quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
Oh ja aan wie heb ik nou dat glas guiness gegeven omdat ik bocht vond?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat het je maar goed heeft mogen smaken![]()
.
Zal HeatWave wel geweest zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
Oh ja aan wie heb ik nou dat glas guiness gegeven omdat ik bocht vond?
Ja, ik vroeg jullie toch niet om die vent in elkaar te rossen, alleen om ff mee te gaan om me bij te staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, wat moesten we doen dan?
Met z'n allen er heen gaan, de FOK!knokploeg, zo'n turk geeft echt niet zomaar een 10'tje terug, die belt eerder de politie.
Hoi PDLquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zal HeatWave wel geweest zijn.
Hoi Nan, sorry dat ik ook jouw portemonee bijna verloren ben
.
gave foto jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heb je die foto nou geëdit?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus die kan ik toevoegen aan m'n lijstje van imitaties?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahah, jaaa dat was wel super!![]()
Had hem al gepostquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou geëdit?.
Voor de 5e keer zeggen dat ie zo leuk opgedroogd is?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gave foto jaWat doet ze daar Huwleijksaanzoek? Zn hand lezen?
Hou jij ook zo van dat edit knopje?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom heb je die foto nou geëdit?.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van dat edit knopje?
Als jullie nou ook nog gaan blowen en de hele tent onderkotsen zijn jullie echt een stel voor het leven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De stationshal. Eerst morste je op je broek en ik zei het zei je "hoort er allemaal bij he" en je vertelde een hoop keer dat je lam was.. Daarna viel hij half om zodat er bier op de grond liep en toen zette ik hem maar naast je.
.
Is xbox master al gesingaleerd trouwens, die zat op het bankje ernaast met kots op z'n broek..
Tofquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als jullie nou ook nog gaan blowen zjin jullie echt een stel voor het leven.
En guitarist, ik heb je toegevoegd zoals afgesproken.
Ik maak me altijd zo'n zorgen om iedereenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:39 schreef peleetje het volgende:
MoeMoe moet ik nog wel even bedanken. Die maakte zich helemaal zorgen of ik het allemaal wel kon vinden. (de fokkers dan)![]()
Je komt toch volgende week ook naar de Turkse meet in Rotterdam nannie?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef NanKing het volgende:
Wist je dat;
TrenTs heel tof is
Moemoe heel lief is
Er hele vergaderingen waren op 't damestoilet
Op een gegeven moment vroeg ik me wel af waar hij was. Ik wilde al bijna iemand vragen om het mannen toiliet te gaan controlenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen rare dingen met jou gebeurd pcfr34k?
Aan BBDs neuklijst?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:03 schreef TrenTs het volgende:
En guitarist, ik heb je toegevoegd zoals afgesproken.
Wees allang blij dat jij het niet in je gezicht kreeg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef purplerose het volgende:
Wist je dat...
Guitarist me in het begin niet eens wilde knuffelen en me later kwam vertellen dat ie van me hield
Trents de Lompe Leo van de avond was omdat ie steeds zn guiness morste als ie ermee ronddraaide om het te laten schuimen
Moemoe en ik lekker geknuffeld hebben.
Ik die Turk bijna in mekaar getrapt had maar hij belde zn vriendjes al om te zeggen dat er problemen waren
Ik Dark_Angelus lang niet genoeg gesproken heb
Dr_Flash mij aangerandt heeft
Herald steeds naar me tetten keek toen we bij de shoarmaboer zaten.
Nolius mij uiteraard weer aankeek van...ik mag jou niet. (of dat moet je normale gezichtsuitdrukking zijn natuurlijk)
Ik een hele hoop mensen niet herkende
Ik gelijk ff guitarist, mimic en bio wil bedanken voor hun nietgeleverde hulp en steun toen ik erom vroeg![]()
Bendeleider voor me heeft gebukt zodat ik hem op zn bibs kon tikken
Ik Basje bedank dat ie WEL met me meeging om me bij te staan bij de turk en me daar optijd weghaalde voor ik een mes tussen me ribben zou hebben van 1 van de vriendjes die gebeld werd
Yup!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:05 schreef moemoe het volgende:
Je komt toch volgende week ook naar de Turkse meet in Rotterdam nannie?Kunnen we knuffelen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |