quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:[..]
Wel komisch natuurlijk, het sterft hier van de criticasters als het om e10 gaat en grotendeels vanwege zijn aversie tegen minderheidsgroeperingen. Nu echter , als het een comming out was, dan zou E10 dus tot een "minderheidsgroepering" behoren....ik zie alleen weinig verandering in de kritieken van de anti-E10 lobby dus in mijn optiek zijn DAT nu de homo-haters
ik snap niet wat het te maken heeft met mijn opmerking. Heb je de verkeerde gequote?
Als ik een homo-hater was geweest had ik wel kritiek op Rik gehad.
Zelf vind ik Etienne nog steeds een onvolwassen joch dat met zijn grijpgrage handjes van dronken, bewusteloze en anderszins zwakke meisjes af moet blijven, en nog steeds niet kan zingen.
Zijn betrokkenheid bij extreemrechts bleek al snel te verzanden in vaagheid, en ik denk dat de meerderheid van de "anti-E10 lobby" zoals jij dat noemt blij is dat hij op dit gebied zelfstandig begint na te denken en bij zichzelf te rade gaat.
Eind augustus is wel ruim gespeculeerd over zijn geaardheid, maar ik denk niet dat er veel Fokkers zijn die echt denken dat Etienne vrijdag zijn homosexualiteit heeft "geopenbaard".
Maar dat heeft dan nog allemaal niets te maken met mijn opmerking.
Bovenstaand artikel zou niet misstaan in de Story, Weekend of Fok weblog, maar dat het verschijnt in een landelijk dagblad, dat gaat voor een grap te ver. Van een dagblad verwacht je dat die (een poging doet) de waarheid te publiceren.
Van extreem-rechts kun je verwachten dat ze zeggen "de maatschappij gaat naar de klote" (door buitenlanders, homo's of links, whatever) en een leugenachtig verhaal van een landelijk dagblad bevestigd het gebrek aan ethiek in de maatschappij.