Dat chagrijnige van haar, wat ik nu zie is wel okequote:
Daar heb je toch niks aan?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:50 schreef Frank-NL het volgende:
Een van de minder grote ego's in het huis en juist daarom een van de favo's
Ja ik kijk liever naar mensen die wel wat te zeggen dan mensen die de hele dag zwijgend zitten te roken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:29 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Al die neppe blaaskaken wel dan?
Ik liet me inspireren door 'het verbod van de familie'quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wehehehehehe Scanman, die muziek!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Marcia moet er zo snel mogelijk uit, ze voegt niets toe aan BB !!!
Hoezo dan ? Vind er weinig aan ook qua uiterlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Alleen al door haar aanwezigheid is BB een stuk interessanter om naar te kijken
juist dat uiterlijk ben ik zo van onder de indrukquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:32 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hoezo dan ? Vind er weinig aan ook qua uiterlijk
Ze mag wag meer van zich laten zien!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Alleen al door haar aanwezigheid is BB een stuk interessanter om naar te kijken
edit: maar een huis met 15 van die types zou wel ernstig saai worden idd![]()
En bovenin er weer uitquote:Op woensdag 20 september 2006 02:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou er zo naast/in kruipen.
Ik denk dat ze die zelf ook heel mooi zou vinden, misschien moeten we die inlijsten en opsturen .quote:
Nogal, weg ermee.,quote:Op donderdag 21 september 2006 13:21 schreef patrick37 het volgende:
zij zou twee weken naar huis kunnen gaan,terug komen en niemand zou het opvallen
wat is die meid saai!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |