'die waren echt ver heen' zegt hij nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne vertelt dat Jeroen en Egbert met bierflesjes aan het gooien waren....
Nee...dan zal ie wel wat black out-jes hebben !quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:14 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne het boeit me ook geen fuck wat ik gedaan heb....
Ik hoorde het ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:17 schreef arneaux het volgende:
Egbert en Jeroen hebben t nogal begaaid.
's Nachts een man...overdag een man! (geldt ook voor de dames E10 en Rik)quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Sonique het volgende:
JEroen heeft een halve fles tequilla op... (hij is nog nooit dronken geweest)
Ik hoop voor jeroen dat hij in coma blijft tot morgen, for his sake...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Addi het volgende:
Rik zei ook SISTER tegen E10.
geweldigquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Addi het volgende:
Rik zei ook SISTER tegen E10.
Die zit gewoon vre-se-lijk onder de plak...ik wordt er gewoon onpasselijk van.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt niets over het feit waarom ze vroeg het feest verliet.....
Ze gaf als reden op aan Sab dat ze geen zin meer had in alcohol en dat ze een tijdje naar bed was gegaan maar niet sliep en daarom is gaan opruimen vannacht al.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt niets over het feit waarom ze vroeg het feest verliet.....
Nou inderdaad zeg. Die morningafterverhalen zijn altijd cool.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Vermakelijk dit. Etienne en Rik zijn echt vriendjes geworden....
* Sonique zegt altijd, 's avonds een dweil, overdag een dweilquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Addi het volgende:
[..]
's Nachts een man...overdag een man! (geldt ook voor de dames E10 en Rik)![]()
![]()
![]()
Oke, dat vind ik zielig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze gaf als reden op aan Sab dat ze geen zin meer had in alcohol en dat ze een tijdje naar bed was gegaan maar niet sliep en daarom is gaan opruimen vannacht al.
Hummie had een dag vrij, denk ik....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
Overigens wel een waar woord wat e10 zegde: BB heeft het veel te ver laten gaan, ze hadden de drank niet mee moeten laten nemen.
klopt wel
ohw dan lezen we snel: ontslaggolf bij Talpa!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hummie had een dag vrij, denk ik....![]()
Neeeeeeee, Hummie heeft zware concurrentie, dus ging ze helemaal los!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hummie had een dag vrij, denk ik....![]()
Totaal mee oneens. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Punt uit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
Overigens wel een waar woord wat e10 zegde: BB heeft het veel te ver laten gaan, ze hadden de drank niet mee moeten laten nemen.
klopt wel
gelul, heel irritant gelul...waarom denk je dat 97% van de bruiloft5en afhaakt om max 1 uur snachts?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Punt uit.
Dan heeft ze kleine handjesquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw dan lezen we snel: ontslaggolf bij Talpa!
Ohwmygod...over marcia dat ze rik zijn penis aan het zoeken was...e10...ja had ze eerst de mijne in de hand whehehe
Neenee Sonique, DIT was echt het bizarste BB-feest ooit!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:30 schreef Sonique het volgende:
ik pis in m'n broek!
Na de Menno-zuipt-fles-bacardi-leeg feest is dit het leukste BB feest imo
En ik heb um gemist![]()
Volgens mij is er zoiets als sociale controlle. Maar dan nog, je bent zélf verantwoordelijk voor wat je doet. Als je niet tegen alchohol kan moet je niet zoveel zuipen. Sorry maar aan volwassenen die geen eigen verantwoordelijkheid kennen, heb ik een broertje dood.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelul, heel irritant gelul...waarom denk je dat 97% van de bruiloft5en afhaakt om max 1 uur snachts?
Je moet SOMMIGE dronken mensen gewoon tegen zichzelf in bescherming nemen !
Agree...nouja, toen Roel zo bezopen was komt ook heel dichtbij, maar vannacht was idd nog een streepje beterquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Neenee Sonique, DIT was echt het bizarste BB-feest ooit!![]()
Bizarrrrrrrrrrrrrrr jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
verreweg! Mo en Tijn, E10 en Rik En Marciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Marcia is al op geweest, in de serre gaan liggen maar weer terug naar bed verhuist na een gesprek met sa en sjaan in de keukenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:33 schreef BeeDee het volgende:
Ik ben heeeel erg benieuwd hoe Marcia straks wakker wordt....Als ze nuchter is en terugvalt in haar rol van "braaf"meisje
![]()
Hij probeert t zo luchtig mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
E10: Rik wie heeft er allemaal aan je piemel gezeten? Ik dacht dat ik de enige was
Hij schaamt zich niet zo erg als ik had verwacht
Hij verraadt veel van zijn gedrag van gisteren.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
E10: Rik wie heeft er allemaal aan je piemel gezeten? Ik dacht dat ik de enige was
Hij schaamt zich niet zo erg als ik had verwacht
Héé, dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marcia is al op geweest, in de serre gaan liggen maar weer terug naar bed verhuist na een gesprek met sa en sjaan in de keuken
Dat was ook hilarisch, inderdaad!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef arneaux het volgende:
Rik deed alsof hij Etiënne ging pijpen. Etiënne zei :"Das bluf!"
De sukkels....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef pullup het volgende:
Ze vullen met de verhalen alles aan wat we niet gezien hebben![]()
![]()
Ja, dat is voor Rik toch een goede pose ?!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:38 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne "Rik, je werd boos, omdat ik met mijn rug naar je toelag"
100% eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is er zoiets als sociale controlle. Maar dan nog, je bent zélf verantwoordelijk voor wat je doet. Als je niet tegen alchohol kan moet je niet zoveel zuipen. Sorry maar aan volwassenen die geen eigen verantwoordelijkheid kennen, heb ik een broertje dood.
Dus, ze hebben écht verkeringquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:42 schreef Sonique het volgende:
E10: "Ik vond het wel een gezellige avond, wat jij Rik?"
Rik: "Ik vond het een appetijtelijke avond"
e10: "Ik ook!"
Dat zijn zwakkere die de boel verneuken. Die bijvoorbeeld ook nog in hun auto stappen enzo...quote:
in principe eens, maar er zijn mensen die nog nooit zo dronken geweest zijn, kleine moeite om dan ff de grens voorze te leggen!quote:
Van mij mag die Semih terug naar de turkse weiden!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef pullup het volgende:
Hahahah Rik over Etienne: Ik had hem kunnen grijpen
Semih: Jah het was op dat moment een zwakkere![]()
heb ik ook een tyfus hekel aanquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zijn zwakkere die de boel verneuken. Die bijvoorbeeld ook nog in hun auto stappen enzo...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef demins het volgende:
Etienne ziet er uit of er een grote last van hem is afgevallen!![]()
Mwa. Laat ze maar een keer zo dronken zijn, dan weten ze wat t is en waarom ze het niet meer zouden willen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
in principe eens, maar er zijn mensen die nog nooit zo dronken geweest zijn, kleine moeite om dan ff de grens voorze te leggen!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:48 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft Etienne Marcia gevingerd ?
Die cap bedoelde ik!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/e10vrolijk.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef Nostalgist het volgende:
Janine : Etienne, jij kunt echt niet meer naar huis....
Ze had vannacht ook al een uitspraak dat al haar indonesische vrindjes bi waren..... Ook fijn voor Simon om dat te horenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
Sabrina over de vermeende geaardheid van Etiënne :"Ja ik heb t eigenlijk altijd al gedacht." Het kwam er érg serieus uit.
Het is heel erg raar maar ik ken ook indo's en die zijn ook al bi.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had vannacht ook al een uitspraak dat al haar indonesische vrindjes bi waren..... Ook fijn voor Simon om dat te horen
Ja de twee saaiste waren vannacht de twee meest dronken personen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
LOL Vader en dochter waren dus het meest bezopen...
Waar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:03 schreef Kinga het volgende:
Censuur!
Lijkt me niet nee,quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:05 schreef intoyou het volgende:
Marlies was zat.. dus niet zwanger dan?
Goodbye my lover was doorgegeven door Tijn. Dat vertelde hij ook tegen Monique. Nummer was op een begrafenis gedraaid van en vriend ofzo. Egbert had het nummer 'You are' van Dolly Parton doorgegeven, omdat het nummer hem altijd aan Marcia deed denken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:03 schreef Nostalgist het volgende:
Over de dentimentele nummers....
Marlies had "Goodbye my lover"
Rik was blij dat een nummer van John Mayall niet gedraaid is.
van Marcia : van Dolly Parton een nummer
Volgens mij ook.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:07 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hoor ik Marcia op de achtergrond snurken, echt zo'n kreunend geluid...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:05 schreef intoyou het volgende:
Marlies was zat.. dus niet zwanger dan?
Tijn zegt hierop: "Dan hoef jij je dus geen zorgen te maken"quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef n1ek het volgende:
Mo grappend over Rik en E10: 'ze zullen het wel ff gedaan hebben, ff stiekem'
Tis weer overdag he? 's nachts is de regie veel minder strengquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:19 schreef Bartoli het volgende:
BB harder dan ooit noemen ze dat, ze draaien gvd de streams weg
ja dan nogquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis weer overdag he? 's nachts is de regie veel minder streng
Mocht Rob de streams ook volgen zou dat alleen maar meer argwaan wekken, dus BB kan beter open kaart spelen en de streams mbt Tijn en Monique open latenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:21 schreef Addi het volgende:
Erg belachelijk dat we Mo en Tijn niet mogen zien,alsof er nu wordt aangenomen dat er niets is tussen die twee?
tandpastaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Kinga het volgende:
wtf is die camera aant zoeken?
Ja, en dan nog zo dat het overduidelijk te herkennen is. De wet zit soms echt vreemd in elkaar !quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Sonique het volgende:
Moest e10 nu werkelijk al die merkjes op z'n schoenen en broek afplakken?
Wat triest eigenlijk.
Ja, alsof we niet weten dat het Nikes zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:22 schreef Sonique het volgende:
Moest e10 nu werkelijk al die merkjes op z'n schoenen en broek afplakken?
Wat triest eigenlijk.
Daarom is het zo'n bullshit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:26 schreef wolferl het volgende:
Net las die boodschappen van Albert Heijn, elke blinde mol ziet dat het van de Appie komt.
Ach ja, het zij zo haaa.
dan liever Egbertquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef Bartoli het volgende:
mss als de telefoon afgaat dat ze zeggen dat semih van de bank af mag en die tijn er moet op van Rob
Dat vink nou nog s helemaal niet slecht bedacht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef Verida het volgende:
en alle bewoners batterijen wisselen, dus iedereen verzamelen, zal zo dat rode kreng wel gaan
Ze moeten hem ook echt laten liggen, hij schijnt een halve fles tequilla opgezopen te hebben, terwijl hij nooit dronken is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef n1ek het volgende:
Marcia: "leeft Jeroen dan nog? Hij zuipt nooit"
Dat zei ik net ook al, is ws. gewoon een lockpunt van de camera'squote:Op zaterdag 30 september 2006 16:32 schreef Kinga het volgende:
Nah, dat ding gaat toch niet...
Mijn God wat heb ik vannacht om haar gelachen. Voordat ze bij Etienne, Rik en Sabrina in bed eindigde deed ze een ronde door het huis.quote:
Monique als t überhaubt kan, nóg meer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:34 schreef Bartoli het volgende:
Marcia schaamt zich dood
Grace Jonesquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
Sjaan lijkt net op die zwarte vrouw in een van die james bond films zo
Grace Jones ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
Sjaan lijkt net op die zwarte vrouw in een van die james bond films zo
Egbert moet nog compleet dronken zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert met een hele zware stem....
Eggie was vanmorgen om half tien alweer vergeten waar hij om 7 uur een half uur lang over heeft gediscussieerd met Jeroen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:43 schreef heksie69 het volgende:
ik geloof niet dat eggie nog veel weet
"Was ik daar bij dan, bij dat gesprek?" Ja, Egbert .quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eggie was vanmorgen om half tien alweer vergeten waar hij om 7 uur een half uur lang over heeft gediscussieerd met Jeroen.
Hoeveel ik ook drink, ik weet altijd nog wat ik gedaan heb, dus dan moeten ze echt gigantisch veel op hebben gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Nostalgist het volgende:
Triest eigenlijk dat mensen niet meer weten wat ze gezegd hebben.... Dan hebben ze dus echt veel op....
Maar dat hebben veel mensen hoor als ze met Jeroen praten dat ze het niet meer weten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eggie was vanmorgen om half tien alweer vergeten waar hij om 7 uur een half uur lang over heeft gediscussieerd met Jeroen.
Nou ik moet toegeven, ik was oprecht verbaasd vanmorgen. Zit ik daar een gesprek van een half uur te typen, Egg en Jeroen over Rik zijn positie, dat was rond 7 uur. Beginnen ze er om half 10 weer over, waarop Jeroen zegt, daar hebben we het al over gehad. Waarop Egg zegt, was ik daarbij??quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Nostalgist het volgende:
Triest eigenlijk dat mensen niet meer weten wat ze gezegd hebben.... Dan hebben ze dus echt veel op....
t Kan ook uit eigenbescherming zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Was ik daar bij dan, bij dat gesprek?" Ja, Egbert .![]()
Je was me net voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Was ik daar bij dan, bij dat gesprek?" Ja, Egbert .![]()
Jeroen zelf ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat hebben veel mensen hoor als ze met Jeroen praten dat ze het niet meer weten.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook drink, ik weet altijd nog wat ik gedaan heb, dus dan moeten ze echt gigantisch veel op hebben gehad
Mijn idee, ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook drink, ik weet altijd nog wat ik gedaan heb, dus dan moeten ze echt gigantisch veel op hebben gehad
+10 opmerkzaamquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet drinken ! Je bent pas 5 jaar oud !
![]()
![]()
Half uurtje laterquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:52 schreef n1ek het volgende:
Jeroen ligt nog in coma, half 11 ging hij pas met Eggie tukken
Ik hoop zo dat Semih er maandag gigantisch uitgeflokkerd wordt!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef Nostalgist het volgende:
Semih gaat ook ff lekker over Etienne los....
Klopt inderdaad, misschien kunnen ze het zo wel voor elkaar krijgen dat er straks een stabiele jongeman uit het huis stapt...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:01 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat t voor Etiënne beter is als hij nog even in het huis blijft. Die jongen is volgens mij emotineel helemaal door de war.
Als Rob nu weer met een brief aankomt vertrekt ze....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:02 schreef Sonique het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat Monique gaat instorten...
of er slechter dan jou tegen kunnenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat er maandag een vrijwillige exit komt...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Rob nu weer met een brief aankomt vertrekt ze....
Ik vind eigenlijk dat ze er verstandig aan zou doen om nu te vertekken. Je kunt het zo lang en breed maken als je wil, maar je zag gewoon dat als ze niet tegengehouden zou worden, ze met Tijn zou gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Rob nu weer met een brief aankomt vertrekt ze....
Ik drink dan ook meestal alleen bier, dat maakt ook wel een verschil denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of er slechter dan jou tegen kunnen
denk het ook. Gaat dan ook een van die genomineerde mee? en dan een week geen exit of dan 2 te gelijk en steeds een exitquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat er maandag een vrijwillige exit komt...
Ze is gewoon compleet verliefd op hem... volgens mij begint ze dat nu ook aardig in te zien. Als Tijn de boot niet afgehouden had was er vast meer gebeurd. Of er is ook meer gebeurd, maar konden we het niet zien door de streamlock.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze er verstandig aan zou doen om nu te vertekken. Je kunt het zo lang en breed maken als je wil, maar je zag gewoon dat als ze niet tegengehouden zou worden, ze met Tijn zou gaan.
Ze hebben gezoend, dat zowieso.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze is gewoon compleet verliefd op hem... volgens mij begint ze dat nu ook aardig in te zien. Als Tijn de boot niet afgehouden had was er vast meer gebeurd. Of er is ook meer gebeurd, maar konden we het niet zien door de streamlock.
t Is gewoon kut om een spiegel voorgehouden te krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Monique wordt nu fel naar Egbert.... Is dat om zichzelf schoon te praten....
Er moeten binnekort zo-wie-zo meerderen tegelijk eruit. ze zitten al over de helft, en er zijn nog maar drie mensne weg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk het ook. Gaat dan ook een van die genomineerde mee? en dan een week geen exit of dan 2 te gelijk en steeds een exit. BB week vervroegd ten einde
Ze heeft er wel plezier om.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia maakt zich er even druk over en daarna laat ze het los
Gaat ze zich losmaken van Floris..... ? Echt veel gene heeft ze niet...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze heeft er wel plezier om.
Zelfs dat ze (bijna) met Tijn heeft zitten vozen.
Realiteit. t Maakt alles wat echter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef flugeltje het volgende:
Egbert komt tot de ontdekking dat het zaterdag is en z'n zoon natuurlijk alles van vanochtend heeft gezien. En ineens realiseerd Moon zich hetzelfde: "O god, die van mij ook"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |