'die waren echt ver heen' zegt hij nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne vertelt dat Jeroen en Egbert met bierflesjes aan het gooien waren....
Nee...dan zal ie wel wat black out-jes hebben !quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:14 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne het boeit me ook geen fuck wat ik gedaan heb....
Ik hoorde het ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:17 schreef arneaux het volgende:
Egbert en Jeroen hebben t nogal begaaid.
's Nachts een man...overdag een man! (geldt ook voor de dames E10 en Rik)quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Sonique het volgende:
JEroen heeft een halve fles tequilla op... (hij is nog nooit dronken geweest)
Ik hoop voor jeroen dat hij in coma blijft tot morgen, for his sake...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Addi het volgende:
Rik zei ook SISTER tegen E10.
geweldigquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:19 schreef Addi het volgende:
Rik zei ook SISTER tegen E10.
Die zit gewoon vre-se-lijk onder de plak...ik wordt er gewoon onpasselijk van.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt niets over het feit waarom ze vroeg het feest verliet.....
Ze gaf als reden op aan Sab dat ze geen zin meer had in alcohol en dat ze een tijdje naar bed was gegaan maar niet sliep en daarom is gaan opruimen vannacht al.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline vertelt niets over het feit waarom ze vroeg het feest verliet.....
Nou inderdaad zeg. Die morningafterverhalen zijn altijd cool.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Nostalgist het volgende:
Vermakelijk dit. Etienne en Rik zijn echt vriendjes geworden....
* Sonique zegt altijd, 's avonds een dweil, overdag een dweilquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:20 schreef Addi het volgende:
[..]
's Nachts een man...overdag een man! (geldt ook voor de dames E10 en Rik)![]()
![]()
![]()
Oke, dat vind ik zielig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze gaf als reden op aan Sab dat ze geen zin meer had in alcohol en dat ze een tijdje naar bed was gegaan maar niet sliep en daarom is gaan opruimen vannacht al.
Hummie had een dag vrij, denk ik....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
Overigens wel een waar woord wat e10 zegde: BB heeft het veel te ver laten gaan, ze hadden de drank niet mee moeten laten nemen.
klopt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |