abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:31:34 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42257154
Nou, E10 heeft iig de voorpagina van Talpa fijn gehaald

Etiënne's coming outWat een feest! De Bewoners krijgen hun lievelingsmuziek te horen en ze nuttigen in een hoog tempo alcoholische dranken. En dat dat niet zonder gevolgen is, mag duidelijk zijn...
Midden in de nacht breekt Etiënne in huilen uit. In de armen van Jeroen vindt hij troost: "Je weet niet wat ik meemaak in de buitenwereld. Je weet niet waar ik mee te maken heb." "Als jij een homo aardig vindt...", begint Jeroen. Maar Etiënne onderbreekt hem: "Je weet niet waar ik in leef, echt waar."Jeroen begrijpt het niet: "Heb jij geen vrienden dan die van jou kunnen begrijpen dat als jij een homo aardig vindt dat je daar mee om wilt gaan?" Etiënne legt uit: "Mijn beste vrienden wel, maar anderen niet en die heb ik ook nodig."

Jeroen spreekt ferm op zijn vriend in: "Jij moet je eigen plan trekken, jij bent wie je bent. Jij hebt een visie op het leven, wie daar niet achter staat moet je loslaten."Maar Etiënne blijft wanhopig: "Ik kan het niet verwoorden, als ik niet tegen je kan vertellen waar ik in zit, in welke shit ik hier zit!" Door de camera's houdt Etiënne zijn mond. Wat is zijn grote geheim? Wat wil hij niet vertellen?

Vrijheid voor Etiënne?
Later op de nacht is Etiënne vrijer in zijn daden. Samen met Rik duikt hij naakt bij Monique in bed. Sabrina vraagt zich af: "Etiënne beest: waarom lig jij bovenop Rik? Ben jij ook biseksueel, Etiënne?" Etiënne is alleen maar aan het dollen en even later bekent hij aan Sabrina onder vier ogen: "Hij zat echt aan me. Er zijn grenzen!" Voor de Zwollenaar was het allemaal een geintje. Even later als Monique vertrokken is en Etiënne met Sabrina, Rik en Marcia gezamenlijk (bijna allemaal) naakt in één bed ligt, gaan de geintjes wel heel ver. Etiënne laat Rik dichtbij zijn 'private parts' komen en Rik wordt er duidelijk opgewonden van. Ook de dames vinden het een erg spannende situatie...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:47:50 #2
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42257334
Er moet daar 24/7 drank in het huis komen.
pi_42258304
e10 zat rik uit te dagen:"bluf dat jij mij nu afzuigt rik, echt bluf". en hij zat aan rik zijn pik te voelen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42258654
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:10 schreef PC eend het volgende:
e10 zat rik uit te dagen:"bluf dat jij mij nu afzuigt rik, echt bluf". en hij zat aan rik zijn pik te voelen
Heb jij daar nog een filmpje van ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42258752
Waar al die zuippartijen toe kunnen leiden!

Ik hoop alleen voor E10 dat ie nog normaal in Zwolle rond kan lopen. Gezien z'n bekrompen "vrienden" daarzo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42258797
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

die wil ik ook wel zien
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42258852
Ach..

Ik denk sowieso wel dat hij nog wel lang nagekeken wordt in Zwolle
pi_42262072
Hahaha, wat een verhaal!

Wat een mafkees!
pi_42262136
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:42 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ach..

Ik denk sowieso wel dat hij nog wel lang nagekeken wordt in Zwolle
Hmmm, er stond eerst wat anders, Haarbalpasta.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42331827
Hoop dat hij in zijn volgende dronken bui even wat meer over die "vrienden" vertelt, want dit klinkt best ernstig. In elk geval is hij toch niet zo bekrompen als ik eerst dacht. Hoor hier ook meteen iedereen: "Haha, hij is wel een homo!" Dan denk ik, hoezo? Omdat hij in een dronken bui met Rik heeft zitten kloten en terwijl hij al wat zal het zijn.. 20 meisjes heeft gehad? Hooguit bi als je het mij vraagt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:22:35 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42332098
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop dat hij in zijn volgende dronken bui even wat meer over die "vrienden" vertelt, want dit klinkt best ernstig. In elk geval is hij toch niet zo bekrompen als ik eerst dacht. Hoor hier ook meteen iedereen: "Haha, hij is wel een homo!" Dan denk ik, hoezo? Omdat hij in een dronken bui met Rik heeft zitten kloten en terwijl hij al wat zal het zijn.. 20 meisjes heeft gehad? Hooguit bi als je het mij vraagt.
het grappige (ja sorry ) en tegelijk het meest stuitende vond ik het feit dat paps duidelijk not amused was....
hij deed het voorkomen alsof dat over de vriendenkwestie ging maar kreeg er toch een beetje een apartig gevoel bij.
Het zal denk ik niet meevallen voor etienne om terug te gaan. (en die 20 meisjes, wie heeft ie proberen te overtuigen?? als zijn omgeving echt zostar is als het nu lijkt kan ik me dat levendig voorstellen!!)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_42333966
Ik vind het wel een vreemd verhaal, dat het ineens op de voorpagina van de Telegraaf moet!
Mocht het echt de "coming out" van E10 zijn, prima,maar eerlijk gezegd kreeg ik meer de indruk dat het allemaal een geintje onder invloed van veel alcohol was!
Ik denk dat het weer tijd is om de kijkcijfers omhoog te krijgen via de Telegraaf.
Eerst de man van Mo, toen de "zwangerschap" van Marlies en nu dit.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:06:49 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42334167
rick liep met een stijve tokus dat bed uit W
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:37:29 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_42334648
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:57 schreef Spablauw het volgende:
Ik vind het wel een vreemd verhaal, dat het ineens op de voorpagina van de Telegraaf moet!
Stond het op de voorpagina van de Telegraaf?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:49:39 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42334835
Het artikel in De Telegraaf.
Echt schandalig dit. Ranzige kutkrant

Herenliefde in Big Brother

AMSTERDAM - De bewoners van het Nederlandse tv-huis hebben voor een Big Brother- wereldprimeur gezorgd: een coming out en de eerste lessen in de herenliefde. De 20-jarige macho Etiënne is na een feest waarbij veel werd gedronken gevallen voor de 22-jarige homoseksuele kapper Rik. Rik hield zich nog in: "Ik had helemaal los kunnen gaan. Maar dat heb ik niet gedaan" , fluisterde hij de andere bewoners toe.

De feiten liggen er. Etiënne is naakt in bed gedoken met Rik , en zei dat hij helemaal niet vies was van avances van de kapper. " Integendeel." Het leidde tot jongensachtige schermutselingen die de beide mannen erg opwindend vonden. Gisteravond was er iets van op televisie te zien. Er was nog het een en ander aan vooraf gegaan.

Voor hij aan de seksueel getinte spelletjes met Rik meedeed, deed Etiënne een bekentenis aan collega-bewoner Jeroen. In de kringen waarin de macho verkeert is het helemaal niet in orde om met homo's om te gaan, laat staan er een te zijn. "En ik heb die goede vrienden ook nodig." Huilend viel hij daarbij Jeroen in de armen, die hem toch vooral aanraadde zijn eigen plan te trekken.

Later in de nacht voegde Etiënne, die de afgelopen weken regelmatig pochte over zijn vrouwelijke veroveringen, de daad bij het woord. Hij sprong samen met Rik bij Monique in bed en ging boven op Rik liggen, wat de mooie blondine nog de opmerking ontlokte dat Etiënne misschien wel biseksueel is. Aan het spel dat volgde deed zij echter niet mee. De volgende ochtend stond Etiënne nog steeds helemaal achter zijn actie.

Hoofdredactrice Hummie van der Tonnekreek van BB: "Wij weten nog niet zeker of Etiënne zich helemaal heeft overgegeven aan de herenliefde. Feit is wel dat hij zich ook vandaag niet afwerend heeft gedragen. Ik laat iedereen zijn eigen conclusies trekken. Maar het lijkt of we met een coming out te maken hebben. Dat is nog nooit in Big Brother vertoond. Ik ben in elk geval trots op de oprechtheid van Etiënne. Hij blijft staan achter wat hij heeft gedaan."

++++

Het kan zijn dat ik het totáál verkeerd geïnterpreteerd heb, maar volgens mij was er ab-so-luut geen sprake van een "coming out", en was het niet meer dan wat dronken spielerei.
En dat met die "vrienden" ging slecht over omgang met homo's, niet dat hij zelf ook homo zou zijn. Etiennes woorden zijn bewust uit zijn verband gerukt om het allemaal wat sappiger te kunnen maken.

Als dit al genoeg criteria zijn om iemand tot homo te bestempelen, dan zijn er een heleboel hetero's ineens homo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:08:06 #16
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42336950
Het is toch ook duidelijk een pisnicht, welke gast loopt er nou op zijn 19e met een diadeem op zijn plofkop.
pi_42337494
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:49 schreef Gert het volgende:
Het artikel in De Telegraaf.
Echt schandalig dit. Ranzige kutkrant

-knip-
inderdaad, schandalig.

Hoe gemakkelijk om Marcia bijvoorbeeld helemaal uit het verhaal te houden.
Ik vind het zowiezo geen onderwerp voor een krant, maar ook nog zo selectief gepresenteerd is gewoon smaad.
pi_42337744
het staat wel heel stellig in de telegraaf!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:08:16 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42339168
NOHHHHHHHHH die etienne is de lul als ie terug komt bij zijn 'vrinden'
pi_42343700
Dat stukje in de telegraaf maakt weer eens duidelijk wat voor krant het is. Goed voor de aardappelschillen.
Buiten pissen is ook niet alles.
pi_42344289
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is toch ook duidelijk een pisnicht, welke gast loopt er nou op zijn 19e met een diadeem op zijn plofkop.
Semih ook
Twinning = boring
pi_42345059
even zonder dat ik vijanden wil maken hier of de conspiracy freak wil hangen...maarre
- omgekocht
- in scene gezet
- Hummie
- Talpa
- kijkcijfers
- sensatiezucht
Behoren die nog tot de mogelijkheden?
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:26:40 #23
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42345832
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Moon_of_74 het volgende:
even zonder dat ik vijanden wil maken hier of de conspiracy freak wil hangen...maarre
- omgekocht
- in scene gezet
- Hummie
- Talpa
- kijkcijfers
- sensatiezucht
Behoren die nog tot de mogelijkheden?
omgekocht en in scene gezet valt af

op de andere zeg ik , tenminste als je het over de telegraaf hebt
als je het over de bewoners zelf hebt, e10 en rik in dit geval
was gewoon een kwestie van overmatig drank gebruik
en 7 weken " droog staan"

dit is mijn visie op het geheel
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 00:16:38 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42347085
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef Capaja het volgende:

[..]

omgekocht en in scene gezet valt af

op de andere zeg ik , tenminste als je het over de telegraaf hebt
als je het over de bewoners zelf hebt, e10 en rik in dit geval
was gewoon een kwestie van overmatig drank gebruik
en 7 weken " droog staan"

dit is mijn visie op het geheel
Mijne ook. Etienne is genaaid, maar niet door Rik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42347111
Als dit maar geen suicide/moord word na het huis..Net als destijds bij jenny jones..
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:50:42 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42347858
Sow! Ik zag het Telegraaf artikel vandaag pas.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Big_Brother_.html

Wat kansloos zeg!

Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden op mijn werk enige ervaring heb met hoe de pers werkt (we zijn in het nieuws gekomen een paar keer en ik heb met journalisten geluld en m'n eigen uitspraken een paar keer verkeerd in de krant teruggelezen). Ten eerste, journalisten hebben eigenlijk overal de ballen verstand van. Ten tweede, ze nemen niet de tijd om zich te verdiepen in het onderwerp. Ten derde, ze hebben liever een smakelijk verhaal dan een saai maar correct verhaal. Ten vierde, de geinterviewden zijn soms zeer creatief met de waarheid. Hummie!

Dit alles gecombineerd leidt tot grote bullshit, en dat is hier dus ook weer duidelijk het geval!

Neem het als een les. Als er weer eens wat wordt geschreven over e.o.a. celebrity die wat misdaan zo hebben. Gaat vaak net zo. En alle kranten schrijven 't dan van elkaar over.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:59:44 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42348027
RTL Boulevard loopt ook al te blerren dat Etienne uit de kast is gekomen.
Wat een zielige vertoning
Die knul is net 20 geworden, en zit veel te vol met hormoontjes.
Laat hem lekker dollen, hij was hartstikke dronken, dat wil nog niet zeggen dat die homosexueel is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:01:17 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_42348048
E10 zit nu nakend met Jeroen in bad
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:05:04 #29
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_42348124
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 zit nu nakend met Jeroen in bad
Ze hebben allebei een zwembroek aan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 01:33:08 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42348518
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Mijne ook. Etienne is genaaid, maar niet door Rik.
Hummie neemt wraak op het eerdere opstandige gedrag van Marcel en Etienne toen zij na die nominatie-ruil-actie urenlang bleven doorzeveren dat *ze* (en dan met name Marcel) vrienden hadden bij de TV die ze na BB wel even in zouden zetten om te bewijzen dat de BB redactie manipuleerde e.d.

Marcel is contractueel verplicht om zich bij elke live uitzending weer te laten zien, Talpa is daar erg blij mee en Hummie lacht zich krom als ze ziet hoe Marcel zich zit te verbijten
pi_42349006
Eerst schurft op de voorpagina en nu dit weer
Waar zal dat eindigen
Ik wist trouwens helemaal niet dat sjonnie de telegraaf ook al gekocht had

En wat moeten zijn nazi vriendjes wel niet van hun schandknaapje denken
pi_42349037
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

in bed met rik en e10

Wel een beetje opgehummied
pi_42349041
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef soylent het volgende:
Sow! Ik zag het Telegraaf artikel vandaag pas.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Big_Brother_.html

Wat kansloos zeg!

Nou moet ik zeggen dat ik de laatste maanden op mijn werk enige ervaring heb met hoe de pers werkt (we zijn in het nieuws gekomen een paar keer en ik heb met journalisten geluld en m'n eigen uitspraken een paar keer verkeerd in de krant teruggelezen). Ten eerste, journalisten hebben eigenlijk overal de ballen verstand van. Ten tweede, ze nemen niet de tijd om zich te verdiepen in het onderwerp. Ten derde, ze hebben liever een smakelijk verhaal dan een saai maar correct verhaal. Ten vierde, de geinterviewden zijn soms zeer creatief met de waarheid. Hummie!

Dit alles gecombineerd leidt tot grote bullshit, en dat is hier dus ook weer duidelijk het geval!

Neem het als een les. Als er weer eens wat wordt geschreven over e.o.a. celebrity die wat misdaan zo hebben. Gaat vaak net zo. En alle kranten schrijven 't dan van elkaar over.
Jij bent Marcel ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:53:39 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_42349049
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
Eerst schurft op de voorpagina en nu dit weer
Waar zal dat eindigen
Ik wist trouwens helemaal niet dat sjonnie de telegraaf ook al gekocht had
Ik moet toegeven dat ik dit ook bizar vind.
Elke scheet komt op de voorpagina terwijl ze vorig jaar de Telegraaf nog aangeklaagd hebben mbt tot verklaringen van Gertjan uit BB3 over stemfraude.
Waarbij ze (Sjonnie) overigens op het laatste moment hebben afgezien van de rechtzaak.
pi_42349073
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik dit ook bizar vind.
Elke scheet komt op de voorpagina terwijl ze vorig jaar de Telegraaf nog aangeklaagd hebben mbt tot verklaringen van Gertjan uit BB3 over stemfraude.
Waarbij ze (Sjonnie) overigens op het laatste moment hebben afgezien van de rechtzaak.
Was dat niet telegraaf/GJ die daar op het laatste moment vanaf zagen omdat het bewijs dat GJ dacht te hebben niet bleek te kloppen?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 03:11:37 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_42349086
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:

Was dat niet telegraaf/GJ die daar op het laatste moment vanaf zagen omdat het bewijs dat GJ dacht te hebben niet bleek te kloppen?
Niet dat ik weet.
Morgen misschien meer.
Misschien ook niet.
pi_42349091
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:11 schreef APK het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Morgen misschien meer.
Misschien ook niet.
Ik dacht van wel, hij had bellijsten ofzo en dacht dat het niet klopte en hij dacht dat er geen notaris was die dat controleerde, maar in zijn jaar was die er nou net wel en die had de door hem gecontroleerde uitslagen gewoon in zijn kluis liggen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:20:17 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42353019
kunnen we wel OT blijven? thnx
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:27:47 #39
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42353200
De telegraaf is een held. Jammer dat ze er geen foto's bij kunnen plaatsen van E10's vriendjes als ze het bericht gelezen hebben.
Ik ga naar huis.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:40:52 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42353526
Zelfs Hummie herself in RTL-boulevard gisteren om nog maar eens te benadrukken dat de rechtse Etienne blijkbaar toch uit de kast komt...

Knap lullig voor die gozer als hij straks het huis uitkomt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:44:59 #41
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42353638
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Jij bent Marcel ?
Nee, ik ben Marcel's homovriend.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_42353832
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:

ze blazen het echt veelste veel op!
mijn vorige vriend heeft ook in een dronken bui met een gozer gezoend, maar dat maakt je toch neit gelijk homo??
ik snap de ophef allemaal niet zo. (ik moet wel bekennen dat ik de aflevering maandag gemist heb..)
Babe In Totale Control of Herself
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 11:52:35 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42353837
quote:
Zelfs Hummie herself in RTL-boulevard gisteren om nog maar eens te benadrukken dat de rechtse Etienne blijkbaar toch uit de kast komt...

Nogal ja.
En ik kan me niet voorstellen dat Hummie écht denkt dat dit een "coming out" is.
Wat zouden er veel mensen een coming out hebben beleefd dan, sjonge. De gayparade zou 10x zo lang worden.

Wat een lelijke rotheks is het toch ook, om een joch van krap 20 op zo'n manier te misbruiken uit publiciteitsoverwegingen.
pi_42353955
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Beste PCeend,

Ik waardeer je input altijd graag. Alleen dit wijkt een beetje teveel af van de realiteit.

Endemol zou mij gaan aanklagen (vanwgee gederfte sms inkomsten) en niet andersom, ik zou aangifte doen vanwege oplichting. Er stond al een kort geding op stapel (gestart door Endemol). De gevolgen financieel waren behoorlijk voor Endemol. Ik vond dit wel erg eng aangezien ik bij een negatieve veroordeling wel een behoorlijke schadeclaim op mijn dak zou kregen.
Endemol heeft deze ingetrokken (omdat ik al mijn beweringen kon staven met bewijs,... (Ik was/ben niet gek voordat ik naar de Telegraaf toestapte). Ik heb nooit een kort geding gestart tegen Endemol en de Telegraaf heeft ook nooit moeten rectificeren ondanks alle berichtgeving op de voorpagina. Ik heb ook nog nooit een schadeclaim gehad.
Het liep wel met een sisser af... En een maand daarna mocht de Telegraaf het gala voor Hotel Big Brother organiseren. Draw your own conclusions.. Overigens was de finale een ramp aangezien er geen fluctuaties (en geen spanning dus meer) waren gedurende de avond. ... omdat er een onafhankelijke notaris was geleverd.

En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!

Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 12:00:57 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42354051
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:57 schreef haloII het volgende:
En nu weer on subject. Ik vind het een heel leuke BB dit jaar!
Dit is niet "on subject", GJ.
Het gaat er hier om of Etienne genaaid is door Rik of door Hummie.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:07:27 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_42354216
Hummie leeft nog in de jaren 60 ofzo. Wat een kansloze ophef dit
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_42354933
te grappig
peace, nd suck a !@$%
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:37:36 #48
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42354972
quote:

Lachen toch, misschien leert 'ie nog iets, over hoe bekrompen denkbeelden over kunnen komen als je zelf het slachtoffer bent ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_42355865
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:37 schreef nietzman het volgende:

[..]

Lachen toch, misschien leert 'ie nog iets, over hoe bekrompen denkbeelden over kunnen komen als je zelf het slachtoffer bent ofzo.
Of hij ziet de mening bevestigd dat de maatschappij / moraal in nederland verrot is.

(Overigens ook de voedingsbodem voor de opkomst van Hitler, maar dat terzijde)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:18:22 #50
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42359706
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef avonne het volgende:

[..]

Of hij ziet de mening bevestigd dat de maatschappij / moraal in nederland verrot is.

(Overigens ook de voedingsbodem voor de opkomst van Hitler, maar dat terzijde)
Wel komisch natuurlijk, het sterft hier van de criticasters als het om e10 gaat en grotendeels vanwege zijn aversie tegen minderheidsgroeperingen. Nu echter , als het een comming out was, dan zou E10 dus tot een "minderheidsgroepering" behoren....ik zie alleen weinig verandering in de kritieken van de anti-E10 lobby dus in mijn optiek zijn DAT nu de homo-haters
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')