Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Floris staat er niet om te springen om Marcia zo te zien...Zegt ze zelf
Tijn zal het waarschijnlijk anders dan een fysieke steun uitleggen.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef flugeltje het volgende:
Moon: "Ik ga je nooit meer loslaten, ik voel me écht ellendig"
Wat bedoelt ze daar nou mee??
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:19 schreef breege het volgende:
het lijkt me mooi als rob vanavond nog even langs komt...
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.
Hij is zwaar drugsverslaafd (geweest?) en hij wil het beste voor zijn dochter, dus niet datquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.
JA, had eggie nu zitten schijten en niet doorgetrokken? Of was het alleen de lucht?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:20 schreef breege het volgende:
monique heeft even een reality check....
of beter, dat hij maandag in de live uitzending even langskomtquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?![]()
volgens mij alleen de lucht...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
JA, had eggie nu zitten schijten en niet doorgetrokken? Of was het alleen de lucht?
Ik dacht opgevangen te hebben dat ie van de drugs af was? Niet dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?![]()
Omdat je geen kids hebt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.
Zeg nooit nooit. Tenzij je geen dochter hebt / zult krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.
Dat moet ik Tijn wel nageven. En een Monique die lekker makkelijk wordt met wat drank erin en een Marcia die bij hem in bed kruipt (en Marlies als ie zou willen), zelf wat drank op en zich dan toch netjes blijven gedragen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia heeft gezegd tegen Tijn dat ze van hem houdt
Nou. Ik ben 22.quote:
De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Ik ben 22.. Kijk, ik hoef zélf zowieso geen kinderen maar overal hoor ik altijd, wacht maar tot je ouder bent. Nagoed, mocht het toch gebeuren dat komt zon junk er gewoon niet in. Jammer dan voor die gast, jammer voor mn dochter maar ze zal me dankbaar zijn. Iedereen heeft zijn eigen problemen en dat is genoeg.
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.
Precies, want ook al zeg je (niet jij maar arneaux in dit geval) die junk komt er bij mij niet in, neemt niet weg dat ze toch met hem om kan blijven gaan, sterker nog, bij hem intrekt. Dus dat gebeurt mij nooit is iets te sterk, maar ok,quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ga mn kinderen niets verbieden óm het verbieden. Maarja goed, ik wil gewoon niet dat mn dochter met 1 of andere junk omgaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ouders die dat doenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef n1ek het volgende:
Marcia: Ik heb geen vriend meer, mn pa geen baan meer
Tijn: E10 staat op de vip lijst voor elke gaytent.
En toen deed je je ogen open en keek je in de glinsterende ogen van .......................quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat moet ik Tijn wel nageven. En een Monique die lekker makkelijk wordt met wat drank erin en een Marcia die bij hem in bed kruipt (en Marlies als ie zou willen), zelf wat drank op en zich dan toch netjes blijven gedragen.
Ik heb geen enkele beheersing meer met alcohol. Camera's of niet, als er eentje bij me in bed zou kruipen.
Weet je wat het is. Ik zeg nú ; ze gaat gedwongen naar een gesloten inrichting en kickt maar af, simple as that. In het eggie weet ik ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Maargoed, deze discussie is van een andere orde en gaat mijn pet te boven, simpelweg omdat ik alleen vanuit een hypothese kan denken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??
weet etienne al dat hij rik een handje heeft geholpen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Dit napraten is altijd zo ontzettend leuk
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Dit napraten is altijd zo ontzettend leuk
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef schatje het volgende:
Etiënne en Sabrina praten bij.
Ik denk dat er geen enkele ouder is die zegt: ga jij maar fijn stappen en zoek dan gelijk even een lekkere junk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ga mn kinderen niets verbieden óm het verbieden. Maarja goed, ik wil gewoon niet dat mn dochter met 1 of andere junk omgaat.
Sorry als ik wat ongenuanceerd kan overkomen, en natuurlijk je hebt gelijk, mijn kinderen leven de eigen leven. Ik zal t alleen nog moeten inzien maar daarvoor ben ik nu gewoon nog te jong/onervaren.
Sterker nog, hij vroeg of hij de enige was geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
weet etienne al dat hij rik een handje heeft geholpen?
Semih en hij zijn onderhand omgewisseld op mn 'favorietenlijstje'.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.
Ik denk nu wel een stukje positiever over hem btw.
Ik moet eerlijk toegeven: ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O ik heb in bezopen toestand ergere dingen gedaan. Echt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toen deed je je ogen open en keek je in de glinsterende ogen van .......................
HILDE..![]()
![]()
Nou juist inderdaad. En weet je, het klinkt echt fokkin cliche maar mama heeft áltijd gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele ouder is die zegt: ga jij maar fijn stappen en zoek dan gelijk even een lekkere junk.
Ik durf zelfs te zeggen dat als je kinderen oud genoeg zijn om iets om iemand te gaan zoeken, dat je dan als ouders alleen maar heel dankbaar kunt zijn als ze met een normaal iemand thuiskomen. Je hebt er als ouder gewoon niets over te zeggen, alleen maar te hopen dat het beetje gezond verstand dat jij hoopt erin gebracht te hebben zal boven komen drijven.
me tooquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zoiets als bij je schoonouders die je net 1 avond kent de slaapkamer binnenstappen (midden in de nacht na het stappen), stuikelen over iets, over de schoonmama heenvallen, opstaan, keihard sorry roepen en weer vertrekken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O ik heb in bezopen toestand ergere dingen gedaan. Echt.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih en hij zijn onderhand omgewisseld op mn 'favorietenlijstje'.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vertel, vertel, Dat internet alles opslaat is schromelijk overdrevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwalquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omfg. Dat verhaal was écht nasty.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia...... Niet alle details.....
ik sluit me hier volledig bij aan... ik word toch zoquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwal
Marcia wilde écht alles proeven idd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia geeft ook een verklaring : Er waren zoveel lekkere drankjes....Je wilt toch alles proeven....
Hij heeft je gehoord...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:41 schreef Verida het volgende:
etienne flikker met je vette kop uit dat bed, het is net verschoond omdat jullie er de hele nacht in hadden liggen stinken.
hij hoorde jequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:41 schreef Verida het volgende:
etienne flikker met je vette kop uit dat bed, het is net verschoond omdat jullie er de hele nacht in hadden liggen stinken.
waar kan ik hem afleveren ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert wil een zak over zijn hoofd....
Wat er gebeurt is dat mensen hun ware gezicht laten zien met zoveel drank.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
Je groeit wel enorm na elkaar toe op zon feest.
Ik herinner me de leugens over zijn vriendin: eerst heeft hij er geen, dan weer wel. Het verhaal met het kind dat hij verwekt zou hebben en hem zoooo veel pijn deed. (nooit meer wat van gehoord). Überhaupt vaker van die kleine leugentjes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwal
Ze heeft, net als Etiënne, een ontspannen uitstraling.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef heksie69 het volgende:
marcia is een stuk losser nu of ligt het aan mij
Nog onder invloed ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:46 schreef heksie69 het volgende:
marcia is een stuk losser nu of ligt het aan mij
Goedemorgen Jeroen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:47 schreef breege het volgende:
yes jeroen word wakker
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:48 schreef T-lex het volgende:
E10 heeft ook ff een hoofddeksel opgedaan...wat een lullo. Krijgen ze straks weer een waarschuwing. Hij kan het niet hebben dat Tijn nu wel met dat mutsje op mag lopen. Maar E10 met die klep voor z'n kop is inderdaad vrij storend.![]()
Dat pakje sjag geel/blauw ding.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen kan nog lachen....
dit gaat niet over dat gekke gebreide petje, maar etienne heet een gewoon petje met een klep opgedaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:49 schreef arneaux het volgende:
[..]. Lul niet. Ze lopen allemaal constant met dat gekke petje op. Sabrina heeft er gister superlang mee rondgelopen. Bovendien kregen ze van BB ook al van die sombrero's.
Ik heb t ook over die truckercap.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dit gaat niet over dat gekke gebreide petje, maar etienne heet een gewoon petje met een klep opgedaan.
Als hij dat hoort, kan hij niet meer lachen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat pakje sjag geel/blauw ding..
Dan verdient hij een oscar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:53 schreef Sonique het volgende:
Jeroen is heel goed opgedroogt?
Dat kan niet, dan heeft hij de boel lopen neppen en gedaan alsof hij dronken was...
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb t ook over die truckercap.
ja als je gezien hebt wat hij allemaal naar binne heeft gewerktquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan verdient hij een oscar..
Hoe Jeroen nu ook de avond staat te evalueren, kom op mensen, die jongen is gewoon onbedoeld geniaal.
Dat gebreide ding van Tijn heet gewoon een petje. Dat wat Etiënne nu opheeft is een truckercap en daarmee zat Sabrina vanacht heel de tijd op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)
begreep ik het verkeerd, maar ik heb vannacht dan ook niets gezienquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat gebreide ding van Tijn heet gewoon een petje. Dat wat Etiënne nu opheeft is een truckercap en daarmee zat Sabrina vanacht heel de tijd op.
sabrina liep met die baseball pet van etienne gisteren nacht rond ook zonder iets gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"We hebben ons toch goed gedragen volgens mij, geen grote spullen vernield."
Dan kunnen Semih, Barry, Floris en Rob carpoulen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef breege het volgende:
ik zit even stream 1 te kijken, waar semih&micheline gezellig samen aan het ontbijten/lunchen/dineren zijn. En vraag me af wat er zou gebeuren met micheline als semih er maandag avond uit gaat.... vooral wat er dan zou gebeuren bij een volgend feestje...
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap6918a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan kunnen Semih, Barry, Floris en Rob carpoulen.
Zo keek ie tijdens de ruzie vannacht de hele tijd.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef breege het volgende:
[..]
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....![]()
ja, beetje suggestieve cap die het moment zelf niet goed weergeeft, maar toch...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef breege het volgende:
[..]
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....![]()
begrijp ik dat hij dacht dat Sabrina een piemel had ????quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.
HIer is een topic voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.
Echtwaar? FB gebruiken?quote:
Probeer een salmiaklolly en je bent al snel verslaafdquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
Wat hebben die bewoners in hemelsnaam met lollys trouwens? Vorig jaar ook al. Ik eet die dingen echt nóóit.
marlies bood aan om te koken, semih stelde voor om samen te koken en dan hadden ze micheline als .....sletje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef Addi het volgende:
Wat bedoelt Sem nu weer met én Mies als kenkersletje' ??
Kijk hier even naarquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
marlies bood aan om te koken, semih stelde voor om samen te koken en dan hadden ze micheline als .....sletje.
haast op hetzelfde moment dat semih sletje zei, zie micheline:" voor het snijden"
was dus niet zo hatelijk als jij het suggereert.
Ik suggereerde niets maar bedankt voor de uitleg,ik mistte een stukje omdat ik aan het koken ben.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
marlies bood aan om te koken, semih stelde voor om samen te koken en dan hadden ze micheline als .....sletje.
haast op hetzelfde moment dat semih sletje zei, zie micheline:" voor het snijden"
was dus niet zo hatelijk als jij het suggereert.
Hij heeft wel een punt hier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"We hebben ons toch goed gedragen volgens mij, geen grote spullen vernield."
Truckercap...Baseballcap...boeit me geen kont. Vindt het vet irritant omdat je niet kan zien waar die naar kijkt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Etiënne kan dat petje beter afzetten, zo krijgtie nog een dikkere kop.
Joost wannabe's.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
Wat hebben die bewoners in hemelsnaam met lollys trouwens? Vorig jaar ook al. Ik eet die dingen echt nóóit.
zij dus ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:13 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik suggereerde niets maar bedankt voor de uitleg,ik mistte een stukje omdat ik aan het koken ben.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hier.
Ze hebben evenmin liederlijk zitten schreeuwen en iedereen wakker gehouden.
OK, ze zijn enorm doorgezakt, maar daar heeft toch verder niemand anders last van dan zijzelf, zodra ze hun roes hebben uitgeslapen?[afbeelding]
heb je het idee dat ie er mee zit?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joost wannabe's.....![]()
Janine heeft dus getongd met Etienne.. Mijn hemel die jongen heeft echt zijn grenzen overschreden gisternacht....
Nee, ze deed het wel om Monique te beschermen tegen zichzelf.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Verida het volgende:
oh oh, sjaan wat was je weer goed. Je vergeet er alleen bij te vertellen dat je tijn uit dat bad wilde halen voor jezelf( als ik de commentaren hier op cos mag geloven)
Nee hoor, hij heeft er vrede mee. Het is een zuivering van hem.quote:
oei, pikante woordkeusquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft er vrede mee. Het is een zuivering van hem.![]()
Ze wil graag erkenning.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Verida het volgende:
ik heb meer respect voor tijn, die heeft nog meer monique tegen zichzelf beschermd,
bij sjaan krijg ik altijd het gevoel, dat iedereen spontaan in applaus moet uitbarsten als zij iets goed doet.
fijn voor haar, maar ik hoef toch niet mee te genieten van dat gebedel om erkenning, wordt er helemaal gallisch van, vooral met dat stemgeluid erbijquote:
Ze had gisteren een open gesprek met Marlies over haar "Bitch-zijn"quote:
Ik spreek wel uit ervaring en kan je zeggen als zij niet wilt, dan gebruikt ze wel weer als ze er uit is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik zeg nú ; ze gaat gedwongen naar een gesloten inrichting en kickt maar af, simple as that. In het eggie weet ik ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Maargoed, deze discussie is van een andere orde en gaat mijn pet te boven, simpelweg omdat ik alleen vanuit een hypothese kan denken.
Nah, heeft het vast over haar en Sab als dat 'ons'.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft het over Tijn en vertelt :"Hij is toen naar onze slaapkamer gelopen..." Sabrina zit dus niet bij dat gesprek, zou ze onbewust zij en Tijn als 1 zien.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze deed het wel om Monique te beschermen tegen zichzelf.
Alleen daarna sloeg ze door en ging ze zich enorm voor de camera's uitsloven om toch vooral te laten zien dat ze uit het goede hout gesneden was.
Tuurlijk is ze gevoelig. Men wil erkennig omdat ze niet zeker van hun acties zijn. In mijn ogen is Janine een hele lieve vrouw die alleen met zon air rondloopt om zichzelf te beschermen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had gisteren een open gesprek met Marlies over haar "Bitch-zijn"
Eigenlijk is ze heel gevoelig (in dat gesprek dan, met veel drank op)
En daarom overdrijft ze ook zo en klopt ze zichzelf nadien nog een paar keer luidruchtig op de borst. Zodat iedereen meekrijgt hoe geweldig ze is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Verida het volgende:
ik heb meer respect voor tijn, die heeft nog meer monique tegen zichzelf beschermd,
bij sjaan krijg ik altijd het gevoel, dat iedereen spontaan in applaus moet uitbarsten als zij iets goed doet.
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Spablauw het volgende:
Wordt ook helemaal daas van Sjaan, gadverdamme, ze is nou al uren bezig aan iedereen te melden hoe geweldig ze iedereen heeft geholpen vannacht!! Bah! Ze was zelf ook zo teut als een tor!
Snap ik. En ik zei ook al, ik kan er eigenlijk ook geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik spreek wel uit ervaring en kan je zeggen als zij niet wilt, dan gebruikt ze wel weer als ze er uit is.
Leeft in perfecte harmonie samen met ivoor.quote:
t Zijn niet haar motiven die slecht zijn, het punt is alleen een beetje dat ze wil dat die motiven erkent worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom overdrijft ze ook zo en klopt ze zichzelf nadien nog een paar keer luidruchtig op de borst. Zodat iedereen meekrijgt hoe geweldig ze is.
Dom van haar: aanvankelijk vond ik (hoewel ik het ook wel jammer vond) een lieve aktie van haar, om Monique te behoeden voor vreemdgaan. Maar omdat ze zo doorslaat, gaat iedereen aan haar motieven twijfelen en aan de stemming hier te lezen wordt het nu zelfs tégen haar gebruikt.
Amen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.![]()
ja ik vroeg me af (ik heb het zelf helaas gemist allemaal) was ze er wel bij vanacht ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef Morwen het volgende:
En Marlies zit er weer bij en kijkt ernaar. Ja, echt........ik ook......jaaaaa![]()
Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Zijn niet haar motiven die slecht zijn, het punt is alleen een beetje dat ze wil dat die motiven erkent worden.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.![]()
joepie!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Inca het volgende:
Semih er Maandag uit Micheline op de volgende party los
nee nee eerst semih..quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
[..]
Nog twee nachtjes slapen....
Ze zegt net dat ze overweldigd was en dat ze dan heel stil wordt en alleen maar gaat zitten genieten......Gluren dus......brrrrr. Ik blijf haar eng vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef breege het volgende:
[..]
ja ik vroeg me af (ik heb het zelf helaas gemist allemaal) was ze er wel bij vanacht ?
Ik denk dat ze inderdaad érg graag haar verhaal kwijt wil. Maargoed haar verhaal is wel tot stand gekomen om haar zorgzaamheid voor Monique.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?
"Janine, zender afdoen." "Janine moet haar zender afdoen."quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Spablauw het volgende:
Janine, ZENDER CHECKEN!!
NEEEE, LAAAT MAAR!!!!!
Ik had eerlijk gezegd wel wat meer van marlies verwacht... wat een domper zeg...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze overweldigd was en dat ze dan heel stil wordt en alleen maar gaat zitten genieten......Gluren dus......brrrrr. Ik blijf haar eng vinden.
Haar aktie was goed voor Monique, dat is zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad érg graag haar verhaal kwijt wil. Maargoed haar verhaal is wel tot stand gekomen om haar care for (kan ff niet op de Nederlandse uitdrukking komen) Monique.
O, begrijp me niet verkeerd hoor, het is wel Queen Janine in haar eigen hoofd. De rest van de bewoners zijn figuranten in deze Big Brother show.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar aktie was goed voor Monique, dat is zo.
Maar over haar motief verschillen we dan van mening. Nu ze zo nadrukkelijk zichzelf een medaille op de borst speldt, vermoed ik een opportunistische aktie om punten te scoren ipv dat ze wérkelijk begaan was met Monique. Ze zit volgens mij sowieso ook veel te vol van zichzelf om oprecht om anderen te kunnen geven.
Dat gaat niks uithalen, zij is altijd op haar hoedequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef n1ek het volgende:
Gooi is een fles tequila in Marlies, dat lijkt me nou lachen![]()
wtf ? waar staat dat ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Marcia zegt dat ze alleen heeft liggen kletsen toen ze naakt in bed lag met Rik, Etiënne en Monique.
Etiënne beweert dat hij haar heeft gevingerd. Ik ben geneigd hem te geloven.
Mon wist echt niks meer hoor, Tijn heeft haar bijgepraat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef dracula100 het volgende:
Marcia was top vannacht en echt ver heen Mo daarintegen weet alles nog dus die speelt zelfs dat ze dronken is.
Marcia is wel gevingert hoor
Ja? Volgens mij beweerde hij in de tuin toch echt dat hij haar had gevingerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef n1ek het volgende:
Etienne beweerde haar gezoend te hebben, niet nog verder
waar staat dat dan dat hij dat beweerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Marcia zegt dat ze alleen heeft liggen kletsen toen ze naakt in bed lag met Rik, Etiënne en Monique.
Etiënne beweert dat hij haar heeft gevingerd. Ik ben geneigd hem te geloven.
Dat heeft hij in de tuin gezegd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waar staat dat dan dat hij dat beweerd?
Daarom moet ie ook nog even blijvenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef breege het volgende:
zeg die e10 is wel bezig geweest zeg... tjee
Doet Tijn niet. De "afspraak" is dat Egbert met Semih gaat praten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
Janine merkt op dat Tijn en Semih gisteren ook al niet hebben gepraat. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat het niet meer gaat gebeuren.
foei....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook nog even blijvenSemih eruit Maandag en Mich mag los gaan
![]()
Bij de tuin van vanmiddag zei die dat maar dat ging over zoenen niet vingeren, er werd nog gevraagd van "en nog verder dan dat?" hij zei van niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waar staat dat dan dat hij dat beweerd?
Op het moment zelf was die spanning tussen 'éigenlijk wel goed dat ze het doet' en 'wat doet ze dat eigenlijk op een nare, egocentrische manier' al erg tenenkrommend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?
Als je jezelf nadien zó omstandig de hemel in prijst, dan verliest het goede optreden van daarvoor veel van z'n glans.
ik heb even terug gelezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de tuin gezegd.
Okay, shoot me.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb even terug gelezen
jij zegt daar dat etienne zegt gevingerd de andere zeggen gezoend![]()
Misschien dat het kwam omdat iemand in de tuin, weet niet wie, maar volgens mij was het een mannenstem (jongensstem, wat je wilt), het had over een vingerplant.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Goeie vraag Verida, maar wil je 'm in dit topic stellen? => PoolParty Aftermath!! Praat hier over het feest van vannachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Bij Semih is het de bedoeling zechzelve te beschermen! Janine beschermt Monique echt, maar heeft wel een dubbele agenda.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Zo kan je het inderdaad ook zien. Het is alleen meer de manier waarop het gebeurt door Semih waaraan mensen aanstoot nemen. Als hij t in een mooi jasje zou stoppen zou niemand erover vallen, toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:03 schreef Verida het volgende:
Ik vind het beschermen van Micheline door Semih ook eigenlijk gewoon vertederend. Hij is zich gisterenavond waarschijnlijk als een van de weinigen bewust geweest van de camera's en van hetgeen BB met de beelden zou kunnen doen.
zal ik doen, maar op ik doelde wel degelijk op de streams van dat moment( of misschien ietsjes eerder) toen Sjaan semihs gedrag zat af te kraken bij Moniquequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goeie vraag Verida, maar wil je 'm in dit topic stellen? => PoolParty Aftermath!! Praat hier over het feest van vannacht
Dan blijft de COS alleen voor de streams van dít moment
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
zal ik doen, maar op ik doelde wel degelijk op de streams van dat moment( of misschien ietsjes eerder) toen Sjaan semihs gedrag zat af te kraken bij Monique
Iemand grapte (!) dat Etienne Marcia gevingerd zou hebben.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat het kwam omdat iemand in de tuin, weet niet wie, maar volgens mij was het een mannenstem (jongensstem, wat je wilt), het had over een vingerplant.
je hebt helemaal gelijk, ga daar ook wel even postenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...
Je mag ook een los topic openen hoor, is een goeie discussiequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ga daar ook wel even posten
Alsof Marlies eerlijk zou zijn tegen Sjaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Janine, ik ben vandaag ongesteld geworden. Marlies: Ja, oh, ik hoop dat ik dat dan ook snel krijg.
Rik : kun je zwanger zijn? Marlies : Nee. Ik heb het een week voordat ik het huis inkwam voor het laatst gehad. En in die week heb ik geen sex gehad .
quote:
Heb jij aandelen Marlies?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een rare reacties..... Tuurlijk zou ze eerlijk zijn. Waarom niet ?????
Marlies is dus niet zwanger !
tenzij het in de streams op dat moment voorkomt ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...
Das nog even afwachten. Niet dat ik nou denk dat ze zwanger is, maar de regel Marlies zegt dat het niet zo is dus is het niet zo gaat niet op voor mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een rare reacties..... Tuurlijk zou ze eerlijk zijn. Waarom niet ?????
Marlies is dus niet zwanger !
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das nog even afwachten. Niet dat ik nou denk dat ze zwanger is, maar de regel Marlies zegt dat het niet zo is dus is het niet zo gaat niet op voor mij.
Nog één met Marlies aandelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Waar zijn die te koop ?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog één met Marlies aandelen![]()
Maar deze discussie ga ik niet meer aan met jullie![]()
Je was 2 x een h vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis heerlijk is, ze is rechtvaardig, heerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Wacht maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!![]()
*zuct*quote:
en schijnbaar ook bij Marrijequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Het shag experiment is blijven hangen bij Jeroen....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
en schijnbaar ook bij Marrije![]()
Terwijl Egbert nog zó zei: ik val je niet aan, ik lok je uit je tent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich toch wel aangevallen door Egbert....
Dan moet Egbert gewoon zeggen dat hij 'm niet aanvalt, dat gelooft Jeroen dan toch wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich toch wel aangevallen door Egbert....
Ik vraag het me af, zijn diadeempje moet natuurlijk nog wel staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Tiennetje wel een ander kapsel krijgen nu ?
Egbert deed het ook wel oprecht, inderdaad, maar dit is dus wel blijven hangen na een nacht doortrekken met drank....quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl Egbert nog zó zei: ik val je niet aan, ik lok je uit je tent.
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Tiennetje wel een ander kapsel krijgen nu ?
Precies! De aarde is toch rond, net als een pannekoek!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt..
Volgens mij was het een one night stand van sletje Etienne, hoor....quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt..
Terechte angstquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Monique is toch bang dat de Tijn affaire een everlasting verhaal blijft.....
De spanning van verliefde stelletjes hequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
t Is behoorlijk stil bij de kapper.
zie het als het tevreden roken van een peukie "erna".quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
t Is behoorlijk stil bij de kapper.
Sabine en Bart..... Etienne en Rikquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef Ifa het volgende:
[..]
zie het als het tevreden roken van een peukie "erna".
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
Etjen: Semih en Melies hebben gehoord Denk aan de veiligheid he, van BB
Rik: niks van gehoord
Rik zal wel denken, nog even en we krijgen te horen: Etjen en Rik, denk aan de veiligheid.
Ja, die is gespannen. Geen spontaniteit meer te bekennen op t moment.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:49 schreef arneaux het volgende:
Ook Rik voelt zich opgelaten hoor..
Reken maar dat Rik er een geil modelletje in knipt!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:53 schreef Morwen het volgende:
Zo schuin opzij ziet E10's haar er veel beter uit.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:53 schreef Morwen het volgende:
Zo schuin opzij ziet E10's haar er veel beter uit.
[afbeelding]
Na de knipbeurt kan ie hem er zo ff lekker inhangen idd, hij stond al een aantal keren verdacht dichtbij met zijn kleine Rikjequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:54 schreef demins het volgende:
[..]
Reken maar dat Rik er een geil modelletje in knipt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |