Ja heb nog een lekkere knuffel van je gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn knuffelnieuwbie
mine mine mine mine mine![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:20 schreef _mimic het volgende:
Wist je dat:
*knip*
Ik geen sperma knoflook proefde in de knoflooksperma van die turk
*knip*
dusch.
hihihihihiquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja heb nog een lekkere knuffel van je gehad![]()
Zie ik daar een renz0r?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slechte kwaliteit helaas (mobieltje), maar Mei-stiertje heeft ook foto's (met digicam)gemaakt die ze nog op de pc moet zetten.![]()
[afbeelding]
ik moet van dribbel zeggen dat die er niet zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
tvp, ik hoop op foto's van Dribbel_ met stairwaybitterballen.
je hebt dus maar 2 coeberghs gedronken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Whieeeh
Wist je dat:
...
Coebergh bessen veel lekkerder is dan bier
Ik maar een 10'tje uit heb gegeven!
Nee joh, ik had een fles mee in de trein, en daar nog iets van 4/5 bessen gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt dus maar 2 coeberghs gedronken?
hoe krijg je dat voor elkaar
De stationshal. Eerst morste je op je broek en ik zei het zei je "hoort er allemaal bij he" en je vertelde een hoop keer dat je lam was.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
was dat in de stationshal of op het perron?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De stationshal. Eerst morste je op je broek en ik zei het zei je "hoort er allemaal bij he" en je vertelde een hoop keer dat je lam was.. Daarna viel hij half om zodat er bier op de grond liep en toen zette ik hem maar naast je.
.
Is xbox master al gesingaleerd trouwens, die zat op het bankje ernaast met kots op z'n broek..
Ik heb hem nog zakdoekjes gegeven en remlof gebeld dat ie op hem moestt lettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De stationshal. Eerst morste je op je broek en ik zei het zei je "hoort er allemaal bij he" en je vertelde een hoop keer dat je lam was.. Daarna viel hij half om zodat er bier op de grond liep en toen zette ik hem maar naast je.
.
Is xbox master al gesingaleerd trouwens, die zat op het bankje ernaast met kots op z'n broek..
Nou jaaaaaa zegquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moet van dribbel zeggen dat die er niet zijn
Geen rare dingen met jou gebeurd pcfr34k? En hebben we al iets van Chowi vernomen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
.
Was Scorp er ook?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef NanKing het volgende:
Scorp_AM zich verontschuldigt heeft mij ooit een teef genoemd te hebben
De rest is een blur...
O je, Nannie is tofquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:41 schreef NanKing het volgende:
Als je dat volgende keer nog eens doet, krijg me toch een hengstquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:20 schreef _mimic het volgende:
Wist je dat:
Ik in de kont van moemoe kneep
Ja, wat moesten we doen dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg. Waarom heeft niemand - behalve Sebasser - Purplerose geholpen met dat geld?
Een paar users waren er zelfs bij en deden niks anders dan alleen maar lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |