-O-L is nu wel cool - broertje en vriendje van Marcia zitten daar mee te lullen en te reageren op wat Marcia vertelt
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:25:05 #262
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42269183
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:

[..]

Maar het is idd niet bepaald enerverend op het moment.
Heb je sowieso altijd op de "Day after" natuurlijk, maar ik denk dat we desondanks toch weer de gebruikelijke saaie koers op gaan varen met weinig boeiende momenten in het huis
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:27:48 #263
133539 natronic
Are you watching me?
pi_42269233
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef ruby het volgende:
Ah rot zeg, Semih z'n kutkop kan niet geknipt worden als ie pech heeft.
nee hij wordt getrimmd
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_42269248
Ligt misschien aan mij, maar na de afgelopen nacht lijkt het net of Marcia ineens veel meer bij de gesprekken betrokken wordt...........raar maar waar
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_42269250
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:27 schreef natronic het volgende:

[..]

nee hij wordt getrimmd
als een schaap
Twinning = boring
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:28:43 #266
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42269261
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Yugor het volgende:
misschien beetje not-done ( ) maar V-O-L is nu wel cool - broertje en vriendje van Marcia zitten daar mee te lullen en te reageren op wat Marcia vertelt
Vraag ze maar even wat ze van het filmpje vonden:

De bewoners: Marcia #1

zaterdag 30 september 2006 @ 23:29:26 #267
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42269279
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:25 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Heb je sowieso altijd op de "Day after" natuurlijk, maar ik denk dat we desondanks toch weer de gebruikelijke saaie koers op gaan varen met weinig boeiende momenten in het huis
Het is nu weer zeer saai tot het volgende feestje. Het is niet anders
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:30:15 #268
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42269296
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is nu weer zeer saai tot het volgende feestje. Het is niet anders
Gelukkig kunnen we nu kiezen tussen BB en DGK
pi_42269338
Ligt Janine te maffen? Zal wel na haar reddingsoperaties.
pi_42269339
Stel me een vraag en ik beantwoord hem zoals Marlies het doet.
Twinning = boring
pi_42269347
Oh daar is ze al. Gezellig.
pi_42269404
Och gut de breezahhhhsss zijn voor Sjaan
Twinning = boring
pi_42269405
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
Kan je dat wel ?
pi_42269414
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
Liever niet.....
pi_42269417
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Kan je dat wel ?
jaaaa echttttt jaaaaa
Twinning = boring
pi_42269491
Wat deed E10 nou weer bij Rik? Weer intiem?
pi_42269510
Janine zit alweer aan de alcohol....
pi_42269535
Janine beweert alleen maar aangeschoten te zijn geweest. Yeah right.
pi_42269544
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef ruby het volgende:
Wat deed E10 nou weer bij Rik? Weer intiem?
Welke stream kijk jij dan?
Twinning = boring
pi_42269556
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
Janine zit alweer aan de alcohol....
Rik ook en Jeroen wilde een biertje zei hij.
pi_42269582
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef Inca het volgende:

[..]

Welke stream kijk jij dan?
Dat was stream 4. E10 deed iets met z'n trui bij Rik. Over z'n benen wrijven ofzo. Het ging nogal snel dus ik zag het niet zo goed.
pi_42269618
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat was stream 4. E10 deed iets met z'n trui bij Rik. Over z'n benen wrijven ofzo. Het ging nogal snel dus ik zag het niet zo goed.
Dat was Semih, Rik gaat hem knippen
pi_42269625
Marlies en Micheline hebben het over Monique.
pi_42269674
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef miraculeus het volgende:

[..]

Dat was Semih, Rik gaat hem knippen
Aha, Semih wil Rik z'n aandacht dus.
pi_42269694
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Marlies en Micheline hebben het over Monique.
Vooral over Tijn hadden ze het.
pi_42269726
denken ze nog steeds dat het wintertijd is!?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_42269733
Monique gaat in bad. Tijn zal zo wel op komen draven.
pi_42269740
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Myriam1978 het volgende:
denken ze nog steeds dat het wintertijd is!?
Twinning = boring
pi_42269814
Marcia heeft focking veel heimwee....
pi_42269828
Ha, Marcia krijgt spijt...............................tja........gedane zaken memen geen keer........ .....
pi_42269831
Micheline wil gelijk weten wat Marcia allemaal gedaan heeft....
pi_42269846
Micheline vertelt nu toch ook wel over de ruzie...
  zaterdag 30 september 2006 @ 23:54:02 #293
58921 Day
You can fly!
pi_42269898
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt nu toch ook wel over de ruzie...
Het was dan ook geen ruzie, maar een meningsverschil.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42269951
Marlies snapt het weer heel goed. Jaaaaaaaaaaaaaaa.
pi_42269963
Het blijft moeilijk voor Marcia dat Floris mee kan kijken en dat zij zich dus schuldig voelt.....
pi_42269972
Jaa, weg met die diadeem, helemaal mee eens
Only Human
pi_42269979
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Het was dan ook geen ruzie, maar een meningsverschil.
Als Semih's ogen konden doden.....Soms gaat een ruzie zonder stemverheffing.....

Maar ze zegt er niet al teveel over....
pi_42269989
een paar puntjes her en der
pi_42269994
Jeroen wil blonde puntjes Niet doen, Jeroen, dit staat veel beter.
Only Human
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:00:36 #300
84524 Morwen
I got life
pi_42270048
Sabje is hyper en wil stappen
Only Human
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:00:37 #301
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42270049
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Het blijft moeilijk voor Marcia dat Floris mee kan kijken en dat zij zich dus schuldig voelt.....
Kan iemand er even weer een lading drank ingieten. Dit gezemel willen we juist niet horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')