ok, ff voten, nazar of bazar dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als iedereen nu zijn of haar voorkeur aangeeft, gaat het wat makkelijker volgens mij.
Veel Turken hebben een accent(je) dat voor Nederlanders soms moeilijk te verstaan is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken praten onverstaanbaar?![]()
Maar om nou "Turks" genoemd worden omdat je onverstaanbaar spreekt lijkt me téquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Veel Turken hebben een accent(je) dat voor Nederlanders soms moeilijk te begrijpen is.
Het is maar een suggestie hoor.. Het is me meerdere malen gebeurd dat ik in het Nederlands een Nederlander aan sprak, en het gesprek in het Engels verder ging (Wat ik doorgaans pas door had halverwege het gesprek). Daaruit trek ik de conclusie dat ik slecht te verstaan ben.quote:
Euhm,quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok, ff voten, nazar of bazar dan?
Kom dan ook, ga ik je turks inspecterenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie hoor.. Het is me meerdere malen gebeurd dat ik in het Nederlands een Nederlander aan sprak, en het gesprek in het Engels verder ging (Wat ik doorgaans pas door had halverwege het gesprek). Daaruit trek ik de conclusie dat ik slecht te verstaan ben.
Verder zie ik nou niet direct waarom ik per se Turks zou zijn of over komen.
Die feiten combineerde ik dus.
benji en ik hebben ook accentjequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Veel Turken hebben een accent(je) dat voor Nederlanders soms moeilijk te verstaan is.
Yvonne en C_c voor Nazar dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm,
Nazar dan.
Ik heb eik geen voorkeur
Dan ben je snel klaar denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom dan ook, ga ik je turks inspecteren![]()
Volgens mij hebben weinig mensen echt een voorkeur.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok, ff voten, nazar of bazar dan?
Nope, eigenlijk helemaal niet. Maar ik word ook wel voor Joods, Iranees, Zweeds, Thais, Bulgaars of Marokkaans aangezien.quote:
Aziatisch en Europees in een dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk helemaal niet. Maar ik word ook wel voor Joods, Iranees, Zweeds, Thais, Bulgaars of Marokkaans aangezien.
5 voor bazarquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben weinig mensen echt een voorkeur.![]()
Ik zeg maar Nazar, omdat ik nooit in Bazar ben geweest en geen ervaringen heb ermee.
Mijn stem gaat uit naar Bazar en volgens onderstaande post gaat c_c's voorkeur volgens mij uit naar de Bazar en dus niet de Nazarquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne en C_c voor Nazar dus
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Trigger, ik vind dat je de meet moet verplaatsen naar de Bazar.
Genoteerdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn stem gaat uit naar Bazar en volgens onderstaande post gaat c_c's voorkeur volgens mij uit naar de Bazar en dus niet de Nazar.
[..]
Misschien.. Qua levensstijl mis ik ook wel veel Nederlands. Voor zover ik kan nagaan zou ik genetisch echter wel heel erg Nederlands moeten zijn..quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aziatisch en Europees in een dus
Overloper.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:12 schreef IHVK het volgende:
Ik loop over naar het Bazar-kamp, c_c's posts hebben mij overtuigd.![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien.. Qua levensstijl mis ik ook wel veel Nederlands. Voor zover ik kan nagaan zou ik genetisch echter wel heel erg Nederlands moeten zijn..
Bespaar me details Melike.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De Bazar heeft allemaal lichtjes enzo. De Nazar heeft kabels over de muren lopen die niet verwerkt zijn. En er zit absoluut geen smaak aan hun eten. ok, het snot liep in stralen over m'n gezicht, maar daar had het niets mee te maken
.
Wat er lijkt te ontbreken bij mij:quote:
Nu ben je dus een bewezen Turkquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat er lijkt te ontbreken bij mij:
- Nederlands eten lusten
- Stress
- Lompheid
- Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
- Onbeleefdheid
- Hekel aan buitenland(ers)
- Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
- Grote muil
Aan de andere kant ben ik weer wel Nederlands:
- Soms lust ik drop
- Enige nuchterheid
- Cynisch
Je had me moeten zien, ik was zó zielig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bespaar me details Melike.![]()
Peper?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had me moeten zien, ik was zó zielig.
Wat is typisch Turks?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu ben je dus een bewezen Turk
ik ben typisch Turksquote:
weer zo een detailquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, gewoon snotverkouden.
Wat houdt dat laatste in?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yoghurt, baklava en natuurlijk Turkish delight
Denken dat je overal een expert in ben.quote:
ik zie er Turks uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat maakt jou anders dan Nederlands, of wat dan ook?
hehe wat mij Nederlands maakt, eeum, denk mijn stem en ogenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat maakt jou anders dan Nederlands, of wat dan ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |