Jaja, hijs niet voor nix mijn persoonlijke emiel ratelband!quote:
Meid, de volgende keer als ik me weer voor de 3e keer aan iedereen ga voorstellen neem ik je gewoon mee op m'n ronde, zeker weten dat je contact maakt dan hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja thanks en ik heb het wel geprobeerd om op mensen af te stappen maar dan kwam er iemand anders bij en dan gingen die 2bijv. met elkaar kletsen en dan haak ik wel af omdat ze "dan toch niet op mij zitten te wachten"
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja thanks en ik heb het wel geprobeerd om op mensen af te stappen maar dan kwam er iemand anders bij en dan gingen die 2bijv. met elkaar kletsen en dan haak ik wel af omdat ze "dan toch niet op mij zitten te wachten"
Je ziet groepjes juist verkeerd. Het mooie aan groepjes is is dat als je erbij komt je meteen een hele groep vrienden erbij hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dit soort situaties lopen altijd zo bij mij afiedereen houdt oberal vrienden aan over behalve ik ( middelbare schooltijd, nooit vrienden gehad) UITweek geen vrienden aan overgehouden, de meesten kennen elkaar wel na die uitweek en dan zie ik een paar uit dat groepje en wil ik ze begroeten maar ze kennen me niet eens, met het gevolg dat ik me na zo;n week ontzettend kut en down voel en dat gevoel heb ik nu ook en dan mijd ik dat gevoel liever.
Maar goed genoeg geklaag enzo
En nu wil ik weten wat je nou vaag aan mij vond!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, de volgende keer als ik me weer voor de 3e keer aan iedereen ga voorstellen neem ik je gewoon mee op m'n ronde, zeker weten dat je contact maakt dan hoor
Jezus, weet je dan wel wat je dat kind aandoet danquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meid, de volgende keer als ik me weer voor de 3e keer aan iedereen ga voorstellen neem ik je gewoon mee op m'n ronde, zeker weten dat je contact maakt dan hoor
Ik was ook verlegenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
--knip--
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu wil ik weten wat je nou vaag aan mij vond!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dit soort situaties lopen altijd zo bij mij afiedereen houdt oberal vrienden aan over behalve ik ( middelbare schooltijd, nooit vrienden gehad) UITweek geen vrienden aan overgehouden, de meesten kennen elkaar wel na die uitweek en dan zie ik een paar uit dat groepje en wil ik ze begroeten maar ze kennen me niet eens, met het gevolg dat ik me na zo;n week ontzettend kut en down voel en dat gevoel heb ik nu ook en dan mijd ik dat gevoel liever.
Maar goed genoeg geklaag enzo
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je wat het is met fok-mensen, iedereen kent elkaar van het forum en iedereen is anders. Daardoor kan iedereen wel met iedereen praten. Desnoods begin je te praten over een topic ofzo.
We zijn allemaal contactgestoorde anti-sociale computerverslaafden die allemaal hele dagen achter fok zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik was ook verlegen![]()
Volgende keer zal ik wat losser zijn en met meerdere dames durven kletsen.
Eigenlijk ben ik erg gevoelig op dat punt.
Hij had iig al 2 bier op, ik weet niet of-ie meer nodig had om los te komen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef Herald het volgende:
[..]
nou snowdogg begon anders wel te dansen eh!
Ik hoop zo erg dat daar foto's van zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Remlof en xbox master als voorbeeld. Die waren me toch lam..
jep, al eens vaker gedaan met onzekere, verlegen mensen, en die was ik de verdere avond kwijt omdat ze overal bijgetrokken werden om te kletsenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jezus, weet je dan wel wat je dat kind aandoet dan
mjaquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
luister meid, als ik je niet mocht of niet op je zat te w88 dan was ik niet met je meegelopen naar de bushalte, en!! Ik kan me herinnenren dat er mensen waren die het jammer vonden dat je ging
Je was vaaaaaaaaaaaaaag mên!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu wil ik weten wat je nou vaag aan mij vond!
Het is dat m'n telefoon het niet doet, anders had ik daar foto's van xbox en remlof gemaakt. Ik had verdomme een camera mee moeten nemen, 2 fok!ers helemaal lam slapend op een stationsbankje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat daar foto's van zijn.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik was ook verlegen![]()
Volgende keer zal ik wat losser zijn en met meerdere dames durven kletsen.
Eigenlijk ben ik erg gevoelig op dat punt.
Heb ik ook een paar keer bij een aantal mensen gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sebasser, ik vind je liefquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier.
Volgens mij zag je me gewoon vaag. Volgens mij zag je alles vaag.quote:
*koetschiekroel*quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
hou eens op met dat depressieve gedoequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
Ik herkende 'm niet eens in verticale positie.quote:
Visioen krijgt van een rits meetnewbies die hijgend en notitie makend achter moederoverste Yvonne aanlopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
jep, al eens vaker gedaan met onzekere, verlegen mensen, en die was ik de verdere avond kwijt omdat ze overal bijgetrokken werden om te kletsen
Niets vager dan jij hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij zag je me gewoon vaag. Volgens mij zag je alles vaag..
18quote:
Prachtig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is dat m'n telefoon het niet doet, anders had ik daar foto's van xbox en remlof gemaakt. Ik had verdomme een camera mee moeten nemen, 2 fok!ers helemaal lam slapend op een stationsbankje.
Oja, de politie/security kwam nog tegen xbox zeggen dat hij wakker moest blijven en of hij de rommel zelf nog op ging ruimen.! Ik kon remlof op tijd wakker maken en ff zeggen dat hij z'n ogen even open moest houden.
.
Tof.quote:
stakkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij kom ik nu heel erg stakkerig over![]()
Ga jezelf nou geen komplex aanpratenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Klopt. Beter dat je dat op fok zegt want dan kunnen we je tips geven. Als je op fok je anders gedraagt dan op de meet dan dachten we dat je gewoon een arrogante bitch was. Nu weten we anders.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet het, ik weet het, ik weet het!quote:
Nee. Alleen onzeker. Er waren daar mensen die wel een erger probleem hadden dan alleen onzekerheid.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
zoals?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee. Alleen onzeker. Er waren daar mensen die wel een erger probleem hadden dan alleen onzekerheid.
Wat denk je van overmoedigheid. Zoals een lamme xboxmaster die dacht wel eventjes een meisje te versieren door z'n arm om haar heen te leggen in tivoli.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee. Alleen onzeker. Er waren daar mensen die wel een erger probleem hadden dan alleen onzekerheid.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat denk je van overmoedigheid. Zoals een lamme xboxmaster die dacht wel eventjes een meisje te versieren door z'n arm om haar heen te leggen in tivoli.
Sorrie hoor maar normaal krijg je niet zulke fijne warme R&P-posts op dit soort uitlatingen, dus we vinden dr zo tof he dat ze nu van die fijne hulpvaardige posts krijgtquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Beter dat je dat op fok zegt want dan kunnen we je tips geven. Als je op fok je anders gedraagt dan op de meet dan dachten we dat je gewoon een arrogante bitch was. Nu weten we anders..
Er waren er twee waarvan ik me afvroeg of ze misschien voor het eerst buiten waren.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het, ik weet het!
Ja, vertel.quote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef Renesite het volgende:
Hij is voohool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |