Kan geregeld worden hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
oeh spareribsdie kunnen er bij mij ook wel in
Psst,Heatwave,ze is 17,remember?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor.
Zijn trouwens erg lekker.
Wij moeten ff bieren binnenkortquote:
Oh ja, 17 jarigen mogen geen spareribsquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Psst,Heatwave,ze is 17,remember?![]()
*kippenpoot slopen gaat.![]()
hahaha, wat heeft iedereen toch met mijn leeftijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, 17 jarigen mogen geen spareribs.
Geen ideequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha, wat heeft iedereen toch met mijn leeftijd
Niet liefquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankjequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee.
17 is toch gewoon een leeftijd als alle anderen?.
En ik vind dat je best spareribs mag hoor.
oeh ik zal het eens uitproberenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankjemaar goed, Kepas te zeist heeft toch bij Far de lekkersre spareribs
Die ken ik niet, ik eet ze vaak in Amsterdam bij MR Coco's, die KUNNEN heel erg lekker zijn, helaas wisselt het wel eens..quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankjemaar goed, Kepas te zeist heeft toch bij Far de lekkersre spareribs
Zeker doen.. echt goddelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oeh ik zal het eens uitproberen
Ja, dat was buitengewoon schattigquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef moemoe het volgende:
HW lief nerdje, laptoppen in Stairway.
Ik denk niet dat hij wil meewerken daaraanquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gaan we de vijf minuten van Trents nog doen?
[lompe boermode]Hij is te laag.[/lompe boermode]quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk ook beter van niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil meewerken daaraan.
Vertelquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk ook beter van niet.
Zoals hij mij aan een paar mensen voorstelde.![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef the_witch het volgende:
leuke fotos Ratteltje!!
Gaat het nu wat beter?
quote:
Heej, weer een foto waar ik opstaquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slechte kwaliteit helaas (mobieltje), maar Mei-stiertje heeft ook foto's (met digicam)gemaakt die ze nog op de pc moet zetten.![]()
[afbeelding]
hahahahah, jaaa dat was wel super!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over fapfapfap en dat illustreerde ik aan de hand van een zelfgemaakt geluidseffect,waarop Trents mij vervolgens aan iedereen voorstelde met de woorden:"Dat is RealZeus en weet je hoe hij zich aftrekt?"
![]()
*grijpt naar wang om sopsop geluid te maken.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hoi
ik heb heel veel e hele gave foto's
en martijn heeft niks waarmee ik ze kan uploaden op de comp
stomme dribel _
ja fb hier
Jep, precies mijn vriendjequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over fapfapfap en dat illustreerde ik aan de hand van een zelfgemaakt geluidseffect,waarop Trents mij vervolgens aan iedereen voorstelde met de woorden:"Dat is RealZeus en weet je hoe hij zich aftrekt?"
![]()
*grijpt naar wang om sopsop geluid te maken.
Ja honden hequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hoi
ik heb heel veel e hele gave foto's
en martijn heeft niks waarmee ik ze kan uploaden op de comp
stomme dribel _
ja fb hier
uiteraard, iedereen wint van dribbel_quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:38 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog gebokst met Dribbel_
* moemoe won natuurlijk
kuthondquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
uiteraard, iedereen wint van dribbel_
jaquote:
kun je daarop niet zienquote:
En dat klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee idd, donker haar. En het eerste wat je bij mij bestelde om een uur of 12 was een Jack Daniels..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |