In Nederland eten we gewoonlijk om 18.00 uur.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er moet tijdig gereserveerd worden, het is een hip restaurantje, en ik kan me voorstellen dat het tijdens etenstijd in de ramadan op zaterdag nóg drukker is dan normaal.
Aha.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef SANCTAsimplicissim... het volgende:
[..]
In Nederland eten we gewoonlijk om 18.00 uur.
Kan kloppen, maar t lijkt me niet echt leuk als er opeens een paar meeters nog niet mogen eten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In Nederland eten we gewoonlijk om 18.00 uur.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:32 schreef IHVK het volgende:
Niemand wakker?
Wat staat er in je kimlik Bulent, man of vrouwquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, nu we het eens zijn dat je Serap heet kunnen we daar van uit beginne met disse, je weet
Er staat man en bij jou? "T"?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat staat er in je kimlik Bulent, man of vrouw![]()
Oh hoi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
You called.
Ik was even bezig met de bagger die in de laatste 6 uur is gepost![]()
Op dat gebied zijn Trigger en ik Master of Sciencequote:Op zondag 1 oktober 2006 05:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh hoi.
Erg veel nuttigs staat er niet in inderdaad.![]()
Ik dacht T van Terminatorquote:
Ik master, jij slave danquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Op dat gebied zijn Trigger en ik Master of Science![]()
Follow the leaderquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, zolang travestieten bestaan ben jij de leider
Ik refereerde naar jouw, maar nu denken mensen dat ik het ben...... mijn feestje, wat doe jequote:
Simpel, verpesten, ik was toch enige opdagende op jouw feestjequote:Op zondag 1 oktober 2006 05:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik refereerde naar jouw, maar nu denken mensen dat ik het ben...... mijn feestje, wat doe je![]()
Jij bent weer zo'n recalcitrante schaap dat de kudde niet volgt.quote:
Halal straffing door een gaylord? Thats newquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jij bent weer zo'n recalcitrante schaap dat de kudde niet volgt.
Eenmaal halal-afstraffing kun je krijgen![]()
En mijn 2 persoonlijkheden Geer en Goor danquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel, verpesten, ik was toch enige opdagende op jouw feestje
Dude, die mensen straks denken dat er weer 40 zinnige nieuwe posts bij zittenquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Halal straffing door een gaylord? Thats new
quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
En mijn 2 persoonlijkheden Geer en Goor dan![]()
quote:Robert Jensen is in opspraak geraakt naar aanleiding van een interview dat hij gaf aan de Hitkrant. Het vraaggesprek vond plaats op de persviewingdag die ter gelegenheid van de nieuwe televisieshow van Jensen werd gehouden. In het interview moest hij telkens een keuze maken tussen twee personen. Toen hij moest kiezen tussen Gerard Joling en Gordon, gaf hij als reactie dat dat “eigenlijk kiezen is tussen AIDS en kanker, want het is allebei even erg”.
Iets zinnigs uit jouw mond?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude, die mensen straks denken dat er weer 40 zinnige nieuwe posts bij zitten![]()
Lees jij de hitkrantquote:
Alleen maar dude, als ik later dood ben worden mijn posts op FOK! mijn memoiresquote:
Hij is Geer dan, met z'n pruikquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:51 schreef IHVK het volgende:
Jullie zijn wel een goed duo.
Bijna even goed als Geer en Goor.![]()
Of ga ik nu te ver.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |