Is dat een andere naam voor Michelangelo bedoel je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef Feldhofer het volgende:
giacomo della Porta
een architect van de st. pieter werd gevraagd, er waren er meerdere....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat een andere naam voor Michelangelo bedoel je?
Ohja, nah, als het klopt zal NC je wel een punt toedelen denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:09 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
een architect van de st. pieter werd gevraagd, er waren er meerdere....
Die doos, die Nothing else matters van Metallica vernaggelde?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:10 schreef Neleos het volgende:
Ohja. Dat ding met Lucie Silvas.
Op zich weet ik dat wel, moment...
Ja, die gleuf jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Die doos, die Nothing else matters van Metallica vernaggelde?
Origineel is ook niet echt goed, dacht ik. Maar kan er even niet opkomen. Ook niet veel zin om er al te hard over na te denken, ik wacht wel op een hint.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef Mark het volgende:
Ik wil het niet eens weten, denk ik. Kan nu al bedenken dat het origineel beter is
mwah ik vind het origineel zeker niet slecht. een andere hit van de band is Isn't it time.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Origineel is ook niet echt goed, dacht ik. Maar kan er even niet opkomen. Ook niet veel zin om er al te hard over na te denken, ik wacht wel op een hint.![]()
doeka +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef doeka het volgende:
Originaal is van de Baby's
Ja die was ook goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:05 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Zeg, ik begon al aan mezelf te twijfelen, dus wiki, maar mijn antwoord was goed en eerder hoor![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Homdeck het volgende:
john waite ofzo. zelffde als van bad english
Ik ken het ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef doeka het volgende:
Ik had het altijd met SOS van the Police
A year has past since I broke my nose -hoorde ik.
A Year has past since I wrote my note- moest het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |