Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.quote:Dan nog Jeroen. Ook hij dook vannacht richting onze Rik en heeft gewoon een tijdje de piemel van onze snoepert Rik vast gehouden. Wat we er mee moeten, ik weet het niet. Op naar het volgende feestje zeg ik.
iereen is toch wel is een keer goed dronken geweest? vind dat geen schandaal hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:39 schreef mamapan het volgende:
Dat een moeder van twee pubers zich zo laveloos drinkt en zich daardoor zo laat gaan, is beneden alle peil. Ze zal er wel spijt van hebben en een vrijwillige exit aanvragen. Hopelijk kan ze de brokken thuis weer aan elkaar lijmen.
Ik vind haar, wanneer ze niet dronken is, nog steeds een leuk mens.
maar dan zonder camera`squote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
iereen is toch wel is een keer goed dronken geweest? vind dat geen schandaal hoor
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Semih: "als ik weg ga, ik doe bepaalde dingen dat moet je begrijpen ok? we mogen niet over hebben...snap je?" ...
Bij Semih is het de bedoeling zichzelve te beschermen! Janine beschermt Monique wel, maar heeft wel een dubbele agenda.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Punt is dat Semih het zelf niet zo brengt. Hij vindt het "ongepast" voor "zijn vriendin".quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:08 schreef Verida het volgende:
Ik vind het beschermen van Micheline door Semih ook eigenlijk gewoon vertederend. Hij is zich gisterenavond waarschijnlijk als een van de weinigen bewust geweest van de camera's en van hetgeen BB met de beelden zou kunnen doen.
Van Semih mocht iedereen in string of desnoods naakt in het zwembad, daar bleef hij wel naar kijken zelfs. Als zijn vriendinnetje in string wil baden maakt hij daar grote problemen over. Dat zijn Semih's problemen. Net als dat Micheline vaak niet zonder bh mag rondlopen. Daar wordt Semih onzeker van! Dat mag dus niet. Daarom beschermt hij niet Micheline, maar zichzelf. Net als Janine heeft hij dus een dubbele agenda. Vanuit die motivatie mensen zogenaamd (in het geval Micheline) of zelfs echt (in het geval van Monique) beschermen geeft mij een wrange smaak in de mond.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Verida het volgende:
Waarom beschermt semih zichzelf als hij micheline niet in een string het zwembad in wil laten gaan?
En waarom is iemand beschermen verwerpelijk![]()
Het was een onvervalst hoerenfeest !!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:34 schreef ruby het volgende:
Ik vond het één van de leukste BB avonden/nachten van deze editie. Ik ging pas na 4 uur slapen. Op zich had ik nog wel langer door willen gaan maar het leek me wel een goed idee als ik eens naar bed ging.
Skitterend, ik hoop op meer van deze avonden.
Wat is jouw interpretatie ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Yugor het volgende:
[..]
Was een uitspraak van Semih tegen Mich. toen ze nog op de dansvloer zaten, over z'n mogelijk exit maandag.
Vind het best opmerkelijk en onheilspellend klinken eigenlijk ...
Precies . Hij laat haar geen ruimte. Zoals hij het zegt moet het gebeuren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Punt is dat Semih het zelf niet zo brengt. Hij vindt het "ongepast" voor "zijn vriendin".
Hij verbiedt het haar quasie en loopt boos weg.
Ik kreeg het idee dat ie gal wil spuwen bij z'n afscheid. Dat er nog eens een flinke portie opgekropte irritatie naar buiten zal komen als ie weg moet.quote:
Hij gaat eindelijk Tijn confronteren met de in zijn ogen foute opmerkingen misschien...?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef Yugor het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie gal wil spuwen bij z'n afscheid. Dat er nog eens een flinke portie opgekropte irritatie naar buiten zal komen als ie weg moet.
Maar kan er ook helemaal naast zitten en doelde hij op dingen IRL - ze hadden het daarvoor ook over de pincode van Mich gehad (M: "die ken je al")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |