En dan had ik m'n rokje niet eens aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je was me toch een lekkerstuk
The_Witch gaat me volgende tattoo voor me tekenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! Ik wilde toch al een tattoo gaan zetten
Dan staan er minstens 3 tattoos door de verzettingen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zullen we een tattoo met de datum laten zetten?![]()
Misschien is een eeuwigduurende kalender een optie ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan staan er minstens 3 tattoos door de verzettingen.
Zullen we dat dan de volgende meet doen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En dan had ik m'n rokje niet eens aan.
ik voelde me toch een beetje er buiten vallen en ja dat kan en zal wel aan mezelf liggen misschienquote:
Begrijp je ook eens hoe ik me voelde toenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef remlof het volgende:
zo, ik durf nu pas weer een biertje open te trekken
Waar had je in gedachten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! Ik wilde toch al een tattoo gaan zetten
Of een kleine ster op mijn scheenbeen of een tattoo die ik zelf ontworpen heb en inmiddels hier prijkt op mijn muur.quote:
Je moet naar mensen toe gaan, gesprekken gaan houden. Gewoon lekker plezier hebben dan komt alles goed. Snowdog had het in het begin volgens mij ook niet echt heel erg anar z'n zin die zat ook een beetje voor zich uitte staren ins tairway, na een tijdje ging die ook emer rpaten e in tivoli zelfs dansen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik voelde me toch een beetje er buiten vallen en ja dat kan en zal wel aan mezelf liggen misschien
Echt? Wat zonde, ik hield nog hele lulverhalen tegen je op om je op gemak te stellenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik voelde me toch een beetje er buiten vallen en ja dat kan en zal wel aan mezelf liggen misschien
Was een mooi gezichtquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet naar mensen toe gaan, gesprekken gaan houden. Gewoon lekker plezier hebben dan komt alles goed. Snowdog had het in het begin volgens mij ook niet echt heel erg anar z'n zin die zat ook een beetje voor zich uitte staren ins tairway, na een tijdje ging die ook emer rpaten e in tivoli zelfs dansen.
Ik heb net pas een kopje soep opquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef remlof het volgende:
zo, ik durf nu pas weer een biertje open te trekken
Nee dan gaat het ook door ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan staan er minstens 3 tattoos door de verzettingen.
We?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen we dat dan de volgende meet doen?
Je hebt het toch gezellig gehad?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb een sterretje als tattoo. Onder aan m'n rug.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of een kleine ster op mijn scheenbeen of een tattoo die ik zelf ontworpen heb en inmiddels hier prijkt op mijn muur.
[afbeelding]
Klopt. Ik ben er gewoon bier in gaan gieten en met 'm gaan praten, samen met purplerose. Volgende keer mag-ie voor mij een biertje halen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet naar mensen toe gaan, gesprekken gaan houden. Gewoon lekker plezier hebben dan komt alles goed. Snowdog had het in het begin volgens mij ook niet echt heel erg anar z'n zin die zat ook een beetje voor zich uitte staren ins tairway, na een tijdje ging die ook emer rpaten e in tivoli zelfs dansen.
Foto?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb een sterretje als tattoo. Onder aan m'n rug.
Dat is eigenlijk een hele, hele flauwe grap.quote:
joh!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja en dat weet ik welquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Echt? Wat zonde, ik hield nog hele lulverhalen tegen je op om je op gemak te stellen. Naja, ik vond je wel aardig, wat mij betreft ben je volgende keer weer welkom. Dat geldt overigens voor iedereen
.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een hele, hele flauwe grap.
Er zijn foto's. Door FB gemaakt dacht ik dus je moet nog eventjes wachten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:21 schreef moemoe het volgende:
Snowdogg die danste? Dat had ik willen zien!
Hoe;ang moeten we nog op FB haar foto's wachten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zijn foto's. Door FB gemaakt dacht ik dus je moet nog eventjes wachten.
Maar die sterretjes zie je wel vaker, ik zag er een tijdje terug 3 bij iemand aan de binnenkant van z'n onderarm... staat dat nog ergens voor? Ché had 'r toch ook 1 op z'n pet?quote:
msn => http://meet.guitarist.nlquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
ik heb 161 foto's van de meet
waar kan ik ergens snel en makkelijk uploaden?
tinypic, Xs.to, photobucketquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
ik heb 161 foto's van de meet
waar kan ik ergens snel en makkelijk uploaden?
Ik begrijp je wel, ik was eerst ook zo. Ik heb mezelf maar aan geleerd om je niks aan te trekken dat mensen je gek kunnen vinden. In tegendeel, het is gewoon veel leuker om gek te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja en dat weet ik welmaar toch is het een gevoel
en ik ben sowieso al slecht met sociale situaties, ik wil wel maar ik durf niet zo goed, bang dat ik dom overkom, verkeerde dingen zeg etc en ik heb ook van iemand gehoord dak erg afstandelijk was, dat kan best maar dat is niet omdat ik niet wil integendeel maar meer omdat ik gewoon te onzeker ben (ofzo) vaag verhaal
Kom op, gewoon gaan volgende keer en lekker meeouwehoeren. Je komt toch niet dom over, er zijn altijd mensen erger dan jijzelf.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ben sowieso al slecht met sociale situaties, ik wil wel maar ik durf niet zo goed, bang dat ik dom overkom, verkeerde dingen zeg etc en ik heb ook van iemand gehoord dak erg afstandelijk was, dat kan best maar dat is niet omdat ik niet wil integendeel maar meer omdat ik gewoon te onzeker ben (ofzo) vaag verhaal
nou snowdogg begon anders wel te dansen eh!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef TrenTs het volgende:
Je komt toch niet dom over, er zijn altijd mensen erger dan jijzelf.
Remlof en xbox master als voorbeeld. Die waren me toch lam.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kom op, gewoon gaan volgende keer en lekker meeouwehoeren. Je komt toch niet dom over, er zijn altijd mensen erger dan jijzelf.
Mooie peptalkquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Kom op, gewoon gaan volgende keer en lekker meeouwehoeren. Je komt toch niet dom over, er zijn altijd mensen erger dan jijzelf.
mja maar iedereen heeft het gezellig met elkaar en dan heb ik echt iets van die zitten echt niet op mij te wachten, mja en dat is misschien dan wle niet zo, maar ben in het verleden zo vaak afgewezen etc dat ik zoiets heb van mja laat maar als ze in me geinteresseerd zijn komen ze wel naar mij toe, alleen dat gebeurt dus ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wrom bel je mij niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, nu even aan de foon gehangen met Bi0.Jullie krijgen allemaal de groetjes.
Je moet eigenlijk iets denken van: ''mensen vinden me raarder als ik helemaal niks zeg''. Onzeker zijn is niet leuk, maar ik vind je een leuke meid, opdondertjequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, nu even aan de foon gehangen met Bi0.Jullie krijgen allemaal de groetjes.
Ja, maar als je niet naar een meet komt kunnen mensen niet eens naar je toe!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar iedereen heeft het gezellig met elkaar en dan heb ik echt iets van die zitten echt niet op mij te wachten, mja en dat is misschien dan wle niet zo, maar ben in het verleden zo vaak afgewezen etc dat ik zoiets heb van mja laat maar als ze in me geinteresseerd zijn komen ze wel naar mij toe, alleen dat gebeurt dus ook niet
Op een Fokmeet krijgt iedereen aandacht, je moet alleen even kijken of de fokkers ook in het café zitten waar is afgesproken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar iedereen heeft het gezellig met elkaar en dan heb ik echt iets van die zitten echt niet op mij te wachten, mja en dat is misschien dan wle niet zo, maar ben in het verleden zo vaak afgewezen etc dat ik zoiets heb van mja laat maar als ze in me geinteresseerd zijn komen ze wel naar mij toe, alleen dat gebeurt dus ook niet
mja thanks en ik heb het wel geprobeerd om op mensen af te stappen maar dan kwam er iemand anders bij en dan gingen die 2bijv. met elkaar kletsen en dan haak ik wel af omdat ze "dan toch niet op mij zitten te wachten"quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk iets denken van: ''mensen vinden me raarder als ik helemaal niks zeg''. Onzeker zijn is niet leuk, maar ik vind je een leuke meid, opdondertje.
luister meid, als ik je niet mocht of niet op je zat te w88 dan was ik niet met je meegelopen naar de bushalte, en!! Ik kan me herinnenren dat er mensen waren die het jammer vonden dat je gingquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou de volgende keer stappen we gewoon op jou af.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja thanks en ik heb het wel geprobeerd om op mensen af te stappen maar dan kwam er iemand anders bij en dan gingen die 2bijv. met elkaar kletsen en dan haak ik wel af omdat ze "dan toch niet op mij zitten te wachten"
mja maar dit soort situaties lopen altijd zo bij mij afquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet naar een meet komt kunnen mensen niet eens naar je toe!!
Weet je wat het is met fok-mensen, iedereen kent elkaar van het forum en iedereen is anders. Daardoor kan iedereen wel met iedereen praten. Desnoods begin je te praten over een topic ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja thanks en ik heb het wel geprobeerd om op mensen af te stappen maar dan kwam er iemand anders bij en dan gingen die 2bijv. met elkaar kletsen en dan haak ik wel af omdat ze "dan toch niet op mij zitten te wachten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |