abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:02:22 #1
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264248
En e10 krijgt een nieuw hoofd!
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:03:21 #2
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264262
Marlies: 'Staat dat niet met zo'n lok voor z'n gezicht'
Rik: 'Jawel, maar das TE gay'

Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
pi_42264280
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:

Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
Na vannacht moest ie toch wel een beetje uitkijken zei Etienne nog......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42264288
TT
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:05:18 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264308
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
pi_42264351
Arme Eggie
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:07:24 #7
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42264357
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:07:47 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264366
Tijn duikt zijn bed in?
pi_42264369
Rik:"Ik heb er een WAM van gemaakt, Woest Aantrekkelijke Man"
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:08:05 #10
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264372
Waarom is het dat als ik net klaar ben met eten en afwassen enzo, dat die gasten gaan eten en ik gewoon weer trek krijg?

* Sonique gaat maar weer eens een broodje maken...
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:08:52 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264388
Wacht Tijn nu op Monique ofzo?
pi_42264398
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
dat ook maar je moet wat, je kan zo'n situatie in een huis niet inschatten, na zo'n noodrantsoen valt het ook harder op je dak
pi_42264418
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Tijn duikt zijn bed in?
daar ligt ie al uren
pi_42264443
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....

Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
pi_42264494
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....

Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemist
pi_42264546
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:

[..]

Volgens Rik was hij erg irritant. Is 5 keer de slaapkamer waar Rik lag, binnengelopen. En een krat bier opgedronken van het budget natuurlijk....
pi_42264560
quote:

[..]

Gewoon slap geouwehoer, zoals ie normaal gesproken ook doet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:17:12 #18
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264563
quote:

[..]

wel in het hummie universum!
pi_42264573
quote:

[..]

Hij heeft net zolang door gezopen totdat hij zich niets meer wist te herinneren.
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:19:24 #20
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264619
Wat drnken die gasten veel melk trouwens....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:21:22 #21
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42264671
quote:

[..]

Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.

Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
pi_42264675
Semih is zich aan het afzonderen van de groep. Hij heeft het leiderschap van Tijn moeten erkennen...
pi_42264716
Eggie blijft zijn excuses aanbieden.
pi_42264736
Het zit Eggie duidelijk niet lekker....

Only Human
pi_42264745
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:

[..]

Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.

Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
Daar ben ik ook bang voor. En ook op de streams is vrij duidelijk dat hij er erg mee zit. Marcia maakte er vanmorgen ook al grapjes over. Ik geen vrindje, mijn vader geen baan meer...

Zijn gezag is hij voor een tijdje kwijt....Het zal lastig worden zich te handhaven in zijn huidige functie....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:29 #26
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42264750
quote:

[..]

Misschien dat Hummie hem in bescherming neemt en de uitzending door goed knip en plakwerk er anders uit komt te zien
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:24:37 #27
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42264753
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is zich aan het afzonderen van de groep. Hij heeft het leiderschap van Tijn moeten erkennen...
Volgens mij is ie nu ook continue bezig met hetl "redelijk uitleggen" van zijn onredelijk gedrag gisteren. Maar je hebt gelijk, volgens mij is ie ook erg bang dat hij er maandag uitvliegt. Schuldgevoel?
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42264757
Voor mijn idee is Semih Marcia aan het uithoren.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:25:56 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42264775
quote:

[..]

t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.
pi_42264856
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Addi het volgende:
Voor mijn idee is Semih Marcia aan het uithoren.
Dat idee had ik ook al, het was niet zomaar even gezellig babbelen.
Only Human
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:29:07 #31
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42264864
quote:

[..]

wat een onzin zeg...

Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.

Zo erg is het nu ook niet wat er gebeurt is, hij was bezopen, so what?!

Weet je hoeveel mensen er bezopen zijn op dat bedrijfts uitje?

(nog maar te zwijgen over andere middelen die er gebruikt worden)
pi_42264928
Mooie relativerende opmerking van Rik: Ach, Eg; vorig jaar heeft er ééntje bijna op een bed staan plassen toen ie zat was, en dat heb je niet gedaan....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:32:14 #33
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42264957
Kiespijn

Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42264959
egbert is niet bezorgd over zijn baan, en terecht, hij moet toch prive een biertje teveel mogen drinken, Hij heeft niemand aangerand, neergeslagen of dingen gesloopt.
Hij zit zich meer zorgen te maken over zijn zoon, die misschien vanmorgen, na het lopen van zijn krantenwijk, een min of meer lallende pa op de streams heeft gezien.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:33:37 #35
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42264992
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:

[..]

wat een onzin zeg...

Wat iemand buiten werktijd doet heeft helemaal niets met werk te maken. En kan daarom ook niet meegenomen worden in een eventuele beoordeling.

Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.

Uit zijn mond, komen die teksten voorlopig niet zo goed meer over.
pi_42265020
tjonge jonge ze eten wel als een soort varkens aan de trog. Semih staat ik weet niet hoe lang te koken, ze scheppen hun bord vol, schuiven het zo snel mogelijk naar binnen en gaan weer van tafel. Natafelen, even een paar complimentjes voor de kok, recepten uitwisselen ed is er nooit bij
pi_42265042
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Sonique het volgende:

[..]

wat een onzin zeg...

In de ideale wereld heb je helemaal gelijk.

Maar ik ben bang dat zijn werkgever het niet kan loskoppelen. Hij is door duizenden mensen gezien vannacht. Weekend of niet.
Zijn imago heeft daardoor een behoorlijke deuk opgelopen.
Als iemand op een bedrijfsfeestje losgaat, kan dat trouwens ook consequenties hebben...

Maar ja, BB is nog niet afgelopen. Als hij nog een heldendaad verricht, is alles weer vergeten....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:36:27 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265060
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of het nou echt heel erg is. Ik vind het allemaal niet zo erg... Alleen, ga jij nu nog maar eens (als Egbert zijnde) aan een losgeslagen tiener vertellen dat je je hoort te gedragen, want anders volgt er een sanctie. Die meiden lachen hem keihard in zijn gezicht uit, als hij ze op hun gedrag wil aanspreken. Zelf ladderzat voor heel nederland, en een dochter die poedelnaakt voor de camera in kwartetformatie in bed ligt te rausen.

Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:36:37 #39
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265067
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Verida het volgende:
tjonge jonge ze eten wel als een soort varkens aan de trog. Semih staat ik weet niet hoe lang te koken, ze scheppen hun bord vol, schuiven het zo snel mogelijk naar binnen en gaan weer van tafel. Natafelen, even een paar complimentjes voor de kok, recepten uitwisselen ed is er nooit bij
Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.
pi_42265087
quote:

[..]

Ik denk niet echt dat hij geen overwicht meer heeft, misschien dat die meiden zelfs wel meer respect hebben nu hij heeft laten zien dat hij ook met een flink aantal biertjes op, of misschien wel ladderzat, zich nog steeds wist te gedragen tegenover zijn medebewoners. En dat ze zijn dochter ladderzat hebben gezien, heeft toch niets met zijn overwicht te maken .
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:37:47 #41
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265093
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Een losgeslagen tiener begrijpt ook wel dat er een Egbert privé is en een Egbert die zijn werk doet. Hij zal misschien wat geplaagd worden, maar om nou te zeggen dat ie meteen helemaal niet meer serieus genomen wordt? Eerder kans dat ze m nu nog toffer vinden.
Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.
pi_42265111
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

t Zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal. Als ie dat nou op zijn werk deed, ale dat dat niet kan. Maar dit is zijn vrije tjid, ok, wel voor de camera's, maar toch. Ik vind dat dit los moet staan van zijn werk.
Helemaal mee eens..Laat die man toch lekker.
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_42265114
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
pi_42265149
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik hoorde Tijn al meteen aan het begin van de maaltijd een compliment maken aan (zelfs) Semih, Marlies en Micheline voor de heerlijke maaltijd.
neemt niet weg dat ze altijd heel snel van tafel zijn.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:39:50 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265154
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het zijn dan ook niet de tieners die hem zullen ontslaan. Zijn baas heeft waarschijnlijk niet zoveel zin in een "toffe" begeleider.
Zijn baas zal Egbert beoordelen op hoe hij zijn werk doet. Dus, als Egbert goed ligt bij de girls dan is er geen probleem lijkt me.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:39:51 #46
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265156
Egbert gaat zo maar weer slapen
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:10 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265185
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Denk je niet dat een opgesloten tiener van die wetenschap misbruik zal proberen te maken? Alles wat je kan doen om een staflid af te zeiken, zullen ze proberen, denk ik.
Egbert gaf juist aan zeer goed met zijn girls op te kunnen schieten. En zoals ik al zei, hij zal wellicht geplaagd worden, maar ik denk niet dat de meiden Egbert zullen afvallen om deze actie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:14 #48
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265189
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Exact!

Helaas ken ik de situatie, mijn oudste pleegdochter is ook eens intern geplaatst geweest. Ik ken het reilen en zeilen in de bajes op jeugdafdelingen derhalve een beetje.

Egbert, maakt zich zeer zeker zorgen om zijn baan nu. Al zal hij dat vanzelfsprekend nu niet uitspreken.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:41:37 #49
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265196
quote:

[..]

Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.

Dus afbraak van die voorbeeldfunctie is er in mijn ogen nauwelijks.

Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.

Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.

Dat hij het moeilijk gaat krijgen is iets anders trouwens. Maar daar komt het gezag wat hij in zich heeft dan weer goed van pas.
pi_42265197
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat zo maar weer slapen
Zijn eten komt er alweer uit....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:42:34 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265222
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ben ik het niet eens, want die meiden zitten daar niet omdat ze toevallig een avondje hebben doorgezakty zoals eggie dat vanacht deed. Die zitten daar voor andere (ergere) dingen.

Hadden die Tieners het maar bij een zuipen gehouden, dan hadden ze niet in die inrichting gezeten.

Als het een opvangcentrum voor aclohoverslaafde zou zijn, dan was het inderdaad een ander verhaal geweest.
Eens.
pi_42265238
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Tissik het volgende:

[..]

Egbert, maakt zich zeer zeker zorgen om zijn baan nu. Al zal hij dat vanzelfsprekend nu niet uitspreken.
En zelfs dat hebben hij en Marcia al gedaan. Niet slim natuurlijk, daarmee krijgt de directeur ook druk op zijn schouders.....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:44:40 #53
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265269
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef Sonique het volgende:

[..]

Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.

En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:46:08 #54
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42265308
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:44 schreef Tissik het volgende:

[..]

Het merendeel van de jeugdige (zeker bij de meiden) gesloten geplaatsten, zitten daar niet strafrechterlijk. Meestal zitten ze daar met een OTS (Onder Toezicht Stelling), ter bescherming van zichzelf. Vaak omdat ze in aanraking zijn gekomen met het loverboycircuit.

En vandaar ook, dat een voorbeeldfunctie juist op de jeugdafdeling heel erg belangrijk is.
En het voorbeeld dat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:46:38 #55
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265325
quote:

[..]

Dan staat m'n standpunt nog steeds.

back to COS
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:47:16 #56
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265346
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:

[..]

En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.
pi_42265367
quote:

[..]

Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:48:25 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265375
Ach, hier komen we toch niet uit

Jeroen is aan het afwassen en Rik dweilt de vloer.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:48:44 #59
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265381
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef Tissik het volgende:

[..]

Inderdaad, wel als het om naïeve minderjarige meisjes gaat die zich in dertien sloten tegelijk werpen.
Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
pi_42265387
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef Ifa het volgende:

[..]

En het voorbeeld wat zo iemand geven moet is NOOIT jezelf lamzupen?
Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.

Denk eens aan Martijn Krabbé, in combinatie met BB..... Was dat slim van hem? Dacht het niet....

OT : Jeroen heeft volgens mij echt nergens last van.... Hij is zo opgewekt.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:04 #61
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265417
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie oké, maar hij heeft toch niet iets verschrikkelijks gedaan? Coke gesnoven, naakt staan dansen of weet ik veel wat. Hij heeft gewoon een avondje lekker zitten drinken en lol gehad. No big deal lijkt mij..
Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.

Terug maar weer naar de cos.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:32 #62
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265433
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Niet voor 56 camera's, da's niet slim. Zeker niet als het ook nog op TV zal worden uitgezonden.

Denk eens aan Martijn Krabbé, in combinatie met BB..... Was dat slim van hem? Dacht het niet....

OT : Jeroen heeft volgens mij echt nergens last van.... Hij is zo opgewekt.
Is MArtijn krabé ontslagen daarna dan?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:50:56 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265446
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ZO naief en zielig zijn die meisjes nou ook weer niet, getuige de reacties die ze Eggie voor de voeten zouden werpen...
Wij zijn het in elk geval eens
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:51:28 #64
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265466
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Heb jij wel eens op zo'n afdeling rondgelopen? Zou je eens moeten doen, en dan deze opmerking nog eens herhalen
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:52:31 #65
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265494
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:

[..]

Werkte die ook in de bajes en voor de overheid?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:52:43 #66
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265503
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Tissik het volgende:

[..]

Dat is ook no big deal, als je dat privé doet. Big Brother is van alles, behalve privé. Een baan bij de overheid in een penitiaire inrichting, is iets anders dan taxichauffeur zijn. Het brengt andere verantwoordelijkheden en gedragscodes met zich mee.

Terug maar weer naar de cos.
Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
pi_42265518
Kijk die Jeroen eens afwassen

Om maar eens OT te posten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:54:12 #68
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42265546
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik, als militair-af met gedragscodes en voorbeeldfunctie en dergelijke, ben het nog steeds niet met je eens.
MAar goed...
Boeit ook niet. Hopelijk is de werkgever van Egbert het ook niet met me eens.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:55:04 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265578
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik.
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:55:15 #70
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265585
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Tissik het volgende:

[..]

We zullen het in de privé wel lezen bij de tandarts
pi_42265635
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.

OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:58:44 #72
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265669
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dat niet, maar ik moet steeds aan die avond denken als ik hem zie....Hij heeft niet echt aan respect bij mij gewonnen.

OT: Vaag dat het water paars blijft, je zou toch verwachten dat er zuivering in zit....
Waar komt dat door, hebben ze in het bad gepist dat het zo gekleurd is.

Of waren het die gekleurde 'piemols' die in het bad lagen?
pi_42265682
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Sonique het volgende:

[..]

MAar goed...
Hé wat leuk, dat is bij mij ook sterk aanwezig. Die 4 jaar dienst hebben hun sporen nagelaten

OT : Wie gaat Semih nu nomineren?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:59:48 #74
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265699
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

Volgens mij door die feestslingers die ze om hadden en de feesthoeden
pi_42265701
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:

[..]

De sombreros gaven af
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:00:29 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42265713
Als ik de streams zo bekijk, heeft de verveling inmiddels al weer toegeslagen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42265742
Er bestaan gedragscodes in bepaalde beroepen waarin je een sociaal voorbeeld kan zijn en dat geld dan voor openbare optredens. Voor politie, verpleegkundigen, medici enz. En Egbert maakte vanmiddag al een opmerking dat er op zijn werk gezegd zou zijn dat ze hem niet naar het bb wilden laten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:01:52 #78
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42265761
Is Semih nu weer aan het zeuren/zeiken/zeveren?
pi_42265766
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de streams zo bekijk, heeft de verveling inmiddels al weer toegeslagen
We hebben iig een dag napraat-sensatie gehad....Morgen een exit feestje.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:02:07 #80
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265767
Stinkt Etjen uit zijn bek ofzo?
pi_42265782
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?

OT:Semih is weer aan het zagen over..??
pi_42265788
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
Is Semih nu weer aan het zeuren/zeiken/zeveren?
De langspeelplaat blijft weer hangen inderdaad..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:03:14 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265806
Met wie heeft Semih het gehad? Met Tijn?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:03:59 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42265836

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42265854
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:02 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Wat heeft Martijn Krabbé gedaan dan?

OT:Semih is weer aan het zagen over..??
Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.

Wat denk je....
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:04:40 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265858
En Marlies knikt weer ja en amen.
pi_42265871
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef Marrije het volgende:
Met wie heeft Semih het gehad? Met Tijn?
Heb het ook wel een beetje gehad met Semih eigenlijk. Van mij mag hij er wel uit, kijken hoe Mich het gaat doen zonder hem.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:05:56 #88
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42265895
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Martijn ging volledig laveloos,toen hij in BB3 de aftrap ging houden door een dag opgesloten te zitten in het BB-huis.

Wat denk je....
Was BB4
pi_42265910
Semih
pi_42265918
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat denk je....
Aha.. oké thnx

Semih bah..
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:06:47 #91
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42265923
WEER over de sanctie van de tuin, WEER over de suikerklontjes
IK ben niet zo bezig met een spelletje
bepaalde mensen hebben een bepaalde grens bereikt
ONS in die negatieve sjit meenemen

*zucht*
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:06:52 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265926
Ja, het gaat over Tijn.
pi_42265931
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Was BB4
Je hebt gelijk
pi_42265939
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:
En Marlies knikt weer ja en amen.
Marlies lult met iedereen mee als het haar uitkomt..
pi_42265949
ja semih ... vanaf maandag lekker thuis kenkeren !!!!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:08:20 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42265972
Wie schreef dat Semih zich erbij heeft neergelegd dat Tijn (zogenaamd) de leider van het huis is?
pi_42265982
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef Fikkert het volgende:
ja semih ... vanaf maandag lekker thuis kenkeren !!!!!
Het boeit hem allemaal niet maar er wel over door blijven zeuren. Het is net Jeroen vorige week na de nominaties.
pi_42265985
De rest zit er ook redelijk gelaten bij.....Semih Kappe !
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:09:13 #99
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42265997
The world according to Semih

pi_42266015
Ik hoop echt dat ie een maandag opdondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')